YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
62 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/379004 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | BALKAN YERLESKESI 1 EDİRNE MERKEZ/EDİRNE |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2842352729 - 2842353889 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | donersermaye@trakya.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 62 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Trakya Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü hastane ambarına teslimat yapılacaktır. |
c) Teslim tarihi | : | 1- İhale edilen mallar sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren -365 -(doksan) gün içerisinde ; hastanenin ihtiyaçları ve stoklama durumu göz önüne alınarak, hastane Malzeme Talep Yönetim Biriminin bildireceği miktar ve zamanda hastane merkez deposuna teslim edilecektir. 2- Malzeme ihtiyaçları acil ve rutin sipariş kodu ile yükleniciye bildirilecektir. 3- Acil kodlu siparişlerin teslim süresi 48 (kırksekiz) saat, rutin kodlu siparişlerin teslim süresi 15 (onbeş) gündür. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Trakya Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İhale Salonu Balkan Yerleşkesi/ EDİRNE |
b) Tarihi ve saati | : | 28.11.2016 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1) İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C.Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB)'dan ürünün kodunu ve ürünlerin Sağlık Bakanlığı'nca onaylandığını gösterir belgeyi teklifiyle birlikte sunacaktır.
2) İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C.Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB)'dan Firmanın Bayi, Anabayi yada Tedarikçi kodunu gösterir belgeyi ihale dosyasında teklifi ile birlikte sunmalıdır.
3) İstekliler teklif ettikleri ürünlerin (TİTUBB) sisteminde yer alan Tıbbi Cihaz Durumu sayfası (http://ubb.iegm.gov.tr./Forms/UrunGeçmisSorgula.aspx) teklif ettikleri ürünlerin barkodu, imalatçı/ithalatçı/bayii olarak kayıtlı tedarikçi firmanın TİTUBB'a kayıtlı vergi/TC kimlik numarası ve tarih bilgisinin yer aldığı çıktıyı ihale dosyasında teklifi ile birlikte sunmalıdır.
4)Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarıda belirtilen direktifler kapsamındaki üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB barkot no'sunu, ürünün tedarikçisi ise firma tanımlayıcı no'su, bayi ise bayi kodunun yer aldığı http://212.175.169.97/IBY/Publish.htm'den hazırlamış olduğunuz dosyayı dijital ortamda (cd, disc, usb, vb.) idareye sunmalıdır.
5)667 Sayılı Olağanüstü Hal Kapsamında Alınan Tedbirlere İlişkin Kanun Hükmünde Kararname'nin 8. maddesi gereğince İstekliler firma yetkili temsilci veya temsilcilerinin(Limited Şirketlerde Mesul Müdür veya Müdürlerin, Anonim Şirketlerde Yönetim Kurulu ve varsa Mesul Müdür veya Müdürlerin, Kollektif ve Komandit Şirketler ile Şahıs firmalarında ortakların) ve vekaleten ihale dosyasında imzası bulunan personellerinin "son 10 gün içerisinde alınmış Adli Sicil Kayıtlarını*"ihale teklif zarflarında sunmalıdırlar.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
7.5.6.1 İstekliler teklif edecekleri ürünlere ilişkin her kalemin ilgili teknik şartname(ler)de belirtilen miktarda numunesini ihale dosyasıyla beraber numune teslim tutanağı ile idare yetkilisine teslim edecektir. Numunelerin üzerinde ihale sıra numarası, firma adı yer almalıdır. 7.5.6.2 Teknik şartnamede numune sayısı belirtilmeyen ürünler için istekliler 1 (bir) adet numuneyi ihale dosyasıyla beraber numune teslim tutanağı ile idare yetkilisine teslim edecektir. Numunelerin üzerinde ihale sıra numarası, firma adı ve markası yer almalıdır. 7.5.6.3 İdare, ihale komisyonu işin uzmanı üyelerinin görüşü doğrultusunda ek numune talebinde bulunabilecektir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
- Bu ihalede benzer iş olarak Kamu Kurum ve Kuruluşları veya Özel Sektöre yapılan "Tıbbi Malzeme veya Tıbbi Sarf Malzeme Alımları " teminleri kabul edilecektir |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Trakya Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma İhale Birimi Balkan Yerleşkesi/EDİRNE adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.Ü. Döner Sermaye Saymanlığının T.C. Ziraat Bankası Edirne Şubesinin TR83 000 1 0000 97320802915001 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Trakya Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma İhale Bürosu Balkan Yerleşkesi / EDİRNE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ABESLANT (100'LÜK KUTU) | 800 | kutu |
ALKOL | 7.000 | litre |
AMBU YENİDOĞAN | 50 | adet |
BİSTÜRİ UCU NO : 11 | 30.000 | adet |
BİSTÜRİ UCU NO : 15 | 35.000 | adet |
BİSTÜRİ UCU NO : 20 | 50.000 | adet |
BİSTÜRİ UCU NO : 22 | 7.000 | adet |
BONE BAYAN | 150.000 | adet |
TEK KULLANIMLIK BÖBREK KÜVETİ | 10.000 | adet |
STERİL DİSTİLE SU | 20.000 | adet |
YATAY KATLI EKG ŞERİDİ | 1.000 | adet |
ELASTİK BANDAJ 10 CM X 1,5 M | 2.000 | adet |
ELASTİK BANDAJ 15 CM X 1,5 M | 2.000 | adet |
ELASTİK BANDAJ 20 CM X 1,5 M | 1.500 | adet |
ELDİVEN NON-STERİL PUDRALI LARGE | 1.000.000 | adet |
ELDİVEN NON-STERİL PUDRALI MEDİUM | 3.000.000 | adet |
ELDİVEN NON-STERİL PUDRASIZ LARGE | 500.000 | adet |
ELDİVEN NON-STERİL PUDRASIZ MEDİUM | 1.200.000 | adet |
ELDİVEN NON-STERİL PUDRASIZ SMALL | 500.000 | adet |
ŞEFFAF ELDİVEN (TUŞE ELDİVENİ) | 350.000 | adet |
ELDİVEN NON-STERİL PUDRALI SMALL | 750.000 | adet |
İĞNE UCU SİYAH ENJEKTÖR | 40.000 | adet |
İĞNE UCU YEŞİL ENJEKTÖR | 60.000 | adet |
ENJEKTÖR 10 cc | 650.000 | adet |
ENJEKTÖR 1 cc | 160.000 | adet |
ENJEKTÖR 20 cc | 180.000 | adet |
ENJEKTÖR 2 cc | 200.000 | adet |
ENJEKTÖR 50 cc | 25.000 | adet |
ENJEKTÖR 5 cc | 600.000 | adet |
İĞNE UCU PEMBE ENJEKTÖR | 30.000 | adet |
FEEDİNG SONDA 10 F | 4.000 | adet |
FEEDİNG SONDA 6 F | 5.000 | adet |
FEEDİNG SONDA NO : 8 | 6.000 | adet |
FLASTER BEYAZ 10 X 10 | 4.000 | adet |
FLASTER BEYAZ 15 X 10 | 3.500 | adet |
FLASTER BEYAZ 5 X 10 | 10.000 | adet |
FLASTER SARI 5 X 5 | 10.000 | adet |
FLOW ADAPTÖR | 40.000 | adet |
FOLEY SONDA İKİ YOLLU LATEKS NO : 6 | 100 | adet |
HASTA BAĞLAMA BEZİ | 90.000 | adet |
İDRAR ADAPTÖRÜ BEBEK (ERKEK İÇİN) | 6.000 | adet |
İDRAR ADAPTÖRÜ BEBEK (KIZ İÇİN) | 6.000 | adet |
İNHALASYON TEDAVİ ÇEMBERİ | 2.500 | adet |
İNTRAKET NO : 26 | 30.000 | adet |
LANSET | 160.000 | adet |
LAVMAN SETİ | 8.000 | adet |
MASKE (BAĞLAMALI) | 250.000 | adet |
ÖRDEK | 10.000 | adet |
SANTRAL KATETER 3 LÜMENLİ 7 FR 30 CM | 100 | adet |
SANTRAL KATETER PEDİATRİK | 40 | adet |
SANTRAL VENÖZ KATETER ÜÇ LÜMENLİ 7 F 20 CM | 1.800 | adet |
SPİNAL İĞNE NO : 18 | 100 | adet |
SPİNAL KANÜL 20 G | 1.000 | adet |
SPİNAL KANÜL 22 G (YETİŞKİN İÇİN) | 1.000 | adet |
SÜRGÜ | 7.000 | adet |
ŞEFFAF IV KANÜL TESPİT ÖRTÜSÜ (KLOREKSİDİN İÇEREN) | 2.000 | adet |
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU 4,5 mm | 10 | adet |
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ SABİTLEYİCİ (ERİŞKİN İÇİN) | 1.200 | adet |
ÜÇ YOLLU MUSLUK | 40.000 | adet |
VAZELİN KATI | 150 | kilogram |
VAZELİN LİKİD | 1.250 | litre |
YIKAMA ENJEKTÖRÜ 50 cc | 18.000 | adet |
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/379004 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | BALKAN YERLESKESI 1 EDİRNE MERKEZ/EDİRNE |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2842352729 - 2842353889 |
c) Elektronik posta adresi | : | donersermaye@trakya.edu.tr |
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 24.10.2016 - 3215 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) | : | - |
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır |
- Eski Hali : İlan Metni - Madde 2.c
1- İhale edilen mallar sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren -365 -(doksan) gün içerisinde ; hastanenin ihtiyaçları ve stoklama durumu göz önüne alınarak, hastane Malzeme Talep Yönetim Biriminin bildireceği miktar ve zamanda hastane merkez deposuna teslim edilecektir.”
İken ;
- Yeni Hali : İlan Metni - Madde 2.c
1- İhale edilen mallar sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren -365 -(üçyüzaltmışbeş) gün içerisinde ; hastanenin ihtiyaçları ve stoklama durumu göz önüne alınarak, hastane Malzeme Talep Yönetim Biriminin bildireceği miktar ve zamanda hastane merkez deposuna teslim edilecektir.”
Şeklinde düzeltilmiştir.