T.C. K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ DÖNERSERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
Sayfa : 1 /1
3558
IÇ HASTALIKLARI ANABILIM DALI İHTİYACINA 1 KALEM MEDİKAL SARF MALZEMELERİ / 150.03.03.01 ALIMI [DÖNER SERMAYE]
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda ismi ve miktarı belirtilen cihazlar/ malzemeler satın alınacaktır. Ekteki şartnameye uymak kaydıyla son teklif veya yaklaşık maliyet (sadece Doğrudan Temin alımları için Son Teklifinizi belirtiniz.) oluşturmak amacıyla proforma talep etmekteyiz. Satınalma sürecinde kullanabileceğimiz proforma faturayı firma kaşesi ve yetkili imzasıyla birlikte mail (ksuhastanesatinalma@ogr.ksu.edu.tr), faks yoluyla (344 3004061) veya kargo ile gönderilmesi hususunda; Gereğini Rica ederim.
Son Teklif Tarihi 27.08.2019 00:00:00 Ödeme Süresi (Gün)
Alım Türü : Doğrudan Temin / 22-D
|
A |
B |
||||||
Sıra No |
Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması |
Birimi |
Miktarı |
Teklif Edilen Birim Fiyat |
Teklif Edilen Birim Toplam Fiyat |
SUT Kodu |
UBB Kodu |
|
1 |
TAŞ ÇIKARTMA BALON KATETER 7 Fr / 200 cm / 15 mm 3 Lümenli |
Adet |
20,00 |
|
|
GS2380 |
|
|
TOPLAM : |
20,00 |
|
|
|
||||
Firma Adı- Soyadı / Ticaret unvanı Kaşe ve İmza
2- Teklif edilen ürünün markasının ve fiyatının geçerlilik süresi belirtilmelidir.
3- Teknik Şartnameye uygun olarak teklif verilmelidir. Uygun olmadığı durumlarda ayrıca uygunsuzluğun nedeni bildirilmelidir.
4- İlgili alımları http://onlinehastane.ksu.edu.tr/HbysWeb/ESatinAlma/Sonuclanmamislar.aspx adresinden takip edebilirsiniz.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Avşar Mah. Tel :0(344) 300 34 34
Batı Çevreyolu Blv. No: 251/A 46040 - Onikişubat/Kahramanmaraş
v J 9 9 Faks : 0(344) 300 40 61
E-Posta :ksuhastanesatinalma@ogr.ksu.edu.tr
![]() |
TALEP NO: TALEP ADI :
3558
IÇ HASTALIKLARI ANABILIM DALI İHTİYACINA 1 KALEM MEDIKAL SARF MALZEMELERİ / 150.03.03.01 ALIMI [DÖNER SERMAYE]
TALEP TARİHİ : 27.06.2019
GASTROENTOLOJİ POL 1
|
|
|
|
6. BILIER TAŞ ÇIKARMA BALON KATETERI TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Balon kateter ERCP işlemi sırasında kullanılmak üzere dizayn edilmiş olmalıdır.
2. Enjeksiyon, kılavuz tel ve balon inflasyonu için 3 ayrı lümenli olmalıdır.
3. Kateter disposible olmalıdır.
4. Balon Kateterin uzunluğu 195-200 cm olmalıdır.
5. Kılavuz tel üzerindeyken enjeksiyon yapılabilmelidir.
6. Balon'un Proksimal ve Distal ucunda radyopak metal marker (işaret) olmalıdır.
7. 200 cm. kateter uzunluğunda olmalıdır.
8. Kateterin çapı kullanıcının isteğine göre 5F ve 7F olarak tercih edilebilmelidir.
9. Kateterin Balon çapı 5F kateter için 9-12mm 7F kateter için 14-16mm olmalıdır.
10. Balon Kateter ile kullanılacak Kılavuz tel'in çapı, 5F kateter için 0.021"(Kılavuz tel),7F kateter için 0.035" (kılavuz tel) olmalıdır.
11. Balon kateterin 30 cm'lik distal kısmında l'er cm aralıklarla marker olmalıdır.
12. Balon kateter steril ve orijinal ambalajında teslim edilmelidir.
13. Ambalajlar üzerinde sterilizasyon tarihi ve son kullanma tarihi belirtilmiş olmalıdır.
14. Teslim edilen her bir malzeme teslimat tarihi itibarı ile en az bir yıl miadlı olmalıdır.
15. Malzeme Uluslararası kalite standartlarına (CE) haiz olmalıdır.
16. Ürünün alımına numune denendikten sonra karar verilecektir.
17. TSE/UBb kayıtları bulunmalıdır.
18. Ürünün.T.C.Sağlık Bakanlığı ve SSK Ulusal Bilgi Bankası’nda kaydı olması ve onaylı bir barkod numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir.Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
19. Ürün uluslararası kalite standartlarına CE ve/veya FDA, TSE belgelerine sahip olmalıdır.
20. Tekliflerle birlikte,ürünlerin teknik şartnamede belirtilen özelliklerin,katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir.Numune denendikten sonra karar verilecektir.Deneme sırasında hatalı,sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir.Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3’ü kadar olmalıdır.
21. Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp,aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içerisinde değiştirilmelidir.Kargo ve taşıma maliyeti yükleniciye aittir.
22. Ürünün SGK-SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir.
23. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları ,bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır.Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır.
24. Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin firma tarafından 30 gün içerisinde değiştirmelidir.Ürün hastanede tüketilene kadar değişim yapılmalı ve firma bunu yazılı taahhütname düzenleyerek teklif aşamasında idareye sunmalıdır.
25. Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde % 20 artırım veya % 20 azaltım yoluna gidilebilir
1. KOMİSYON ÜYESİ 2. KOMİSYON ÜYESİ 3. KOMİSYON ÜYESİ 4. KOMİSYON ÜYESİ 5. KOMİSYON ÜYESİ
İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|