T.C
KARABÜK VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDRLÜĞÜ Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Doğrudan Temin Teklif Cetveli
S.No |
Mafın/işin Adı |
Miktar |
|
3irim |
Birim Fiyat |
Tutar |
1 |
BASINÇ EŞİTLEYİCİ (PRODECTÖR) |
1750 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM TUTAR (K.D.V Hariç) |
|
|
idari şartlar
1- )Teklif!erde kazıntı silinti olmayacaktır.
2- )TeklifIerin teslim yeri Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi olacaktır.Alımı yapılan malzeme veya hizmetin teslim süresi sipariş çekildikten sonra 10(on )iş günüdür.
3- )Fiyatlar K.D.V hariç olarak bildirilecektir.
4- )Ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harç giderleri ile tüm diğer giderler istekliye ait olacaktır.
5- ) Ödemeler Hastanenin döner sermaye ve genel bütçedeki ekonomik durum gözetilerek il Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye İşletme birimi veya Defterdarlık muhasebe müdürlüğü tarafından genel bütçeden (Türk Lirası)olarak 180 gün içinde ödeme yapılacaktır.
7- )idare Muayene ve kabul komisyonunca kabul raporu düzenlenmesinden itibaren tedarikçi veya hizmet sunucu firmanın faturayı ibraz etmesi üzerine ödeme yapılacaktır. .
8- )Depo sorumlusu ve iletişim bilgisi sipariş mektubunda belirtilecektir.
9- ) Teklif mektubu toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir
10- ). Teklifler sonradan değiştirilmeyecek verilen teklifler yanlışlıklada verilmiş olsa verilen fiyat teklifleri geçerli olup teklifi veren firma ilgili malzemeyi vermeyi taahhüt eder.Teknik şartnameye uygun olmayan firmalar teklif veremez; şartnameye uygunluğu olmadığı halde teklif veren firmalar ilgili malzemeyi temin ederek hastanemize teslim etmek zorundadır.
11- ) TEKLİF EDİLEN MALZEMENİN MARKA MODEL VE UBB KAYIT NUMARASI BELİRTİLECEKTİR. BELİRTİLMEYEN MALZEMELER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR
12- )KARABÜK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ KARABÜK VERGİ DAİRESİ DÖNER SERMAYE VERGİ NO: 2940034865 / GENEL BÜTÇE VERGİ NO: 5050065963 OLARAK FATURALANDIRMA YAPILACAKTIR.
13- )TEKNİK ŞARTNAME
.14-) Firmalar teklif mektubunda Firma tanımlayıcı no’ sunu mutlaka belirteceklerdir.
FAX=0370 415 57 34-415 80 20
BASINÇ EŞİTLEYİCİ REZERVUAR TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Teklif edilen ürün steril ambalajında tek kullanımlık (disposable) olmalıdır.
2. Küçük ve büyük boy flokonlarla uyumlu olmalıdır.
3. Teklif edilen ürün anti-neoplastik ilaçların kapalı sistemle hazırlanmasını sağlamalı kontaminasyon riskini buharlaşma ve sızıntıyı engellenmelidir.
4. Teklif edilen ürün üzerinde ilaç şişesine uyumlu yuva bulunmalı ilacın kapalı sistem ile hazırlanmasını sağlayan enjektör adaptörü ile kullanıma uygun olmalıdır.
5. Teklif edilen ürün hazırlanan ilacın artanının saklanması aşamasındada sızıntı ve buharlaşmaya izin vermemeli bu sayede belirtilen saklama koşulları sırasında ilacsterilitesinin bozulmasını engelleyerek ilaç tasarrufu sağlanmalıdır.
6. Teklif edilen ürün küçük sitotoksik ilaç partüküllerinin dış ortamla temasını engelleyerek kimyasal kontaminasyonu önleyen yapıda olmalıdır.
7. Teklif edilen ürün PVC ve DEHP içermemelidir. Teklif edilen ürün ilaç şisesine hazırlama aşamasında monta edilmeli ve atık aşamasında da ilaç şişesinde takıla kalarak aerosol ve buharlaşmayı önleyerek kapalı sistem özeliğini sürdürmelidir.
8. Teklif edilen ürün üretim tarihinden itibaren 2-4 yıl miadlı olmalıdır.
9. Teklif edilen ürünün UBB tıbbı cihaz kayıt sistemine kaydı yapılmış olmalı ve sağlık bakanlığı onaylı olmalıdır.
10. Uluslar arası rehberlerde kapalı sistem ile tanımlanan çevresel kontamine edicilerin sisteme girişinin ve tehlikeli ilaçların ya da buharlarının sistem dışına çıkışının mekanik olarak engellenmesidir.
11. Teklif edilen ürün ait CE belgesinde ürünün kullanım alanı tanımlanmış olmalıdır.
12. İhale üzerinde kalan istekli bu şartnamede belirtilen basınç eşitleyici rezervuarın idarenin isteği doğrultusunda istenen ölçülerde (küçük ve büyük boy flakonlar için) istenilen miktar kadar verecektir.
|
![]() |
rabük Üniversitesi Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne aşağıda belirtilen Malzeme veya Alınması Gerekmektedir. Aşağıda Malzemeleri fiyatlandırarak 18/09/2019 14:00 tarihine kadar Satın syon Sorumlusuna işin aciliyetine binaen faks olarak çekilebilir..
T
![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||
ENDOSKOPİ TELESKOPLAR,RİJİT LAPAROSKOPİ TELESKOBU YETİŞKİN
UTAR (K.D.V Hariç)
İDARİ ŞARTLAR
1- )Tekliflerc î kazıntı silinti olmayacaktır.
2- )Tekliflerin teslim yeri Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi olacaktır.Alımı yapılan malzeme ve) a hizmetin teslim süresi sipariş çekildikten sonra 10(on )iş günüdür.
3- )Fiyatlar K .D.V hariç olarak bildirilecektir.
4- )Ulaşım, s »orta, vergi, resim ve harç giderleri ile tüm diğer giderler istekliye ait olacaktır.
5- ) Ödemeler Hastanenin döner sermaye ve genel bütçedeki ekonomik durum gözetilerek il Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye İşletme birimi veya Defterdarlık muhasebe müdürlüğü tarafından genel bütçeden (Türk Lirası)olarak 180 gün içinde ödeme yapılacaktır.
7- )idare Muayene ve kabul komisyonunca kabul raporu düzenlenmesinden itibaren tedarikçi veya hizmet sunucu firmanın fatırayı ibraz etmesi üzerine ödeme yapılacaktır.
8- )Depo sorı|mlusu ve iletişim bilgisi sipariş mektubunda belirtilecektir.
9- ) Teklif m :ktubu toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir
10- ). Teklifli r sonradan değiştirilmeyecek verilen teklifler yanlışlıklada verilmiş olsa verilen fiyat teklifleri geçerli olup teklifi veren firma Igili malzemeyi vermeyi taahhüt eder.Teknik şartnameye uygun olmayan firmalar teklif veremez; şartnameye uygunluğu o madiği halde teklif veren firmalar ilgili malzemeyi temin ederek hastanemize teslim etmek zorundadır.
11- ) TEKL ’ EDİLEN MALZEMENİN MARKA MODEL VE UBB KAYIT NUMARASI!1 BELİRTİLECEKTİR. BELİRTİLM ıYEN MALZEMELER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR
12- )KARABpK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ KARABÜK VERGİ DAİRESİ DÖNER SERMAYE VERGİ NO: 2940034865 / GENEL BÜTÇE VERGİ NO: 5050065963 OLARAK FATURALANDIRMA YAPILACAKTIR.
13- )TEKNİK ŞARTNAME
. 14-) Firmak ■ teklif mektubunda Firma tanımlayıcı no' sunu mutlaka belirteceklerdir.
FAX=0370 415 57 34 - 415 80 20
a) Abdomen içinde temiz ve net görünüm vermelidir.
b) Safir görüntü sistemine sahip olmalıdır.
c) 0 derece bakış eksenli, lOmm çapında en az 30 cm olmalıdır.
d) Otoklavda veya antiseptik solüsyonlar içinde dezenfekte edilebilmelidir.
e) Lens sistemi, yansımaları önlemelidir.
f) Gerektiğinde adaptör yardımı ile değişik sistemlerin soğuk ışık kaynakları ile kullanılabilmelidir.
g) Her marka endoskopik kamera başı ile çalışabilmelidir.
h) Söz konusu cihazın bakım onarım ölçümleme ve yedek parça temin etmekle ilgili tek yetkili olduğuna dair yetki belgesi teklifle birlikte hastanemize gönderilecektir.
KARABÜK VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDRLÜĞÜ Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Karabük Üniversitesi Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne aşağıda belirtilen Malzeme veya Hizmetin Alınması Gerekmektedir. Aşağıda Malzemeleri fiyatlandırarak 18/09/2019 14:00 tarihine kadar Satın Alma Komisyon Sorumlusuna işin aciliyetine binaen faks olarak çekilebilir..
ibrahira/ERGÜf! Müdür; Yapımcısı
Doğrudan Temin Teklif Cetveli |
|
|||||
S.No |
Malın/işin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Tutar |
|
1 |
SICAKLIK ÖLÇÜM CİHAZLARI,DİJİTAL,ORTAM SICAKLIK VE NEM ÖLÇÜM CİHAZI/TERMOHİGROMETRE |
20 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM TUTAR (K.D.V Hariç) |
|
|
İDARİ ŞARTLAR
1- )Tekliflerde kazıntı silinti olmayacaktır.
2- )Tekliflerin teslim yeri Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi olacaktır.Alımı yapılan malzeme veya hizmetin teslim süresi sipariş çekildikten sonra 10(on )iş günüdür.
3- )Fiyatlar K.D.V hariç olarak bildirilecektir.
4- )Ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harç giderleri ile tüm diğer giderler istekliye ait olacaktır.
5- ) Ödemeler Hastanenin döner sermaye ve genel bütçedeki ekonomik durum gözetilerek il Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye işletme birimi veya Defterdarlık muhasebe müdürlüğü tarafından genel bütçeden (Türk Lirası)olarak 180 gün içinde ödeme yapılacaktır.
7- )idare Muayene ve kabul komisyonunca kabul raporu düzenlenmesinden itibaren tedarikçi veya hizmet sunucu firmanın faturayı ibraz etmesi üzerine ödeme yapılacaktır. .
8- )Depo sorumlusu ve iletişim bilgisi sipariş mektubunda belirtilecektir.
9- ) Teklif mektubu toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir
10- ). Teklifler sonradan değiştirilmeyecek verilen teklifler yanlışlıklada verilmiş olsa verilen fiyat teklifleri geçerli olup teklifi veren firma ilgili malzemeyi vermeyi taahhüt eder.Teknik şartnameye uygun olmayan firmalar teklif veremez; şartnameye uygunluğu olmadığı halde teklif veren firmalar ilgili malzemeyi temin ederek hastanemize teslim etmek zorundadır.
11- ) TEKLİF EDİLEN MALZEMENİN MARKA MODEL VE (JBB KAYIT NUMARASI BELİRTİLECEKTİR. BELİRTİLMEYEN MALZEMELER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR
12- )KARABÜK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ KARABÜK VERGİ DAİRESİ DÖNER SERMAYE VERGİ NO: 2940034865 / GENEL BÜTÇE VERGİ NO: 5050065963 OLARAK FATURALANDIRMA YAPILACAKTIR.
13- )TEKNİK ŞARTNAME
.14-) Firmalar teklif mektubunda Firma tanımlayıcı no’ sunu mutlaka belirteceklerdir.
FAX=0370 415 57 34-415 80 20
1- DijitalOlmalıdır.
2- LCDekranlıolmalıdır.
3- Saat ve tarih gösterimi olmalıdır.
4- 12/24 saat zaman dilimlerinden herhangi birisi seçilebilmelidir.
5- Zaman alarmı kurulabilmelidir.
6- Tek tuş ile alarm açılıp kapatılabilmelidir.
7- iç : -IO°C... SO°C/ Dış: -SO°C... +90°C aralıklarında sıcaklık ölçebilmelidir.
S- iç ve dış: ortam sıcaklığını ölçebilmelidir.
9- Ekran çözünürlüğü sıcaklık için 0,1 QColmalıdır.
10- Sıcaklık hassasiyeti: ±IQC olmalıdır.
11- Nem ölçüm aralığı :10 - 99% olmalıdır.
12- Ekran çözünürlüğü nem için % 1 olmalıdır.
13- Nem hassasiyeti: ± % 5 olmalıdır.
14- Min - Max Değer hafızası olmalıdır.
ıs-oc ve "F birimlerinden herhangi birisi ile ölçüm yapılabilmelidir.
16- En az 140 x 75 x 20 mm boyutlarında olmalıdır.
17- Alt ve üst limitlere alarm kurabilme özelliği bulunmalıdır.
18- Sensör kablo uzunluğu 2 metre olmalıdır.
19- Güç kaynağı en az 1 adet AAA pil olmalıdır.
20- Duvara asılabilmeli veya ayakları ile masa üstü kullanılabilmelidir.
21- Cihaz teslim tarihinden itibaren en az 2 yıl garantili olacaktır.
22- TSEveyaCEstandartlarına uygun olmalıdır.
23- Cihazların kataloglan, orijinal ve Türkçe'ye çevrilmiş olmalıdır.
24- Cihazlar kalibre edildiklerine dair kalibrasyon belgeleri ile birlikte teslim edilecektir.
25- Tek tek paketlenmiş olmalı üzerinde ürün barkodu bulunmalıdır. _
§ *• A. ^
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|