T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI YOZGAT İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SORGUN DEVLET HASTANESİ
MÜESSESE MÜDÜRLÜĞÜNE
ilçemiz Sorgun Devlet Hastanesi Baştabibliğinin 2020 Mali yılı ihtiyacı olan aşağıda cinsi ve miktarı yazılan malzemelerin 4734 sayılı Kamu İhale
Kanunun 22/D maddesine göre doğrudan alım yapılacağından KDV HARİÇ kaç liradan verebileceğinizi bildirmenizi rica ederim.
FAX : 0354 415 51 99
TEL : 0354 415 12 15 219 19 19/ Dahili: 1105
GSM :0505 065 12 15
l
E-posta: yozgatsdh@gmail.com
PİYASA ARAŞTIRMA ve TEKLİF MEKTUBUDUR. KONU :
|
Not:Tekliflerin 21/ 01/2020 Saat:10.00 a Kadar Hastanemiz Satın Alma Birimine Ulaştırılması Rica Olunur GENEL ŞARTLAR
Ödeme Süresi Faturanın Tdms kayıtlarına alındığı tarihinden itibaren Azami 120 Gündür.
Teklifler TÜRK LİRASI Üzerinden ve KDV HARİÇ verilecektir.
İhaleyi kazanan firma KARGO ücretini üstlenecektir.
Fiyatı verilen ürününün UBB kodu isteniliyorsa ve varsa teklifte mutlaka belirtilecektir.
5- Tieklifimizi değerlendiren Firma Kendi Profarma Faturasını kullanmalı yada Tarafımızdan gönderilen Teklif mektubuna Ticari Kaşe ve İmza yaparak tarafımıza göndermelidir.
6- Tjeklifi değerlendiren Satış Personeli Adını ve Soyadını ve Rahatça ulaşılabilecek telefonunu vermelidir.
7- jfirma Kendi Profarma faturası ile teklif verse dahi bizim göndermiş olduğumuz teklif mektubundaki genel şartları kabul etmiş sayılır. Aksi getjiel şartlar kabul edilmeyecektir.
8- Ij'Jumune İstenilecek ürünler numunenin kalitesine göre değerlendirilecektir.
Jeklif veren firma teklif mektubumuzda belirtilen genel şatrları kabul etmiş sayılır.
Teklif mektubumuzdaki genel şartlara uymayan firmaların teklifleri geçersiz sayılacaktır.
Doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde Sorgun mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.
-T \ |
T.C. |
TARİH |
\ :*[£{ 0 W \ h-Hnri |
SAĞLIK BAKANLIĞI YOZGAT İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
08.01.2020 |
\»X#v |
SORGUN DEVLET HASTANESİ |
TEKNİK |
' V* * *-.---' |
PULSEOKSIMETRE CİHAZI EL TIPI TEKNİK ŞARTNAME FORMU |
ŞARTNAME SAYFA No: 1 / 4 |
KULLANILACAK BİRİM |
HASTANE GENELİ SERVİSLER |
TIBBİ CİHAZI VEYA SİSTEMİN ADI |
PULSEOKSİMETRE CİHAZI EL TİPİ |
TEKNİK ÖZELLİKLERİ |
1. Cihaz IEC/EN 60601-1-2 standardına uygun şekilde test edilmiş, kabul edilebilir limitlere ve IEC/EN 60601-1 standartları gereklerine uygun olarak tasarlanmış ve üretilmiş olmalıdır. 2. Cihazın Sınıf II, tip BF, CE ve FDA uyumluluk belgeleri olmalıdır. 3. Cihaz, çift dalga boyuna ve optik çıkış gücü < 2mW LED sensörle saturasyon ölçümlemelidir. 4. Cihaz TFT özellikte LCD ekran olmalıdır. 5. Cihazın ekran parlaklığı ayarlanabilmelidir. 6. Cihazın ekranı üzerinde Sp02, pulse, perfüzyon indeks, pulse yoğunluğu için grafik bar, plestismograf pulse dalga formu, batarya şarj durumu, alarm alt ve üst seviyeleri,saat, hasta tipi, kullanıcı ismi,sesindikatörü görülebilmeli ve kullanıcı pulse sesini açıp kapatabilmelidir. 7. Cihazın ses ayarı kullanıcı tarafından ayarlanabilmelidir. 8. Cihaz üzerindeki tek tuşa basarak, kullanıcı ekran görüntüsünü dikey ve yatay döndürebilir. • 9. Cihaz ile birlikte kullanılacak pulse oksimetre sensörleri, erişkin, çocuk ve yenidoğan sensörler ile çalışabilmelidir. 10. Cihazda demo özelliği bulunmalı, böylece cihazın özellikleri harici bir simülatöre gerek duyulmadan kullanıcı tarafından kolaylıkla öğrenilebilmelidir. 11. Cihazın saturasyon görüntüleme aralığı en az %35 ile % 100 değerleri arasında olmalıdır. 12. Cihazın saturasyon ölçüm doğruluğu, %70 ile %100 aralığında %3’ten büyük olmamalıdır. 13. Cihazın pulse görüntüleme ve ölçümleme sınırı 30 ile 240 atım/dakika aralığında olmalıdır. 14. Cihazın pulse ölçüm doğruluğu ise en fazla ±2atım/dakika veya ± %2 olmalıdır. 15. Cihazın perfüzyon indeks ölçüm aralığı %0,2 ile %20 arasında olmalıdır. 16. Cihazın saturasyon değer güncelleme süresi 30 saniye, pulse değer güncelleme süresi ise 10 saniye süreyi aşmamalıdır. 18. Cihazda pulse ve saturasyon ölçümlerinin alt ve üst alarm limitleri ayarlanabilmelidir. 19. Cihazda anlık izleme ve sürekli takip olarak en az iki tür çalışma modu bulunmalıdır. 20. Cihazda ortam ışığına karşı direnç özelliği bulunmalı, yapay veya doğal aydınlanan iç mekânlar ile karanlık odada alınan ölçümler arasındaki sapma ± %1’den düşük olmalıdır. 21. Cihaz, 16 farklı kullanıcı tarafından kullanılabilmeli ve verileri ayrı ayrı hafızaya alabilmelidir. 22. Cihaz, en az 500 saatlik saturasyon ve pulse verisini kendi belleğinde saklayabilmeli ve kullanıcı geçmişe dönük verileri cihaz üzerinde grafik ve tablo olarak gözden geçirebilmelidir. 23. Cihaz, dâhili belleğinde yer kalmaması durumunda kullanıcıyı ekran üzerinden uyarmalıdır. 24. Cihazda grafik trend kayıt özelliği bulunmalıdır. Belleğe grafik olarak ayrı ayrı kaydedilen trendler, geri çağrılarak cihaz ekranında tekrar incelenebilmelidir. 25. Cihaz, opsiyonlu orijinal takip yazılımı ve USB veri kablosu ile bellekteki veriler kullanıcı tarafından bilgisayara transfer edilebilmelidir. 26. Cihaz ile beraber değişken şebeke gerilimlerine karşı 100-240VAC arası şebeke gerilimleri ile 50-60Hz şebeke frekanslarında çalışan orijinal batarya şarj standı verilmelidir. 27. Cihaz içinde en az 1800mAh kapasitede şarj edilebilir bataryası olmalı, tam şarjlı batarya ile de yaklaşık 18 saat sürekli kullanılabilmelidir. |
(Kaşe/İmza) |
(Kaşe/İmza) |
(Kaşe/İmza) |
|
|
|
1 |
T.C. |
TARİH |
/ ^ fğı *4 |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
08.01.2020 |
f*pTOW5)*f *t \z\ Jjt) i |
YOZGAT IL SAĞLIK MUDURLUGU SORGUN DEVLET HASTANESİ |
TEKNİK |
\*x^ • S*-.? V* ★ *---- |
PULSEOKSİMETRE CİHAZI EL TİPİ |
ŞARTNAME |
|
TEKNİK ŞARTNAME FORMU |
SAYFA No: 2 / 4 |
|
28. Cihazın batarya ile kullanımı esnasında kullanıcı, batarya şarj durumunu anlık olarak ekran üzerindeki batarya göstergesinden takip edebilmeli, düşük batarya için sesli uyarı vermelidir. 29. Cihazda parmaktan ölçüm alınmaması durumunda kullanıcıyı sesli olarak uyarmalı, devamında ise batarya tasarrufu için cihaz otomatik olarak kendi kendine kapanabilmeli ve kullanıcı bu özelliği kapatabilmelidir. 32. Cihaz ile birlikte; toplamda 4 adet vetiskin spo2s^faU 4 adet çok kullanımlık pediatrik spo2 sensörü ve 100 adet pediatrik tek kullanımlık |
spo2 sensörü ve Masa Üstü Sari Cihazı• Sari Adaptörü verilmelidir. |
|
33. Cihazın CE belgesi bulunmalıdır. 34. Teklif veren firmanın TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi bulunmalı ve teklif verdiği cihazın adı ve markası TSE Hizmet Yeterlilik Belgesinde bulunmalıdır. 35. Teklif edilecek cihaz imalat ve fabrikasyon hatalarına karşı en az iki (2) yıl garanti kapsamında olmalıdır. 36. Teklif veren firmanın tıbbi cihaz yönetmeliği, vücuda yerleştirilebilir aktif cihaz yönetmeliği, vücut dışında kullanılan tıbbi tanı cihazları yönetmeliği kapsamında tıbbi cihaz satış, reklam ve tanıtım yönetmeliği gereğince satış merkezi yetki belgesine sahip olmalıdır. Bu yetki belgesi ihale dosyasında sunulmalıdır. 37. Cihaz düşmelere karşı silikon kılıfı ile korunaklı olmalıdır. « ı L-f)«- Wcvj»W^-> |
|
GARANTİ, MONTAJ, EĞİTİM VE DİĞER HUSUSLAR |
1. Alınacak ürün, tıbbi cihaz yönetmeliğinin 3.madde (o) bendi gereğince tanı, teşhis ve/veya tedavi amaçlı kullanılacaktır. 2. Yüklenici firma tarafından teklif edilen cihazın Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır ve bu durumu ihale dokümanları içerisinde belgelemelidir. Teklif edilen cihazın UBB bilgisi doğruluğu TİTUBB ve MKYS’den kontrol edilir. 3. Yüklenici firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesini satın alma dokümanlarında beyan etmelidir. 4. Cihazın ÜTS kaydı olmalıdır.Teklifle beraber kayıt formunu sunmalıdır. 5. Ürünün irsaliyesinde ve faturasında UBB kodu ibaresi belirtilmelidir. 6. Cihazların bakımı ve kullanımı ile ilgili eğer orijinal dilinde kullanım kılavuzu varsa bu kılavuz ve Türkçe kullanım kılavuzu cihazın kurulduğu birimde sorumlu kişiye teslim edilmelidir. 7. Cihazların servis kılavuzları (cihazın mekanik, elektrik ve elektronik devre şemalarını içeren servis manueli) Klinik Mühendislik Hizmetleri birimine teslim edilmelidir. 8. Cihazlar en az 2 yıl garantili olmalıdır ve en az 10 yıl yedek parça teknik servis hizmet garantisi bulunmalıdır. Garanti süresi boyunca periyodik bakımları kullanım kılavuzunda belirtildiği gibi yapılacaktır. 9. Yükleniciye arıza bildirimi günde 24 (yirmidört) saat, haftada 7 (yedi) gün ve tüm bayram, resmi tatil günleri esasına göre resmi yazı, telefon veya faks yoluyla yapılabilmelidir. Arıza bildirimi telefon ile 24 saat boyunca yapılabilir olmalıdır. |
(Kaşe/İmza) |
(Kaşe/İmza) |
(Kaşe/İmza) |
|
|
|
i 0 V\* \ w \ ? A7 "k / V* * |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI YOZGAT İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SORGUN DEVLET HASTANESİ PULSEOKSİMETRE CİHAZI EL TİPİ TEKNİK ŞARTNAME FORMU |
TARİH 08.01.2020 TEKNİK ŞARTNAME SAYFA No: 3 / 4 |
|
10. Arıza bildirimini izleyen 24(yirmidört) saat içerisinde tıbbi cihaza müdahale edilecektir. Bu süre mesai dışı zamanlarda ve resmi tatil günlerinde 48 (kırk sekiz) saattir. Arıza çözümü 36 saatten fazla olması halinde cihazın yerine aym görevi yapan geçici bir cihaz bırakılacaktır.
11. Garanti süresi içinde, her bir sistem ve cihaz için yıllık çalışma ve kullanılabilirlik ölçümü en az % 95 (% 95 up-time) olmalıdır. Buna göre her bir sistem ve cihaz, % 95 likup-time oranı ile yıllık olarak (yaklaşık 8765 saat lik bir periyodu ifade eder) en fazla 18.2 gün (yaklaşık 438 saat) çalışma ve kullanım dışı (down-time) kalabilir. Buna göre sistemler; eğer bir yıl içerisinde arıza veya diğer etkiler nedeniyle 18.2 günden daha az (% 5 down-time) hizmet veremezler ise bu sürenin bakım-onarım süresine eklenmesine gerek yoktur. Ancak, yıllık olarak 18.2 günü aşan süre kadar bakım-onarım zamanına iki kat süre eklenecektir ve bu sürede cihaz bakımları ücretsiz olarak yapılacaktır. Down time süresi arızanın firmaya bildirilmesiyle başlayacak, onarım tamamlanıp sistemin faal halde teslim edilmesi ile sona erecektir. îstisna parçanın hastane idaresi tarafından temin edildiği hallerde yedek parça ihtiyacının idareye bildirilmesi ile yedek parçanın temin edilerek yükleniciye teslim edilmesi arasında geçen süre down time olarak sayılmayacaktır. Ancak istisna parça aliminin yüklenici firmada kaldığı durumda(resmi sipariş firmaya ulaştıktan sonra)10 gün sonra down time başlar.
