Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Sovadı |
|
Metin AKYUZ (Satınalma Memuru ) |
1 defon |
|
0(224) 294 42 67 |
laU |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
1 edariky’i lirma |
|
|
1 irnıa 1 d t'c 1 aks & E Posta |
|
|
Yet ki lı Adı Sen adı |
|
|
Tarih Teklif No |
Sav m ......................................................................................................................................................... ! kîsianemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
Amcli\.u Masası Bakım Onarımı (Mıiıiucl/Bctastar) |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
Marka |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa II Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür._________________ |
: Nakliye ve Depoya Taşıma işi Firmaya Aittir.
: Üretici Firmaya Aittir.
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA
: Teklifler 27/12/2019 tarihi, saat lOlOOîOO kadar verilmiş olmalıdır. SON
TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!
MAL TESLİM TARİHİ
NOT
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!
Teknik Şartname Ektedir! TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!
|
*JL* \ j)*ı v . S' |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
. v* * |
|
' |
AMELİYAT MASASI |
|
BAKIM-ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ |
Konu: SBÜ. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina |
|
Ameliyathanesinde bulunan Maquet marka, Betastar model, 5126 seri nolu (Künye No: |
1010030608) ameliyat masası bakım onarım teknik şartnamesidir.
1. Cihazın onarımı yapılarak cihaz aktif hale getirilecektir.
2. Cihazın genel bakımı ve temizliği yapılacaktır.
3. Cihaz tüm fonksiyonları ile eksiksiz çalışır vaziyette hastaneye teslim edilecektir.
4. İlgili cihaz onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak herhangi bir soruna karşı l(bir) yıl garantili olmalıdır.
~ 5. Garanti süresi içerisinde arızalan ve yüklenici firmaya teslim edilen cihaz onarım süreleri garanti süresine eklenir.
6. Cihazın onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
7. Cihazı üzerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.
8. Fatura Klinik Mühendislik Hizmetlerine gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene komisyonuna gönderilmelidir. Cihaz ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak yüklenici firmaya geri iade edilecektir.
9. Onarımı yapılan cihazın, kullanılan birimin ve Klinik Mühendislik onayı alındıktan sonra uygunluğu verilecektir.
10. Bakım onarım işi sonucu çıkacak olan arızalı parçalar kurumumuz bünyesine teslim : edilecektir.
|
|
* * * \ |
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
«,*V4 v /v*/ V xg^L^/ / |
YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ |
^ ^ ^r-T S'V* * |
|
|
|
-fi.
|
|
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Metin AKYÜZ (Satınalma Memuru ) |
1 eleloa |
|
0(224) 294 42 67 |
1 aks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
1 cdarikyi Firma |
|
|
iiıma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yelisin Adı Soyadı |
|
|
S;ı\ m |
| i lasianeıııizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica
i ederim.
Marka „ , . . . Sıra Malzemenin Adı Model |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
I . ' ■ ■ ■ j Cerrahi Motor Ataçmanı Onanını (Medtronic ; Marka) |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
1 LKLİFİN GEÇERLİLİK SURESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
Dlrtl-R İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 27/12/2019 tarihi, saat 10:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen GörevliUIsim,imza,Kaşe-) |
Tedarikçi Firma Onayı (Isim,Imza,Kaşe) |
Metip ÂjpÜZ Satmalmavlvlemuru
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)
CERRAHİ ALET ONARIM VE BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Onarım yapacak firma aletin anzasmı bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.
2. Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birmine teslim edilmelidir.
3. Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir.
4. Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.
5. Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.
6. Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.
7. Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.
8. Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.
9. Onarımı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaraları belirtilerek yazılacaktır.
10. Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onarımı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.
11. Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.
* |
|
/ «J \ |
T.C. |
\2J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
BURSA İL SAĞLIK MUDURLUGU |
TC Şeylik Sakijrtfğı HMMrvAiHi »;nn *tr<u |
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
Üretim Tarihi/Miadı/Garantisi |
Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
Diğer Hususlar |
1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
Onarım |
1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
|
|
|
S ?> V |
|
Tarih : 25/12/2019 |
)j |
teklif isteme formu |
|
|
|
Teklif No : |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
| Yel kî! i Adı Soyadı |
: Metin AKYÜZ (Satınalma Memuru ) |
i 1 ele fon |
: 0(224) 294 42 67 |
’ Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudanternin(5)gmail.com |
! ledarikçi firma |
|
| Firma Tel & Faks & E Posta |
|
1 Yetkili Adı Soyadı |
|
ı Savın........................................................... ! lastanemi/in ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica j ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
Mikrotom Cihazı Kaset Tutucu Mekanizması |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEMİ-: ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İS 1 EKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 27/12/2019 tarihi, saat 10:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL 1 ESI İM 1 ARİIIİ |
|
no r |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
I Meting Satma lıjn^fJre |
ÜZ muru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalına Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
|
* |
|
Doküman Kodu: |
F.23.028.00 |
|
( } |
|
ilk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
|
|
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI |
Revizyon Tarihi: |
‘ |
|
V. •'ti ıy*f kmmu' |
Revizyon No: |
0 |
|
|
---------------- &---------- |
|
Sayfa No: |
1 I |
09.12.2019
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli'nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ivedi bir şekilde alımına ihtiyaç vardır.
Gerekli yedek parçanın temini için gerekli satın alma işlemlerinin yapılmasını arz ederiz.
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina Patoloji Biriminde kullanılmakta olan Thermo fısher scientifıc marka, Finesse ME+ model (SN:
FN2527M1204, Künye No: 1012254495) Mikrotom (kesit alma) cihazı kızaklı arızalanmıştır. Bakım anlaşmalı yüklenici firma tarafından yapılan teknik incelemede aşağıda belirtilen parçaların değiştirilmesi gerektiği tespit edilmiştir.
Cihazlar ilgili birimde sıklıkla kullanılmakta olup hizmette aksamalara meydan vermemek için parça temininin ivedi olarak yapılması hususunda;
Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.
Gereken malzeme |
Adet |
MİKROTOM CİHAZI KASET TUTUCU MEKANİZMA |
1 |
|
-V- |
|
|
T.C. |
L J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
A |
Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü |
% • ^ T-M. ıVr, |
Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
MİKROTOM CİHAZI KASET TUTUCU MEKANİZMA
1. Teklif edilen yedek parça orijinal ve kullanılmamış olacaktır.
2. Yedek parçada ezik, kırık, çatlak, pas. kir, boya hatası, kaplama hatası bulunmayacaktır.
3. Yedek parça her marka kaset ile kullanıma uygun olacaktır.
4. Yedek parçada kullanıma uygun sıkıştırma/sabitleme mekanizması olacaktır.
5. Blok tutucunun hassas biçimde ayarlanabilmesi için ayarlama vidaları bulunacaktır.
6. Yedek parça kasetin 360 derece dönmesine uygun sistemde olacaktır.
7. Malzemenin sağ tarafında sıkıştırma mandalı olacaktır.
8. Sol ve üst tarafında x/y ekseninde kaseti döndürmeye yarayan ayar vidaları olacaktır.
9. Yedek parça üç aylan vidalı ayar sistemine sahip olacaktır.
10. Yedek parça sağ mandal alt tarafta ve üst tarafta sıkma işlemi yapacaktır.
11. Parça l(bir) yıl garantili olmalıdır.
12. Parçanın uygunluğu Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi tarafından verilecektir.
13. Parçanın faturası Klinik Mühendislik Birimimize gönderilmemelidir ilgili birim olan Muayene Kabul Birimine yollanmalıdır. Aksi durumda fatura teslim alınmayacak; yüklenici firmaya geri yollanacaktır.
|
|
/ \ |
T.C. |
V J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
BURSA İL SAĞLIK MUDURLUGU |
|
S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
A) Üretim T arihi/Miadı/Gara ntisi |
1. Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine ' (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. 2. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
£ B) Diğer Hususlar ■S |
1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
C) Onarım |
1 - En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
§ |
Tarih : 25/12/2019
Teklif No :
arişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
kiî s \<!ı Son adı |
|
Metin AKYÜZ (Satmalına Memuru ) |
cû»n |
|
0(224) 294 42 67 |
S ı»u ıkyi I- irııut |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdo£rudanternin(2}£rnail.com |
|
|
|
na 1 el & Faks & K Posta |
|
|
kili Adı So\adı |
|
|
v.lN III ., |
I ::t'.[.ıiR-mi/!M ilui\acı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica
ederini.
| Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
| ı |
|
ütoskopi Işık Kaynağı 3.5 Voli |
40 |
ADET |
|
|
|
ı |
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
K1.IF1N (il ÇhRİJL1K SURESİ |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa II Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.____________________________
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.
: Üretici Firmaya Aittir.
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA
: Teklifler 27/12/2019 tarihi, saat 10:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!
MAİ 1 LSI .İM TARİHİ
NO İ
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BIR FORM
DÜZENLEMEYİNİZ!
Teklif isteyen Görevli |
(İsim,İmza, Kaşe) |
|
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
Met< Satına |
$ |
:yüz Jlemuru |
|
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Salınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|||
jyL |
|
/ \ |
T.C. |
* L i |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü |
»v*ı |
Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Mnn1.-Hwvl İ<w»nrv» |
|
OTOSKOPİ IŞIK KAYNAĞI 3.5 VOLT
1. Otoskop cihazlarına uygun olmalıdır.
2. 3,5 Volt değerinde olmalıdır.
3. Parça l(bir) yıl garantili olmalıdır.
4. Parçanın uygunluğu Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi tarafından verilecektir.
5. Parçanın faturası Klinik Mühendislik Birimimize gönderilmemelidir ilgili birim olan Muayene Kabul Birimine yollanmalıdır. Aksi durumda fatura teslim alınmayacak; yüklenici firmaya geri yollanacaktır.
* |
|
/ \ |
T.C. |
i J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
BURSA İL SAĞLIK MUDURLUGU |
|
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
§ A) Üretim : Tarihi/Miadı/Gara ntisi |
1. Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. 2. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
B) Diğer Hususlar |
1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
C) Onarım |
1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
|
||
|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 25/12/2019 Teklif No : |
C- •■*/ Siparişi Veren ___ ______ |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Sovadı |
: Metin AKYUZ (Satınalma Memuru ) |
! eleloıı |
: 0(224) 294 42 67 |
1 ;t k >ı |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdo2xudantemin@gmail.com |
1 edarikçi Firma |
|
1 irma Tel & Faks & E Posta |
|
'ı etkili Adı So\adı |
|
S:ı\ m .................................................................................................................................................................................................................
!::: uıüc-ıııı/ıi! ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica
..•derim.
S»ra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
Tansiyon(NIBP) simulatörü kalibrasyon işi |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa II Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER /ŞARTLAR |
: Teklifler 27/12/2019 tarihi, saat lOlOOîöO kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL i ESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Metin AJ^YIjpZ Satmalıca İMemuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
/* x +\ /* *\ |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI |
Ht 0 "fA MWİ*I |
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü |
\* \ *jjy’ |
Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Araştırma Hastanesi |
KALİBRASYON HİZMET ALIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ
Rigel marka BP-SİM model tansiyon similatörü cihazı için;
1. Kalibrasyon Hizmeti sunacak firma TS EN 17025 standardına göre kalibrasyon konusunda akredite olmalıdır.
2. İhaleye katılacak olan firma TSE Hizmet yeri yeterlilik belgesine sahip olmalıdır ve bu belgeyi ihale dosyasında sunmalıdır.
3. İhaleye katılacak olan firma ISO 9001 belgesine sahip olmalıdır ve bu belgeyi ihale
i dosyasında sunmalıdır.
I 4. İhaleye katılacak olan firma Kurumun kullandığı kalibratör markasından Türkiyede yetkili olduğuna dair üreticiden almış olduğu yetki belgesini varsa servis ve kalibrasyon yetki belgesini de ihale dosyasında tarafımıza sunacaktır
5. Kalibrasyon yapacak firma kalibrasyon yapılacak cihazlarda hangi test cihazı kullanılacağını teklif esnasında ibraz edecektir.
6. Herhangi bir kalibratör arıza veya benzer sebeplerden dolayı kalibre edilemedikleri takdirde ilgili cihazın kalibrasyon hizmet bedeli toplam fatura tutarından düşülecektir.
7. Yüklenici firma kalibrasyonu yapılacak cihazların hangilerini şirket merkezinde, hangilerini üretici firmanın yurt içi ve yurt dışı laboratuarında yapacağını liste halinde Biyomedikal şubeye bildirecektir.
8. Yurt dışına gönderilecek cihazların kalibrasyonu üretici merkezlerinde veya akredite laboratuarlarda üretici kriterlerine göre yapılmalıdır.
9. Kalibrasyonu yapılan bütün cihazların “Kalibrasyon Sertifikaları” ile firmaya ait “Kalibrasyon Test Cihazlarının (Kalibratörlerinin)” Güncel Kalibrasyon Sertifikalar sunulmalı ve sunulan her sertifikada ölçüm değerleri ile referans aralıkları gösterilmelidir. Kalibrasyonu yapılacak cihaz, cihaz ile ilgili kalibrasyon eğitimi almış .eğitim belgesine sahip teknik personel tarafından incelenmeli ve kalibrasyonu
7 yapılmalıdır.
: 10. Kalibrasyonu yapılacak olan cihazlara tek tek bilgi etiketi vurulacaktır. Etiket üzerinde ilgili firmanın “logosu, kalibrasyon tarihi, bir sonraki kalibrasyon tarihi ve izlenebilirlik için sertifika numarası" yazılmış olacaktır. Ayrıca kalibrasyon ölçümü yapılan tüm cihazlara firmanın logosu olan güvenlik etiketleri yapıştırılacaktır. Bu etiket PVC malzemeden olacak ve bakım onarım sebebiyle müdahale edildiğinde imha olabilmelidir. Cihazın temizliği işlemlerinden etiket etkilenmemelidir.
11. Kalibrasyon işlemi geçerliliği kabul edilen ulusal ve/veya uluslar arası standartlara göre uygun parametrelerde yapılmalıdır.
12. Denetim gereği olması gereken ve şebeke gerilimi ile çalışan tüm cihazların Elektriksel Güvenlik Testleri “TS EN 60601-1 direktifine göre'' ÜCRETSİZ yapılacak ve dosyaya eklenecektir.
13. Kalibrasyonu yapılacak olan cihazlar Tıbbi Cihaz ve Biyomedikal Şubesi teknik elemanları tarafından teslim edilecektir.
14. Kalibrasyonu yapılacak cihazlar, bulundukları Tıbbi Cihaz ve Biyomedikal Şubesi tarafından hazırlanacak tutanakla imza karşılığı firma tarafından teslim alınacaktır. İş bitiminde Tıbbi Cihaz ve Biyomedikal Şubeye tekrar tutanakla imza karşılığında teslim edilecektir.
15. Kalibrasyon hizmeti sonrası yüklenici idareye kalibrasyon sertifikalarını hem yazılı hem dijital ortamda sunacaktır.
16. Kalibrasyon sırasında arızası tespit edilen kalibratörlerin onarımı ile ilgili olarak teknik rapor sunulacak ve Kurumdan yazılı onayı alınmadan cihaza müdahale edilmeyecektir.
. 17. İlgili firma tarafından kalibrasyon işlemleri için görevlendirilen personele ait her türlü | iş güvenliği konusunda yüklenici yükümlüdür.
18. Kalibrasyon sırasında cihazda gerekli olacak onarım/yedek parça temini işlemi yüklenici tarafından yapılacaktır
|
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|