* \ ORDU VALİLİĞİ
f. W'., -
Sayı : 2325362/ 03.02.2020
Konu : Medikal Oksijen Deposu Dolum işlemi İçin 3 Kalem Malzeme Alımı
DosyalD: 49101
TEKLÎF MEKTUBU
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz konusu alım için K.D.V. hariç fiyat teklifinizi hastanemiz Satmalına birimine bildirilmesi hususunda;
Gereğini rica ederim. Medikal Oksijen Deposu Dolum İşlemi İçin 3 Kalem Malzeme Alımı
Satın Alma Tarih ve Saati :05.02.2020-14:07
Satın Alınacak Malın |
KDV Hariç Teklif |
|||||||
S.No |
Malın/İşin Cinsi |
Miktarı |
Birimi |
UBB Kodu |
Marka |
Sut Kodu |
Fiyat |
Tutar |
1 |
ANTİGRON KABLO 4*6 |
15 |
Metre |
|
|
|
|
|
2 |
OTOMATİK SİGORTA 3*80 A W |
1 |
Adet |
|
|
|
|
|
3 |
KOMBİNE PRİZ KUTUSU |
1 |
Adet |
|
|
|
|
|
KDV Hariç Genel Toplam |
|
TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
FİRMALARIN DİKKATİNE !
01 .Haslaııe malı alıp almamakta serbestir.
2. Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.
3. Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.
4. Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.
5. Malzemelerin alınması muayene komisyon karar ile olur.
6. Malzemeler orjiııal ambalajında teslim edilecektir.
7. Malzemeler kalem kalem teslim edilecektir.
8. Ödeme hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.
9. Firma faturaya temlik koydurmaz.
10. Firma faturaya İBAN numarasını belirtmelidir.
11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.
12.Sosyal Güvenlik Kurunıu’nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, üriiııüıı; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.
13.Numune istenildiğinde 3 gün içinde numuneler teslim etmediği takdirde firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
Adres:Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5
Telefon: 0452 423 65 00- 2103 Faks: 0452 424 16 55
E-Posta: ordudhs3.satinalma@saglik.gov.tr Web: www.fatsadh.gov.tr
02.01.2020
TUTANAK
Hastanemiz oksijen merkezinde oksijen dolum işlemi için gerekli olan aşağıda yazılı olan 3 kalem malzemeye acil olarak ihtiyaç duyulmaktadır.
Bilgilerinize
• 1 adet kombine piriz kutusu
• 15 mt 4*6 antigron kablo
• 1 adet 3x80 A w otomat sigorta
Adem YÜKSEKTEPE
Elk tekyni|yeni
KOMBİNE PİRİZ KUTUSU
Yanlarda 2 adet 16a monofaze piriz Ön kısımda 1 adet 3x63 a trifaze piriz Heiojen free malzemeden Su geçirmez özellikte olmalıdır
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|