• İhale No
    2012/19364
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Yayın Tarihi
    22 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık D iy a rba kır K a dı n Do ğ u m Ve Ço cu k H a st a lıkla r ı H a st a nesi
15 Kalem Tıbbi Sarf Malzemesi Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/19364
1-İda re nin
a) Adresi : Bagcılar Mahallesı Sanlıurfayolu 7.Km 21090 Bağlar Diyarbakır
b) Telefon ve faks numarası : 4122519125 - 4122512129
c) Elektronik Posta Adresi : ddhsatinalma@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Ş.Urfa
Yolu Caddesi. Bağcılar Mahallesi 21090 / Bağlar / Diyarbakır
c) Teslim tarihi : Tüm Malzemeler defaten sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren 20 (yirmi) takvim günü içerisinde yüklenici veya yetkili temsilci tarafından, muayene komisyonu huzurunda hastane ambarına teslim edilecektir.
3- İha lenin
Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satın
a) Yapılacağı yer : Alma Komisyon Başkanlığı 3. Kat/ Ş.Urfa Yolu Caddesi. Bağcılar
Mahallesi 21090 / Bağlar / Diyarbakır
b) Tarihi ve saati : 12.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
a) İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı barkod (ürün) numarasını (TITUBB' dan aldıkları belge ile birlikte) ihale dosyasında teklifi ile birlikte sunmalıdır. İstekliler teklif ettikleri kalemler ile ilgili üretici veya ithalatçı ise Firma Tanımlayıcı Numarasını, yetkili satıcı veya bayi ise Bayi Tanımlayıcı Numarasını TITUBB' dan almış oldukları belge ile birlikte teklif dosyasında sunacaklardır. b) Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarda belirtilen direktifler kapsamındaki üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB Barkot Numarasını belirterek “ http://213.139.228.238/C1/IBY%20EKAP%20Sürüm%201006/default.aspx” adresinden "İhale Bildirim Yazılımı (IBY) Sürüm: 2.2.0.10" yazan bölümden hazırlamış olduğu "KIK" uzantılı "xml" dosyasını dijital ortamda (cd, disc, usb vb) İdareye sunmalıdır. c) İstekliler teklif ettikleri kalemlere ilişkin UBB Barkot Numarasını teklif mektubuna yazacaklardır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Firmalar teklif ettikleri malzemelere ait numuneleri (numunelerin üstüne kaçıncı kaleme ait malzeme olduğu ve firmanın adı yazılmalıdır.) ihale saatinde ihale dosyasıyla birlikte orijinal ambalajları içerisinde komisyona teslim edecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satın Alma Komisyon Başkanlığı 3. Kat/ Ş.Urfa Yolu Caddesi. Bağcılar Mahallesi 21090 / Bağlar / Diyarbakır adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satın Alma
Komisyon Başkanlığı 3. Kat/ Ş.Urfa Yolu Caddesi. Bağcılar Mahallesi 21090 / Bağlar / Diyarbakır adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HAMİLTON MARKA VENTİLATÖR İÇİN OKSİJEN SENSÖRÜ 4,000 ADET
KÖVÖZ İÇİN ISI PROBU(TEK KULLANIMLIK) 5,000 ADET
KÖVÖZ İÇİN ISI PROBU(ÇOK KULLANIMLIK) 10,000 ADET
ENTÜBASYON TÜPÜ KAFSIZ NO:2.0-2,50-3,0-3,5-4 5000,000 ADET
ASPİRASYON SONDASI NO:8-10-12 3000,000 ADET
ÖZEL KAPALI SİSTEM KATATER SETİ 500,000 ADET
ASPİRASYON TRAKEAL KAPALI SİSTEM SETİ 1000,000 ADET
STETESKOP (NEONATAL) 40,000 ADET
AMBU SETİ(NEONATAL) 15,000 ADET
NAZAL KANÜL 1000,000 ADET
TANSİYON MANŞONU 200,000 ADET
ISITICI TEL ADAPTÖRÜ (VENTİLATÖR NEMLENDİRİCİ İÇİN) 5,000 ADET
ISI VE AKIŞ PROBU (VENTİLATÖR NEMLENDİRİCİ İÇİN) 5,000 ADET
OKSİJEN ÖLÇER SENSÖRÜ 5,000 ADET
OKSİJEN SATRASYON PROBU 3000,000 ADET