T.C.
ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Antalya Serik Devlet Hastanesi
Sayı : 97736758/2019 - 556 Konu : Teknik Servise Sarf Malzeme
SAYIN:.
Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise 21/10/2019 tarihi saat 14:00'e kadar Kurumumuz Satın Alma Komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI
1- Teklif edilen malzemeler KDV Hariç Türk Lirası olarak teklif verilecektir. Teklife ulaşım, sigorta, vergi, resim, harç, montaj vb. giderler dahil olarak teklif verilecektir.
2- Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.
3- Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.
4- İhaleye hile, desise, vait, tehdit, nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K 'in ilgili hükümleri uygulanacaktır.
5- Malzeme tesliminde, teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.
6- Bu mektupta belirtilen ürünler için teklif edilen malzemlerin değerlendirmesi her bir kalem için ayrı ayrı yapılacaktır.
7- Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
8- Malzeme bedeli ,malzemenin muayene ve kabul işlemlerinden sonra 150 gün içerisinde Antalya Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince yapılacaktır. Kurum hesaplarında nakit sıkışıklığı söz konusu olursa yıl içerisinde ödemesi yapılacaktır.
9- İsteklilerin ÜTS'de kayıtlı olması ve alımı yapılacak malzemelerin ÜTS' de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekliler teklif edeceği malzemelerin Ulusal Bilgi Bankası barkot numaralarım tekliflerinde ayrı ayrı belirteceklerdir.
10- İstekliler teklifleriyle birlikte ÜTS'den üretici ve/veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarını belgelendirecektir. Bayilikleri bulunmayan firmalardan alım yapılmayacaktır.
11- Bu teklife davet mektubuna olumlu yada olumsuz mutlaka 21/10/2019 tarihinde saat 14:00'e kadaf^Î2)^22 89 97 nolu faksa veya elden Satın Alma birimine cevap verilecektir. 1
12- Yüklenici sterilizasyon bedeli olarak kestiği fatura tutarı üzerinden %2 iskonto tutarını Hastanemiz HALri
BANKASI ANTALYA ŞUBESİ TR70 001 2009 5700 0005 0000 33 nolu hesabına yatırılacaktır. Hesaba yatırılmadığı takdirde hak edişten bu bedel kesilecektir. *
Ali RİnDİI.
İdari Mali/Işler Müdürü
Sıra |
Miil/eıiK'niıı Aılı |
Miktar |
lîiriııı |
[Birini l-'i\ai |
Toplanı l ivai |
UJH |
SI T Kodıı |
1 |
18 W ALT FLORESAN AMPUL. |
200 |
ADET |
|
|
|
|
2 |
PS2 STARTER. |
2 |
KUTU |
|
|
|
|
3 |
PC 4X 18T840TEC ELEKTRONİK BALANS |
25 |
ADET |
|
|
|
|
ADRES: MERKEZ MAH. 2026 SOK.NO:10 SERİK/ANTALYA
TEL : (242) 722 13 40 FAKS: SATINALMA (242)722 89 97 -İDARE(242) 722 30 60 E-MAİL: satinalmaserik@yandex.com
4 |
T5 14 WALT 480 FLORESAN AMPUL |
200 |
ADET |
|
|
|
|
5 |
100 WALT LED PROJEKTOR (DIŞ MEKAN İÇİN) |
10 |
ADET |
|
|
|
|
6 |
25 AMPER GRUP SİGORTA |
5 |
ADET |
|
|
|
|
7 |
32 AMPER GRUP SİGORTA |
5 |
ADET |
|
|
|
|
8 |
40 AMPER GRUP SİGORTA |
5 |
ADET |
|
|
|
|
9 |
63 AMPER GRUP SİGORTA |
5 |
ADET |
|
|
|
|
10 |
63 AMPER TEKLİ SİGORTA |
5 |
ADET |
|
|
|
|
11 |
SOĞUK IŞIK KAYNAĞI AMPÜLÜ HALOJEN 150 WATT(FUJİFİLM FOR D-EVO SÜİTE KÜNYE 1008574208 CİHAZA UYUMLU) |
5 |
ADET |
|
|
|
|
ADRES: MERKEZ MAH. 2026 SOK.NCHO SERİK/ANTALYA
TEL : (242) 722 13 40 FAKS: SATINALMA (242)722 89 97 -İDARE(242) 722 3 0 60 E-MAİL: satinalmaserik@vandex.com
SERİK (ANTALYA) DEVLET HASTANESİ MALZEME ALIM VE ARIZA GİDERME ŞARTNAMESİDİR
SERİK DEVLET HASTANESİ HASTANE BÜNYESİNDE YERİNDE ALIM ARIZA İŞİDİR
1—ALIMI YAPILACAK TÜM MALZEMELERİN İŞ ÖNCESİ NUMUNELERİNİ VE BELGELERİNİ İDARE OLURUNA SUNUP İDARE OLURUNDAN SONRA ALIM YAPILACAKTIR. ALINAN HİZMET VEYA MALZEMELER HASTANE BÜNYESİNDE OLACAKTIR. HASTANE DIŞI OLURSA HER TÜRLÜ NAKLİYE TRANSFER VE BAŞKA GİDERLERİN BEDELİNİ FİRMA KARŞILAYACAKTIR.
2. FİRMA TEKNİK SERVİS VEYA SATIŞ YETKİLİSİ OLDUĞUNA DAİR BELGE VERECEKTİR VE GELEN YETKİLİNİN KİMLİK BİLGİSİ VE YAPACAĞI İŞ İLE İLGİLİ EĞİTİM SERTİFİKASI YETKİ BELGESİ GİBİ EVRAKLARI İLE ALIMI GEREKEN PARÇANIN BELGELERİNİ TSE CE GİBİ VAR İSE BUNUN ÖZELLİĞİNİ VE ORJİNAL OLDUĞUNA DAİR EVRAĞINITESLİM EDECEK.
4. ALIMI YAPILAN PARÇALAR KESİNLİKLE CİHAZIN MARKA VE MODELİNE UYGUN VE ORJİNAL PARÇA OLACAKTIR.
6. ALIMI YAPILAN MALZEMELER İLGİLİ AMBARA TESLİMİNDEN SONRA HERHANGİ BİR PROPLEM YOK İSE MALZEME TESLİMİNDE FATURA KESİLECEKTİR. EKSİK VE UYUMSUZ MALZEME OLUR İSE EKSİKLİK GİDERİLECEK FOTURA SONRA KABUL EDİLECEK.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|