• İhale No
    2012/32453
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Nisan 2012 10:00
  • İdare
    Şanlıurfa Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    16 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Şa nlı urf a K a dın H a st a lıkla rı Ve Do ğ u m H a st a nes i
Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/32453
1-İda re nin
a) Adresi : Baglarbası Mah. Hastane Cad. No: 6 63050 Şanlıurfa Merkez
b) Telefon ve faks numarası : 4143513285 - 4143517274
c) Elektronik Posta Adresi : sukdhihale@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Şanlıurfa Kadın Hastalıkları Ve Doğum Hastanesi Tıbbi Sarf
Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanıp,
30.09.2012 tarihine kadar hastane tıbbi sarf biriminin belirleyeceği tarih ve teslim programına göre peyderpey alım yapılıp her parti siparişinden sonra 5 (Beş) iş günü içerisinde mesai saatleri içerisinde istenilen miktarda malzeme ilgili sarf deposuna teslimatı
yapılacaktır. Yüklenici teslimata gelmeden önce muayene komisyonundan randevu alarak randevu saatinde Hastanede bulunacaktır.Hastane idaresinin ve tıbbi sarf biriminin uygun gördüğü hallerde teslim edilecek miktarın az olması ya da sarfiyatın fazla olması durumlarında malın tamamı bir defada teslim alınabilir. Teslim programı dışında mal teslimi yapılmayacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Şanlıurfa Kadın Hastalıkları Ve Doğum Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 02.04.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
d) adayın veya isteklinin adına düzenlenen sanayi sicil belgesi
e) adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenene kapasite
raporu
f) adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen imalata
yeterlik belgesi
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İsteklilerin T.C. ilaç ve tıbbi cihaz ulusal bilgi bankası kaydını yaptırmış olduğunu ve teklif edilen cihaz ve sarf malzemenin TITUBB´ da Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylı olduğunu gösterir belgeleri vermeleri zorunludur.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a ) İstekliler teklif edecekleri ürünleri teknik şartnamelerdeki esaslara göre numuneleri ihale günü ve ihale
saatine kadar getirip, Hastanemiz Tıbbi Sarf Malzeme Deposunda Görevli Personele Tutanak Ve İmza Karşılığında Teslim Ederek, tutanağın 1 nüshasını ihale dosyasında sunulacaktır. Ürün numuneleri Hastanemiz ihale komisyonu tarafından incelenip uygunlukları sağlanacaktır. Numunesi getirilmeyen ürünler ve komisyonumuz tarafından uygun bulunmayan ürünler değerlendirmeye alınmayarak ihale dışı bırakılacaktır.
b ) İstekliler tarafından teklif edilen ürünlerin teknik şartnamelerine birebir uygun olduklarına dair Teknik
Şartnameye Cevap vereceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Kadın
Hastalıkları Ve Doğum Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Kadın Hastalıkları Ve Doğum Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANJOKAT PEMBE 10.000,000 ADET
ASPİRASYON SONDA NO:8 10.000,000 ADET
BATİKON (SCRUB) 100,000 ADET
ELDİVEN MUAYENE 230.000,000 ADET
ENDOTRAKEAL TÜP BALONSUZ NO:2,0 200,000 ADET
ENJEKTOR 2 CC 5.000,000 ADET
ENJEKTOR 5 CC 16.000,000 ADET
ENJEKTOR 10 CC 16.000,000 ADET
ENJEKTOR 20 CC 4.000,000 ADET
GÖBEK KLEMBİ 4.000,000 ADET
HASTA ÖNLÜĞÜ TEK KULLANIMLIK 2.000,000 ADET
DISPOSIBLE OKSİMETRE PROBU 1.200,000 ADET
JEL 2.200,000 ADET
VAKUMLU SÜT POMPASI 1.000,000 ADET
KİMYASAL İNDİKATÖR 40.000,000 ADET
KOTER KALEMİ 1.200,000 ADET
KOTER PLAKI 700,000 ADET
RAPİD VIKRIL NO:3/0 30MM KESKİN 2.000,000 ADET
SONDA FOLEY NO:16 1.000,000 ADET
SPİNAL İĞNE 1.000,000 ADET
STERİLİZASYON RULOSU 15X200 24,000 ADET
STERİLİZASYON RULOSU 20X200 48,000 ADET
STERİLİZASYON RULOSU 35*200 36,000 ADET
STERİLİZASYON RULOSU 40X200 18,000 ADET
BİYOLOJİK İNDİKATÖR 90,000 ADET
ANJIOCAT YEŞİL 600,000 ADET
ANJİOCAT 16G GRİ 600,000 ADET
SPANCH (GAZLI BEZ) RADYOPAKLI 30.000,000 ADET
KÜVEYZ BEZİ (HASTA ALT BEZİ) 10.000,000 ADET
TEK KULLANIMLIK HASTA MUAYENE ÖRTÜSÜ 1.500,000 ADET
ADAPTÖRLÜ SU SETİ 600,000 ADET