• İhale No
    1950083
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    24 Ekim 2019 15:23
  • İdare
    Fatsa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    22 Ekim 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORI>ü valiliği

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Fatsa Devlet Hastanesi

Sayı : 2325362/                                                                                                                21.10.2019

Konu • 2 Kalem Tıbbi Sarf Malzemesi Alımı

DosyalD: 46864

Saym Yetkili

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz konusu alım için K.D.V. hariç fiyat teklifinizi hastanemiz Satınalma birimine bildirilmesi hususunda; Gereğini rica ederim. 2 Kalem Tıbbi Sarf Malzemesi Alımı

Satın Alma Tarih ve Saati :2^ 10.2019-15:23                                                         //}/

M/M GÜLbİKEN İdarryk Mali İşler Müdürü

Satın Alınacak Malın f

KDV Hariç Teklif

S.No

Malın/İşin Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marka

Sut Kodu

Fiyat

Tütar

1

Aspiratör torbası 2000ML

500

Adet

 

 

TORBA

 

 

2

Böbrek küvet tek kullanımlık

7.000

Adet

 

 

KÜVET

 

 

KDV Hariç Genel Toplam

 

 

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE!

01 .Hastane malı alıp almamakta serbestir.

2.                       Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

3.                           Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.

4.                       Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.                                 Malzcmelerİn    alınması muayene komisyon karar ile olur.

Oö.Malzemcler orjinal ambalajında teslim edilecektir.

7.                             Malzemeler  kalem kalem teslim edilecektir.

8.                   Ödeme    hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir,

9.                 Firma     faturaya temlik koydurmaz.

10.              Firma     faturaya İBAN numarasını belirtmelidir.

11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura cklcnecekİr.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

12.Sosyal Güvenlik Kunımu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.Î 1.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler İçin kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.

B.Numune istenildiğinde 3 gün içinde numuneler teslim etmediği takdirde firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

Adres:Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5

Telefon: 0452 423 65 00- 2103 Faks: 0452 424 16 55

E-Posta: ordudhs3.satinalma@saglik.gov.tr Web: www.fatsadh.gov.tr

ASPİRATÖR TORBASI 2LT LİK

1.    Torbalar disposabie , esnek , plastik ve şeffaf olmalıdır.

2.    Torbalar 2000 mİ hacimde olmalıdır.

3.    Torba dolduğunda akım kesilmelidir.

4.    Torbada %99,9 oranında bakteri tutma özelliğine sahip filtre sistemi buiunmahdır.Bu filtre 0,5 mikrondan büyük mikroorganizmaların geçişine izin vermemelidir.Bu özellik belgelendirilmelidir

5.    Torbalar dikişsiz ve yekpare olmalıdır.

6.    Torbalar sıvı ile dolduğunda kaza ile düşürüldüğünde,parçalanmaz ve sızdırmaz özellikte olmalıdır.

7: Hastaya uygulama line uzunluğu en az 150-180 cm olmalıdır,üne ucunda kullanımı kolaylaştırmak amacıyla vakum kontrollü finger ve çam ağacı bulunmalıdır.Her torbayla birlikte bir adet ücretsiz line ve çam ağacı (finger)verilme!idir.

Tek kullanımlık poşette olmalıdır.

û: Uyumlu aparatları firma tarafından karşılanacak 70 adet aspirasyon kavanozunu hastanemize kurulumunu yapılacak ve bozulan kırılan kavanozları yenisiyle, değiştirme taahatünde bulunacaktır.

O -

10. Torbaların daha verimli çalışması için yaousında köpük önleyici ve dezenfektan bulunmalıdır.

O.

7;


 

BÖBREK KÜVET

1- Tek kullanımlık plastik malzemeden yapılmış olacaktır.

2-  Numune üzerinden değerlendirme yapılacaktır.

3-                        Pürüzsüz,          leke tutmayan, temizliği kolayca yapılabilecek, ergonomik olarak tasarlanmış,cilde temas ettiğinde hasar vermeyecek nitelikte ve biçimde olmalı.En az 300cc sıvıyı alabilecek genişlikte olmalı.

4)Son kullanma tarihi en az 3 yıl olmalıdır.


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim