• İhale No
    1999210
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    01 Şubat 2020 18:00
  • İdare
    KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kahramanmaraş
  • İşin İli
    Kahramanmaraş
  • Yayın Tarihi
    27 Ocak 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C. K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ DÖNERSERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

 

 

 

Sayfa : 1 /1

 

 

 

TEKNİK SERVİS İHTİYACINA 1 KALEM HİZMET ALIMI (TÜM HİZMET ALIMLARI) ALIMI [DÖNER SERMAYE]

Sayın, Firma Yetkilisi

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda ismi ve miktarı belirtilen cihazlar/ malzemeler satın alınacaktır. Ekteki şartnameye uymak kaydıyla son teklif veya yaklaşık maliyet (sadece Doğrudan Temin alımları için Son Teklifinizi belirtiniz.) oluşturmak amacıyla proforma talep etmekteyiz. Satınalma sürecinde kullanabileceğimiz proforma faturayı firma kaşesi ve yetkili imzasıyla birlikte mail (ksuhastanesatinalma@ogr.ksu.edu.tr), faks yoluyla (344 3004061) veya kargo ile gönderilmesi hususunda; Gereğini Rica ederim.

 

           
 

Adı Soyadı veya Ünvanı: Adresi

Telefon - Fax No. : E-Mail:

Firma Tanımlayıcı No

 
 

Teklif Veren Firma veya kişinin

 
       
 
 
 

 

 

 

 


A

B

Sıra No

Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması

Birimi

Miktarı

Teklif Edilen Birim Fiyat

Teklif Edilen Birim Toplam Fiyat

SUT Kodu

UBB Kodu

1

HV AC TEMİZ ALAN VALİDASYON PQ TESTLER VE GÜRÜLTÜ ÖLÇÜMÜ HİZMET ALIMI

Adet

1,00

 

 

 

 

TOPLAM :

1,00

 

 

 

                 

 

Metin Kutusu: Hastane Müdürü Ömer ARICIFirma Adı- Soyadı / Ticaret unvanı Kaşe ve İmza

Açıklamalar: 1-    Ürün fiyatı ile birlikte TIBBİ SARF MALZEMESİ için Sağlık Bakanlığı onaylı ürün kodlarının da verilmesi gerekmektedir.

2-  Teklif edilen ürünün markasının ve fiyatının geçerlilik süresi belirtilmelidir.

3-  Teknik Şartnameye uygun olarak teklif verilmelidir. Uygun olmadığı durumlarda ayrıca uygunsuzluğun nedeni bildirilmelidir.

4-  İlgili alımları http://onlinehastane.ksu.edu.tr/HbysWeb/ESatinAlma/Sonuclanmamislar.aspx adresinden takip edebilirsiniz.

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Avşar Mah.                                Tel :0(344) 300 34 34

Batı Çevreyolu Blv. No: 251/A 46040 - Onikişubat/Kahramanmaraş

v J                                                                    9                                   9                                                                    Faks : 0(344) 300 40 61

E-Posta :ksuhastanesatinalma@ogr.ksu.edu.tr

T.C. K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

Sayfa : 1 /1

Metin Kutusu: TALEP NO: TALEP ADI : TALEP TARİHİ : TALEP YERİ : TEKNİK ŞAR460

(460)TEKNİK SERVİS İHTİYACINA 1 KALEM HİZMET ALIMI (TÜM HİZMET ALIMLARI) ALIMI [DÖNER SERMAYE]

15.01.2020 TEKNİK SERVİS

 

 

 

 

1       HV AC TEMİZ ALAN VALİDASYON PQ TESTLER VE GÜRÜLTÜ ÖLÇÜMÜ HİZMET ALIMI   1                                                     Adet

T.C.

KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA ve ARAŞTIRMA HASTANESİ

HVAC TEMİZ ALAN VALİDASYONU PQ TESTLERİ ve GÜRÜLTÜ ÖLÇÜMÜ TEKNİK ŞARTNAMESİ 1.  KONU :

K.S.Ü. SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ envanterinde bulunan 27 ADET ameliyathane , Yanık ünitesi 16 ADET yoğunbakım ( izole odaları dahil ) , tüp bebek ünitesi ve merkezi sterilizasyon ünitesinin HVAC sistemi temiz alan validasyonu performans nitelendirmesi ve bu alanların gürültü ölçümü işini kapsar. Toplamda 250 adet mahalde ölçüm yapılacaktır Yapılacak İşler :

1.  Hastanemiz 25 adet ameliyathane ve 16 adet yoğunbakım (izole odalar dahil) , tüp bebek ünitesi ve merkezi sterilizasyon ünitelerinde kurulu olan hijyenik havalandırma sistemleri HVAC Validasyonu’nun Performans Nitelendirmesi (PQ) testleri ISO 14644-1, ISO14644-2 ve ISO14644-3 standartları veya eşdeğeri standartlarda belirtilmiş olan değerler ve bilgiler referans alınarak yapılacaktır.

1.1.  Hepa / Ulpa Filtre Sızdırmazlık Testi, (D.O.P. (Filter Integrity Test))

1.2.  Partikül Sayımı ve Temiz Alanın Sınıflandırılması,

1.3.  Hava Debisi, Hava Hızı ve Aynılığının Ölçülmesi

1.4.  Basınç Farkı Ölçümü,

1.5.  Hava Akış Karakteristiğinin Görselleştirilmesi Testi

1.6.  Sıcaklık ve Nem Ölçümü

1.7.  Gürültü Ölçümü

2.  Test ve ölçümleri yapacak olan firma bu ölçüm ve testleri yapabilmek için ameliyathane, yoğun bakım üniteleri, laminar hava akışlı oda/cihazlar ve temiz alan konusunda TÜRKAK tarafından TS EN ISO/IEC 17025 veya TS ISO/IEC 17020 standardına göre verilmiş akreditasyon belgesine sahip olmalıdır; bu alanlar belgede açıkça yazmalıdır ve akreditasyon belgesi teklif aşamasında idareye sunulmalıdır.

3.  Firmanın sahip olduğu test cihazları izlenebilirliği olan güncel tarihli kalibrasyon sertifikasına sahip olmalı ve sertifikalar teklif aşamasında idareye sunulmalıdır.

4.  Testler tamamlandıktan sonra yapılan işlemler ve test sonuçları ISO 14644-1, ISO14644-2 ve ISO 14644-3 veya muadili standartlara uygun olarak raporlandırılacaktır ve sadece 1(bir)nüsha olarak idareye teslim edilecektir.

4.1.   Test ve ölçüm raporları sadece idare tarafından kullanılabilecektir; raporlar idarenin yazılı onayı olmaksızın çoğaltılamayacak ve üçüncü şahıslara verilmeyecektir.

4.2.   Test ve ölçüm raporları en az 2(iki)yıl firma tarafından saklanacaktır.

4.3.   Ölçüm yapılan mahal projelendirilmeli ve ölçüm yapılan noktalar raporda isimlendirilmelidir

4.4.   Ölçüm sonuçlarının orijinal termal yazıcı çıktıları rapor ile birlikte verilmelidir.

4.5.   2020 yılı için , hastanemiz klima otomasyon biriminin belirlediği tarihte bir adet PQ ve Gürültü ölçümü yapılacaktır.

5.  ilgili firma tarafından ses seviyesi için görevlendirilen personele ait her türlü iş güvenliği konusunda kendi yükümlüdür.

6.               ölçüm sonuç raporları ıslak imzalı doküman olarak 1 nüsha ve elektronik ortamda PDF formatlı CD şeklinde teslim edilecektir.

7.  ölçümün yapılacağı tarihler hastanemiz klima otomasyon biriminin belirlediği tarihler arasında yapılacaktır

1. KOMİSYON ÜYESİ            2. KOMİSYON ÜYESİ             3. KOMİSYON ÜYESİ         4. KOMİSYON ÜYESİ             5. KOMİSYON ÜYESİ

İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI İSİM - ÜNVANI - İMZASI

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim