• İhale No
    2016/156122
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Haziran 2016 10:00
  • İdare
    Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    06 Mayıs 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ADANA NUMUNE HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

45 KALEM KVC TIBBİ SARF MALZEME ALIMLARI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/156122
1-İdarenin
a) Adresi : SERİNEVLER MH.EGE BAGATUR BULVARI ÜZERİ YÜREĞİR/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3223550101 - 3223550029
c) Elektronik Posta Adresi : adanayakmal@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 45 KALEM KVC TIBBİ SARF MALZEMELERİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : AYNİYAT ECZANESİ
c) Teslim tarihi : HER TESLİMATTA İHALEDE TALEP EDİLEN BÜTÜN TIBBİ SARF MALZEMELERİN TOPLAM MİKTARLARININ 1/10'U OLMAK ÜZERE 10 EŞİT PARTİDE TESLİM EDİLMELİDİR. 1. PARTİ SÖZLEŞME İMZALANDIKTAN SONRA 10 GÜN İÇİNDE, 2. PARTİ SÖZLEŞME TARİHİNDEN İTİBAREN 40-45. GÜN, 3. PARTİ SÖZLEŞME TARİHİNDEN İTİBAREN 70-75. GÜN, 4. PARTİ SÖZLEŞME TARİHİNDEN İTİBAREN 100-105. GÜN, 5. PARTİ SÖZLEŞME TARİHİNDEN İTİBAREN 130-135. GÜN, 6. PARTİ SÖZLEŞME TARİHİNDEN İTİBAREN 170-175. GÜN, 7. PARTİ SÖZLEŞME TARİHİNDEN İTİBAREN 200-205. GÜN, 8. PARTİ SÖZLEŞME TARİHİNDEN İTİBAREN 230-235. GÜN, 9. PARTİ SÖZLEŞME TARİHİNDEN İTİBAREN 270-275. GÜN, 10. PARTİ SÖZLEŞME TARİHİNDEN İTİBAREN 300-305. GÜNLERDE TESLİM EDİLMELİDİR. Hastanenin ihtiyacına göre acil durumlarda idare tarafından program dışında sipariş çekilmesi halinde 10 gün içerisinde sipariş çekilen miktar tıbbi sarf malzeme hastanemize teslim edilmelidir. Acil çekilen sipariş miktarı bir sonraki teslimat bakiyesinden düşülür, kalan bakiye teslimat programında belirtilen tarihte teslim edilir. İdare ihtiyacına göre ya da stokla ilgili genelgelerde değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir. Yeni program firmaya tebliğ edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 09.06.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler teklif ettikleri ürün ilgisine göre T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün 01.03.2010 tarih 2010/11 sayılı genelgesi doğrultusunda teklif ettiği ürünlerin TC.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına dair belgeyi (ilgisine göre her bir kalem için ayrı ayrı sıra numarası belirtilerek internet çıktısı) ibraz edilecektir. Yürürlükteki mevzuat gereği istekliler teklif dosyalarında T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına üretici ve / veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir. Tıbbi Cihaz Yönetmeliği Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamı dışındaki ürünler teklif edilecekse bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının yazılı beyanı yeterli olacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İSTEKLİLER TEKLİF EDİLEN MALZEMENİN İHALE DÖKÜMANINDA BELİRTİLEN ŞARTLARA UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEK AMACI
İLE TEKLİF VERDİKLERİ HER KALEM NUMUNEYİ VE AYRINTILI TEKNİK BİLGİLERİN YER ALDIĞI KATOLOGLARI VE BENZERİ TANITIM
MATERYALLERİNİ TESLİM EDECEKLERDİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 70 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI GAZİPAŞA ŞUBESİ İBAN NO: TR11 0001 2009 1650 0005 0000 16 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Aort Kanül 600 adet
Aortik Konduit Kapak 10 adet
Aortik Punch 600 adet
Aortik Root Kanül 600 adet
Aortik Tüp Greft 30 adet
Aortik Y Greft 30 adet
Atrial Vent Katater 60 adet
Beaver Bistüri 600 adet
Blower Mıster 40 adet
By-Pass Örtü Seti 150 adet
Clips 10.000 adet
Dacron Damar Grefti 15 adet
Embolektomi Katateri (Fogarty) 150 adet
Femoral Arter Kanülü 15 adet
Hemodinamik Basınç Takip Seti-Açık Sistem 850 adet
Hemofiltre Seti 30 adet
İç Yama 10 adet
İntraortik Balon Kateteri 50 adet
Kalp Kapağı Mitral-Aort (Bileaflet)(Rotatable) (Mekanik) 100 adet
Kapak Örtü Seti 50 adet
Kardiyopleji Seti 600 adet
Membran Oksijenatör 600 adet
Mini Sucker 600 adet
Mitral Ring 3 adet
Multiple Perfüzyon Adaptörü 600 adet
Myokard Stabilizatörü 30 adet
Naylon Tape 200 adet
Oksijenatör Seviyesi Sensör Pedi 600 adet
Ostial Kanül 70 adet
Pacemaker Teli 250 adet
Perikardial Sump 15 adet
PTFE Damar Grefti 30 adet
Retrogart Kardiyopleji Kanülü 100 adet
Sternum Teli ( No:5 ) 48-60 mm, keskin,1/2 çember, rotagrip iğne 2x75 cm 1.500 adet
Teflon Felt 70 adet
Triküspit Ring 2 adet
Tubing Set 600 adet
Turnike Kit 2.000 adet
Two Stage Venous Kanül 500 adet
Üç Lümenli Santral Venöz Kateteri 1.000 adet
Venöz Kanül 180 adet
Venöz ( L tipi ) Kanül 12 adet
Vessel Kanül 1.000 adet
Y konnektör ( ½ - 3/8- 3/8 ) 100 adet
Yağ Ekartörü (Koroner Arter İçin) 5 adet
08 Haziran 2016

İhale Tarihi 21.06.2016 10:00 olarak değişmiştir.