• İhale No
    1985505
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    27 Aralık 2019 13:30
  • İdare
    Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    26 Aralık 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

ANTALYA VALİLİĞİ İl Sağlık Müdürlüğü Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

 

 

 

Metin Kutusu: 26.12.2019SAYI : SATINALMA/71713619 KONU : 2 KALEM LAB. MALZ. ALIMI

SAYIN:..........

Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/D (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satmalına komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI

Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.

Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.

Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.

İhaleye hile, desise, vait, tehdit, nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.

Malzeme tesliminde, teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.

Metin Kutusu: 6-Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin ÜTS ve SGK kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır.

Metin Kutusu: 7-Malzemenin teslim süresi, UBB ve SUT kodlan ile ana firma tanımlayıcı numarası ve bayi tanımlayıcı numaralarının belirtilmesi zorunludur.

Metin Kutusu: 8-Ürünler idarece denetim ve muayene işlemlerine tabi tutulacaktır. Ayrıca idare ürün/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9-     BU TEKLİFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 27/12/2019 TARİHİNDE SAAT 13:30 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 0242 345 77 79 NOLU FAX ‘A VEYA antalyadhsl2.salma@saglik.gov.tr ADRESİNE E-POSTA OLARAK CEVAP VERİLECEKTİR.

10-  Yatarak tedavide kullanılan ancak MEDULA sisteminde SUT kodlarına tanımlı olmayan hiçbir tıbbi malzemenin 01/12/2015 tarihinden itibaren sağlık hizmeti sunucuları tarafından MEDULA sistemine hizmet kaydı yapılamayacaktır. Hükmüne istinaden ilgili firmalara fatura bedeli ödenmeyecektir.

11-  Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kadlarının ürün tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, UBB ve GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacaktır. Fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.

12-   Teklif veren firma bütün bu şartlan aynen kabul etmiş sayılacaktır.

Birkan GÜLHAN M. • İdari veMali


 

S.N

Malzemenin Adı

Miktarı

Birimi

Birim Fiyat

Toplam Fiyatı

Marka UBB

1

VAKUMLU EDTALI MOR KAPAKLI (16*100 MM)

500

ADET

 

 

 

2

HIZLI İNFLUENZA A+B TANI TESTİ

500

ADET

 

 

 

 

EK: Teknik Şartname 1 sayfa

Anafartalar Cad. Üçgen Mevkii Muratpaşa 07040 ANTALYA Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1305) Faks: 0 (242) 345 77 79

Vakumlu 16x100 111111 Edtalı Tüp Teknik Şartnamesi

1.    Tüm vakumlu tüpler, steril, Polyetlıylene Terephthalate (PET) malzemeden imal edilmiş, kırılmaz ve santrifüje dayanıklı olmalıdır.

2.    Tüplerin üzerindeki etikette lot numarası ve son kullanma tarihi olmalıdır.

3.    Tüpün kapağı açılırken kanın sıçramasına engel olmak için ve iğnenin girdiği kauçuğun ele değmemesi için uygun kapak sistemi mutlaka olmalıdır.

4.    Tüplerin ıniyadları teslim tarihinden itibaren en az 12 (011 iki) ay olmalıdır.

5.    Tüpler, son kullanma tarihinden 2 (iki) ay öncesinde haber vermek kaydıyla miktarı ne olursa olsun firma tarafından ücretsiz olarak uzun miyad11 larla değiştirilecektir.

6.    Tüpler, hastanenin tüketim miktarları göz önünde bulundurularak, hastanenin talebi doğrultusunda parti parti teslim edilecektir.

7.    Tüpler her marka kan alma iğnesi ve holder ile uyumlu olmalı, kan alma sırasında olumsuzluğa neden olmamalıdır. Tüpler en az 9 mİ kan hacimli, 16*100 mm boyutlarında, mor renkte kapaklı olmalıdır.

8.    Tüpler deli nebi len kauçuk kapakların üstünde sert plastikten hemogard kapaklı olmalı, kauçuk bölümü iğnenin tüpe kolay girmesini sağlayacak iğnenin kendiliğinden geri atmasına neden olmayacak, iğnenin ikinci ucundaki kauçuğa zarar vermeyecek yapıda ve tüp kapağı açıldığında kanın sıçramasını engelleyecek sertlikte olmalı ve etikette belirtilen miktarda kan çekmelidir.

9.    Tüplerin içinde aııtikoagülan olarak K2 EDTA veya K3 EDTA bulunmalı ve bu madde, homojen bir karışım sağlamak amacıyla tüpün iç yüzeyine püskürtülmüş olmalıdır.

Hızlı İnflueııza A+B tanı testi

1.    Test kaset test olup immımokromatografik eliza yöntemiyle çalışmalıdır.

2.    İnflueııza A ve B antijenlerini kalitatif olarak saptayabiİmelidir.

3.    Kitler üretici firmaya ait orijinal etiket taşımalı, etiketin üzerinde son kullanma tarihi, seri numarası ve saklama koşulları belirtilmiş olmalıdır.

4.    Teklif veren firmalar tekliflerinde ambalaj miktarını ve üretici firma ismini bildireceklerdir.

5.    Numunelerin hazırlanması esnasında süzme, fıtrasyon ve santriifüj işlemlerine gereksinim olmamalıdır.

6.    Testin çalışması için gerekli tüm materyaller ile orijinal pozitif—negatif kontrol numuneleri ambalajın içinde bulunmalıdır ya da aynı markalı kontroller laboratııvarın istediği miktarda verilmelidir.

7.    Kit içeriğinde nasal örnek alımı için ııygıın tıaıısport s\vabı yoksa kaset sayısı kadar ekstra olarak verilmelidir.

8.    Test çalışması ve sonuçların değerlendirilmesi yaklaşık 10 dakikada içinde gerçekleşmelidir.

9.   Kitlerin ıniyadları teslim tarihinden itibaren en az l(bir) yıl olacaktır. Kitler son kullanma tarihinden 3 (üç) ay öncesinden firmaya haber vermek kaydıyla miktarı ne olursa olsun firma tarafından uzun miad 11 larla değiştirecektir.


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim