T.C. KARABÜK VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Karabük Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne aşağıda belirtilen malzemelerin/hizmetin alınması gerekmektedir. Aşağıda belirtilen malzemelerin/hizmetin, piyasa fiyat araştırmasına esas 04.12.2019 10:00 tarihine kadar teklif mektuplarının doğrudan temin birimine teslimi gerekmektedir. İşin aciliyetine binaen faks / mail olarak çekilebilir. (7L
îbrahiı İdari ve Mali
|
Doğrudan Temin Teklif Cetveli |
|
|
||
S.N |
Malın/İşin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Tutar |
1 |
KN1022 Eksternal Ventriküler Drenaj Kiti |
10 |
Adet |
|
|
TOPLAM TUTAR (K.D.V Hariç) |
|
|
|
|
İDARİ ŞARTLAR
1- )Tekliflerde kazıntı silinti olmayacaktır.
2- )Tekliflerin teslim yeri Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi olacaktır.
3- ) Fiyatlar K.D.V hariç olarak bildirilecektir.
4- ) Ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harç giderleri istekliye ait olacaktır.
5- ) Ödemeler Karabük İl Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü tarafından Genel Bütçeden (Türk Lirası) olarak 30 gün içinde ödeme yapılacaktır.
6- )Teklif mektubu götürü bedel üzerinden değerlendirilecektir.
8- ) idarenin yazılı izni olmadan faturalar/hakedişler devir veya temlik yapılamaz.
9- ) Postadaki vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
10- ) Teklifler sonradan değiştirilmeyecek verilen teklifler yanlışlıklada verilmiş olsa verilen fiyat teklifleri geçerli olup teklifi veren firma ilgili malzemeyi vermeyi taahhüt eder.Teknik şartnameye uygun olmayan firmalar teklif veremez; şartnameye uygunluğu olmadığı halde teklif veren firmalar ilgili malzemeyi temin ederek hastanemize teslim etmek zorundadır.
11- )TEKLİF EDİLEN MALZEMENİN VARSA MARKA MODEL VE UBB KAYIT NUMARASI BELİRTİLECEKTİR. BELİRTİLMEYEN MALZEMELER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
12- )ÜTS’ ye KAYITLI OLAN BİR MALZEMENİN AYRICA ÜRETİCİ VEYA DİSTRİBİTÖR FİRMALARCA BAYİLERİNİNDE ÜTSDE TANIMLANMŞ OLMASI ZORUNDADIR.
13- ) KARABÜK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ KARABÜK VERGİ DAİRESİ GENEL BÜTÇE VERGİ NO: 5050065963 olarak faturalandırma yapılacaktır.
14- ) SUT ta yer alan malzemelerde 02.10.2015 tarihli genelgeye istinaden SUT eşleştirmesi olan malzemeler teklif edilecektir.
15- ) TEKNİKŞARTNAME hükümleri geçerlidir.
16- ) Firmalar teklif mektubunda Firma tanımlayıcı no' sunu mutlaka belirteceklerdir.
EKSTERNAL VENTRİKÜLER DRENAJ KİTİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Ventriküler Drenaj Kiti’nde 120 mİ derecelendirilmiş büret olmalıdır. İstenilen zaman aralığında büret içine dolan BOS miktarı kolaylıkla ölçülebilmelidir.
2. Ventriküler Drenaj Kiti’nde Büret ve torba arasında klips olmalı, hazneye dolan BOS miktari ölçüldükten sonra, klips açılarak büret içerisindeki sıvının torbaya aktarımı yapılabilmeli, ve boş kalan büret ile sonraki ölçümler doğru olarak yapılabilmelidir.
3. Ventriküler Drenaj Kiti’nde Büret ve torba arasında bürete dolan BOS’tan örnek almaya olanak sağlayan bir adet latexsiz enjeksiyon portu bulunmalıdır.
4. Ventriküler Drenaj Kiti’nde hasta hattı üzerinde bir adet üç yollu musluk ve musluk üzerinde BOS örnek alimim ve intra lumbar ilaç gönderimini sağlayan lateks içermeyen enjeksiyon portu bulunmalıdır.
5. Ventriküler Drenaj Kiti’nde hasta hattının bürete giden bölümünde sıvı geri kaçışını engelleyici 1 adet tek yönlü valf bulunmalıdır.
6. Ventriküler Drenaj Kiti’nde büretin üst kısmında bakteri geçişini engelleyen,
sıvıdan etkilenmeyen hidrofobik filtre bulunmalıdır. Büret ve filtre arasında klips olmalıdır.
7. Ventriküler Drenaj Kiti’nde Drenaj Torbası üzerinde bakteri geçişini engelleyen, sıvıdan etkilenmeyen hidrofobik filtre bulunmalıdır.
8. Ventriküler Drenaj Kiti’nde drenaj torbasındaki ve büretin üzerindeki hidrophobik filtre, akış sistemi ile drenaj torbası gidiş yolu negatif açık hava basıncı etkisini düşürmeli ve sistemi bakteriye kapamalıdır.
9. Ventriküler Drenaj Kiti’nde değiştirilebilir 700 mİ.’ lik drenaj torbası olmalıdır.
10. Ventriküler Drenaj Kiti’nde hem mmHg hem cmH20 olarak derecelendirilmiş basınç ölçek bandı bulunmalıdır.
11. Ventriküler Drenaj Kiti’nde drenaj torbası bağlama ipi bulunmalıdır .
12. Ventriküler Drenaj Kiti’ndeki kateter MRI ve CT uyumlu olmalıdır.
13. Ventriküler Kateter radyoopasite sağlaması için beyaz baryum sülfat emili silikon elastomel tüpten yapılmış olmalıdır.
14. Ventriküler Kateter bükülme ve kompresyona karşı direnç sağlamak üzere nispeten sert olmalıdır.
15. Ventriküler Kateterin iç çapı 1,5 mm, dış çapı 2,8mm, uzunluğu ise 35 cm olmalıdır.
16. Ventriküler Kateter’in tantalum emili, yuvarlatılmış ucuna 2.4 cm mesafe içerisinde, kateter çevresi boyunca, 4 sıralı 4’er, toplam 16 adet giriş deliği bulunmalıdır.
17. Ventriküler Kateter’in proximal ucundan 5, 10, 15cm uzaklıkta (5 cm aralıklarla) 3 adet grafit emili silikon elastomerden yapılı siyah uzunluk işareti bulunmalıdır.
18. Ventriküler Kateter’i yerleştirmeye yardımcı olacak paslanmaz çelikten kılavuz teli ve 15 cm’lik açılı uçlu bir trokarı bulunmalıdır.
19. Ventriküler Kateterin kırmızı uç sonu tıkacı luerlock bağlantı konnektörü ve sıkıştırma kolları olmalıdır.
20. Ventriküler Kateterin Ürün etilen oksit ile steril edilmiş ve çift pakerfTo'lm
T.C.
KARABÜK VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Karabük Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne aşağıda belirtilen malzemelerin/hizmetin alınması gerekmektedir. Aşağıda belirtilen malzemelerin/hizmetin, piyasa fiyat araştırmasına esas 04.12.2019 10:00 tarihine kadar teklif mektuplarının doğrudan teinin birimine teslimi gerekmektedir. İşin aciliyetine binaen faks / mail olarak çekilebilir.
İbrahim E MüdüKYajt nmcısı
|
Doğrudan Temin Teklif Cetveli |
|||||
S.N |
Malm/İşin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Tutar |
|
1 |
HASTA KUSMUK POŞETİ |
5000 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM TUTAR (K.D.V Hariç) |
|
|||||
İDARİ ŞARTLAR
1- )Tekliflerde kazıntı silinti olmayacaktır.
2- )Tekliflerin teslim yeri Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi olacaktır.
3- ) Fiyatlar K.D.V hariç olarak bildirilecektir.
4- ) Ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harç giderleri istekliye ait olacaktır.
5- ) Ödemeler Karabük il Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü tarafından Genel Bütçe (Türk Lirası) olarak 30 gün içinde ödeme yapılacaktır.
6- )Teklif mektubu birim fiyat üzerinden değerlendirilecektir.
8- ) idarenin yazılı izni olmadan faturalar/hakedişler devir veya temlik yapılamaz.
9- ) Postadaki vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
10- ) Teklifler sonradan değiştirilmeyecek verilen teklifler yanlışlıklada verilmiş olsa verilen fiyat teklifleri geçerli olup teklifi veren firma ilgili malzemeyi vermeyi taahhüt eder.Teknik şartnameye uygun olmayan firmalar teklif veremez; şartnameye uygunluğu olmadığı halde teklif veren firmalar ilgili malzemeyi temin ederek hastanemize teslim etmek zorundadır.
11- /TEKLİF EDİLEN MALZEMENİN VARSA MARKA MODEL VE UBB KAYIT NUMARASI BELİRTİLECEKTİR. BELİRTİLMEYEN MALZEMELER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
12- )ÜTS' ye KAYITLI OLAN BİR MALZEMENİN AYRICA ÜRETİCİ VEYA DİSTRİBİTÖR FİRMALARCA BAYİLERİNİNDE ÜTS'DE TANIMLANMŞ OLMASI ZORUNDADIR.
13- ) KARABÜK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ KARABÜK VERGİ DAİRESİ GENEL BÜTÇE VERGİ NO: 5050065963 olarak faturalandırma yapılacaktır.
14- ) SUT ta yer alan malzemelerde 02.10.2015 tarihli genelgeye istinaden SUT eşleştirmesi olan malzemeler teklif edilecektir.
15- ) TEKNİKŞARTNAME hükümleri geçerlidir.
16- ) Firmalar teklif mektubunda Firma tanımlayıcı no’ sunu mutlaka belirteceklerdir.
. Ağzı acilen kullanabilmek için kolay açılabilir olmalıdır.
2. Poşetin ağız kısmı insan ağzına uyumlu olmalı, dışarı taşmaya meydan vermemelidir.
L Poşetin ağız kısmı su geçirmez ve insan ağzına zarar vermeyecek yapıda
:)!malı.
4. Sıvıyı içinde hapsedecek yapıda olmalıdır.
5. Geri dönüşümsüz kapak sistemi sayesinde sıvının dışarıya akmasını engel olmalıdır.
6. Poşet kısmı şeffaf olmalıdır ve mililitre cinsinden ölçüleri olmalıdır.
7. En az 1 İt sıvıyı almalıdır.
il. Kusmuk poşeti kullanım anında dışarıya sıçramayı engelleyici bariyere sahip olmalıdır.
T.C. KARABÜK VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Karabük Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne aşağıda belirtilen malzemelerin/hizmetin alınması gerekmektedir. Aşağıda belirtilen malzemelerin/hizmetin, piyasa fiyat araştırmasına esas 04.12.2019 10:00 tarihine kadar teklif mektuplarının doğrudan temin birimine teslimi gerekmektedir. İşin aciliyetine binaen faks / mail olarak çekilebilir.
İbrahim ERC Müdüs Y ammcısı
Doğrudan Temin Teklif Cetveli |
|||||
S.N |
Malın/İşin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Tutar |
1 |
CIR2130 HASTA VUCUT BAKIM SETİ |
1000 |
ADET |
|
|
TOPLAM TUTAR (K.D.V Hariç) |
|
İDARİ ŞARTLAR
1- )Tekliflerde kazıntı silinti olmayacaktır.
2- )Tekliflerin teslim yeri Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi olacaktır.
3- ) Fiyatlar K.D.V hariç olarak bildirilecektir.
4- ) Ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harç giderleri istekliye ait olacaktır.
5- ) Ödemeler Karabük il Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü tarafından Genel Bütçe (Türk Lirası) olarak 30 gün içinde ödeme yapılacaktır.
6- )Teklif mektubu birim fiyat üzerinden değerlendirilecektir.
8- ) İdarenin yazılı izni olmadan faturalar/hakedişler devir veya temlik yapılamaz.
9- ) Postadaki vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
10- ) Teklifler sonradan değiştirilmeyecek verilen teklifler yanlışlıklada verilmiş olsa verilen fiyat teklifleri geçerli olup teklifi veren firma ilgili malzemeyi vermeyi taahhüt eder.Teknik şartnameye uygun olmayan firmalar teklif veremez; şartnameye uygunluğu olmadığı halde teklif veren firmalar ilgili malzemeyi temin ederek hastanemize teslim etmek zorundadır.
11- )TEKLİF EDİLEN MALZEMENİN VARSA MARKA MODEL VE UBB KAYIT NUMARASI BELİRTİLECEKTİR. BELİRTİLMEYEN MALZEMELER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
12- )ÜTS’ ye KAYITLI OLAN BİR MALZEMENİN AYRICA ÜRETİCİ VEYA DİSTRİBİTÖR FİRMALARCA BAYİLERİNİNDE ÜTS'DE TANIMLANMŞ OLMASI ZORUNDADIR.
13- ) KARABÜK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ KARABÜK VERGİ DAİRESİ GENEL BÜTÇE VERGİ NO: 5050065963 olarak faturalandırma yapılacaktır.
14- ) SUT ta yer alan malzemelerde 02.10.2015 tarihli genelgeye istinaden SUT eşleştirmesi olan malzemeler teklif edilecektir.
15- ) TEKNİKŞARTNAME hükümleri geçerlidir.
16- ) Firmalar teklif mektubunda Firma tanımlayıcı no' sunu mutlaka belirteceklerdir.
1. BARİYER KREMLİ İNKONTİNANS MENDİLİ EN AZ 100 DEFA AÇILIR KAPANIR PAKETLERDE VE BİR PAKETTE EN AZ 12 ADET BARİYER KREMLİ İNKONTİNANS MENDİLİ OLMALIDIR.
2. BARİYER KREMLİ İNKONTİNANS PERİNE PEDİ EN AZ 25 ADET BİR PAKET İÇİNDE HER BİR PAKET EN AZ 100 DEFA AÇILIR KAPANIR ÖZELLİKTE OLMALIDIR.
3. SAÇ YIKAMA BONESİ, 1 ADET 1 PAKET İÇİNDE OLMALIDIR.
4. VÜCUT BAKIM SETİ OLARAK UBB KAYDI OLMALIDIR ÜRÜNLER SUT OR213Û SGK GERİ ÖDEME KAPSAMINDA OLMALIDIR.
5. ÜRÜNLER SINIF-I DİĞER (CLAS1 ) UTS DE KAYITLI OLMALIDIR
6. ANTİBAKTERİYAL OLMALIDIR VÜCUT BAKIM SETİ OLARAK ANTİBAKTERİYAL OLDUĞUNA DAİR AKREDİTE LABORATUVARDAN ALINMIŞ ANTİFUNGAL TEST RAPORLARI İHALE DOSYASINDA SUNULMALIDIR
BU ÜRÜNLERİN TEKNİK ÖZELLİKLERİ:
A. BARİYER KREMLİ İNKONTİNANS MENDİLİ:
1. BEZLER EN AZ 20*25CM EBATLARINDA 60 GSM KALINLIĞINDA (%+/- 5) DOKUMA OLMAYAN EMİCİ ÖZELLİĞİ YÜKSEK MALZEMEDEN YAPILMALIDIR.
2. HER BİR PAKETTE EN AZ 12 ADET VE BARİYER KREMLİ İNKONTİNANS MENDİL OLMALIDIR.
3. ODA SICAKLIĞINDA, SOĞUTARAK VE MİKRODALGA FIRINDA ISITILARAK HASTA TEMİZLİĞİNDE KULLANILABİLMELİDİR.
4. DURULAMA GEREKTİRMEZ ÖZELLİKTE OLMALIDIR.
5. CİLTTE ALERJİ YAPMAMALIDIR.
6. LATEX, ALKOL VE LANOLİN İÇERMEMELİDİR.
7. NEMLENDİRİCİ VE YUMUŞATICI ÖZELLİĞİNİ SAĞLAYAN SAĞLAYAN FOSFOLİPİT.AESCULAS HİPPOCASTANUM L.THYMUS ÜRÜN İÇERİĞİNDE KULLANILMALIDIR VE AMBALAJ ÜZERİNDE YAZILI OLMALIDIR
8. TAHRİŞ ETMEMESİ İÇİN SIK KULLANIMA UYGUN OLMALIDIR.
9. HER CİLDİN ASİDİTESİNE GÖRE 5 VEYA 5,5 PH AYARLANMIŞ OLMALIDIR.
10 BEZLER 650 VEYA 700VVATT MİKRODALGA FIRINDA ISITILMASI İÇİN ISIYA DAYANIKLI PAKET İÇERİSİNDE OLMALIDIR.
11. HARİCEN HERHANGİ BİR SIVI EMDİRME İHTİYACI DUYULMAMALIDIR.
12. CİLDİN DOĞAL BARİYER SİSTEMİNİ GÜÇLENDİRMESİNİ SAĞLAMALIDIR.
13. ÜRÜNLER ORİJİNAL PAKETLİ AMBALAJ İÇİNDE OLMALI VE PAKET ÜZERİNDE ÜRÜN ADI VE PAKET İÇİ ADETİ BELİRTİLMELİDİR.
B.BARİYER KREMLİ İNKONTİNANS PERİNE PEDİ
1. CİLDİN AÇILMASINI ÖNLEYİCİ BARİYER KREM İÇERMELİDİR.
2. ÜRÜN PERİNE BÖLGESİ İÇİN, NEMLENDİRİCİ, KOKU GİDERİCİ, ÖZELLİKTE OLMALIDIR.
3. LATEX, ALKOL VE LANOLİN İÇERMEMELİDİR.
4. BARİYER KREM İÇERMELİDİR. 5. NEMLENDİRİCİ VE YUMUŞATICI ÖZELLİĞİNDE OLMALIDIR.
6. BEZLER EN AZ 22*25CM EBATLARINDA OLMALIDIR.
7. POŞETLERDEKİ MALZEME KONTAMİNASYON ÖNLEYİCİ NİTELİKTE KULLANIMA HAZIR OLMALIDIR.
8. DURULAMA, KURULAMA GEREKTİRMEZ ÖZELLİKTE OLMALIDIR.
9. CİLDİ KURUTMAMALI VE ALERJİ YAPMAMALIDIR.
10. HER CİLDİN ASİ DİTESİNE GÖRE 5 VEYA 5,5 PH AYARLANMIŞ OLMALIDIR.
11. TAHRİŞ ETMEMESİ İÇİN SIK KULLANIMA UYGUN OLMALIDIR.
12. HARİCEN HERHANGİ BİR SIVI EMDİRME İHTİYACI DUYULMAMALIDIR
13. ÜRÜNLER ORİJİNAL PAKETLİ AMBALAJ İÇİNDE OLMALI VE PAKET ÜZERİNDE ÜRÜN ADI VE PAKET İÇİ ADETİ BELİRTİLMELİDİR.
14. NEMLENDİRİCİ VE YUMUŞATICI ÖZELLİĞİNİ SAĞLAYAN SAĞLAYAN FOSFOLİPİT.AESCULAS HİPPOCASTANUM L.THYMUS ÜRÜN İÇERİĞİNDE KULLANILMALIDIR VE AMBALAJ ÜZERİNDE YAZILI OLMALIDIR
C.SAÇ YIKAMA BONESİ:
1. BONEYE ŞAMPUAN VE BARİYER KREM EMDİRİLMİŞ OLMALIDIR.
2. BONE HASTAYA BAKIM MASAJI UYGULANIRKEN İÇİNDEKİ KİMYASAL MADDELERİ DIŞARIYA AKMAMASI İÇİN BONENİN DIŞI LAMİNE KAPLI OLMALIDIR.
3. HER BİR HASTA İÇİN TEK TEK AMBALAJLARDA OLMALIDIR.
4. BONE ÇIKARILDIKTAN SONRA SAÇLAR YENİDEN YIKANIP, DURULANMAYA GEREK KALMAYACAK.
5. LATEX, ALKOL VE LANOLİN İÇERMEMELİDİR.
6. HARİCEN HERHANGİ BİR SIVI EMDİRME İHTİYACI DUYULMAMALIDIR.
T.C. KARABÜK VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Karabük Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Sayı : 34771223/ 02.12.2019
Konu: Teklife Davet
Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne aşağıda belirtilen malzemelerin / hizmetin alınması gerekmektedir. Aşağıda belirtilen malzemelerin / hizmetin, piyasa fiyat araştırmasına esas 04.12.2019 saat 14:00 tarihine kadar teklif mektuplarının doğrudan temin birimine teslimi gerekmektedir. İşin aciliyetine binaen faks / mail olarak çekilebilir.
İdari
Doğrudan Temin Teklif Cetveli |
|
|
|
|
|
S.No |
Malın / İşin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Tutar |
1 |
HASTA YATAK SERUM ASKISI |
100 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM TUTAR (K.D.V Hariç): |
|
|
İDARİ ŞARTLAR
1- )Tekliflerde kazıntı silinti olmayacaktır.
2- )Tekliflerin teslim yeri Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi olacaktır.
3- ) Fiyatlar K.D.V hariç olarak bildirilecektir.
4- ) Ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harç giderleri istekliye ait olacaktır.
5- ) Ödemeler Karabük İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimi tarafından (Türk Lirası) olarak 180 gün içinde ödeme yapılacaktır.
6- )Teklif mektubu birim fiyat üzerinden değerlendirilecektir.
8- ) İdarenin yazılı izni olmadan faturalar / hakedişler devir veya temlik yapılamaz.
9- ) Postadaki vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
10- ) Teklifler sonradan değiştirilmeyecek verilen teklifler yanlışlıklada verilmiş olsa verilen fiyat teklifleri geçerli olup teklifi veren firma ilgili malzemeyi vermeyi taahhüt eder. Teknik şartnameye uygun olmayan firmalar teklif veremez; şartnameye uygunluğu olmadığı halde teklif veren firmalar ilgili malzemeyi temin ederek hastanemize teslim etmek zorundadır.
11- )TEKLİF EDİLEN MALZEMENİN VARSA MARKA MODEL VE ITBB KAYIT NUMARASI BELİRTİLECEKTİR. BELİRTİLMEYEN MALZEMELER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
12- )ÜTS' ye KAYITLI OLAN BİR MALZEMENİN AYRICA ÜRETİCİ VEYA DİSTRİBİTÖR FİRMALARCA BAYİLERİNİN DE ÜTS' DE TANIMLANMIŞ OLMASI ZORUNDADIR.
13- ) KARABÜK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ KARABÜK VERGİ DAİRESİ DÖNER SERMAYE VERGİ NO: 2940034865 / GENEL BÜTÇE VERGİ NO: 5050065963 olarak faturalatıdırma yapılacaktır.
14- ) SUT ta yer alan malzemelerde 02.10.2015 tarihli genelgeye istinaden SUT eşleştirmesi olan malzemeler teklif edilecektir.
15- ) Firmalar teklif mektubunda Firma tanımlayıcı no' sunu mutlaka belirteceklerdir.
16- ) TEKNİKŞARTNAME hükümleri geçerlidir.
TEL : 0370 415 80 00
FAX : 0370415 57 34-0370 415 80 20
e-mail : karabukdogrudantemin@gmail.com
|
•
![]() |
• Serum askı alt borusu 32*1,5 mm elektrostatik toz boyalı olmalıdır
• Serum askı üst borusu 21*1,20 mm 304 kalite paslanmaz çelikten imal edilmiş olmalıdır
• Yüksekliği ayarlanabilir olmalıdır
• 2 adet 5 mm çapında kancası olmalıdır
• Kancalar 304 kalite paslanmaz çelikten imal edilmiş olmalıdır
• Numune değerlendirmesi yapılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|