• İhale No
    1950080
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    25 Ekim 2019 10:00
  • İdare
    Yozgat Sorgun Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Yozgat
  • İşin İli
    Yozgat
  • Yayın Tarihi
    22 Ekim 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI YOZGAT İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SORGUN DEVLET HASTANESİ

22.10.2019

MÜESSESE MÜDÜRLÜĞÜNE

İlçemiz Sorgun Devlet Hastanesi Baştabibliğinin 2019 Mali yılı ihtiyacı olan aşağıda cinsi ve miktarı yazılan malzemelerin 4734 sayılı Kamu ihale

Kanunun 22/D maddesine göre doğrudan alım yapılacağından KDV HARİÇ kaç liradan verebileceğinizi bildirmenizi rica ederim.

FAX : 0354 415 51 99

TEL : 0354 415 12 15 219 19 19/ Dahili : 1105 GSM :0505 065 12 15 E-posta: yozgatsdh@gmail.com

PİYASA ARAŞTIRMA ve TEKLİF MEKTUBUDUR.

KONU :

S.NO

MALZEMENİN CİNSİ

MİKTARI

NEVİ

Birim Fiyatı

Toplam Tutar

1

FETAL DOPPLER EL TİPİ

1

ADET

 

 

 

NotrTekliflerin 25/ 10/2019 Saat:10.00 a Kadar Hastanemiz Satın Alma Birimine Ulaştırılması Rica Olunur GENEL ŞARTLAR

1- Ödeme Süresi Faturanın Tdms kayıtlarına alındığı tarihinden itibaren Azami 120 Gündür.

2-  Teklifler TÜRK LİRASI Üzerinden ve KDV HARİÇ verilecektir.

3-  İhaleyi kazanan firma KARGO ücretini üstlenecektir.

4-  Fiyatı verilen ürününün UBB kodu isteniliyorsa ve varsa teklifte mutlaka belirtilecektir.

5-                  Teklifimizi           değerlendiren Firma Kendi Profarma Faturasını kullanmalı yada Tarafımızdan gönderilen Teklif mektubuna Ticari Kaşe ve imza yaparak tarafımıza göndermelidir.

6-           TekIifi       değerlendiren Satış Personeli Adını ve Soyadını ve Rahatça ulaşılabilecek telefonunu vermelidir.

7-  Firma Kendi Profarma faturası ile teklif verse dahi bizim göndermiş olduğumuz teklif mektubundaki genel şartları kabul etmiş sayılır. Aksi genel şartlar kabul edilmeyecektir.

8-  Numune istenilecek ürünler numunenin kalitesine göre değerlendirilecektir.

9- Teklif veren firma teklif mektubumuzda belirtilen genel şatrları kabul etmiş sayılır.

10- Teklif mektubumuzdaki genel şartlara uymayan firmaların teklifleri geçersiz sayılacaktır.

11-  Doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde Sorgun mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI YOZGAT İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SORGUN DEVLET HASTANESİ TEKNİK ŞARTNAME FORMU

EL DOPPLERİ ŞARTNAMESİ

1.  Cihaz elde taşınabilir bir şekilde hafif ve kompakt dizayn edilmiş olmalıdır ve açıldığında otomatik olarak kullanıma geçmeden önce kendi kendini test etmelidir.

2.  Cihaz, arka planda aydınlatmalı tipte bir LCD ekrana sahip olmalı ve kullanıcı istediği zaman arka plan aydınlatmasını açıp kapatabilmelidir.

3.   Cihazın LCD ekranı üzerinde rahatlıkla; fetal nabız değeri, kademeli olarak batarya durumu, çalışma modu, cihaza takılı olan ultrason transdüserin frekansı görülebilmelidir.

4.   Cihazda fetal nabız sayısını görüntülemek için gerçek zamanlı, ortalama ve manuel hesaplanabilir şekilde kullanıcı tarafından seçilebilen en az 3 (üç) adet çalışma moduna sahip olmalıdır.

5.   Cihazın fetal nabız ölçüm değerleri; 50 ile 240 atım/dakika aralığında ve hata oranı ise en fazla ±2 atım/dakika olmalıdır.

6.  Cihaz ile birlikte standart olarak yüksek hassasiyetli 2.0 MHz frekansa sahip, en fazla ± %10 toleranslı bir ultrason probu verilmeli ve en az 12 haftalık gebelikten itibaren fetal kalp sesleri alınabilmelidir.

7.  Cihaza opsiyonel olarak 3MHz frekansa sahip ultrason transdüseri takılabilmeli ve ultrason transdüserleri kullanıcı tarafından kolayca takılıp çıkarılabilmelidir.

8.  Ultrason transdüserleri, sıvı temasına karşı en az IPX4 su geçirmezlik sınıfında olmalıdır.

9.  Cihazın ultrasonik toplam çıkış gücü 20mWattan küçük olmalıdır.

10.  Ultrason transdüserin etkin uygulanabilir alan yüzeyi en az 208 mm2 ± 15% olmalıdır.

11.  Cihazın akustik negatif basınç tepe değeri 20 megapascaldan küçük olmalıdır.

12.  Cihazın akustik sinyal yoğunluğu 20mW/cm2'den küçük olmalıdır.

13.  Cihazın akustik zaman ortalamalı uzaysal tepe yoğunluğu 100mW/cm2'den küçük olmalıdır.

14.  Cihazda dışarıya en az > 90db gücünde ses verebilen dâhili bir hoparlör olmalı ve ses şiddeti kullanıcı tarafında istenilen düzeyde ayarlanabilmelidir.

15.  Cihazın üzerinde, ses kaydı yapmak veya kulaklık takmak için harici ses çıkışı bulunmalıdır.

16.  Cihaz 2 adet Alkalin tipte kalem pil ve tam dolu piller ile en az 8 saat süre çalışabilmelidir.

17.  Cihazın ultrason transdüserinden 1 (bir) dakika süreyle sinyal alınmadığı takdirde pil gücünden tasarruf etmek için cihaz otomatik olarak kapanmalıdır.

18.  Cihazın elektriksel güç sarfiyatı 1 Watt'tan düşük olmalıdır.

19.  Cihazın batarya dâhil ağırlığı yaklaşık 180 gr. olmalıdır.

yeterlilik belgelerine sahip olmalıdır.

21.  Teklif veren firmanın TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi bulunmalı ve teklif verdiği cihazın adı ve markası TSE Hizmet Yeterlilik Belgesinde bulunmalıdır.

22.  Teklif edilecek cihaz imalat ve fabrikasyon hatalarına karşı en az iki (2) yıl garanti kapsamında olmalıdır.

23.  Teklif veren firmanın tıbbi cihaz yönetmeliği, vücuda yerleştirilebilir aktif cihaz yönetmeliği, vücut dışında kullanılan tıbbi tanı cihazları yönetmeliği kapsamında tıbbi cihaz satış, reklam ve tanıtım yönetmeliği gereğince satış merkezi yetki belgesine sahip olmalıdır. Bu yetki belgesi ihale dosyasında sunulmalıdır.

24.  Cihazın şarj edilebilirlik özelliğinin olması

GARANTİ, MONTAJ, EĞİTİM VE DİĞER HUSUSLAR

1.       Alınacak ürün, tıbbi cihaz yönetmeliğinin 3.madde (o) bendi gereğince tanı, teşhis ve/veya tedavi amaçlı kullanılacaktır.

2.       Yüklenici firma tarafından teklif edilen cihazın Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır ve bu durumu ihale dokümanları içerisinde belgelemelidir. Teklif edilen cihazın UBB bilgisi doğruluğu TİTUBB ve MKYS'den kontrol edilir.

3.       Yüklenici firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesini satın alma dokümanlarında beyan etmelidir.

4.       Ürünün irsaliyesinde ve faturasında UBB kodu ibaresi belirtilmelidir.

5.       Cihazların bakımı ve kullanımı ile ilgili eğer orijinal dilinde kullanım kılavuzu varsa bu kılavuz ve Türkçe kullanım kılavuzu cihazın kurulduğu birimde sorumlu kişiye teslim edilmelidir.

6.       Cihazların servis kılavuzları {cihazın mekanik, elektrik ve elektronik devre şemalarını içeren servis manueli) Klinik Mühendislik Hizmetleri birimine teslim edilmelidir.

7.       Cihazlar en az 2 yıl garantili olmalıdır ve en az 10 yıl yedek parça teknik servis hizmet garantisi bulunmalıdır. Garanti süresi boyunca periyodik bakımları kullanım kılavuzunda belirtildiği gibi yapılacaktır.

8.       Yükleniciye arıza bildirimi günde 24 (yirmidört) saat, haftada 7 (yedi) gün ve tüm bayram, resmi tatil günleri esasına göre resmi yazı, telefon veya faks yoluyla yapılabilmelidir. Arıza bildirimi telefon ile 24 saat boyunca yapılabilir olmalıdır.

9.       Arıza bildirimini izleyen 24(yirmidört) saat içerisinde tıbbi cihaza müdahale edilecektir. Bu süre mesai dışı zamanlarda ve resmi tatil günlerinde 48 (kırk sekiz) saattir. Arıza çözümü 36 saatten fazla olması halinde cihazın yerine aynı görevi yapan geçici bir cihaz bırakılacaktır.

10.   Garanti süresi içinde, her bir sistem ve cihaz için yıllık çalışma ve kullanılabilirlik ölçümü en az % 95 (% 95 up-time) olmalıdır. Buna göre her bir sistem ve cihaz, % 95 likup-time oranı ile yıllık olarak (yaklaşık 8765 saat lik bir periyodu ifade eder) en fazla 18.2 gün (yaklaşık 438 saat) çalışma ve kullanım dışı (down-time) kalabilir. Buna göre sistemler; eğer bir yıl içerisinde arıza veya diğer etkiler nedeniyle 18.2 günden daha az (% 5 down-time) hizmet veremezler ise bu sürenin bakım-onarım süresine eklenmesine gerek yoktur. Ancak, yıllık olarak 18.2 günü aşan süre kadar bakım-onarım zamanına iki kat süre eklenecektir ve bu sürede cihaz bakımları ücretsiz olarak yapılacaktır. Down time süresi arızanın firmaya bildirilmesiyle başlayacak, onarım tamamlanıp sistemin faal halde teslim edilmesi ile sona erecektir. İstisna parçanın hastane idaresi tarafından temin edildiği hallerde yedek parça ihtiyacının idareye bildirilmesi ile yedek parçanın temin edilerek yükleniciye teslim edilmesi arasında geçen süre down time olarak sayılmayacaktır. Ancak istisna parça aliminin yüklenici firmada kaldığı durumda(resmi sipariş firmaya ulaştıktan sonra)10 gün sonra down time başlar.

11 Cihazların garanti süresi boyunca periyodik bakım ve onarımı orijinal kullanım kılavuzunda belirtildiği şekilde ve yine belirtilen sürelerde yüklenici firma tarafından yaptırılacaktır.

İZ Cihazlar ile birlikte fabrika çıkış kalibrasyon raporları Klinik Mühendislik Hizmetleri birimine teslim edilecektir.

13.   Faturalarda veya fatura ekinde teslim edilen cihazların marka, model ve seri numaraları yazacaktır.

14.   Teklif veren firma teknik şartnamedeki maddeleri cevaplayarak şartnameye uygunluk belgesi hazırlayacaktır. Teknik şartnamede istenilen özelliklerin hangi dokümanda görülebileceği belirtilecektir. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma değerlendirme dışı bırakılacaktır. Kurum istediği taktirde cihaz demosu isteyebilecektir. Teknik özelliklerde belirtilen özelliklere firma uymuyor ise firma değerlendirme dışı bırakılacaktır.

15.   Satıcı firma, cihazları ücretsiz olarak monte edecek ve tüm malzeme ve aksesuarları ile çalışır durumda teslim edecektir. Montaj için gerekli tüm malzeme ve masraflar firma tarafından karşılanacaktır.

16.   İhaleyi alan firma, cihazların kullanımına ilişkin kendi eğitilmiş personeli tarafından idarenin belirleyeceği sayıda personele yine idarenin belirleyeceği gün veya günlerde ücretsiz eğitim verecektir. Bu eğitim Klinik Mühendislik Hizmetleri personeli tarafından kayda alınacaktır.

17.   İhaleyi alan firma, cihazların bakımı ve olası arızaların giderilmesi ile cihaz açılış kalibrasyonuna ilişkin teknik servis eğitimini kendi eğitilmiş personeli tarafından idarenin belirleyeceği sayıda personele yine idarenin belirleyeceği gün veya günlerde ücretsiz eğitim verecektir. Bu eğitim Klinik Mühendislik Hizmetleri personeli tarafından kayda alınacaktır.

18.   ÜRÜNÜN FATURASINDA UBB KODU BELİRTİLMELİDİR.

HASTANEMİZİN GÖNDERDİĞİ SPARİ$ FORMUNDAKİ CİHAZ İSMİ İLE FATURA ÜZERİNDE YAZAN CİHAZ İSİMİ AYNI OLMALIDIR.

19.   ÜTS KA YDI OLMALIDIR. T& ı^u't A-iT                                            ÇoMi.J                              İDÎA.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim