• İhale No
    1970790
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Akü, Jenaratör, Güç Kaynağı Malzemeleri ve Bakımı
    Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    29 Kasım 2019 11:00
  • İdare
    Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    27 Kasım 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI SAKARYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sakarya Ünversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

 

 

 

Sayı : 83529411-10//1529

Metin Kutusu: 26.11.2019Konu : Teklif vermeye Davet (Doğrudan Temin)

Hastanemizin ihtiyacı olup ilişikte sunulan “Teklif Vermeye Davet ile Teknik Şartnamede” cinsi, miktarı ile teknik özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin ihale ile satın alınacaktır.

İlgili malzemelere ilişkin teklif fiyatlarınızı; proforma fatura veya kurumunuza ait teklif mektubunuzu kullanarak fiyat vermeniz rica olunur.

 

       
 

TEKLİF VERMEYE DAVET (Doğrudan Temin)

 
     
 
 

 

 

S.No

Malzeme/İşin Adı

UBB KODU

Miktarı

Birimi

Tes. Tarihi

Birim Fiyat ! TE

Toplam Fiyat

Tl

1

SU DEPOLARININ 2020 YILI TEMZİLİK VE ANALİZ HİZMETİ

 

14

Bakım

 

 

 

 

 

 

 

 

TOPLAM

 

 

                     

 

İdari Şartlar:

1.                 Fiyatlar      KDV Hariç verilecektir.

2.Vereceğiniz fiyat idaremize teslim fiyatı (Kargo, Nakliye vb.) eklenerek verilmelidir.

3.                Piyasa         Fiyat araştırma mektuplar 29.11.2019 11:00:00 'a kadar kurumumuza ulaştırılmalıdır.

4.                Marka         ve Teslimat süresi belirtilecektir.

t' yf«a’lekllf ed'len malzemeye aıt UBB K0DU mutlaka belirtilecektir. Tekliflerde firma tanımlayıcı numara ve bayi tanımlayıcı numara belirtilecektir leklıflerde Vergi numarası belirtilmesi zorunludur.

6.                 Ödeme       en geç 150 (YÜZELLİ) gün içerisinde yapılacaktır.

7. İdaremiz teklif edilen fiyatların neticesine göre numune isteyebilir.

8.  İdaremiz en düşük fiyatı kabul etmek zorunda olmayıp; malzeme seçiminde verimlilik, kalite, malzemenin nevine göre satış sonrası hizmet ile ilgili kriterleri de değerlendirir.    °

9.  Stok olmaması, koşulların sağlanamaması gibi durumlarda ise Teklif veremiyoruz veyahut Stok yok ibareli ve kaşe imzalı dönüşlerin yapılması piyasa araştırması yapıldığının belgelendiHlmesi adına öneme sahiptir.

10.              Teklif         veren firmalar teklif ettikleri malzemenin teknik şartnameye uygun olduğunu kabul etmiş sayılır.

11.  Numune değerlendirilmesi yapılmayan durumlarda muayene kabul aşamasında malzemenin teknik şartnameye uygunluğu muayene kabul komisyonunca değerlendirilir.                                                                                                                                                                                                 3

12.                Uygun       görülmeyen malzemelerin alımı yapılmayacaktır.

13.Hastane Yönetilıcıliğımiz firmanın teknik şartnameye uygun teklif vermemesinden dolayı hiçbir hukuki sorumluluğu kabul etmeyecektir

14. Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Mali Hizmetler Kurum Başkan Yardımcılığının 23.02.2016 tarih ve 19617613 sayılı yazısına istinaden TİTUBB üzerinden barkod eşletirilmelerini yanlış,hatalı yapan firmalara yanlış eşleştirmeden kaynaklanan doğacak zararlar rücu edilecektir.

Adres : Adnan Menderes Cad. Sağlık Sk. NO. 193 K.l Satın Alma Birimi Adapazarı/SAKARYA (Merkez Kampüsü) "Tel: 0264 888 40 58 (SABİT) 444 54 00 (SANTRAL)

(Dahili:) 1615 Bilgi İçin: DAVUT AK Faks: 0264 275 67 40"

E-mail : Doğrudan temin için: seahdogrudantemin@gmail.com

 

 


 

SU DEPOLARININ TEMİZLİK HİZMETİ

AMAÇ: Hastanemiz Merkez, Korucuk ve Doğumevi Kampüsünde deki kullanılan su depolarının kullanım, bakım ve onarım şeklinin belirlenmesidir. Depolar yılda 1 defa temizlik ve 2 defa su depolarının numune alınarak bakteriyolojik ve kimyasal analız yapılmasını

kapsamaktadır.

1 - FAALİYET AKIŞI:

1.1    Bulaşıcı hastalıkların yayılmasına sebep olan patojen mikroorganizmaları yok etmek, içme sularında kötü tat ve kokuya neden olan organik maddeleri ve organizmaları uzaklaştırmak amacıyla su deposu temizliğinin yapılması..

1.2   Su deposundan ydda en az 2 (İki) defa su numuneleri alınarak bakteriyolojik ve kimyasal analizler yapılmalıdır. (hem şebek, hem de depo)(analizlerin resmi kuramlarda yaptınhp 10 gün içerisinde ilgili teknik birime verilmesi.

1.3    Su deposu periyodik olarak yılda 1 (kez) kez boşaltılır, temizlenir ve dezenfekte edilir. Böylece suda mikrop bakteri oluşumu önlenir.

1.4  Gerekli durumlarda periyodik aralık beklenmeden temizlik ve dezenfeksiyon yapılmalıdır.

1.5      Deponun temizlenebdmesi için depodaki mevcut su tamamen boşaltılır temizliği

yapılmalıdır.

1.6     Depo içerisindeki çamur birikintisi, pas, demir parçaları gibi kaba pislikler gerekli malzemelerle depo içerisinden çıkarılmalıdır.

1.7    Uygun dezenfektan madde deponun tüm yüzeyine temas edecek şekilde surulmelıdır. Kullanılacak malzemeler özellikleri gösteren belge sorumlu personele teslim edilmelidir.

1.8  Yeterli süre bekletilen dezenfektan çözeltileri pompa ile tahliye edilmeli.

1.9  Depo iyice durulanmalı.

1.10  Depo temizliğinde asidik malzeme kullanılmamalı.

1.11  Depo içinde boru bağlantılarında sızma olup olmadığı kontrol edilmeli.

1.12  Periyodik bakımda paslanma ve korozyon kontrolü yapılmalı.

1 13 Sorun varsa gerekli bakıra ve onarım işlemleri için anzaya müdahale edilmeli.

1.14    Tüm yapılan işlemler su deposu temizlik ve bakım formuna kaydedilmeli ve sorumlu

personele teslim edilmelidir.

1.15   Klorlanan cihazların işletilmesi-çalıştınlması-klorlann temin edilmesi yüklenici firmaya aittir. Yıl içerisindeki tüm klorlar yüklenici tarafından karşılanacaktır.

1.16    Mevcut klor dozaj pompalarının bakımları yapılarak depo içerisindeki algılayıcıların değiştirilerek ayarları yapılarak çalışır halde teslim edilmelidir.

1.17  Klor ölçümlerinin yapılması (yılda 2 defa)

1.18      Depoların temizliği minimum 100 barlık pompalarla yapılması. 5 gün içerisinde temizliğinin bitirilmesi. Numune alınması.

1.19   İlgili firma klor, biyolojik ve kimyasal ölçümleri yaptırabilme yeterlilik belgesine sahip olmalıdır.

1.20   Lejyoner hastahgmm mikroplarının üremesini önlemek için hiper klorlama yapılması (3 Kampüs için)

MERKEZ

KORUCUK

DOĞUMEVİ

2 Adet 100 Ton

1 Adet 100 Ton

1 Adet 80 Ton

1 adet 5 Ton

 

2 Adet 10 Ton

 

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI SAKARYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sakarya Ünversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

 

 

Sayı : 83529411-10//1527

Metin Kutusu: 26.11.2019Konu : Teklif vermeye Davet (Doğrudan Temin)

Hastanemizin ihtiyacı olup ilişikte sunulan “Teklif Vermeye Davet ile Teknik Şartnamede” cinsi, miktarı ile teknik özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin ihale ile satın alınacaktır.

