• İhale No
    1941703
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    09 Ekim 2019 15:00
  • İdare
    Iğdır Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Iğdır
  • İşin İli
    Iğdır
  • Yayın Tarihi
    07 Ekim 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T. C.

SAĞLIK BAKANLIĞI İĞDIR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sağlık Hizmetleri Başkanlığı İğdır Devlet Hastanesi

Sayı : 87364060-949                                                            07/10/2019

Konu : Teklife Davet

Sayın :..............

Tel: Faks :

Kurumumuzun ihtiyacı olan (1) kalem ELEKTRONİK KOVUCU işi satın alınacaktır. İlgilendiğiniz takdirde K.D.V. hariç fiyat teklifinizi en geç 09.10.2019 tarih ve saat 15:00'a kadar göndermenizi, teklifinizde teslimat süresinin de bildirilmesini arz/rica ederim.

 


 

Satınalma tarih ve saati     : 09.10.2019 - 15:00

Teklif Başvuru Yeri     : İĞDİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI

Teslimat Yeri : İĞDIR DEVLET HASTANESİ AMBARI

Teklif Türü   : Teklif Birim Fiyat - İşin tamamı

İhtiyaç Listesi

Sıra No

Malın / İşiıı Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Tutar

1

Elektronik Kovucu (Kemirgenlere karşı)

20

ADET

 

 

EK: Teknik şartname


 

Satınalmanın Yapılacağı Birim: İğdır Devlet Hastanesi NOTLAR:

1) Yazımız sayısının teklif mektupları üzerine mutlaka yazılması gerekmektedir.

2) Teklif zarfları firma tarafında bizzat verilecek veya firma faksla teklif gönderebilecektir.

3) Teklif edilen malzemelere ait orjinal katalog var ise teklif mektupları içerisinde getirilmesi gerekmektedir.

4)  Şartlı teklifler ve Türk Lirası haricinde verilen fiyatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.

5) Teslimat süresi teklif mektuplarında mutlaka belirtilecektir. Teslimat süresi değerlendirmelerde tercih nedeni olarak kullanılabilecektir. Teslimat süresi Mali Yıl Sonunu geçen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

6)            Firma    ,Uhdesinde kalan Malzemeleri fatura ile birlikte UBB kaydım getirmek zorundadır.Getirilmediği takdirde firmaya ödeme yapılmayacaktır. *(UBB kaydı gerektirmeyen alımlarda 6.Madde dikkate alınmayacaktır.)*

7)                        Malzemelere    Ait Teslimatlar Siparişe Miitaakip En Geç 5 Gün İçerisinde Gerçekleştirilecektir.

8)                 Ortopedi    Malzemesi Alımı İşlerinde ;Yüklenici Firma Malzemeleri Ameliyathaneye Steril Olarak Teslim Edecektir. Steril Olarak Teslim Edilmeyen Malzemelerin Hastanemiz Tarafından Sterilizasyonu Yapıldıysa Steril Bedeli Olarak Belirlenen 100,00 Tl/i SATINALMA TARAFINDAN BELİRTİLEN Hesaba Yatırıp Bu İşleme Ait Dekontu Fatura İle Birlikte En geç ' gün içerisinde Sarf Depo Birimine Teslim Edecektir.Dekontun Üzerinde Firma Adı,Vergi Dairesi,Vergi Kimlik Numarası Ve Hangi Hastaya Ait Malzemenin Sterilizasyoıı Bedeli Olduğunu Belirtir bir Açıklama Bulunacaktır.

KIŞLA MAİI: MELEKLİ YOLU CAD. 76000 MERKEZ/ İĞDIR

Telefon: 04762260303-04762273819 Fax: 04762264382 e-posta: d. temin birimi:satinalma_76@hotmail.com

ELEKTRONİK KOVUCU CİHAZ TEKNİK ŞARTNAMESİ

AĞIRLIK: 165 gr GÜÇ:9V,220V

FREKANS ARALIĞI:24,000 to 27,000 Hz

SES BASINCI: 120 Db

KAPSAMA ALANI:250 m2

-Cihazın kurulumu firma tarafından yapılacaktır.

-Altı ayda bir rutin olarak kontrolleri firma tarafından yapılacaktır. - Cihaz duvara monte edilecek şekilde olacaktır.


 

Evrakın elektronik imzalı sureline http://e-belge.saglik.gov.tr adresinden c01824ab-853d-41 Id-94be-88a82c721d73 kodu ile erişebilirsiniz. Bu belge 5070 sayılı elektronik imza kanuna göre güvenli elektronik imza ile imzalanmıştır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim