• İhale No
    2012/30630
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    15 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Şişli Et f a l Eğ it i m Ve Ara şt ır m a Hastanesi
2012 Yılı Gastroendoskopi Ünitesi 23 Kalem Sarf Malzeme Alımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/30630
1-İda re nin
a) Adresi : Halaskargazı Caddesı Etfal Sokak No: 10 34360 Şişli İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2123735399 - 2123735160
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sislietfal.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Eczane Medikal Deposu
c) Teslim tarihi : Yüklenici hastanemiz medikal deposunun sipariş faksından sonra istenen miktar ve kalemdeki malzemeleri eksiksiz olarak 5 (beş) iş günü içinde teslim etmek zorundadır. Hastanemizin stok takibi ve yönetimi açısından istenen miktar ve kaleme uyulması mecburidir.Sipariş faksı ile talep edilmemiş kalemlerin alımı söz konusu değildir. Firma yetkilisi olmadan mal teslimi yapılmayacaktır. Kargo ile gönderilme durumunda mal kabul edilmeyecektir. Yüklenici teslim ettiği tıbbi sarf malzemelerini miadı dahilinde kullanılmadığında, ileri miadlı ürünlerle değiştirecektir.İstekliler ihale sırasında değiştirme taahhüdü verecektir. Ayrıca istekliler, kullanım sırasında üretimden kaynaklanan, son kullanma tarihi gelmeden (ambalaj ve üründe) bozulma meydana gelmesi durumunda yenisi ile değiştirme taahhüdü verecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın alma Toplantı Odası
b) Tarihi ve saati : 30.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif edilen cihazın T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası' nca onaylı olduğuna dair belgeler
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İsteklinin T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair belgeler,Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olmayan ürünlerin UBB kaydı gerektirmediğine dair ilgili kurumdan alınmış gerekçeli yazısı,
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler, şartnamenin bütün maddelerine sıra numarasına göre ve ayrıntılı, Türkçe cevaplar vererek hazırlayacağı 'Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi' ni ve/veya ürünlere ait katalogları ihale evraklarıyla teslim edeceklerdir.
İstekliler teklif edecekleri kalemlere ait birer adet numuneyi, ihale günü numune teslim tutanağıyla (firma antetli kağıda firma adı,sıra numarası malzeme adı markası, ambalaj şekli ,UBB kodu ve LOT numarası ) düzenleyerek satınalma biriminin göstereceği yere getirmek zorundadır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR200001500158007290055146 Vakıfbak Şişli Şubesi yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Halaskar gazi Caddesi Etfal Sokak No:10 34360 Şişli İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AKALAZYA DİLATASYON BALONU 10 CM-30MM 1,000 ADET
DİSPOSABLE ENDOSKOPİ AĞIZLIĞI (ERİŞKİN) 2.500,000 ADET
END-BİLİER SİTOLOJİ FIRÇASI 20,000 ADET
END-ERCP BASKET KATETER (LİTOTRİPTÖR İLE UYUMLU, WİRE-GUİDED) 10,000 ADET
END-ERCP KATETERİ (FARKLI ÖZELLİKLERDE)--5 FR ULTRA TPR 30,000 ADET
END-ERCP TAŞ ÇIKARMA BALONU (3 LÜMENLİ) 100,000 ADET
END-GASTROSKOPİ TEMİZLEME FIRÇASI 40,000 ADET
KOLEDOK STENT (8,5F-7CM) 10,000 ADET
END-KOLEDOK STENT SETİ 10 CM-8,5 FR 10,000 ADET
END-KOLEDOK STENT SETİ 12 CM-8,5 FR 6,000 ADET
END-KOLONOSKOPİ TEMİZLEME FIRÇASI 20,000 ADET
END-PEG SETİ (PERKUTAN ENDOSKOPİK GASTROSTOMİ SETİ) 50,000 ADET
PH METRE (PH4) SOLÜSYON (BUFFER SOLÜSYONU) 2,000 ADET
PH METRE (PH7) SOLÜSYON (BUFFER SOLÜSYONU) 2,000 ADET
BİYOPSİ ŞİŞESİ 20.000,000 ADET
KARACİĞER BİYOPSİ İĞNESİ 16 G 100,000 ADET
ERCP BASKET KATATERİ 50,000 ADET
END- İĞNE UÇLU SFİNKTEROTOM 30,000 ADET
END-ÖZOFAGUS DİLATASYON BALONU 10 MM 2,000 ADET
END-KOLEDOK STENT SETİ 7 FR9-10CM 15,000 ADET
END-PİLOR TTS DİLATASYON BALONU 10 MM-30 FR 10,000 ADET
END-ENDOSKOPİK HEMOSTATİK KLİP SETİ 15,000 ADET
END-GASTROSKOPİK BİYOPSİ FORSEPSİ (REUSABLE) 25,000 ADET