Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek îhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Sovadı |
|
Murat TAKDİM (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
|
02242944264 |
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın........................................................................................................................................................... Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
MARKA / UBB / SUT KODU YAZILACAKTIR...
Sura |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Topîam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
Hemşire Çağrı Sistemi Kurulumu İşi |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SURESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 27/01/2020 tarihi, saat 10:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
: |
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (Isim,Imza,Kaşe) |
|||
Murat TAF Satınalma IV |
İDİM i emjmıuJj |
|
|
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüru'b |
atırfa| |
»i-rsywısr taraa n dan |
doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
NOT: Teklifi veriüen ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)” kaydı bulunması zorunludur.
F.23.002.01
HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1 .Yapılacak İş: Hastanemiz acil müşahade alanında 7 bölmede bulunan 14
adet hasta yatağı ve acil müşahade alanında kullanılan 2 adet wc için hemşire çağrı sistemi kurulumu işi
2. Hastane Çağrı Sistemlerinin amacı, hasta ve(ya) sağlık personeli arasında bir çağrı, iletişim ve otomasyon altyapısı sağlayarak hastane hizmetlerinin performans ve kalitesini yükseltmektir.
Hemşire Çağrı Sisteminin amacı, hastaların ihtiyaç duyduklarında acil servis müşahade odası yataklarından, hasta tuvalet ve banyosundan hemşirelere çağrı yapılabilmesine olanak sağlayarak hemşirelere kolay ve hızlı bir şekilde ulaşılabilmesini sağlayarak hemşirelerin sunduğu hizmetin kalitesini artırmaktır.
Mavi Kod Sisteminin amacı; bir hastanın kurumun herhangi bir noktasında solunumsal veya kardiyak arrest olması durumunda hastaya resüsitasyonu sağlayacak uzman personelin en hızlı biçimde durumdan haberdar edilmesi, olay yerine yönlendirilmesini ve Temel Yaşam Desteği başarı oranının artırılmasını sağlamaktır. Ayrıca, tüm Mavi Kod durumlarının olay ve müdahale bilgilerinin kayıt altına alınması ve çeşitli performans raporları oluşturulabilmesi de sağlanarak hizmet kalitesinin artırılması amaçlanmaktadır.
Pembe Kod Sisteminin amacı; hastanede yenidoğan ve çocuk güvenliğinin sağlanması üzere bir tehlike anında güvenlik personelinin en hızlı biçimde durumdan haberdar edilmesini ve oluşan tehdidin önüne geçilmesini sağlamaktır. Ayrıca, tüm Pembe Kod durumlarının olay bilgilerinin kayıt altına alınması amaçlanmaktadır.
Beyaz Kod Sisteminin amacı; hastanede hasta ve çalışanların fiziksel saldırı, cinsel taciz ve şiddete maruz kalmalarına karşı gerekli güvenlik tedbirlerinin alınması için bir tehlike anında güvenlik personelinin en hızlı biçimde durumdan haberdar edilmesi ve olay yerine yönlendirilerek oluşan tehditin önüne geçilmesi amaçlanmaktadır. Ayrıca, tüm Beyaz Kod durumlarının olay bilgilerinin kayıt altına alınması amaçlanmaktadır.
Kırmızı Kod Sisteminin amacı; hastanede yaşanabilecek herhengi bir yangın tehlikesi halinde yangına en hızlı şekilde müdahale edilerek oluşabilecek tehlikeleri ve zararları en aza indirmek ve önlemek için güvenlik personelinin en hızlı şekilde durumdan haberdar edilmesi ve olay yerine yönlendirilerek oluşan tehditin önüne geçilmesi amaçlanmaktadır.Ayrıca tüm kırmızı kod durumlarının olay bilgilerinin kayıt altına alınması amaçlanmaktadır.
3. Kapsam
Hastane Çağrı Sistemi yukarıda tanımlanan özelliklere sahip işleri yapmak için tasarlanmış Oda Kontrol Panellerinden, Yatak Üstü Uyarı Lambalarından, Hasta Yatakbaşı Çağrı Ünitelerinden, Hasta Elseti Çağrı Ünitelerinden, Hasta VVC-Banyo Çağrı Ünitelerinden, Hemşire Çağrı Panellerinden, Pager Çağrı Cihazlarından, Kablosuz Aktarıcı Cihazlarından, Personel Akıllı Kartlarından, Acil Servis Çağrı Panelinden ve Hastane Çağrı Santral Sunucusundan oluşur.
• Hastane Çağrı Sisteminde hasta oda içi üniteler, Hemşire Çağrı Paneli, Acil Servis Çağrı Paneli ve Hastane Çağrı Santral Sunucusu arasındaki iletişim kablosuz olmayacaktır.
Firma, teklifini verdiği ürünün üreticisi/ithalatçısı ya da yetkili satıcısı olmalı ve bu belgeleri idareye sunmalıdır.
İthalatçı ya da üretici firma ISO 9001:2008 standardına sahip olmalı, üretimini ya da ithalatını yaptığı ürünler ile ilgili olarak TS13149 "İşyerleri yazılım hizmetler veren genel standardına uygun hizmet veren işyeri", TS13401 "Yetkili servisler-Çağrı cihazları için kurallar standardına uygun; hizmet veren" kriterli ve bu kriterler için TSE Hizmet Yeterlilik belgesine sahip olmalı ve bu belgeleri idareye sunmaları gerekmektedir.
Bunların özellikleri en az aşağıdaki gibi olacaktır:
4. Oda Kontrol Paneli:
4.1.Ünite, odada bulunan hasta yataklarının etrafındaki personelin rahatça erişimine izin verecek şekilde kolay demonte edilemeyecek şekilde duvara ankastre olarak gömme monte edilecektir.
4.2.Panel, oda içi üniteleri (Hasta Yatakbaşı Çağrı Ünitesi, Hasta WC-Banyo Çağrı Ünitesi) ve Kapı Üstü İkaz Lambasını besleyebilecek ve kontrol edebilecek, sağlık personel kartlarını okuyarak oda genel kontrol işlemi, Mavi-Pembe-Beyaz Kod ve Konsültasyon çağrıları başlatma ve sonlandırma işlemlerini yapabilecek, çağrı durumları ile ilgili görsel ve işitsel uyarı verebilecektir.
4.3.Panel, odanın ait olduğu servis deskinde bulunan Hemşire Çağrı Paneli ve Hastane Çağrı Santral Sunucusu ile olan iletişimini, kablolama projesine göre odada bulunan ethernet ağı, üzerinden yapacaktır.
4.4.0da kontrol panelinin, kontrol panelinden panelin sabit MAC adresi ile Hastane Çağrı Santral Sunucusunun sabit İP adresleri yetkili kişiler tarafından Personel Kartı kullanılarak ünite üzerinden el ile girilebilecektir ve bu adreslerin tamamı sadece Yetkili Personel Kartı kullanıcısı/kullanıcıları tarafından değiştirilebilecektir.
4.5.0da kontrol panelleri oda içerisinde mevcut Hasta Yatakbaşı Çağrı Ünitelerinden, Hasta El Seti Çağrı Ünitelerinden ve Hasta VVC-Banyo Çağrı Ünitelerinden gelen tüm çağrı bilgilerinin Tarih/Saat/Çağrı Başlatan Adres bilgilerini öncelikle sabit Hastane Çağrı Santral Sunucusu İP adresini kullanarak Hastane Çağrı Santral Sunucusuna gönderecektir.
4.6.0da Kontrol Üniteleri kendisine gelen tüm çağrı ve ölçüm bilgilerini Hastane Çağrı Santral Sunucusuna gönderdiklerinin teyidini karşı taraftan alana kadar bu bilgileri en az 50 kayıt tutabilme yeteneğine sahip olmak kaydı ile haberleşme sağlanana kadar kendi üzerinde tutacaktır, haberleşme sağlandığı zaman otomatik olarak üzerinde tuttuğu kayıtları Hastane Çağrı Santral Sunucusuna gönderecektir.
4.7.0da Kontrol panelleri. Personel Akıllı Kartlarını okuyabilecektir.
4.8.0da kontrol paneli Hastane çağrı sunucusu ile haberleşme sağlayamaz
ise hemşire çağrı paneli ile haberleşerek buluduğu katta çalışmaya devam
edecektir.
4.9.0da kontrol paneli en az aşağıdaki ünitelerin enerji beslemesi ve
kontrolünü gerçekleştirecektir.
• En az 4 adet hasta yatakbaşı çağrı ünitesi,(hangi hastanın çağrı
yaptığı ekranda görülebilecek)
• 2 adet hasta ipli çağrı ünitesi
• 1 adet kapı üstü uyarı lambası
|
Oda kontrol paneli ile oda içinde ona bağlı olarak çalışacak cihazlar (Hasta Yatakbaşı Çağrı Ünitesi, Hasta VVC-Banyo Çağrı Ünitesi) RS485 (TIA/EIA-485) ya da CAN (Controller Area Netvvork Bus, Denetleyici Alanı Ağ Veriyolu) ağ yapıları ile gerçekleştirilecektir. Her ünite üzerinde bağımsız işlemci ve haberleşme portu bulunduracak, ayrı adaptör konvertor adres modülü vs kabul edilmeyecek, butonlar arkasındaki 128b switch yardımı ile adreslenecektir.
4.10. Oda kontrol panelinin üzerinde en az 4.3” dokunmatik LCD ekran olacak ve bu ekran,kullanılarak,odaya giren sağlık personelinin personel kartını okuduktan sonra isimleri yazılacaktır. LCD ekran üzerinde oda içinde bulunan çağrıların bilgileri gösterilecektir
4.10.1 Oda Kontrol Ünitesinin kontrol paneli ekran üzerinde Mavi Kod, Pembe Kod, Beyaz Kod, Konsültasyon kısa yolu bulunacak ve bu kısayollar sadece Personel Kartı kullanılarak aktif duruma gelerek kullanılabilecektir. Personel Kartı kullanılmadan ekrana dokunulsa bile herhangi bir çağrı ya da bilgi oluşmayacaktır.
4.11. Hemşire, oda içindeki ünitelerden yapılan çağrıyı personel kartlarını üniteye okutarak hemşirenin odaya geldiğini bildirecektir.
4.12. Hemşireler odadaki herhangi bir hasta için aktif bir çağrı bulunmadığı halde personel kartının üniteye okutulması ile rutin oda kontrol işlemini gerçekleştirebilirler. Hemşirenin olağan oda kontrolünü gerçekleştirdiği durumdur ve bu durum için bir çağrı durumu oluşturulmayacaktır, fakat bu işlemlerin kayıtları tutulacaktır.
4.13.Sağlık personeli kimliklerini kullanarak ünite üzerinden acil kod durumlarını (Mavi Kod, Pembe Kod ve Beyaz Kod) ve Konsültasyon çağrısı başlatabilecektir.
4.14. Acil kod durumlarının ve Konsültasyon çağrısının sonlandırılması oda kontrol ünitesi üzerinden ilgili ekip personelinin kendi Personel Kartlarını okutmaları ile gerçekleşecektir.
4.15.0da kontrol ünitelerinin ethernet ağına bağlanılmasında 10/100Mbps CAT6 elektriksel özelliklerde kablo kullanılacaktır.
4.16. Enerji beslemesi 220 VAC şeklinde olacaktır. Kesintisiz güç kaynağından beslenecektir.
4.17. Yapılan hemşire çağrıları hastane çağrı santral sunucusu üzerinde toplanacak ve ilgili pager ve hemşire çağrı panellerine yönlendirilecektir.
4.18.Odadan yapılan çağrıların tipine göre en önemlisi veya eşit çağrı olması
durumunda ilki gösterilecektir.
4.19. Hemşire odaya girdiğinde hemşire odada bilgisi gösterilecek ve bu bilgi tüm aktif çağrılar için uygulanacaktır.
4.20. HBYS sisteminden gelecek Anlık mesajları LCD ekranında gösterebilir yapıda olacak ve gerektiğinde bu ekran yardımı ile bilgi girişi de yapılabilecektir.
4.21.0da kontrol ünitesinin Tüm Ayarlan yetkili kart okutulduktan sonra Dokunmatik ekran üzerinden girilecektir. Ayar parametreleri için ayrı yazılım vs olmayacaktır.
5. Kapı (Yatak) Üstü Uyarı Lambası:
5.1. Kırmızı, yeşil ve mavi renkli uyarı ışıklarından oluşacaktır
5.2. Lamba Tek yuvarlak görünümlü ve Led teknolojisi kullanacaktır.
A!u.nMjrı D Tc&ysyen Tektik
|
5.3. Normal durumda herhangi bir ışık yanmayacaktır. Hastanın hemşire çağrısı yapması durumunda en geç 0.5sn içerisinde kırmızı ışık yanar. Hemşire çağrısını takiben hemşirenin oda kontrol ünitesine yetkili girişi ile veya hasta yatakbaşı ünitesi üzerindeki çağrı sonlandırma butonuna bastığında ışık yeşile döner ve bu ışık bir başka çağrı gelene kadar veya 120sn. süreyle yeşil olarak kalacaktır.
5.4. Mavi, Beyaz, pembe acil kod durumlarında mavi ışık yakılır ve ancak oda kontrol panelinden yetkili girişi ile kapatılabilecektir.
5.5. Konsültan Doktor çağrısı durumunda 1 sn süreyle kırmızı ışık, 1 sn. süreyle yeşil ışık ard arda sıra ile Oda Kontrol Panelinden yetkili girişi ile çağrı sonlandırılana kadar yanıp söndürülecektir.
6. Hasta Yatakbaşı Çağrı Ünitesi:
6.1. Hasta yatakbaşı olan veya bu sistem ile birlikte yapılacak olan tüm yerlerde, bu ünite yatakbaşına monte edilecektir.
6.2.0da kontrol paneli ile olan iletişimini oda içi haberleşme ağı üzerinden
gerçekleştirecektir.
6.3. önyüzünde:
6.3.1. Görünümü hemşireyi çağrıştıracak bir "çağrı başlatma" tuşu
6.3.2. Çağrı durumu ile ünite hakkında bilgi vermek için arka aydınlatma bulunacaktır.
6.4. Hasta el seti çağrı ünitesi ile bağlantısı bir konnektör üzerinden kolaylıkla sökülüp takılarak yapılabilecektir.
6.5. Hasta el seti çağrı ünitesi veya bu ünitenin çağrı başlatma tuşu üzerinden hemşire çağrısı başlatabilecektir. Bu iki tuş aynı kabul edilecektir. Bu tuşlara basılma durumunda:
6.5.1. Ünite çağrı bilgisini oda kontrol paneline aktarabilir ise ünite üzerindeki çağrı led'i 1.0 sn aralıklarla ard arda sıra ile yakılıp söndürülecektir. Çağrının iletildiği bilgisi hastaya sesli olarak bildirilecektir.
6.5.2. Çağrı başlangıcından itibaren 2.0 saniye içerisinde çağrının oda kontrol paneline iletilememesi veya iletilen bu çağrının oda kontrol panelince 3.0sn içerisinde ilgili hemşire çağrı paneline iletilememesi durumunda oluşan hatayı belirtmek amacıyla ünite tarafından sürekli olarak kırmızı ışık yakılacak ve 3.0 sn süreyle kesikli olarak sesli uyarı verilecektir.
6.5.3. Hata durumunu gösteren bu sürekli kırmızı ışık ancak çağrı sonlandırma tuşuna basılınca veya oda kontrol paneli ile bağlantı sağlanınca söndürülecektir. Hastanın müteakip basmalarında sesli hata uyarısı her defasında verilecektir.
6.6. Çağrı sonlandırma ya ünite üzerinden çağrı sonlandırma tuşuna basılarak ya da oda kontrol panelinden yetkili giriş ile yapılabilir. 10 dakikadan sonra LED yakıp söndürülmesi bırakılacaktır.
6.7. Tüm çağrı isteklerinin iletilmesi ile hata durumlarında hasta el seti çağrı ünitesi LED'i ünite üzerindeki LED ile paralel hareket ettirilecektir.
6.8. Ünitenin, oda kontrol paneli ile olan bağlantısı RS485 (TIA/EIA-485) ya da ÇAN (Controller Area Network Bus, Denetleyici Alanı Ağ Veriyolu) ağ
yapıları ile gerçekleştirilecektir. Her ünite üzerinde bağımsız işlemci ve haberleşme portu bulunduracak, ayrı adaptör konvertor adres modülü vs kabul edilmeyecek, butonlar arkasındaki 128b svvitch yardımı ile adreslenecektir.
7. Hasta El Seti Çağrı Ünitesi:
7.1. El ile tutulabilecek ergonomik yapıda olacaktır.
7.2. Hasta yatakbaşı ünitesine bağımsız spiral bir kablo ile de bağlanabilecektir.
7.3. önyüzünde:
7.3.1. Görünümü hemşireyi çağrıştıracak bir çağrı başlatma tuşu ve aydınlatma kontrolü için 2 ad lamba ikonlu lamba kontrol butonu olacaktır.
7.3.2. Çağrı durumu ile ünite hakkında bilgi vermek için arka plan aydınlatma olacaktır.
7.4. Sesli uyarının hasta yatakbaşı ünitesi tarafından verilmesi dışında çağrı başlatma ve,hata,bildirme işlemleri hasta yatakbaşı ünitesi ile aynıdır. Üzerindeki çağrı başlatma tuşu ve çağrı LED'i hasta yatakbaşı ünitesi üzerindekiler ile paralel çalışır.
8. Hasta WC-Banyo Çağrı Ünitesi:
8.1. Duvara sıva üstü veya sıva içi olarak monte edilebiliyor olacaktır.
8.2.0da kontrol paneli ile olan iletişimini oda içi haberleşme ağı üzerinden
gerçekleştirecektir.
8.3. Önyüzünde:
8.3.1. Görünümü hemşire çağrılmasını çağrıştıracak bir simge
8.3.2. En az 1.5 mt uzunluğunda çağrı başlatma tuşu işlevinin görecek ve ünitenin içine sağlamca bağlanmış bir çağrı ipi
8.3.3. Görünümü çağrı sonlandırmayı çağrıştıracak şekilde bir "çağrı sonlandırma* tuşu
8.3.4. Çağrı durumu ile ünite hakkında bilgi vermek için çağrı LED'İ bulunacaktır.
8.4. Çağrı ipinin çekilmesi ile hemşire çağrısı başlatabilecektir. Bu durumda:
8.4.1. Ünite çağrı bilgisini oda kontrol paneline aktarabilir ise ünite üzerindeki çağrı led'i 1.0 sn aralıklarla ard arda sıra ile yakılıp söndürülecektir. Çağrının iletildiği bilgisi hastaya sesli olarak bildirilecektir.
8.4.2. Çağrı başlangıcından itibaren 2.0 saniye içerisinde çağrının oda kontrol paneline iletilememesi veya iletilen bu çağrının oda kontrol panelince 3.0sn içerisinde ilgili hemşire çağrı paneline iletilememesi durumunda oluşan hatayı belirtmek amacıyla ünite tarafından sürekli olarak kırmızı ışık yakılacak ve 3.0 sn süreyle kesikli olarak sesli uyarı verilecektir.
8.4.3. Hata durumunu gösteren bu sürekli kırmızı ışık ancak çağrı sonlandırma tuşuna basılınca veya oda kontrol paneli ile bağlantı sağlanınca söndürülecektir. Hastanın müteakip basmalarında sesli hata uyarısı her defasında verilecektir.
6.9. Ünitenin, oda kontrol paneli ile olan bağlantısı RS485 (TIA/EIA-485) ya da ÇAN (Controller Area Netvvork Bus, Denetleyici Alanı Ağ Veriyolu) ağ yapıları ile gerçekleştirilecektir. Her ünite üzerinde bağımsız işlemci ve
|
haberleşme portu bulunduracak, ayrı adaptör konvertor adres modülü vs kabul edilmeyecek, butonlar arkasındaki 128b svvitch yardımı ile adreslenecektir.
9. Hemşire Çağrı ve yönledirme Paneli:
9.1. Hemşire Çağrı Paneli acil müşahade alanında sorumlu personelin gösterdiği yere, yetkili personelin görüş ve müdahale imkanına olanak sağlayacak şekilde duvara monte edilecektir.
9.2. Hemşire Çağrı Paneli'nin donanımsal özellikleri en az
9.2.1. Duvara monte edilebilir panel niteliğinde LCD monitör görünümlü,
9.2.2. Ekran en az 15" büyüklüğünde,
9.2.3. 1 GB sistem belleği,
9.2.4. 160 GB sabit disk,
9.2.5. Türkçe işletim sistemi,
9.2.6. 10/100 MB LAN
9.3-Acil Müşahade alanında bulunan tüm yataklar ve vvc’ler görsel olarak gösterilecektir.
9.4.Odalardan yapılan tüm hemşire çağrıları, acil kod çağrıları, konsültan doktor çağrılarının oda ve yatak bilgileri, çağrı tipleri ile İlgili bilgiler sesli ve görsel olarak gösterilecektir.
9.5. Çağrı noktaları ilgili ikonlarla ve çağrı durumlarına göre de ilgili renk ve sesle uyarı verilecektir.
9.6. Hemşire Çağrı Paneli üzerinde çalışan yazılım, diğer yazılımların çalışmasına engel olacak yapıda olmalıdır.
9.7. Panel üzerinde en az 5 çağrı öncelik durumuna göre gösterilebilecektir.
9.8. Hemşire odaya girdiğinde hemşire odada bilgisi gösterilmeli, iptal yapıldığında çağrı iptal edilmelidir.
9.9. Panelin enerji beslemesi kapatıldığında ya da ağ bağlantısı olmadığı durumlar ile ilgili zaman ve hata bilgileri hastane çağrı santral sunucusunda kayıt edilecektir.
9.10. Panelin işlevsellikleri, o serviste nöbetçi hemşire olmaması durumu için diğer servis hemşire paneline transfer edilebilecektir.
9.11. Yazılımın ara yüzü Türkçe olacaktır.
9.12. Panel gerektiğinde yönlendirme paneli olarak ta kullanılabilecektir.
9.13. Koridor , merdiven gibi alanlarda konumlandırılması durumunda olaya müdahale etmeye giden personele yön gösterici olacaktır.
9.14. Yönlendirme paneli özelliği aktif ada pasif edilebilir yapıda olacaktır.
9.15. Hastane çağrı sunucusu herhangi bir neden ile devre dışı kaldığı durumlarda kendisine bağlı bölümdeki oda kontrol cihazlarının yönetimini alacak ve çalışır halde olmalarını sağlayacaktır. Sunucu ie iletişim geri geldiğinde bu işlevi bırakacak ve gerekli loğları sunucuya iletecektir.
10.1 .Sistemin tamamında kullanılan temassız akıllı kartlar ISO/IEC 14443 Type A. 13.56MHz mifare klasik (Standard - 1Kbyte) olacaktır.
|
10.2. Personel bilgisinin "Kartlı Geçiş Sistemi" veri tabanından alınması mümkün olacaktır. Bu bağlamda kartların içine min. aşağıdaki bilgiler yüklenecektir. İş kapsamında kartlı geçiş sistemi yapılmayacak ise bu bilgiler hastane çağrı sistemi bünyesince yüklenecektir.
• TC Kimlik Numarası
• Adı ve Soyadı
• Görevi / unvanı
• Bölümü
• Ekibi (mavi kod, güvenlik, konsültasyon, hemşire)
11. Kurulum
11.1. Hastane içerisinde acil servis müşahade odasında her yatak başı (14 adet) ve 2 adet VVC’ye çağrı ünitesi ve hasta el seti , acil müşahade alanına Oda Kontrol Paneli ve 7 adet yatak başı ve 2 adet VVC’ye Kapı Üstü Uyarı Lambası konulacaktır.
12. Hastane Bilgi Yönetim Sistemi (HBYS)
12.1. Şu anda kurulu bulunan hemşire çağrı sistemine (ZKR) entegre olarak çalışacak şekilde dizayn edilecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|