İlgili malzemelere ilişkin teklif fiyatlarınızı; proforma fatura veya kurumunuza ait teklif mektubunuzu kullanarak fiyat vermeniz rica olunur.                                                                                                                                                             ^ "                                                      J

 

           
 

TEKLİF VERMEYE DAVET (Doğrudan Temin)

 
   

?OT

îr Müd.Yrd.

 
 
   

idari ve

 

 

 

 

S.No

Malzeme/İşin Adı

UBB KODU

Miktarı

Birimi

Tes. Tarihi

Biriıh Fiyat JTL

Toplam Fiyat Tl

1

MEDİKAL GAZ SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ

 

12

Bakım

 

 

 

 

 

 

 

TOPLAM

 

 

İdari Şartlar:

1.                  Fiyatlar         KDV Hariç verilecektir.

2. Vereceğiniz fiyat idaremize teslim fiyatı (Kargo, Nakliye vb.) eklenerek verilmelidir.

3.                Piyasa              Fiyat araştırma mektuplar 29.11.2019 11:00:00 'a kadar kurumumuza ulaştırılmalıdır.

4.                Marka              ve Teslimat süresi belirtilecektir.

Telliflü vİf edİle" malTfye,aİt UBB K?DJU mutlaka belirtilec<*tir. Tekliflerde firma tammlay.c. numara ve bayi tan,mlay.cı numara belirtilecektir leklıflerde Vergi numarası belirtilmesi zorunludur.                                                                                                                                                                                                                                           |

6.                 Ödeme            en geç 150 (YÜZELLÎ) gün içerisinde yapılacaktır.

7.  İdaremiz teklif edilen fiyatların neticesine göre numune isteyebilir.

dedeagedİndTriÎÜŞÜk F‘yat' kabU' Z°rUnda 0İmay‘P; "“k6™ SeÇİmİ"de Verim,İ,İk’ kalİte’ malzcmenin nevine göre sat.ş sonrası hizmet ile ilgili kriterleri

k0ŞUİ,|f!n "agl.an.®mamas‘ 8'bi durumlarda ise Teklif veremiyoruz veyahut Stok yok ibareli ve kaşe imzalı dönüşlerin yapılması piyasa araştırması yapıldığının belgelendirilmesi adına öneme sahiptir.

10. Teklif veren firmalar teklif ettikleri malzemenin teknik şartnameye uygun olduğunu kabul etmiş sayılır.

değeriUendUirilir.egerlendlnlmeSİ yap‘lmayan durum,arda muayene kabul aşamasında malzemenin teknik şartnameye uygunluğu muayene kabul komisyonunca 12.Uygun görülmeyen malzemelerin alımı yapılmayacaktır.

^HftaneYönet.hah^m.fırmanm teknik şartnameye uygun teklif vermemesinden dolayı hiçbir hukuki sorumluluğu kabul etmeyecektir.

MTürkıye Kamu Hastaneleri Kurumu Malı Hizmetler Kurum Başkan Yardımcılığının 23.02.2016 tarih ve 19617613 sayılı yazısına istinaden TİTUBB üzerinden barkod eşletırılmelerını yanlış,hatalı yapan firmalara yanlış eşleştirmeden kaynaklanan doğacak zararlar rücu edilecektir.

^rfSi Adnan Menderes Cad- Sağlık Sk. NO. 193 K.l Satın Alma Birimi Adapazarı/SAKARYA (Merkez Kampüsü) Tel: 0264 888 40 58 (SABİT) 444 54 00 (SANTRAL)

(Dahili:) 1615 Bilgi İçin: DAVUT AK Faks: 0264 275 67 40"

E-mail: Doğrudan temin için: seahdogrudantemin@gmail.com

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırına Hastanesi

MEDİKAL GAZ SANTRALLERİN PERİYODİK BAKIM ONARIMI

1 KONU:

1.1.   Bu teknik şartnamede T.C. Sağlık Bakanlığı Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi “İdare”, gaz santrallerinin için istekliler “Firma” olarak

adlandırılacaktır.

1.2.   Bu Teknik Şartname İdarenin; Merkez, Korucuk ve Doğumevi Kampüslerindeki medikal gaz santrallerinin (azot ve oksijen) bir yıl boyunca üç ayda bir periyodik bakımını (yılda 4 kere) ve düzeltici bakımını kapsamaktadır.

2.                                  TEKNİK ÖZELLİKLER:

2.1. Firma, bakım kapsamında aşağıdaki tabloda listesi verilen 6 adet medikal gaz santralı ve bunların tesisatının 3 (üç) ayda bir (yılda 4 kere) periyodik bakımını ve bu şartnamede kapsamı verilen düzeltici bakımını yapacaktır.

İdarenin Medikal Gaz Santralleri

 

SIRA

HASTANE ADI

AZOT

 

OKSİJEN

1

Merkez Kampüs

1 adet

 

1 adet

2

Korucuk Kampüs

1 adet

 

1 adet

3

Doğumevi Kampüs

1 adet

 

1 adet

 

2.2.    Firma, periyodik bakım kapsamında santrallerin ve tesisatlarının üç ayda bir aşağıda verilen akşamlarını ve bütününü inceleyerek kullanıma uygunluğunu kontrol edecektir. Kontrol sonucunda firma tarafından işçilik harcanarak düzeltilebilecek arıza/uygunsuzlukların düzeltilmesi ve idare tarafından temin edilen parçaların değiştirilmesi (Parça değişimi gerektiren uygunsuzluklar ve arıza olması durumunda) firmanın sorumluluğunda olup bakım

ücretine dahildir.

 


 


 

Firma tarafından yapılacak kontroller:

2.2.1.       Yüksek basınç regülatörlerinin basınç göstergelerine bakılarak çıkış kontrol ve ayarlamaları yapılacaktır.

2.2.2.               Hat  basınç regülatörlerinin basınç göstergelerine bakılarak çıkış kontrol ve ayarlamaları yapılacaktır.

2.2.3.    Otomatik değiştiricinin çalışması kontrol edilecektir. Birkaç deneme yapılarak çalıştığı test edilecektir.

2.2.4.   Yüksek basınç bronz filtreleri kontrol edilecektir.

2.2.5.   Rampa kolektörlerin kontrollerinin yapılacaktır.

2.2.6.   Santral elemanlarına kaçak testi yapılacaktır.

2.2.7.   Basınç manometrelerinin kontrolleri yapılacak arızalı olanlar yenisi ile değiştirilecektir.

2.2.8.   Gösterge panelinin çalışması gözlemlenip çalıştığı kontrol edilecektir.

2.2.9.     Firma yedek parça değişimini gerektiren bir durumla karşılaşırsa değişmesi gereken parçaların isim ve adetleri ile değişim gereğinin açıklama bilgilerini içeren servis formu düzenleyerek idareye teslim edecektir. Yedek parçaların başka bir firmadan tedarik edilmesi halinde de yüklenici firma yedek parçaları bakım anlaşması kapsamında (başka bir ücret talep etmeksizin) monte ederek medikal gaz santrallerini çalışır hale getirmekle yükümlüdür.

2.3.   Firma tarafından sökülen parça ve malzemeler idareye teslim edilecektir.

2.4.   Firmanın teknik elemanları medikal gaz santralleri konusunda eğitim almış olacak ve en az 3 yıl deneyimli olacaktır. Firma bu belgeleri teklifleri ile birlikte sunacaktır.

2.5.    Değişmesi gereken azot ve oksijen prizleri firma tarafından ücretsiz olarak (değiştirme işçiliği) değiştirilecektir.

2.6.    Yıl içerisinde (Resmi ve diğer tatil günleri dahil) idare tarafından telefon, fax, mail ve yazı ile bildirilen arızalarda yüklenici 8 saat içerisinde müdahale edecek, 24 saat içerisinde arıza giderilmiş, sistem çalışır hale getirilmiş olacaktır. Parça değişimi gereken arızalar, idare tarafından parçanın firmaya teslimini müteakip 24 saat içerisinde giderilecektir. İdare, firmanın bakımcı teknik personeline resmi ve dini bayram günleri de dahil 7/24 ulaşabilecektir. Firma personelinin idare tarafından yapılacak arıza ihbarlarına belirtilen sürede, üç kere icap etmemesi halinde idare sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.

2.7.       Periyodik bakımlar, idarenin teknisyeninin nezaretinde, mesai saatleri içerisinde yapılacaktır. Yapılan bakım ve onarım sonucunda firma tarafından servis formu doldurulacaktır. Servis formunda yapılan bakımlar ve açıklama kısmı olmalıdır. Bakım
formları firma tarafından hazırlanarak refakat eden idare personeli ile bakımı yapan firma

teknisyeni tarafından imzalanacaktır. Formların bir nüshası idarede kalaca'

2.8.   Yüklenici firma periyodik bakıma gelmeden en az 2 gün önce haber v

2.9.     Yüklenici firma bakım esnasında teknik birimle irtibat halinde ola haberi olmadan bakım ve onarım işi yapmayacaktır.

2.10.    Firmanın söz konusu sistemlerin bakımı ile ilgili hizmet yeri yeterlilik belgesi oalcaktır.

2.11.    Bakım esnasında medikal basınçlı hava sistemlerinde meydana gelen arızalardan firma sorumludur.

2.12.     Firma bakım sözleşmesini imzaladıktan sonra santrallerin üzerine firmanın adres ve telefon bilgilerini içeren etiketler yapıştıracaktır.

2.13.    Bu işte alt yüklenici kullanılmayacaktır.

2.14.     Çalıştırılacak firma elemanlarının can güvenliği gerek iş mahallindeki gerekse ulaşım esnasında firmaya aittir. Firma, bünyesinde çalıştırdığı personelin sosyal güvenlik

Metin Kutusu: edbirlerini almaklasigortalarını yaptırmak zorundadır. Firma iş mahallinde iş güvenliği

yükümlüdür. Firma hiçbir ihbar ve ikaza gerek kalmadan gerekli emniyet tedbirlerini

Metin Kutusu: ele yükümlüdür. Bu 3 gerekse ehliyetsizzamanında alma ve kazalardan korunma yöntemlerini işçilerine öğretmek itibarla hizmetin ifasında, gerek ihmal, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten ve işçiler çalıştırmaktan veya herhangi bir sebeple vuku bulabilecek tüm kazalardan firma sorumludur.

2.15.     Bu şartname kapsamındaki periyodik ve düzeltme bakımlarının yapılması için gerekli tüm nakliye ve kargo masrafları firmanın sorumluluğundadır.

3.MUAYENE ŞARTLARI

3.1.   Yapılan bakım işlemlerinin bu şartnameye uygun olması halinde kabulü yapılacaktır.

3.2.    Firmanın montaj işçiliği göz muayenesine tabi tutulacaktır. Göz muayenesi sonucunda, takılan hiçbir parçada kırık, çatlak, kaçaklık, sallanma vb. uygunsuzluk olamayacaktır.

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI SAKARYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sakarya Ünversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

Sayı : 83529411-10//1526

Metin Kutusu: 26.11.2019Konu ; Teklif vermeye Davet (Doğrudan Temin)

Hastanemizin ihtiyacı olup ilişikte sunulan “Teklif Vermeye Davet ile Teknik Şartnamede” cinsi, miktarı ile teknik ahnâcaktır " malzemeler 4734 sayıh Kamu thale Kanunu’nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin ihale ile satın

izncaoTunnrmelere 'IİŞkİn ^ fiyatların,z,; Proforma fatura kurumunuza ait teklif mektubunuzu kullanarak fiyat

vermeniz rica olunur.

 
  Metin Kutusu: üd.Yrd.


TEKLİF VERMEYE DAVET (Doğrudan Temin)

S.No

Malzeme/İşin Adı

UBB KODU

Miktarı

Birimi

Tes. Tarihi

Birim Fiyat i TL

toplam Fiyat

1

İNFORM MARKA KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI (UPS) CİHAZLARI 2020 YILI BAKIM ONARIM HİZMETİ

 

36

Bakım

 

 

 

 

 

 

 

TOPLAM

 

 

İdari Şartlar:

1 .Fiyatlar KDV Hariç verilecektir.

2. Vereceğiniz fiyat idaremize teslim fiyatı (Kargo, Nakliye vb.) eklenerek verilmelidir 3 Piyasa Fiyat araştırma mektuplar 29.11.2019 11:00:00 'a kadar kurumumuza ulaştırılmalıdır.

4.                Marka ve Teslimat süresi belirtilecektir

1 “■wı" T'k"erd'                                  —»**—*«—mm*

6.                 Ödeme            en geç 150 ( YÜZELLİ) gün içerisinde yapılacaktır.

7.  İdaremiz teklif edilen fiyatların neticesine göre numune isteyebilir.

* dStaSiî*4 k’“ “™”d"                                                                                v'rimlllik-                                »evi.. «m m, hl„„ tk ilgl|,

veyahut Stok „* ,b«,i ve i™,, J**, y,p„m«, piy*.

10 Teklif veren firmalar tekl.f ettikleri malzemenin teknik şartnameye uygun olduğunu kabul etmiş sayılır

değerlendirilir.                          meSI yaP'lmayan durumlarda                                                kabul aşamasında malzemenin teknik şartnameye uygunluğu muayene kabul komisyonunca

12,Uygun görülmeyen malzemelerin alımı yapılmayacaktır.

İ4 ■î!!™ Jöneti“cili§injiz f'rmanın teknik Şartnameye uygun teklif vermemesinden dolayı hiçbir hukuki sorumluluğu kabul etmeyecektir Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Malı Hizmetler Kurum Başkan Yardımcılığının 23.02.2016 tarih ve 19617613 sayılı yazısına istinaden TİTIJRR zerinden barkod eşletırılmelerını yanlış,hatalı yapan firmalara yanlış eşleştirmeden kaynaklanan doğacak zararlar rilcu edilecektir.

™ Alnna Birimi Adapa2ar,/sAKARYA <Merk“ (Dahili:) 1615 Bilgi tçin: DAVUT AK Faks: 0264 275 67 40"

E-mail : Doğrudan temin için: seahdogrudantemin@gmail.com

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

 

 

 

KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI (UPS) CİHAZLARI PERİYODİK VE ARIZA BAKIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

KONU:

Sağlık tesisimize bağlı Merkez Kampüs hastanemiz de kullanılan muhtelif birimlerde kurulu bulunan kesintisiz güç kaynağının (ups) yedek parça hariç 1 (bir) yıl süre ile koruyucu bakım ve arıza giderilmesini kapsayan hizmettir. Ek li listede marka ve tipleri belirtilmiş olan UPS in Yedek parça harici yıllık bakım yapılması işini kapsamaktadır. Firma sistemi çalışır durumda tutulabilmek için gerekli Bakım ve Onarım işini yapmalıdır. Bakım Yapılacak Cihaz Listesi Ek-1 de belirtilmiştir.

1.      Yapılan bu iş ile ilgili bakım onarım formu karşılıklı olarak doldurularak ve yetkili

kişilerce imza altına alınmalıdır.

2.       Sistemin periyodik bakımı yılda 4 defa olmak üzere 3 aylık ara ile yapılmalıdır.

3.       Cihazların periyodik bakımlarında aşağıdaki işlemler yapılmalıdır.

1.1.1.     Cihazın yan ve ön koruma saçları açılıp fiziki kontrolleri yapılmalıdır.

1.1.2.     Cihazın iç ve dış toz temizliği yapılmalıdır.

1.1.3.     Tüm enerj i taşıyan bağlantı noktalarının gevşeklik kontrolü yapılacak,

gevşeklik varsa sıkılmalıdır.

1.1.4. UPS bloklarının testi (dorultucu, inverter, otomatik by-pass, manuel by-pass, doğrultucu işlevsel kontrolü, evirici işlevsel kontrolü, güç elemanlarının işlevsel

kontrolü) yapılmalıdır.

1.1.5.     UPS girişi ve Çıkış değerlerinin kontrolü yapılmalıdır.

1.1.6. Aküler test edilecek ve bağlantıları kontrolü yapılacak , eğer arızalı ise değiştirilecek.

1.1.7.     UPS kontrol paneli üzerinden fonksiyon testleri yapılacak, kalibrasyon ayarları kontrol edilecek ayarlar bozuksa normal değerlere set edilmelidir.

 

1.1.8.      Topraklama ve tesisat kontrolleri yapılacak her hangi bir aksaklık varsa idareye rapor edilmelidir.


 

 

1.1.9.      Cihazın bakım ve onarımlarının teknik ve standartlara (üretici belirlediği şartlara, yönetmelik ve kanunlara) uygun olmamasın her türlü kaza, zarar ve ziyandan dolayı balcım işini üstlenen idare karşı sorumlu olacaktır. Sözleşmenin imzalandığı tarihten bitim tarihine kadar periyodik bakım hizmeti haricinde servis faturası kesilmeyecektir.

4.       Arızaya 24 saat içerisinde müdahale edilmelidir.

5.       Metin Kutusu: rumMetin Kutusu: yacak yada yapısınıServis hizmetinden sonra ortaya çıkan fonksiyon kaybı, onarım işlevlerin iptali ile oluşan yeni bir arızadan yüklenici firma so durumdan her türlü gider yüklenici tarafından karşılanmalıdır

6.      Kullanılacak her türlü yedek parça, cihazın görüntüsünü bozma değiştirmeyecek biçimde olmalıdır.

7.      Yüklenici her türlü can ve mal güvenliğini almak zorundadır.

8.       Yüklenici, bakım faaliyetlerinde cihazın elektrik güvenlik testle

9.       Sistemin bakım- onarımı sırasında yüklenici firma, bozuk ünite parçaların fiyatını hastane yönetimine bildirecek olup, gerekli o sonra parçalardan ücret talep edilmeden değişim gerçekleştiril

 

 

 

 

 

 

SIRA

HASTANE ADI

MARKA

MODEL

SERİ NO

KAPASİTESİ

BESLEDİĞİ BÖLGE

AKÜ GRUPLARI (AHV)

AKÜ MİKTARI (ADET)

1

MERKEZ KAMPUS

İNFORM

PDSP33200

1102P0097001

200 KVA

GENEL

100

 

2

MERKEZ KAMPUS

INFORM

PSDP33120

1108P0427002

120 KVA

TOMOGROFİ

65

 

3

MERKEZ KAMPUS

İNFORM

PSDP33060

1102P0090003

60 KVA

MUTFAK

20

 

4

MERKEZ KAMPUS

İNFORM

PSDP33060

1102P0090002

60 KVA

KAZAN DAİRESİ

20

 

5

MERKEZ KAMPUS

İNFORM

PSDP33020

1204P0230007

20 KVA

BİLGİ İŞLEM

12

 

6

MERKEZ KAMPÜS

İNFORM

PDSP33200

1502P0228004

200 KVA

ANJİYO 2

65

 

7

MERKEZ KAMPUS

İNFORM

PDSP

1801W0032003

200 KVA

ANJİYO 1

100

120

8

MERKEZ KAMPÜS

İNFORM

PDSP

1801W0032002

200 KVA

Ameliyathane

100

120

9

MERKEZ KAMPUS

İNFORM

PDSP

1801W0009002

200 KVA

Ameliyathane

100

120

 

Yusuf YILMAZ

Motor Tekr Sicil No;

 


 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim