|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 20/11/2019 Teklif No : |
||
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Soyadı |
|
Kadriye EFE (Satmalına Memuru ) |
||
Telefon |
|
0(224) 294 42 66 |
||
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
||
Sayın.................................................................................................................................................................................................................. Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.__________________ |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Bîrim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
ANEVRİZMA KLİP |
45 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SURESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım ve hizmet alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma işi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım BURSA |
DİĞER İSTEKLER ŞARTLAR |
: Teklifler 22/11/2019 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (îsim,îm;Ea,Ka$e) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Kadriye EFE Satmalına Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
'• * / \ \ |
T.C. |
/ *\ X |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
(-4 i |
v77 |
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
\JU |
TöC |
SBÜ Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
ZC Ss&fcK |
Tetkik:
ANEVRİZMA KÜP TEKNİK ŞARTNAMESİ *
i
Teklif edilecek anevrizma küpler bu konuda tanınmış bir firman m İmalatı olacak ve aşağıda yazıl» teknik Özelliklere sahip olacaktır.
1. Mini, standart, büyük, fenestre büyük, uzun, geçici mini, geçfci standart, eğik, AVM ve booster tip anevrizma küplerden geniş bir dizi imalatta bulunmalıdır. 1
1 î
2. Anevrizma küp bleydleri azami derecede açılabilmelldir.
3. Kolay açılması îçin küplerin çift helezonlu mekanizması olmalıdır.
4* Kobalt-krom alaşımından mamul olmalı, elastik ve vücut He tam uyumlu olmalıdır.
5. MRI görüntüleme sistemleri ile uyumlu olmalıdır,
I’
6.
![]() |
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih Teklif No |
: 20/11/2019 |
|
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Kadriye EFE (Satmalına Memuru ) |
Telefon |
|
0(224) 294 42 66 |
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Finna Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın............................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim._____ __________
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
ENJEKTÖR 2CC TURUNCU |
40000 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SURESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım ve hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım BURSA |
DİĞER İSTEKLER ŞARTLAR |
: Teklifler 22/11/2019 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! i |
Teklif İsteyen Görevli (İsİmfİmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Kadriye EFE Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi {Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
1. Enjektörlerin iğne kısmı kapaklı olacaktır.
2. Enjektörler steril edilmiş fi olacaktır.
3. Enjektörler toksik ve pirojen polipropilen silindir olmalı.
4. Düzenli taksimatı yapılmış v| edilmiş olacaktır.
5. Ambalajların üzerinde üretini; ürün içeriği ve steril ■ şekli hakkında tüm bilgileri belirtilmelidir.
6. İğne ucu %6 eğimli Luer olacaktır. .
7. Enjektörler gövdesi milimetre veya “cc” esasına göre'İS.#**
ölçeklendirilmiş olmalıdır.
8. Son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 5 yü:[!^!liE olmalıdır. ..
9.
![]() |
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 20/11/2019 Teklif No : |
|
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
||
Yetkili Adı Soyadı |
: Kadriye EFE (Satınalma Memuru ) |
||
Telefon |
: 0(224) 294 42 66 |
||
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemınfajgmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
||
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
|||
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
ELDİVEN STERİL PUDRASI/. NO:7 |
10000 |
ADET |
|
|
|
2 |
|
ELDİVEN STERİL PUDRASIZ NO:7,5 |
30000 |
ADET |
|
|
|
3 |
|
ELDİVEN STERİL PUDRASIZ NO:8 |
20000 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SURESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
ıFaturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım ve hizmet alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım BURSA |
DİĞER İSTEKLER ŞARTLAR |
: Teklifler 22/11/2019 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsİm,İmzarKaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Kadriye EFE Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
NOT: Teklifi verilen ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)” kaydı bulunması zorunludur.
1. Her biri ayrı sterli ambalajda olmalıdır.
2. İç yüzeyleri pudrasız olmalıdır.
3. Delinmeye karşı dirençli olmalıdır.
4. Latexten imal edilmiş olmalıdır.
5. Ambalaj üzerinde sterilizasyon ve son kullanma tarihi yazılı olmalıdır.
6. Eli iyi sarmalıdır.
7. ‘ Bilek boyu uzan olmalıdır. T ‘"
8. Parmak uçlan tam oturmalıdır.
9. Dokusu düzgün olmalıdır.
10. Çabuk yırtılmamak dır. Sızdırmazlık seviyesi AQL<1 olmalı ve bunu ihale dokümanında belgelendirmelidir.
11. Ebatları No:7 -No:7.5 - No:8 - No:8,5 olmalıdır.
12. Birim ambalaj üzerinde sterilizasyon ve son kullanma tarihi yazılı olmalıdır. Gelen malzeme teslim tarihinden itibaren en az 2 (iki) yıl miadlı olmalıdır. Miadın dolmasına 3 (üç) ay kala elimizdeki malzemeler yenisi ile değiştirilecektir.
13. Gama sterilizasyon sistemi ile steril edilmiş olmalıdır.
14. Kimyasal alerjilerin oluşmaması için eldiven Thunan, MBT ve DGP içermemelidir ve belgelendirilmelidir.
15. Tipi ve Tip4 aleıji özellikleri açısından CE'ye göre eldiven protein seviyesi 30 ve 50mg'dan daha düşük olmalı ve belgelenmelidir.
16. İsteklinin T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası' na ( TİTUBB J kayıtlı’ olması ve alımı yapılacak tıbbı cihazların TİTUBB' da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.
17. İstekliler ihalede teklif ettikleri malzemelerin Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası tarafından onaylandığını gösteren barkod numaralarım teklif mektuplarında, irsaliyede ve faturalarında da malzemelerin isimleriyle birlikle liste halinde belirteceklerdir.
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|