12. Teslim edilen biyomedikal dayanıklı taşınıra uygulanacak tüm yazılım güncellemeleri, yükseltmeleri ve yeniden kurulumlarının Yüklenici tarafından garanti süresi boyunca ücretsiz olarak gerçekleştirileceğine dair husus sözleşme isterlerinde yer almalıdır.
13. Yüklenici tarafından, sistemde kullanılacak tüm görüntü işleme, işletim ve servis yazılımlarının bir kopyasını lisansı ile birlikte dijital olarak sağlık tesisine teslim edileceğine ve bu sistemlere kurulum ve erişim kısıtı uygulanmayacağına yönelik husus sözleşme isterlerinde yer almalıdır.
14. Eğitimlerin, Tıbbi Cihaz Eğitim Sistemi (TCESIS) Klinik Destek Elemanı sertifikasına sahip Aplikasyon Uzmanları tarafından verilmesine dair hükümler sözleşme dokümanlarında yer almalı ve bu hususun uygulanmasına özen gösterilmelidir.
15. Cihazlar ile birlikte güncel kalibrasyon raporları Klinik Mühendislik Hizmetleri birimine teslim edilecektir.
16. Faturalarda veya fatura ekinde teslim edilen cihazların marka, model ve seri numaraları yazacaktır.
17. Teklif veren firma teknik şartnamedeki maddeleri cevaplayarak şartnameye uygunluk belgesi hazırlayacaktır. Teknik şartnamede istenilen özelliklerin hangi dokümanda görülebileceği belirtilecektir. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma değerlendirme dışı bırakılacaktır. Kurum istediği taktirde cihaz demosu isteyebilecektir. Teknik özelliklerde belirtilen özelliklere firma uymuyor ise firma değerlendirme dışı bırakılacaktır.
18. Satıcı firma, cihazları ücretsiz olarak monte edecek ve tüm malzeme ve
(Kaşe/İmza) |
(Kaşe/İmza) |
(Kaşe/İmza) |
|
|
|
|
T.C. |
TARİH |
/ \ |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
08.01.2020 |
|
YOZGAT IL SAĞLIK MUDURLUĞU |
|
■S'*/ |
SORGUN DEVLET HASTANESİ |
TEKNİK |
V* * î-■' |
PULSEOKSİMETRE CİHAZI EL TİPİ |
ŞARTNAME |
|
TEKNİK ŞARTNAME FORMU |
SAYFA No: 4 / 4 |
aksesuarları ile çalışır durumda teslim edecektir. Montaj için gerekli tüm malzeme ve masraflar firma tarafından karşılanacaktır.
19. İhaleyi alan firma, cihazların kullanımına ilişkin kendi eğitilmiş personeli tarafından idarenin belirleyeceği sayıda personele yine idarenin belirleyeceği gün veya günlerde ücretsiz eğitim verecektir. Bu eğitim Klinik Mühendislik Hizmetleri personeli tarafından kayda alınacaktır.
20. İhaleyi alan firma, cihazların bakımı ve olası arızalarm giderilmesi ile cihaz açılış kalibrasyonuna ilişkin teknik servis eğitimini kendi eğitilmiş personeli tarafından idarenin belirleyeceği sayıda personele yine idarenin belirleyeceği gün veya günlerde ücretsiz eğitim verecektir. Bu eğitim Klinik Mühendislik Hizmetleri personeli tarafından kayda alınacaktır.
21. ÜRÜNÜN FATURASINDA UBB KODU BELİRTİLMELİDİR.
HASTANEMİZİN GÖNDERDİĞİ SPARİS FORMUNDAKİ CİHAZ İSMİ İLE FA TURA ÜZERİNDE YAZAN CİHAZ İSİMİ AYNI OLMALIDIR
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|