4977
RADYOLOJİ ANABILIM DALI İHTİYACINA 7 KALEM MEDİKAL SARF MALZEMELERİ / 150.03.03.01 ALIMI [DÖNER SERMAYE]
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda ismi ve miktarı belirtilen cihazlar/ malzemeler satın alınacaktır. Ekteki şartnameye uymak kaydıyla son teklif veya yaklaşık maliyet (sadece Doğrudan Temin alımları için Son Teklifinizi belirtiniz.) oluşturmak amacıyla proforma talep etmekteyiz. Satınalma sürecinde kullanabileceğimiz proforma faturayı firma kaşesi ve yetkili imzasıyla birlikte mail (ksuhastanesatinalma@ogr.ksu.edu.tr), faks yoluyla (344 3004061) veya kargo ile gönderilmesi hususunda; Gereğini Rica ederim.
|
|
||||
![]() |
|||||
|
A |
B |
||||||
Sıra No |
Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması |
Birimi |
Miktarı |
Teklif Edilen Birim Fiyat |
Teklif Edilen Birim Toplam Fiyat |
SUT Kodu |
UBB Kodu |
|
1 |
KILAVUZ TEL, 032"-038", AMPLATZ, 70-100CM |
Adet |
50,00 |
|
|
GR1075 |
|
|
2 |
IGNE CHIBA-ASPIRASYON DISP. 18G-10CM |
Adet |
30,00 |
|
|
OR2320 |
|
|
3 |
IGNE GIRIŞIM DISP. 18G 15CM |
Adet |
10,00 |
|
|
OR2320 |
|
|
4 |
IGNE MEME ISARETLEME 20G*10CM |
Adet |
30,00 |
|
|
OR2380 |
|
|
5 |
SET, İLK GİRİM, MİKRO, VASKÜLER, STANDART |
Adet |
10,00 |
|
|
GR1049 |
|
|
6 |
TÜMÖR İŞARETLEME İĞNESİ ( TÜMOR İŞARETLEME İĞNESİ 19GX25CM ) |
Adet |
10,00 |
|
|
GR1239 |
|
|
TOPLAM : |
140,00 |
|
|
|
||||
Firma Adı- Soyadı / Ticaret unvanı Kaşe ve İmza
2- Teklif edilen ürünün markasının ve fiyatının geçerlilik süresi belirtilmelidir.
3- Teknik Şartnameye uygun olarak teklif verilmelidir. Uygun olmadığı durumlarda ayrıca uygunsuzluğun nedeni bildirilmelidir.
4- İlgili alımları http://onlinehastane.ksu.edu.tr/HbysWeb/ESatinAlma/Sonuclanmamislar.aspx adresinden takip edebilirsiniz.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Avşar Mah. Tel :0(344) 300 34 34
Batı Çevreyolu Blv. No: 251/A 46040 - Onikişubat/Kahramanmaraş
v J 9 9 Faks : 0(344) 300 40 61
E-Posta :ksuhastanesatinalma@ogr.ksu.edu.tr
K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
TALEP NO: TALEP ADI :
4977
(4977)RADYOLOJI ANABILIM DALI İHTİYACINA 7 KALEM MEDIKAL SARF MALZEMELERİ / 150.03.03.01 ALIMI [DÖNER SERMAYE]
TALEP TARİHİ : 16.09.2019
RADYOLOJI ANABILIM DALI DEPOSU
|
|
|
|
Amplatz Super Stiff Kılavuz Tel
1. Amplatz Super Stiff Kılavuz Tel’ler hem vascular hem nonvascular uygulamalar için ideal olmalıdır.
2. Amplatz Super Stiff Kılavuz Tel teflon kaplama olmalıdır.
3. Amplatz Super Stiff Kılavuz Tel’ler 0.035’’ ve 0.038” çapa sahip olmalıdır.
4. Amplatz Super Stiff Kılavuz Tel’ler 70-100 cm arası toplam uzunlukta olmalıdır.
5. Amplatz Super Stiff Kılavuz Tel’lerin distal kısımları 4, 6 cm ve 7cm flexible düz ve 3 mm J olan seçenekleri olmalıdır.
6. Amplatz Super Stiff Kılavuz Tel’ler disposable ve kullanıma hazır steril ambalajında sunulmalıdır.
7. Ürünün T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi Bankası’ nda kaydı olması ve onaylı bir barkot numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
8. Ürün, TSE ve CE belgesine ( class Ha) sahip olmalıdır.
9. Tekliflerle birlikte, ürünlerin teknik şartnamede belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denedikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3’ ü kadar olmalıdır.
10. Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
11. Ürünün SGK - SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir.
12. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır
13. Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin firma tarafından 30 gün içerisinde değiştirilmelidir. Ürün hastanede tüketilene kadar değişim yapılamalı ve firma bunu yazılı taahhütname düzenleyerek teklif aşamasında idareye sunmalıdır.
14. Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azalttım yoluna gidilebilir.
0R2320 IGNE CHIBA-ASPIRASYON DISP. 18G-10CM 30 Adet
CHİBA İĞNESİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Chiba iğnesi iç içe geçmeli ve içteki iğnenin delici özelliği olan şekilde olmalıdır.
2. 18 Gauge 10 cm ve 15 cm uzunlukta olmalıdır.
3. İğne üzerinde markırları bulunmalıdır.
4. İğne içindeki mandren iğne uç kısmına sabitlenmelidir.
5. İğne içerisinden 0,035” kılavuz tel geçebilmelidir.
6. Ürünün T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi Bankası’ nda kaydı olması ve onaylı bir barkot numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
7. Ürün, TSE ve CE belgesine ( class Ha) sahip olmalıdır.
8. Tekliflerle birlikte, ürünlerin teknik şartnamede belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denedikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3’ ü kadar olmalıdır.
9. Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
10. Ürünün SGK - SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir.
11. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır
12. Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin firma tarafından 30 gün içerisinde değiştirilmelidir. Ürün hastanede tüketilene kadar değişim yapılamalı ve firma bunu yazılı taahhütname düzenleyerek teklif aşamasında idareye sunmalıdır.
13. Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azalttım yoluna gidilebilir.
3 0R2320 IGNE GIRIŞIM DISP. 18G 15CM 10 Adet
CHİBA İĞNESİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Chiba iğnesi iç içe geçmeli ve içteki iğnenin delici özelliği olan şekilde olmalıdır.
2. 18 Gauge 10 cm ve 15 cm uzunlukta olmalıdır.
3. İğne üzerinde markırları bulunmalıdır.
4. İğne içindeki mandren iğne uç kısmına sabitlenmelidir.
5. İğne içerisinden 0,035” kılavuz tel geçebilmelidir.
6. Ürünün T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi Bankası’ nda kaydı olması ve onaylı bir barkot numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
7. Ürün, TSE ve CE belgesine ( class Ha) sahip olmalıdır.
8. Tekliflerle birlikte, ürünlerin teknik şartnamede belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denedikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3’ ü kadar olmalıdır.
9. Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde
K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
4977
(4977)RADYOLOJI ANABILIM DALI İHTİYACINA 7 KALEM MEDİKAL SARF MALZEMELERİ / 150.03.03.01 ALIMI [DÖNER SERMAYE]
16.09.2019
RADYOLOJI ANABILIM DALI DEPOSU TEKNİK ŞARTNAME
değiştirilmelidir. kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
10. Ürünün SGK - SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir.
11. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır
12. Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin firma tarafından 30 gün içerisinde değiştirilmelidir. Ürün hastanede tüketilene kadar değişim yapılamalı ve firma bunu yazılı taahhütname düzenleyerek teklif aşamasında idareye sunmalıdır.
13. Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azalttım yoluna gidilebilir.
4 0R2380 IGNE MEME ISARETLEME 20G*10CM 30 Adet
LOKALİZASYON İĞNELERİ, GERİ ALINABİLEN, meme Geri alınabilen Meme işaretleme iğnesi şartnamesi
1. Meme işaretleme teli ve bu teli yerleştirmede kullanılan özel iğneyi içermelidir.
2. İğnelerin ucu, cilt ve doku girişini kolaylaştırması için keskin olmalıdır.
3. Lokalizasyon telinin uç kısmı kanca (hook) seklinde olmalıdır.
4. Lokalizasyon teli istendiğinde geri alınabilmelidir.
5. İğne cm ölçekli olmalıdır.
1. İğnelerin uzunluğu için 10cm olmalıdır.
6. İğnelerin dış kanülü çapı için 20G olmalıdır.
7. Ürünün T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi Bankası’ nda kaydı olması ve onaylı bir barkot numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
8. Ürün, TSE ve CE belgesine ( class Ha) sahip olmalıdır.
9. Tekliflerle birlikte, ürünlerin teknik şartnamede belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denedikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3’ ü kadar olmalıdır.
10. Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
11. Ürünün SGK - SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir.
12. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır
13. Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin firma tarafından 30 gün içerisinde değiştirilmelidir. Ürün hastanede tüketilene kadar değişim yapılamalı ve firma bunu yazılı taahhütname düzenleyerek teklif aşamasında idareye sunmalıdır.
14. Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azalttım yoluna gidilebilir.
5 GR1049 SET, İLK GİRİM, MİKRO, VASKÜLER, STANDART 10 Adet
MİCROPUNCTURE SET ŞARTNAMESİ
1. Microstick Sheath-dilatör, 0.018” J /Flex guidewire ve giriş iğnesinden (21G) oluşmalıdır.
2. İç dilatör çıktıktan sonra içinden 0.035” ve ya 0.038” guidewire geçmelidir.
3. Set içerisinde kısa ucu floopy tel ve 4 fr introducer içermelidir.
4. Ürünün T.C. Sağlık Bakanlığı ve SGK Ulusal Bilgi Bankası’ nda kaydı olması ve onaylı bir barkot numarasının ürün etiketi üzerinde olması gerekmektedir. Numune teslim tutanaklarında UBB ve Firma tanımlayıcı numaraları belirtilmelidir.
5. Ürün, TSE ve CE belgesine ( class Ha) sahip olmalıdır.
6. Tekliflerle birlikte, ürünlerin teknik şartnamede belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denedikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3’ ü kadar olmalıdır.
7. Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
8. Ürünün SGK - SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir.
9. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır
10. Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin firma tarafından 30 gün içerisinde değiştirilmelidir. Ürün hastanede tüketilene kadar değişim yapılamalı ve firma bunu yazılı taahhütname düzenleyerek teklif aşamasında idareye sunmalıdır.
11.
![]() |
K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
4977
(4977)RADYOLOJI ANABILIM DALI İHTİYACINA 7 KALEM MEDİKAL SARF MALZEMELERİ / 150.03.03.01 ALIMI [DÖNER SERMAYE]
16.09.2019
RADYOLOJI ANABILIM DALI DEPOSU TEKNİK ŞARTNAME
TÜMÖR İŞARETLEME İĞNESİ (GOLD MARKER)
1. Gold marker 0.8 -/+ mm çapında ve 6 -/+ 1mm boyunda silindir şeklinde olmalıdır.
2. Gold marker 22 yada 24 ayar altın olacaktır.
3. Gold marker nonalerjik olmalı ve hastada toksik etki yaratmamalıdır.
4. Gold marker radyolojide kullanmaya uygun olmalıdır.
5. Gold marker en az 3 tesla gücünde bir MR cihazına uyumlu olmalıdır.
6. Gold marker hastaya yerleştirilmesi için her bir işaretliyici tek kullanımlık iğneler içine yüklenmiş olmalıdır.
7. Söz konusu iğne , 18G ve 19G ince duvarlı biyopsi iğnesi olmalıdır.
8. Gold marker iğnelerin boyutları 20cm ve 25cm olmalıdır.
9. Ürün, TSE ve CE belgesine ( class Ha) sahip olmalıdır.
10. Tekliflerle birlikte, ürünlerin teknik şartnamede belirtilen özelliklerin, katalog ve broşürlerle teyit edilmesi ve değerlendirme için numune verilmesi gerekmektedir. Numune denedikten sonra karar verilecektir. Deneme sırasında hatalı, sıkıntılı ve uygun olmayan ürünler elenme nedenidir. Ürünün miadı en az son kullanma tarihinin 2/3’ ü kadar olmalıdır.
11. Hatalı üretilen seriye ait sarf malzemeler yüklenici tarafından geri alınıp, aynı miktarda hatasız üretilen seri sarf malzeme ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. kargo ve taşıma maliyeti de yükleniciye aittir.
12. Ürünün SGK - SUT eşleştirilmesi yapılmış olması gerekmektedir.
13. Talep edilen ürünlerin SGK çıktıları, bayilik çıktıları ve SUT eşleştirme çıktıları teklif ile birlikte sunulacaktır. Üzerine ihale kalan firma tarafından ürün tesliminde de aynı evraklar sunulacaktır
14. Miadın dolmasına en az 3 ay kala firmaya yazılı bildirimi yapılan sarf malzemelerin fiyat artışı gözetmeksizin firma tarafından 30 gün içerisinde değiştirilmelidir. Ürün hastanede tüketilene kadar değişim yapılamalı ve firma bunu yazılı taahhütname düzenleyerek teklif aşamasında idareye sunmalıdır.
15. Stoklarımıza göre ihtiyaç duyulan kalemlerde yüklenici firmada kalan toplam tutar üzerinden istenilen kalemlerde %20 artırım veya %20 azalttım yoluna gidilebilir.
1. KOMİSYON ÜYESİ 2. KOMİSYON ÜYESİ 3. KOMİSYON ÜYESİ 4. KOMİSYON ÜYESİ 5. KOMİSYON ÜYESİ
İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|