• İhale No
    2011365
  • İhale Adı
    TIBBI SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    19 Şubat 2020 16:00
  • İdare
    Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Yayın Tarihi
    18 Şubat 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BEYİN CERRAHİ  TIBBİ SARF MALZEMERİNE AİT

22-F BİRİM FİYAT SÖZLEŞME YAPILACAKTIR.

 

1-                  İdarenin

Adı                  : KARABÜK ÜNİVERSİTESİ  EĞİTİM ve ARAŞTIRMA HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ

Adresi              : Şirinevler Mah. Alparslan Cad. No:1 KARABÜK       

Tel. ve faks      : 0 370 415 80 00-01 (19 Hat) Dahili:1013-1949-1006-1005 - 0 370 415 57 34 -415 80 20

 İlgili Personel : İbrahim ERGÜL -İdari ve Mali İşler Md. Yrd. 

 

2- Sağlık Bakanlığı Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumunun 05.05.2014 tarih 2014/6 sayılı genelgesi gereği Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Beyin Cerrahi Sarf Malzemesi ihtiyaçları 4734 Sayılı Kanununun 22 nci maddesi “f” bendi kapsamında birim fiyat sözleşmesi yapılarak karşılanacaktır.

 

3- Ekli listede belirtilen malzemeler için 19/02/2020 Çarşamba günü saat 16:00 a kadar

Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi -Satın alma birimine teklif verilecektir. Son teklif verme tarih ve saatinden sonra gelen teklifler kabul edilmeyecektir.

4- Beyin Cerrahi  Sarf Malzeme Alımı Sözleşmeye müteakip 1 Yıllıktır.

5- Bu ihalede ekonomik açıdan en avantajlı teklif, teklif edilen fiyatların en düşük olanı ve ilgili gruba (kısma) uzman üyelerce uygunluk verilen olacaktır. İstekliler tekliflerini, (kısım (grup)) kısmi olarak verebileceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

6- Sözleşmelerde toplam miktar belirtilecek olup, sözleşme kalemlerinin alım zorunluluğu yoktur. Toplam sözleşme bedeli üzerinden damga vergisi, sözleşme aşamasında ayrıca yüklenici firma tarafından ödenecektir.

7- Teklifler 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 30. maddesine uygun olarak yetkilisince kaşeli ve imzalı olarak kapalı zarf içerisinde (teklif veren firmaya ait imza sirküleri, vekaleten tekliflerin imzalanması halinde vekaletname, şahıs şirketi olması halinde imza beyanı zarfın içerisinde olacaktır.) satın alma personeline imza karşılığı teslim edilecektir.

8- Teklif edilen ürünlere ait barkod numaraları (SGK ve Sağlık Bakanlığı Onay tarihleri görülecek şekilde) Bayilik kayıtları ve firma kayıtları ÜTS kayıtları zorunludur web sayfasından çıktı alındıktan sonra üzerine hangi kaleme ait olduğu bilgisi yazılarak teklif zarfı ile beraber teslim edilecektir.

9- Alıma iştirak edecek olan istekliler, teklif cetvellerinde Marka, Model, UBB Numarası ve Sut Kodlarını belirteceklerdir. İstem yapıldığında teklif ettiği marka malzemeyi getirecektir. Harici marka kullanıldığı tespit edilirse sözleşmesi derhal fesh edilerek ödeme bekleyen faturaları firmaya ödenmeyecektir.

10- Firmalar SUT eşleştirmesi olmayan malzemeyi teklif eder,  idare  malzemeyi kullanılır ve daha sonradan, SUT eşleştirmesi olmadığı anlaşılırsa firma malzeme bedelinin ödenmesini idareden isteyemez.Ayrıca SUT fiyatları ile UBB kodları birbiriyle örtüşmelidir. Yani UBB karşılığında farklı SUT kodu çıkmış olsa dahi firmanın vermiş olduğu teklif dikkate alınacak olup firma düzeltme isteyemeyecektir. Düzeltme zorunlu hallerde yapılmış olsa dahi aradaki fark-zarar firmadan tahsil edilecektir. Sut eşleştirmeleriyle ilgili yayımlanan en son genelgeye göre değerlendirilecektir.

 11- Uzman üyelerce İstekliler tarafından verilen teklifler üzerinde bir değerlendirme yapılamaması durumunda numune isteyebilecektir.

12- Ameliyatlardan sonra kullanılan malzemelerin barkotları kullanıldığı kadar firma tarafından tutanağa bağlanarak barkotları yapıştırılacaktır. Aslı satınalma birimine diğer nüsha ise ilgili Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisine verilecek olup; tutanakta kullanılan malzemenin adı, tarihi, UBB numarası, Sut Kodu ve Hasta bilgileri olacak şekilde düzenleme yapılacaktır. Söz konusu tutanakta ameliyata giren personel ve ilgili firma tarafından imzalanacaktır. Tutanakta belirtilen SUT ve UBB numaraları faturadaki SUT ve UBB numaraları ile aynı olacaktır. Bu maddede belirtilen bilgi ve belgelerde eksik olması durumunda eksiklikler giderilene kadar ödeme yapılmayacaktır. Ayrıca faturaların 10(on) gün içinde saymanlık tarafından kayda alınabilmesi için yapılan ameliyata ait tutanak ve faturanın hastanemiz satınalma birimine eksiksiz olarak 5(beş) gün içinde teslim edilmesi zorunludur.

13- Beyin Cerrahi sarf malzeme  22/f birim fiyat sözleşmesi kapsamında alıma çıkılan sarf malzemeleri fiyatları sut bedelini aşmayacak şekilde firmalar tarafından idaremize teklif sunacaklardır. İhale aşamasında firmalar  idaremize tekliflerini sunduktan sonra  sözleşme imzalanıncaya ve sözleşme imzalanıp sözleşme süresi doluncaya kadar teklif etmiş oldukları (teklif mektuplarında yazan) bedel üzerinden hastanemize ihale konusu olan sarf malzemeleri temin etmek zorundadırlar. ihale aşamasından sözleşme bitinceye kadar firmalar tarafından teklif fiyatlarını yükseltmeyeceklerine dair idaremize taahhütname vereceklerdir. Sözleşme süresince sut fiyatlarında bakanlıkça artış olmuş olsa bile teklif edilen fiyatlar geçerli olacak olup firmalarca sözlü veya yazılı olarak sut fiyatlarındaki artışı mazeret göstererek artış yapamayacaktır. Firmalarca hastanemiz idaresi ve satınalma görevlilerine sut fiyatının yükseldiği bahanesiyle fiyat artışı isteyemeyeceklerdir. Aksi durumlarda idaremiz sözleşmeyi tek taraflı olarak iptaline karar verebilecektir.

14- Operasyon esnasında hastaya kullanılan malzeme kullanıldıktan sonra meydana gelebilecek her türlü malzemeden kaynaklanacak tıbbi ve hukuki sorunlardan ve yaptırımlardan teklifi veren firma sorumlu olacaktır.

15- Malzemelerin eksiksiz biçiminde tedarik ve tesliminin, ameliyat esnasında ve sonrasında malzemenin kullanılmayan kısmının tam veya eksik olarak geri alınmasının sorumluluğu firmaya ait olacaktır. Ameliyatta kullanılan malzeme dışında kaybolan, kırılan v.s malzemeden hastane sorumlu tutulamaz.

16- Firma teklif vermekle, şartname içeriğini tamamen karşıladığını, eksik yanıltıcı ya da hatalı bilgi vermediğini, bilgilerinin bağımsız kaynaklardan doğrulanabileceğini, talep edildiğinde istenen kuruluşta masrafı kendine ait olmak üzere tahlil ve tetkik ettirmeyi, servis ve nakli ideal şartlarda sağlayabileceğini, bunların herhangi birisinin eksiklik ya da gecikmesine bağlı oluşabilecek sorunlardan kaynaklı durumlarda her türlü tıbbi, hukuki, insani sorumluluk ve yaptırımları üstlenmeyi peşinen kabul etmiş sayılır.

17- Tedarikçi firma istenilen malzemeyi kendisine bildiriminden (faks/yazılı veya sözlü olarak) itibaren 24 Saat içerisinde teslim etmek zorundadır. Ancak acil ameliyatlar için faks/yazılı veya sözlü olarak malzeme istediğinde 0-6 saat içersinde malzemeyi tedarikçi firma kurumumuza teslim etmek zorundadır. Olası çıkabilecek acil vakalarda kullanılmak üzere 1'er adet malzemeyi stoğunda bulunduracaktır.

18- Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot numarası teslim edilecek malzemelerde bulunması zorunludur. Tedarikçi firma, herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait kayıtları belgelemek zorundadır.

19- Hasta bazlı getirilen malzemelerin faturaları: “İl Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye İşletme birimine kesilen faturalar 10(on) gün içerisinde Saymanlığa işletilecektir”. İbaresi çerçevesinde faturalar malzemelerin kullanıldığı yani hastanın ameliyat olduğu tarihli kesilecek ve 5 (beş)  gün içinde kuruma teslim edilecektir. Aksi halde ilgili tebliğ’de belirtilen süre içerisinde işlemlerin yetiştirilemeyeceğinden  beş  gün içinde teslim edilmeyen ve hasta taburcu olduktan sonra getirilen faturalar işleme alınmayacaktır.  Ameliyatta kullanılan malzemelerin hangileri olduğuna dair ameliyatı yapan ameliyathane ekibi tarafından tutanak tutularak imza altına alınacak ve tutanakta belirtilen malzemelerle firma tarafından kesilen faturada ameliyatta kullanıldığı belirtilen malzemeler arasında fark olması halinde hastanemiz ameliyathane ekibi  tarafından tutulan tutanak geçerli sayılacaktır.

20- Ürünlerin zamanında teslim edilmemesi, ameliyat esnasında verilen malzemenin uygunsuzluğu, teknik yetersizliği, teknisyen desteği yetersizliği v.b. durumlar 3 kez tutanak altına alınırsa idare isterse sözleşmeyi feshedebilecektir.

21- Firma istenilen malzemeyi ameliyattan önce kullanacak uzman doktora göstermek zorundadır.

22- Sözleşme ve Teknik Şartnamede bulunmayan hükümler için Mal Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliğindeki hükümler geçerlidir.

23-İşe ait tüm doküman ve ihtiyaç listesi  Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi- Satın alma adresinden ücretsiz temin edilebileceği gibi, Hastanemiz internet adresinden, Sağlıkbank, Sağlık Dergisi adresinden de indirilebilecektir.

24- Alıma teklif veren istekliler yukarıdaki maddeleri ve ekindeki Teknik Şartname hükümlerini peşinen kabul etmiş sayılacağından her hangi bir hak talebinde bulunamayacaktır.

25-Firma  teknisyen desteği vereceği  personelin isim ve çalışma belgesini sunmak zorundadır.

26-Teklif edilen ürünlerde yerli üretim fiyat avantajı  %15 uygulanacaktır.                                                                                                        

 

                                                                                                                                              İbrahim ERGÜL

                                                                                                                            Müdür Yrd.

 

Ek:Teknik Şartname(………… Sayfa)

 

Adres                                                                                                                                          :

Karabük Üniv. Eğt. ve Araştırma Hastanesi Şirinevler Mah. Alparslan Cad. No:1 KARABÜK

Tel: 0370 415 80 00-01 (19 Hat)  Dahili:1949-1006-1005  Faks: 0 370 415 57 34 - 415 80 20

 

DOĞRUDAN TEMİN 22/F KAPSAMINDA 12 AY SÜRELİ

BEYİN CERRAHİ GENEL TIBBİ SARF MALZELERİ İHTİYAÇ LİSTESİ

 

1.KISIM TİP 1 KOMBİNE POSTERIOR TORAKOLOMBER SPİNAL STABİLİZASYON SİSTEMİ

SIRA NO

SUT KODU

SET ADI

Miktarı

Birimi

1

102.130

POLİAXİAL VİDA

400

Adet

2

102.230

ROD

200

Adet

3

102.150

LİZTEZİS VİDA

150

Adet

4

102.310

TRANSFER HAREKETLİ BAĞLANTI

100

Adet

5

102.910

DİNAMİK ROD

10

Adet

1.KISIM TİP 2 KEMİK GREFTİ

SIRA NO

SUT KODU

SET ADI

Miktarı

Birimi

1

SG1140

KEMİK GREFTİ 10CC

25

Adet

2

SG1150

KEMİK GREFTİ 15CC

25

Adet

3

SG1170

KEMİK GREFTİ 30CC

50

Adet

4

SG1100

PUTTY 1CC

40

Adet

1.KISIM TİP 3 LOMBER PEEK CAGE

1

102.755

TLİF(TRANSFORRLAMİNAR

50

Adet

1.KISIM TİP 4 SERVİKAL SİLİKONLU DİSK PROTEZİ SETİ

SIRA NO

SUT KODU

SET ADI

Miktarı

Birimi

1

102.720

CERVİCAL BIÇAKLI PEEK CAGE

75

Adet

2

103.010

CERVİCAL DİSK PROTEZİ

50

Adet

1.KISIM TİP 5 SERVİKAL KORPEKTOMİ SİSTEMİ

SIRA NO

SUT KODU

SET ADI

Miktarı

Birimi

1

102.800

SERVİKAL KORPEKTOMİ

10

Adet

2

102665

SERVİKAL PLAK

10

Adet

3

102.655

SERVİKAL PLAK VİDASI

40

Adet

1.KISIM TİP 6 SERVİKAL POSTERİOR SİSTEM

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktarı

Birimi

1

102.545

SERVİKAL POSTERİROR VİDA

80

Adet

2

102.595

SERVİKAL POSTEİROR ROD

30

Adet

3

102.620

SERVİKAL POSTERİROR TRANSFER BAĞLANTI

10

Adet

           

1.KISIM TIP 7 KİFOPLASTİ SİSTEMİ

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktarı

Birimi

1

102.475

GİRİŞ İĞNESİ

50

Adet

2

102.460

ÇALIŞMA KANÜLÜ

50

Adet

3

102.485

BONE FILLER DEVİCE

150

Adet

4

102.490

BALON

50

Adet

5

102.480

X-PANDER ŞIRINGA

50

Adet

6

102.465

KİFOPLASTİ CEMENTİ

50

Adet

 

 

 

 

1.KISIM TIP 8 NÖROMONİTÖR SİSTEMİ

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktarı

Birimi

1

103.102

NÖROMONİTÖRİZASYON MEP VE SEP (EMG DAHİL) SETİ

10

Adet

2

KN1105

SİNİR STİMÜLASYON MONOPOLAR UCU

10

Adet

3

103.101

NÖROMONİTÖRİZASYON MEP VE SEP (EMG DAHİL) SETİ

10

Adet

2.KISIM TİP1 TRANSLASYONLA KORREKSİYON YAPAN POSTERİORSPİNAL SİSTEMİ

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktarı

Birimi

1

102.130

TORAKOLOMBER HAREKETLİ PEDİKÜL VİDASI

600

Adet

2

102.150

TORAKOLOMBER HAREKETLİ AZALTMALI KIRMA PEDİKÜL VİDASI HAREKETLİ

400

Adet

3

102.910

TORAKOLOMBER HAREKETLİ DİNAMİK ROD

50

Adet

4

102.230

TORAKOLOMBER POSTERİOR ROD

350

Adet

5

102.310

TORAKOLOMBER POSTERİOR ENİNE BAĞLANTI

50

Adet

KISIM TİP 2 DEJENERATİF STABİLİZASYON OMURGA SİSTEMİ

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktarı

Birimi

1

102.150

HAREKETLİ KIRMA PEDİKÜL VİDASI

400

Adet

2

102.135

HAREKETLİ PEDİKÜL VİDASI

600

Adet

3

102.230

ROD

350

Adet

4

102.300

TRANSFER BAĞLANTI

50

Adet

5

102.910

DİNAİK ROD

20

Adet

2.KISIM TİP 3 KONTROLLÜ ÇİMENTO UYGULAMA SİSTEMİ

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktarı

Birimi

1

102.510

TARGETİNG NEEDLE METAL/PLASTİK

25

Adet

2

102.515

CEMENT MIXING SYSTEM W/ACTUATOR, METAL-PLASTİK

25

Adet

3

102.520

CEMENT İNJECTOR

25

Adet

4

102.525

BONE BİOPSYAND CEMENT DELİVERY

25

Adet

5

102.530

MIXING BOWLAND AND SPATULA

25

Adet

6

102.535

İNTERVERTEBRAL KİT

25

Adet

           

2.KISIM TİP 4 ÇİMENTO İLE REAKSİYONA GİRMEYEN KEMİK TAMPON SİSTEMİ

Sıra No

Sut kodu

Set Adı

Miktarı

Birimi

1

102.460

OSTEO İNTRODUCER

150

Adet

2

102.465

ÇİMENTO

150

Adet

3

102.470

CAVİTY CREATİON

150

Adet

4

102.475

GAUGENEEDLE

150

Adet

5

102.480

İNFLATİON SAYVİNGE

150

Adet

6

102.485

BONE FİLLER

150

Adet

7

102.490

İNFİLA TABLE BONE TAMP

150

Adet

8

102.495

CAVİTY CREATİON EXPANDER

150

Adet

9

102.500

CAVİTY CREATİON REAMER

150

Adet

           

 

2.KISIM TİP 5 RADYOPAKLI KEMİK PARÇACIKLARI

 

SIRA NO

SUT KODU

SET ADI

Miktarı

Birimi

1

SG1150

BCP KEMİK PARÇACIKLARI 15CC

150

Adet

2

SG1170

BCP KEMİK PARÇACIKLARI 30CC

150

Adet

3

SG1100

1CC PUTTY

50

Adet

             

2.KISIM TİP 6 CRANİAL KARMA MİNİ PLAK VİDA SETİ

SIRA NO

SUT KODU

SET ADI

Miktarı

Birimi

1

OR5360

MİNİ PLAK

100

Adet

2

OR5010

MESH

50

Adet

3

OR5160

MİNİ VİDA

250

 

2.KISIM TİP 7 DURA GREFTİ

SIRA NO

SUT KODU

SET ADI

Miktarı

Birimi

1

HG1100

DURA GREFTİ

50

Adet

2.KISIM TİP 8 ANTERİOR SERVİKAL SİSTEM

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktarı

Birimi

1

102.670

ANTRERİOR PLAK

50

Adet

 

102.650

ANTERİOR PLAK VİDASI

150

Adet

 

102.800

KORPEKTOMİ CAGE

50

Adet

           

2. KISIM TİP 9 POSTERİOR OKSİPİTOSERVİKAL SİSTEM SETİ

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktarı

Birimi

1

102.545

SERVİKAL POSTERİROR VİDA

100

Adet

2

102.595

SERVİKAL POSTEİROR ROD

50

Adet

3

102.620

SERVİKAL POSTERİROR TRANSFER BAĞLANTI

10

Adet

           

2.KISIM TİP 10 CERVİCAL DİSK PROTEZ SİSTEMLERİ

 

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktarı

Birimi

1

103.010

DİSK PROTEZİ

150

Adet

2

102.700

PEEK CAGE

50

Adet

2.KISIM TİP 11 LATERAL INTERBODY KAFES SİSTEMİ

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktarı

Birimi

1

102.750

LOMBER PLİF

50

Adet

2

102.755

LOMBER TLİF PEEK CAGE

75

Adet

2. KISIM TİP 12 NÖROMONİTÖRİZASYON SİSTEMİ

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktar

Birimi

1

103.101

NÖROMONİTÖR

35

Adet

2

KN1105

DİREKT SİNİR STİMULASYON PROBU

35

Adet

3

KN1104

DİREKT SİNİR STİMULASYON PROBU

35

Adet

 

 

 

2. KISIM TİP 13 NÖRONAVİGASYON SİSTEMİ

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktar

Birimi

1

P614980

NÖRONAVİGASYON

30

Adet

           

2. KISIM TİP 14 CERRAHİ DOKU YAPIŞTIRICI

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktar

Birimi

1

P614790

SENTETİK CERRAHİ YAPIŞTIRICI

100

Adet

           

    3. KISIM TİP 1 PLAZMA BLADE KOAGİLASYON

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktarı

Birimi

1

OR3260

PLAZMA BLADE

600

Adet

4.KISIM TİP 1  PROGRANBİLİR  VE AYARLANABİLİR SHUNT SİSTEMİ

Sıra No

Sut Kodu

Set Adı

Miktarı

Birimi

1

KN1044

AYARLANABİLİR SHUNT YETİŞKİN

50

Adet

           

 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim