• İhale No
    2016/466011
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Aralık 2016 14:00
  • İdare
    Kocaeli Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Şikayet Bedeli
    78.855,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254 ile 26.293.115 TL arası
  • Yayın Tarihi
    14 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-KOCAELİ DERİNCE SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

8 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/466011
1-İdarenin
a) Adresi : Ibni Sina Mah. Sopali Mevkii 0 41900 DERİNCE/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2623178000 - 2622335534
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@kddh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 8 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : KOCAELİ DERİNCE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ İbni Sina Mah. Lojman Sok. Sopalı Mevkii 41900 DERİNCE/KOCAELİ- SARF MALZEME DEPOSU
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi sipariş geçildikten sonra 15 (onbeş) takvim günüdür. Yüklenici peyder pey İhale üzerinde kalan miktardaki Sipariş üzerine Hastanemiz sarf malzeme deposuna irsaliye, teslim eden ve teslim alanların imzası karşılığında teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : KOCAELİ DERİNCE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ İBNİ SİNA MAH. LOJMAN SOK. SOPALI MEVKİİ 41900 DERİNCE/KOCAELİ
b) Tarihi ve saati : 07.12.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1-İstekliler teklif ettikleri malzemelere ait Sağlık Bakanlığından onaylı UBB çıktılarını ihale dosyasında sunacaktır. UBB çıktıları üzerinde teklif verilen kaleme ait sıra numarası yazılı olacaktır. UBB çıktısı olmayan kaleme ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

2-Firmalar sözleşmeye gelirken, teklif vermiş oldukları kalemlere ait fiyatlarını HUAP KİK İHALE BİLDİRİM YAZILIMI üzerinden giriş yaparak , bu yazılımdan alacakları XML uzantılı dosyayı CD ye yükleyerek , CD yi sözleşmeye gelirken  getireceklerdir.

3-Firmalar birim fiyat teklif cetvellerinde, UBB ve SUT kodlarını belirtmek zorundadırlar.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen malzemeler için en az 1 adet numune verilecektir.Numune verilmeyen kalemlere ait teklifler  değerlendirmeye alınmayacaktır.Numuneler ihale öncesinde numune teslim tutanağı ile birlikte imza karşılığı  satınalma servisine teslim edilecektir.İhaleden sonra getirilen numuneler değerlendirmeye alınmayacaktır.Numuneler üzerinde teklif veren firmanın adı ve hangi kaleme ait olduğu belirtilecektir.Numuneler teknik şartnameye göre değerlendirilecek olup, teknik şartnameye uygun olmayan numuneler değerlendirme dışı kalacaktır. Numune verilirken verilen numunelerin  kullanılarak değerlendirilebileceği göz önünde bulundurulmalıdır.Sözleşmelerin imzalanmasını müteakip kullanılmayan numuneler firmanın isteği doğrultusunda iade edilecektir. Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 3 (üç) ay içinde yüklenicinin teslim ettiği malzemelerde miad sorunu yaşandığı takdirde idarenin talimatı doğrultusunda miad sorunu yüklenici tarafından çözüme kavuşturulacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel sektörde gerçekleştirilen her türlü tıbbi sarf malzeme alımları.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı KOCAELİ DERİNCE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ - SATINALMA SERVİSİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI İZMİT ŞUBESİ TR 35 0001 2009 4430 0005 0001 34 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KOCAELİ DERİNCE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-SATINALMA SERVİSİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:

Tedarikçi firma, alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada, malzemenin barkod numarası ile SUT kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma, bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından, hastanemiz idaresi de bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
VOLÜMETRİK İNFÜZYON POMPA SETİ 30.000 adet
HEMOFİLTRASYON SETİ 450 adet
HEMOFİLTRE HIGH FLUX (YÜKSEK AKIŞ) 450 adet
HASTA SOLUNUM DEVRESİ YENİDOĞAN 325 adet
ACT KARTUŞU 2.000 adet
VENA SAPHENA MAGNA-PARVA EMBOLİZAN AJAN 60 adet
LAZER KILAVUZLU CİHAZLI MİKRO ÖRGÜLÜ TESLİM KATATERİ 30 adet
İNTRAOSSEOUS (KEMİK İÇİ) İNFÜZYON İĞNE SETİ 10 adet
01 Aralık 2016

İhale Tarihi 22.12.2016 14:00 olarak değişmiştir.