TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Ant a ly a B üy ükşeh ir B elediy esi Sa ğ lı k İş leri Da iresi B a ş ka nlığ ı
Çocuk Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi 2012 Yılı Sarf Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/23093
1-İda re nin
a) Adresi : Karaalıoglu Parkı Içı 07100 Antalya Merkez Antalya
b) Telefon ve faks numarası : 2422495380 - 2422495475
c) Elektronik Posta Adresi : ztoktas@antalya.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Teslimat Antalya Büyükşehir Belediyesine ait Habipler Mahallesi Şelale Caddesi Mir Plaza No:234 Kepez/Antalya adresindeki Çocuk Ağız ve Diş Sağlığı Merkezine yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 3 (üç) iş günü içerisinde işe başlanacak olup ,10 (on) gün içerisinde malın teslimi yapılacaktır.Antalya Büyükşehir Belediyesine ait Habipler Mah. Şelale Cad. Mir Plaza No: 2,3,4 Kepez Antalya adresindeki Çocuk Ağız ve Diş Sağlığı Merkezine yapılacaktır. a.Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından oluşturulacak Muayene Kabul Komisyonu, mal ve malzemelerin kontrol ve denetim görevlerini gerçekleştireceklerdir. b. Muayene Kabul Komisyonu, yükleniciden gelen Malların İhale ile ilgili bu şartnamede istenilen özelliklere uygun olup olmadığını tespit edecektir. Bu şartnamedeki özelliklere uygun olmayan mal ve malzemeler kabul edilmeyecektir. c. Mal ve Malzemelerin İdareye teslimi ile birlikte, bu malzemelerin Muayene ve Kabul işlemleri, Muayene Kabul Komisyonunca yapılacaktır. Komisyon şartnameye uygun bulmadığı mal ve malzemeleri iade edecek ve istenilen özellikte olanı teslim alacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Antalya Büyükşehir Belediyesi Danışmanlar Ofisi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 20.03.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler tıbbi sarf malzemelerde teklif ettikleri ürünün ilgisine göre T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün 01.05.2008 tarih 2008/36 sayılı genelgesi doğrultusunda teklif ettiği ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına dair belgeyi (Bu teknik şartnamenin 7. maddesi tabloda istenecek belge sütununda belirtilen TİTUBB belgesi her bir kalem için ayrı ayrı sıra numarası belirtilerek internet çıktısı) ibraz edecektir. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olmayan malzemelerin kapsam dışı olduğuna dair belgeler ihale dosyasına
konulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Yüklenici Teknik Şartnamenin 7. maddesi tablodaki istenecek belgeler sütununda istenen numune ve katalogları ihale komisyonuna düzgün bir koliye koyarak, kolinin üzerine numune listesi ve firma adı ile ihalenin adını belirterek teslim edecektir. Ayrıca her numunenin üzerine malzeme sıra numarası ve firma adı yazılacaktır. Numuneler açılıp kullanılarak değerlendirilecektir. 7. madde istenecek belgeler sütununda numune zorunlu olan malzemelerin numuneleri eksik olanlar değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Antalya Büyükşehir
Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı İhale İşleri Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Antalya Büyükşehir Belediyesi Danışmanlar Ofisi Toplantı Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
FLOR JELİ | 800,00 | ADET |
FLOR KAŞIĞI | 32.000,00 | ADET |
TUNGSTEN KARPİT FREZ | 250,00 | ADET |
AİRETÖR ELMAS FREZ | 1.500,00 | ADET |
AİRETÖR İÇİN TUNGSTEN KÖK AYIRMA FREZ | 25,00 | ADET |
TAHTA DOLGU KAMASI | 5.000,00 | ADET |
POLİSAJ LASTİĞİ (ANGULDURVA) | 4.000,00 | ADET |
MATRİX BANDI (DÜZ) | 50,00 | KUTU |
KOMPOZİT POLİSAJ LASTİĞİ (KONİK) | 1.000,00 | ADET |
YENGEÇ MATRİX BANDI | 600,00 | PAKET |
APLİKATÖR | 250,00 | KUTU |
KALSİYUM HİDROXİT PATI (IŞINLI) | 30,00 | KUTU |
FİSSÜR SEALANT SET | 50,00 | KUTU |
KOMPOMER (IŞINLI)(0,25 gr'lık) | 6.000,00 | ADET |
KOMPOZİT DOLGU | 150,00 | ADET |
BOND (5 ML) | 100,00 | ADET |
ASİT (5ML) | 50,00 | ADET |
ISIRTMA KAĞIDI (12'lik) | 75,00 | KUTU |
TÜKRÜK EMİCİ (100'LÜK) | 250,00 | POŞET |
AKIŞKAN KOMPOZİT | 75,00 | ADET |
IŞINLI CAM IONEMER SİMAN (IŞIKLI) | 75,00 | ADET |
AYNA BAŞI (12'lik) | 100,00 | KUTU |
POLİSAJ PATI (EN AZ 300 GR'LIK) | 50,00 | ADET |
OTOKLAV POŞETİ (200 MT'LİK) | 60,00 | RULO |
AİRETÖR YAĞI (500ML'LİK) | 40,00 | ADET |
İONEMER DOLGU METERYALİ | 15,00 | KUTU |
YÜZEY DEZENFEKTANI | 700,00 | LİTRE |
ALET DEZENFEKTANI | 150,00 | LİTRE |
MASKE (50'LİK) | 35,00 | PAKET |
ELDİVEN (100’LÜK) | 400,00 | PAKET |
HASTA ÖNLÜĞÜ | 32.000,00 | ADET |
TABLA ÖRTÜSÜ | 32.000,00 | ADET |