• İhale No
    2015/154720
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Aralık 2015 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    24 Kasım 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/154720
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 151 KALEM TIBBİ SARF ( Mal Alımı)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip malzemeler Uşak Devlet Hastanesi ilgili ambarına 9 parti halinde teslim edilecektir. İlk parti sözleşmenin imzalanmasına müteakip 5 iş günü içerisinde, ikinci parti 2016 Mart ayının ilk 5 iş günü içerisinde, Üçüncü parti 2016 Mayıs ayının ilk 5 iş günü içerisinde, Dördüncü parti 2016 Temmuz ayının ilk 5 iş günü içerisinde, Beşinci parti 2016 Eylül ayının ilk 5 iş günü içerisinde, Altıncı parti 2016 Kasım ayının ilk 5 iş günü içerisinde Yedinci parti 2017 Ocak ayının ilk 5 iş günü içerisinde Sekizinci parti 2017 Mart ayının ilk 5 iş günü içerisinde ve dokuzuncu parti 2017 Mayıs ayının ilk 5 iş günü içerisinde Uşak Devlet Hatsanesi ilgili ambarına teslim edilecektir. Hastanenin acil ihtiyaçlarının olması halinde İl Stok Koordinasyon Birimi tarafından sipariş verildikten sonra malzemeler 5 gün içerisinde Uşak Devlet Hastanesinin ilgili deposuna teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 30.06.2017 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 15.12.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

13.ALKOL %96 5 LT  ,14.ALKOL %70 1 LT,17.ANTİSEPTİK   SOLÜSYON,40.CERRAHİ EL DEZENFEKTANI,41.CİLT  TEMİZLEME  SOLÜSYONU , 47.EL DEZENFEKTANI,113.OKSİJENLİ SU 1 LT. Kalemler için teklif veren istekliler  "Biyosidal Ürün Ruhsatı" belgesini ve Malzeme Güvenlik Bilgi formu ihale dosyasına sunmalıdır.

 2. AĞIZ BAKIM SETİ kalem için teklif veren istekliler  T.C. Sağlık Bakanlığı alınmış Rusatını  ihale dosyasına sunmalıdır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen sarf malzemeler TİTUBB(Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası) kayıt belgesine haiz olmalı ve TİTUBB’da “Sağlık Bakanlığı ve SGK tarafından onaylıdır.”ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir.Onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır.Teklif veren isteklilere verilmiş yetki  belgesi de teklife eklenecektir.(TİTUBB bayi bilgi formu)

T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıt zorunluluğu bulunmayan Tıbbi Sarf Malzemeler için üretici firma veya ithalatçı firmanın yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanı ya da resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösteren belgenin sunulması halinde Tıbbi Sarf Malzemelere ait T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıtlı olduğuna dair belge aranmayacaktır

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif veren  istekliler ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla teklif verecekleri tıbbi sarf malzemeler için  ihale tarih ve saatine kadar teklif etmiş olduğu kalemlere ait  numunelerini ihale komisyonuna bir tutanakla  teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler üzerine firma ismini ve ürünün ihaledeki sıra numarasını ve ihale kayıt numarasını belirten etiket yapıştırılacaktır


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.Halk Bankası Uşak Şub. TR200001200978200006100047 IBAN'a yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ABESLANG ( AHŞAP) 360.000 adet
AĞIZ BAKIM SETİ 1.440 adet
AİR - WAY NO: 0 240 adet
AİR - WAY NO: 1 240 adet
AİR - WAY NO: 3 YEŞİL 2.400 adet
AİR - WAY NO: 4 SARI 2.400 adet
AİR - WAY NO: 5 KIRMIZI 2.400 adet
ALÇI SARGI PAMUĞU 10 CM*200 CM 16.200 adet
ALÇI SARGI 15 CM*200 CM 18.000 adet
ALÇI SARGI 20 CM*200 CM 6.000 adet
ALÇI SARGI PAMUĞU 20 CM*200 CM 3.600 adet
ALERJİ TESTİ FLAKONLARI 192 adet
ALKOL %96 5 LT 1.200 litre
ALKOL %70 1 LT 1.200 litre
ANTİBAKTERİYEL YANIK VE YARA ÖRTÜSÜ ÜÇ BOYUTLU (KÜÇÜK BOY) 70 adet
ANTİBAKTERİYEL YANIK YARA ÖRTÜSÜ ÜÇ BOYUTLU (BÜYÜK BOY ) 60 adet
ANTİSEPTİK SOLÜSYON 2.400 litre
APLİCATÖR 8.000 adet
ASPİRASYON KATATERİ NO:10 SİYAH 600 adet
ASPİRASYON KATATERİ NO:14 YEŞİL 12.000 adet
ASPİRASYON KATATERİ NO:16 TURUNCU 12.000 adet
ASPİRASYON KATATERİ NO:18 KIRMIZI 3.600 adet
ASPİRASYON KATATERİ NO:8 MAVİ 2.400 adet
BESLENME TORBASI 1.600 adet
BESLENME SONDASI NO: 6 4.800 adet
BESLENME SONDASI NO:8 240 adet
BESLENME SONDASI NO:10 120 adet
BİSTURİ UCU NO:15 8.400 adet
BİSTÜRİ UCU NO: 11 9.600 adet
BİSTÜRİ UCU NO: 12 600 adet
BİSTÜRİ UCU NO: 21 9.600 adet
BİSTÜRİ UCU NO: 20 1.200 adet
BİSTÜRİ UCU NO: 22 12.000 adet
BRANÜL NO:16 GRİ 360 adet
BRANÜL NO:18 YEŞİL 1.200 adet
BRANÜL NO: 20 PEMBE 72.000 adet
BRANÜL NO: 22 MAVİ 96.000 adet
BRANÜL NO: 24 SARI 12.000 adet
BRONŞ LAVAJ KABI 700 adet
CERRAHİ EL DEZENFEKTANI 600 litre
CİLT TEMİZLEME SOLÜSYONU 240 litre
CLOR DE ETHYL SPREY 360 adet
CPAP SETİ 20 adet
DAMLA AYAR SETİ 26.400 adet
DİSPOSABLE VENTİLATÖR 80 adet
DRAGER BABYLOG 8000 PLUS VENTİLATÖR CİHAZINA UYUMLU HASTA DEVRESİ 100 adet
EL DEZENFEKTANI 3.600 litre
EL TIRNAK FIRÇASI 2.400 adet
EL SABİTLEME BANDI 300 adet
ELASTİK BANDAJ 10 CM 2.400 adet
ELASTİK BANDAJ 15CM 6.000 adet
ELASTİK BANDAJ 20 CM 3.600 adet
ELDİVEN NONSTERİL ( LARGE ) 108.000 adet
ELDİVEN NONSTERİL ( SMALL) 960.000 adet
ELDİVEN STERİL NO:7 ( CERRAHİ ) 14.400 çift
ELDİVEN STERİL NO:8 ( CERRAHİ ) 12.000 çift
ELDİVEN STERİL NO:7.5 ( CERRAHİ ) 24.000 çift
ELDİVEN STERİL CER. PUDRASIZ NO:7 1.200 çift
ELDİVEN STERİL CER. PUDRASIZ NO:7,5 3.600 çift
ELDİVEN STERİL CER. PUDRASIZ NO:8 1.200 çift
ENJ. İĞNE UCU PEMBE 48.000 adet
ENJ. İĞNE UCU SİYAH 60.000 adet
ENJ. İĞNE UCU YEŞİL 48.000 adet
ENJ. İĞNE UCU GRİ 12.000 adet
ENJ. DİSP. 2 CC YEŞİL UÇLU 12.000 adet
ENJ. DİSP. 50 CC KONİK UÇLU 6.000 adet
ENJ.DİSP. 10 CC YEŞİL UÇLU 270.000 adet
ENJ.DİSP. 5 CC SİYAH UÇLU 6.000 adet
ENJ.DİSP. 5 CC YEŞİL UÇLU 350.000 adet
ENJ.DİSP. 20 CC YEŞİL UÇLU 36.000 adet
FLASTER BEZ 5 CM * 5 M 4.200 adet
FLASTER ENJEKSİYON BANDI 60.000 adet
FLASTER SURGİCEL PORLU 8.000 adet
FLASTER KAĞIT 2,5cm X 5m 6.000 adet
FOLEY SONDA NO:18 3.000 adet
FOLEY SONDA NO:16 2.400 adet
FOLEY SONDA ÜÇ YOLLU NO:22 480 adet
FOLEY SONDA ÜÇ YOLLU NO:20 60 adet
FOTOTERAPİ GÖZ BANDI ORTA BOY 1.800 adet
GAZLI BEZ 6.000 metre
GAZLI BEZ 10cm X 10 cm 900.000 adet
GAZLI BEZ XR 3.600 metre
GAZLI BEZ XR 8cm X 18cm 600.000 adet
GÖĞÜS ELEKTRODU 72.000 adet
GÖĞÜS ELEKTRODU EFOR CİHAZI İÇİN 60.000 adet
HASTA ALTI BEZİ 18.000 adet
İDRAR TORBASI MUSLUKLU 15.000 adet
İDRAR TORBASI SAATLİ 360 adet
İNSÜLİN KALEMİ UCU 13.000 adet
KAN VERME SETİ 150.000 adet
KEMOTERAPİ ENJEKTÖRÜ ÜÇ PARÇALI LUER LOCK 5 ML 1.000 adet
KEMOTERAPİ ENJEKTÖRÜ ÜÇ PARÇALI LUER LOCK 20 ML 1.000 adet
KÜRTAJ KANÜLÜ NO:8 60 adet
KÜRTAJ KANÜLÜ NO:10 60 adet
LARENGEAL MASK NO:1 5 adet
LARENGEAL MASK NO:1,5 5 adet
LARENGEAL MASK NO:2 10 adet
LARENGEAL MASK NO:3 5 adet
LARENGEAL MASK NO:4 15 adet
LARENGEAL MASK NO:5 15 adet
LİDOKAİN İÇEREN KAYDIRICI JEL 4.800 adet
NANOKRİSTALİN ANTİMİKROBİK PANSUMAN MALZEMESİ 150 adet
NAZAL OKSİJEN KANÜLÜ YETİŞKİN 17.000 adet
NAZOGASTRİK SONDA NO: 14 YEŞİL 900 adet
NAZOGASTRİK SONDA NO: 16 TURUNCU 1.200 adet
NAZOGASTRİK SONDA NO: 18 KIRMIZI 900 adet
NEBULİZER SET PEDİATRİK MASKELİ 5.000 adet
NEBULİZER SET ERİŞKİN MASKELİ 10.000 adet
NEM TUTUCU BAKTERİ FİLTRESİ 300 adet
OKSİJEN ARA KABLOSU 1.500 adet
OKSİJEN MASKESİ PEDİATRİK 2.000 adet
OKSİJEN MASKESİ (YETİŞKİN) 7.500 adet
OKSİJENLİ SU 1 LT. 120 litre
ÖRDEK 50 adet
PAMUK 1 KG LIK 700 adet
PETROLATUM EMDİRİLMİŞ GAZ YARA ÖRTÜSÜ 1.500 adet
PEDİATRİK İDRAR TORBASI ERKEK 3.600 adet
PEDİATRİK İDRAR TORBASI KIZ 3.600 adet
POCHE AÇACAĞI 960 adet
PORT İĞNESİ 800 adet
PORT İNFÜZYON POMPASI 2 GÜNLÜK 800 adet
PORT İNFÜZYON POMPASI 5 GÜNLÜK 75 adet
PRİCK TESTİ FİLMİ 4.000 adet
RADYOLOJİ INTERNAL EXTERNAL DRENAJ KATETER 10F 20 adet
RADYOLOJİ INTERNAL EXTERNAL DRENAJ KATETER 8F 20 adet
SERUM SETI 350.000 adet
SİSTOFİX NO:9 60 adet
SİSTOFİX NO:12 20 adet
SOLUNUM FONK. TESTİ İÇİN AĞIZLIK 12.000 adet
STERİL GÖMLEK 2.500 adet
STERİL STRİP 5.000 adet
SÜRGÜ 100 adet
SÜT SAĞMA SETİ 1.500 adet
TAM OTOMATİK BİYOPSİ İĞNESİ 18G 16CM DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) 100 adet
TAM OTOMATİK BİYOPSİ İĞNESİ 18G 20CM DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) 100 adet
TPN TORBASI IŞIKTAN KORUMALI 500 ML 400 adet
TPN TORBASI IŞIKTAN KORUMALI 250 ML 700 adet
TRUCUT BİYOPSİ İĞNESİ 16 G 30 adet
ÜÇLÜ MUSLUK 3.250 adet
VARİS ÇORABI LARGE 150 çift
VARİS ÇORABI MEDİUM 100 çift
VARİS ÇORABI SMALL 100 çift
VARİS ÇORABI XL 300 çift
VASELİN SIVI 50 litre
VEN VALFİ İĞNESİZ 15.000 adet
VEN VALFİ ÜÇ LÜMENLİ 4.000 adet
VÜCUT TEMİZLEME SÜNGERİ 4.000 adet
VÜCUT PERİNE BÖLGESİ TEMİZLEME MENDİLİ 7.500 adet
VÜCUT SAÇ YIKAMA HASTA BONESİ 300 adet
YATAK KORUYUCU DİSPOSSABLE 36.000 adet
BİLİYER VE NEFROSTOMİ DRENAJ KATATER SETİ 10 adet
09 Aralık 2015

İhale Tarihi 21.12.2015 10:00 olarak değişmiştir.