• İhale No
    1872466
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    10 Haziran 2019 10:00
  • İdare
    Aydın Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    31 Mayıs 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

 

T.C.

AYDIN VALİLİĞİ

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Söke Fehime Faik KOCAGÖZ Devlet Hastanesi

 

 

 

Sayı : 81866290/930-                                                                                                                              31/05/2019

Konu: Fiyat hak.                                                               

           

            Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesinin ihtiyacı olan miktarları ve özellikleri aşağıda gösterilen Kırtasiye Sarf Malzeme Alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22. Maddesinin (d) bendi gereğince Birim Fiyat üzerinden satın alınacaktır.

            KDV hariç aşağıda istenen şartları taşıyan teklifinizi  10/06/2019 tarihi saat 10:00’a kadar Hastanemize kapalı olarak ulaştırılması veya 0.256.512.46.94 nolu faksa fakslanmasını rica ederim.

 

 

                               Uz. Dr. Mustafa İKİZEK

                                                                                                                                                     Baştabip

ahmetnuri.seyhan@saglik.gov.tr        

 

Tlf: 0.256.518.23.61/2104

Faks: 0.256.512.46.94

1- Teslim yeri: Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi Kırtasiye Malzeme Deposu

2- Montaj ve Nakliye: Yükleniciye aittir.

3- Vergi, Resim, Harç ve Sigorta: KDV hariç yükleniciye aittir.

4-Teslim süresi: Sözleşmenin imzalandığının (Sayıştay tesciline tabi işlerde ise bu tescilin yapıldığının) İdare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek / işe başlanacaktır.

5- Teslim edilecek malın miktarları: Aşağıda belirtilmiştir.

6- Ödeme Zamanı: Komisyon kabul raporunun düzenlenmesinden itibaren Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesinin hazırlayacağı tahakkuk evrakına istinaden fatura tarihinden itibaren en geç yüzelli (150) gün içinde yükleniciye veya vekiline Aydın İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince ödeme yapılacaktır.

7-Sözleşme yapıldığı takdirde ödemeye esas olacak meblağ üzerinden %0. 9,48 (Bindedokuznoktakırksekiz) oranında sözleşme bedeli alınacaktır.

8-Alınacak mal EN DÜŞÜK fiyat esasına göre değerlendirilecektir.

9-Alınacak mal sipariş verildikten sonra beş (5) gün içinde Kurumumuza teslim edilecektir.

10- Alınacak malın teknik özellikleri: AŞAĞIDA BELİRTİLMİŞTİR.

 

BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU

S.N

Birim fiyata esas İş Kaleminin adı

Miktarı

Birim

Birim Fiyatı

Toplam Fiyatı

1

İmza Kalemi

12

Adet

 

 

2

Kumanda Pili (AAA)

100

Adet

 

 

3

Kalem Pil (AA)

100

Adet

 

 

4

1102-285/A Yazıcı Toneri

10

Adet

 

 

5

M102A-217A

3

Adet

 

 

6

1022-2612-A Yazıcı Toneri

30

Adet

 

 

7

56*25 cm Termal Kağıt

45

Adet

 

 

8

Mavi Tükenmez Kalem

100

Adet

 

 

9

Siyah Tükenmez Kalem

100

Adet

 

 

10

Mavi Plastik Telli Dosya

500

Adet

 

 

11

Poşet Dosya

1000

Adet

 

 

12

Faks Kağıdı Termal (30 mt)

3

Adet

 

 

13

Kaşe Lastik Yapımı(Mevcut Kaşe için)

4

Adet

 

 

 

 Firma Adı

 Kaşe-İmza

 12 KALEM KIRTASİYE MALZEMELERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1

İMZA KALEMİ

Uç kalınlığı 1 mm olmalıdır.

Su geçirmez olmalıdır.

Mavi renkte olmalıdır.

Kalemler roller uçlu olmalıdır. Uçları mürekkep akıtmamalıdır.

2

KUMANDA PİLİ(AAA)

AAA olmalıdır. 4’lü ambalajlarda olmalıdır. Son kullanma tarihi üzerinde yazılı olmalıdır. Numuneye göre değerlendirilecektir. En az 1 adet numune verilecektir.

3

KALEM PİL (AA)

Alkalin, AA, 1,5 V olmalıdır. 4’lü ambalajlarda olmalıdır. Son kullanma tarihi üzerinde yazılı olmalıdır. Numuneye göre değerlendirilecektir. En az 1 adet numune verilecektir.

4

YAZICI TONERİ HP 1102-85/A

HP 1102 Yazıcıya uyumlu 285/A uyumlu olmalıdır.

Dolum vb. ürün olmamalıdır.

Uyum sağlamayan ürünler için en geç 5 gün içerisinde ücretsiz değişim yapılacaktır.

5

YAZICI TONERİ(HP M102A-2017A)

HP M102A yazıcıya uyumlu olmalıdır. Dolum vb ürün olmamalıdır. Uyumlu olmayan toner yenisi ile ücretsiz olarak değiştirilecektir.

6

YAZICI TONERİ HP 1022-2612-A

HP 1022 Yazıcıya uyumlu 2612/A uyumlu olmalıdır.

Dolum vb. ürün olmamalıdır.

Uyum sağlamayan ürünler için en geç 5 gün içerisinde ücretsiz değişim yapılacaktır.

7

KIOSK SIRAMATIK TERMAL KAĞIDI (56*25MT)

56mm*25 Mt. Termal Özellikte Rulo Kâğıt Olmalıdır. Numuneye göre değerlendirilecektir.

8

TÜKENMEZ KALEM (MAVÎ)

Yazını ve kullanım ömrü uzun olmalı, mürekkebi donmamalı yazım esnasında tutukluluk yapmamalıdır. Mavi renkli olmalıdır. Numuneye göre değerlendirilecektir. En az l adet numune verilecektir.

9

TÜKENMEZ KALEM (SİYAH) -

Yazım ve kullanım ömrü uzun olmalı, mürekkebi donmamalı yazım esnasında tutukluluk yapmamalıdır. Siyah renkli olmalıdır. Numuneye göre değerlendirilecektir. En az l adet numune verilecektir.

10

PLASTİK TELLİ DOSYA. -

235x310 mm ebatlarında, üst kapağı şeffaf naylon, alt kısmı kırmızı veya mavi yumuşak plastikten, ortasında telleme sistemi olmalıdır. Klasörlere takılabilir özellikte olmalıdır. Numuneye göre değerlendirilecektir.

11

POŞET DOSYA

30x23 cııı. ebatlarında, yumuşak, şeffaf, plastik ve bir kenarı delikli olmalıdır. Numuneye göre değerlendirilecektir. En az 1 adet numune verilecektir.

12

FAKS KAĞIDI TERMAL (30 MT)

210 mm X 30 Mt olmalıdır.

 

5DKE FEh!ME,*A/t DEVLE* HASI

aw(î

Taşıriur Kayıt T

KC

e5kil

CAGC

isi

Sicil t^o: K97335


 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim