• İhale No
    1997849
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    24 Ocak 2020 12:00
  • İdare
    Fatsa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    23 Ocak 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

ORDUVALİLÎĞl İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Fatsa Devlet Hastanesi

Metin Kutusu: : 2325.362/
: Göz Ameliyatlarında Kullanılmak Üzere Kapsül Germe Halkası Alımı
23.01.2020

Sayı Konu DosyaİD: 48925

Sayın Yetkili

TEKLİF MEKTUBU Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu îhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz konusu alım için K.D.V. hariç fiyat teklifinizi hastanemiz Satmalma birimine bildirilmesi hususunda; Gereğini rica ederim. Göz Ameliyatlarında Kullanılmak Üzere Kapsül Germe Halkası Alımı Satın Alma Tarih ve Saati :24.01.2020-12:00           l/l/Yl/

Mu^^WÜLDİrfEN İdari ve/Mali İşler Müdürü

Satın Alınacak Malın i

' KDV Hariç Teklif

S.No

Malın/İşin Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marka

Sut Kodu

Fiyat

Tutar

1

Kapsül germe halkası

10

Adet

 

 

GERME

 

 

KDV Hariç Genel Toplam

 

 

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SÜT; UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE !

01.Hastane malı alıp almamakta serbestir.

Ö2.Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

3.                            Tekliflerde        marka ve özellik belirtilecektir.    .

4.                        Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.                                  Malzemelerin    alınması muayene komisyon karar ile olur.

Oö.Malzemelerprjinal ambalajında teslim edilecektir.

7.                              Malzemeler  kalem kalem teslim edilecektir.

8.                    Ödeme    hastanenin Ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.                 Firma     faturaya temlik koydurmaz.

10.              Firmâ faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.

11.                                Düzenlenecek    faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hâriç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir,

12.Sosyal Güvenlik Kururfıu’nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MBDULA’ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.

13.Numune istenildiğinde 3 gün içinde numuneler teslim etmediği takdirde firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

Adres:Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5

Telefon: 0452 423 65 00- 2103 Faks: 0452 424 16 55

E-Posta: ordudhs3.satinalma(2)saglik.gov.tr Web: www.fatsadh.goV.tr

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim