• İhale No
    2016/381699
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Kasım 2016 10:00
  • İdare
    TOKAT KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Tokat
  • İşin İli
    Tokat
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    03 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU-TOKAT İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

61 KALEM KVC SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/381699
1-İdarenin
a) Adresi : PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100 TOKAT MERKEZ/TOKAT
b) Telefon ve faks numarası : 3562150060 - 3562150080
c) Elektronik Posta Adresi : tokkhbsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 61 Kalem KVC Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Tokat Devlet Hastanesi Depolarına teslimi yapılacaktır.(Gerek duyulduğu takdirde Hastane İdaresinin adres göstereceği ilgili depolara da teslimi gerçekleştirilebilecektir.)
c) Teslim tarihleri : 1-Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren hastane yönetimlerinin belirleyeceği ve tebliğ edecekleri miktarlarda sözleşme tarihleri içerisinde 3 aylık peryotlar içerisinde teslim edilecektir. Firma sipariş yazısı çekildikten en geç 10 gün içerisinde ürünleri hastanelerin ilgili depolarına teslim edecektir. 2-Teslimatlar mesai saatler içerisinde yapılacaktır. 3-İdarelerce sipariş yazısı firmalara tebliğ edilmeden ürün gönderilmeyecektir. Gönderilen ürünlere idarelerce resmi işlem yapılmayacak ve ürünler geri iade edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Parekente Mh.GOP Bulvarı SGK karşısı no:333 TOKAT
b) Tarihi ve saati : 31.10.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

a)İstekliler ve teklif ettikleri ürünler Sağlık Bakanlığı T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası ( TİTUBB ) sistemine kayıtlı olması ve Tıbbi cihazlar/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde " SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN ONAYLIDIR." ibaresi aranacaktır. İhaleye teklif veren istekli tedarikçi firma ( üretici/ithalatçı ) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir kayıtlarını ( T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleri ) teklif ettikleri ürünlere ait TİTUBB kayıtları ile birlikte sunulacaktır. Teklif edilen ürünlerin kayıtlı olduğunu gösteren barkod numaraları ihale ihtiyaç listesindeki sıraya göre belirtilecektir. TİTUBB tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı birim fiyat cetvelinde belirtilecektir.
b) TİTUBB mevzuatı kapsamı dışındaki malzemeler için isteklilerin yönetmelik kapsamında olmadığı ile ilgili beyanı esas alınacak ve sunulan ilgili belgelere göre işlem yapılacaktır. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması, ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüte düşülmesi halinde satın alma süreci tamamlanmadan önce ürüne veya cihaza ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğüne veya diğer ilgili yerlere intikal ettirilerek görüş alınacak ve değerlendirme bu görüş çerçevesinde yapılacaktır.
Ayrıca, istekli tarafından malzemenin kapsam dışı olduğunun beyan edilmesi halinde, idarenin bu ürünle ilgili olarak TİTUBB kayıtları yüzünden herhangi bir zarara uğraması (SGK geri ödemesinin yapılmaması gibi) halinde bu zarar ve ziyan istekliden tahsil edilecektir.
c) Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği gereği teklif edilen ürünlere ait firmalarca Sağlık Bakanlığından ürün kodlarının alınmış olması ve firma / bayi tanımlayıcı kodu verilmesi gerektiği yukarıdaki açılamalarda belirtilmiştir. Bu bilgilerin hatalı olması nedeni ile kurumumuzun zarara uğradığının belgelenmesi halinde oluşan zarar, teklif veren firmadan tazmin edilir, sorun çözülünceye kadar faturaları ödenmez, faturanın zararı karşılamaması halinde isteklinin diğer alacaklarından tahsil edilir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- İhaleye katılan istekliler; Teknik şartnamede  farklı bir düzenleme öngörülmemişse teklif ettikleri ürünlerin idarece hazırlanan teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek için her bir kalem için en az BİR orijinal ambalajlarında açılmamış olarak numunelerini ( marka, miktar v.b. belirterek ) son teklif verme saatine kadar ihale komisyonuna numune teslim tutanağı ile teslim edeceklerdir. İsteyen istekli numunelerini; ihale komisyonuna teslim edebileceği gibi Tokat Devlet Hastanesi Diyaliz Servisi sorumlularına da tutanak karşılığı teslim edebileceklerdir. Orijinal ambalajında verilmeyen numuneler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numaralı ürünlerde tüm numaralar tek kalemde çıkılmışsa tüm numaralar için de numune teslim edilecektir. Teklif edilen ürünlerin uygunluğu teslim edilen numuneler değerlendirilerek yapılacaktır. Yapılan inceleme ve değerlendirme sonucunda uygun bulunmayan ürünler değerlendirilmeye alınmayacaktır. Gerek duyulduğu takdirde değerlendirme aşamasında numune sayısı yetersiz kalırsa tekrar numune istenebilecektir.
2- Teslim edilen her bir numunenin üzerine ihale ihtiyaç listesindeki sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilecektir. Sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilmeyen numuneler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
3- Distribitör firmaların iletişim bilgileri ürün üzerinde etiketle belirtilecektir.
4- Numune teslim tutanağında  ürünlere ait UBB numaraları belirtilecektir.
5- Sözleşme imzalanan kalemlerin numuneleri sözleşme süresince İdarece muhafaza edilecektir. Sözleşme süresinin bitiminden itibaren 1 ay içerisinde teslim alınmayan numuneler idare tarafından irat kaydedilecektir.
6-İhale edilemeyen kalemlere ait teslim edilen numuneler kesinleşen ihale kararının firmalara tebliğinden itibaren 1(bir) ay içerisinde hastanemizden alınacaktır. Bu süre içerisinde alınmayan malzemelerden idare sorumlu değildir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tokat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Türkiye Halk Bankası TR090001200966800005000156 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Parekente Mh.GOP Bulvarı SGK karşısı no:333 TOKAT adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KORONER ANGİOPLASTİ STANDART TİP BALON KATATER 900 adet
KORONER ANGİOPLASTİ YÜKSEK BASINCA DAYANIKLI BALON KATATER 700 adet
SEMİKOMPLİMANT BALON KATATER 30 adet
ANGİOGRAFİ UZUN TİP GUİDEWİRE 200 adet
ANGİOGRAFİ STANDART TİP GUİDEWİRE 2.000 adet
KORONER ANJİOPLASTİ STANDART TİP GUİDEWİRE 2.000 adet
ANJİOGRAFİ HİDROFİLİK UZUN TİP GUİDEWİRE 250 adet
ANJİOGRAFİ HİDROFİLİK GUİDEWİRE 200 adet
LUNDERQUİST EKTRASERT KILAVUZ TEL 3 adet
KORONER ANGİOPLASTİ KILAVUZ TEL HİDROFİLİK 0.014 İNCH 50 adet
DESTEKLEYİCİ REKANALİZASYON TELİ 20 adet
TOTAL OKLÜZYON KILAVUZ TEL 20 adet
MİKRO KATATER 2 adet
SWANGANZ KATATER 15 adet
PİGTAİL KATATER 1.000 adet
TROMBÜS ASPİRASYON KATATERİ 25 adet
DİAGNOSTİK KORONER ANJİOGRAFİ KATATERİ 2.000 adet
TRANSRADİAL (OUTLOOK) KORONER ANJİOGRAFİ KATATERİ 400 adet
KORONER ANJİOPLASTİ 6 FRENCH GUIDİNG KATATER 950 adet
İNTRADUCER SHEAT STANDART TİP (FEMORAL) 2.000 adet
TRANSRADİAL İNTRADUCER SHEAT 500 adet
KROM KOBALT KORONER STENT 1.000 adet
İLAÇ KAPLI KORONER STENT 1.000 adet
GREFT STENT (KORONER ARTER) 3 adet
YABANCI CİSİM YAKALAMA KEMENDİ (SNARE) 2 adet
PERİFERİK SNARE 1 adet
ANJİOGRAFİ ÖRTÜ SETİ 2.500 adet
ANJİO ŞORTU 2.500 adet
MANİFOLD KİT 2.000 adet
TRANSRADİAL GİRİŞİM KOL BANDI (TR BAND) 400 adet
OTOMATİK Y KONNEKTÖR 1.000 adet
İNDEFLATÖR 1.000 adet
POMPA ENJEKTÖRÜ 50 adet
7.5 Fr İNTRA AORTİK BALON KATATERİ 20 adet
OKSİJEN ADULD +TUBİNG SET ADULD 120 adet
AORTİK KANÜL (18F-21F-24F) 75 adet
FEMORAL AORT KANÜL (18F-21F-24F) 30 adet
DÜZ VENÖZ KANÜL (24F-28F-32F-36F) 60 adet
L VENÖZ KANÜL (24F-28F-32F-36F) 30 adet
TWO STAGE VENÖZ KANÜL (32-40F)(34-36F)(36-50F) 90 adet
FEMORAL VENÖZ KANÜL (24-29F)(30-33F) 10 adet
METAL UÇLU SUMP KATATER 10 adet
AZ DELİKLİ VENT KATATER (16-18F) 20 adet
TEK DELİKLİ VENT KATATER (16-18F) 20 adet
KORONER ARTER PERFÜZYON KANÜLÜ(3,5F-4F-4,5F) 30 adet
AORT KÖK İĞNESİ 20 adet
ANTEGRAT ROOT KANÜL 50 adet
RETROGRAT KARDİOPLEJİ KANÜLÜ 50 adet
MULTİFLOW KARDİYOPLEJİ BAĞLANTISI 100 adet
KAN KARDİYOPLEJİ SETİ (KOŞUYOLU ÇİZİMİ) 150 adet
KARDİYAK ASPİRATÖR UCU 50 adet
HEMOFİLTRASYON SETİ (YETİŞKİN) 40 adet
REKTAL PROP 120 adet
YUMUŞAK TİP ASPİRATÖR UCU 30 adet
CENTRİFUGAL POMPA BAŞLIĞI 10 adet
KONNEKTÖR (DÜZ VE Y ŞEKLİNDE ) 500 adet
LİNE UZATMA HATTI (25 M LİK) 12 adet
METAL UÇLU EĞRİ VENÖZ KANÜL 5 adet
PERİKARDİYAL SUMP (PLASTİK UÇLU) 20 adet
SEVİYE SENSÖR TUTUCU 150 adet
GEÇİCİ PACEMAKER KATATERİ 250 adet
27 Ekim 2016

İhale Tarihi 08.11.2016 10:00 olarak değişmiştir.