• İhale No
    2016/473004
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Aralık 2016 10:00
  • İdare
    ADANA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ADANA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

23 KALEM ÜROLOJİ VE NEFROLOJİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/473004
1-İdarenin
a) Adresi : Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3224557027 - 3224557098
c) Elektronik Posta Adresi : khb01.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 23 KALEM ÜROLOJİ VE NEFROLOJİ SARF MALZEME
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Alım Yapan İdarelerin Depoları
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına mütekaip peyderpey yazılı sipariş bildiriminden itibaren 10 gün içerisinde sipariş çekilen miktar malzeme Sağlık Tesisine teslim edilecektir.Sağlık tesisi ihtiyacına göre yada stokla ilgili kanun ve/veya yönetmeliklerde değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir.Yeni program firmaya tebliğ edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır . Süreçlerin uzaması halinde işe başlama süresi belirtilen tarihten sonraki bir tarih olsa bile işin bitiş tarihi 30 Ekim 2017 tarihini geçemez.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı Salonu -Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana
b) Tarihi ve saati : 08.12.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1-İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında, teklif ettikleri ürünler için TİTUBB ürün kayıtları ile firma ve/veya bayilik kayıtlarını (her bir ürün için sıra numarası belirterek) ibraz edeceklerdir

2-) Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için ise; o ürünün üreticisi ya da ithalatçısı tarafından, kaşeli ve imzalı olarak verilen ve söz konusu ürünün ''kapsam dışı olduğu'' ile ilgili yazılı beyanını içeren belgeyi ve isteklinin o ürünü satmaya yetkili olduğuna dair üretici/ithalatçı/yetkili satıcı belgelerini (her bir ürün için sıra numarası belirterek) BU ŞARTNAMENİN 7.7. MADDESİNİN "BELGELERİN SUNULUŞ ŞEKLİ" BAŞLIĞI ALTINDA BELİRTİLEN HÜKÜMLER DOĞRULTUSUNDA ihale teklif zarfı içerisinde ibraz edeceklerdir.

3-)İdare tarafından tespit edilen SUT kodları idare düzeyinde ihtiyaç listesinde belirtilmiş olup, idare düzeyindeki ihtiyaç listesinde belirtilen SUT kodlarının hatalı olduğuna dair idareye başvuru yapılabilir. Bu durumda idare ihalelere Yönelik Başvurular Hakkında Yönetmelik uyarınca gerekli incelemeyi yaparak başvuruyu sonuçlandıracaktır. İstekli tarafından teklif edilen TİTUBB barkodları ile SUT eşleşmesi kontrol edilecek olup, idare tarafından belirtilen SUT kodları ile eşleşmeyen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhale ihtiyaç listesinde yer alan kısımlara ait teklif veren istekliler, teklif verdikleri kısımlara ait numuneleri (firma adı ve ürün sıra numarasını numune malzeme üzerine yazmak suretiyle) numune teslim tutanağı ile birlikte ihale tarih ve saatinden önce satınalma birimine teslim edeceklerdir. Numune talep edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğu numune üzerinden değerlendirilecek olup, numunesi teknik şartnameye uygun olmayan malzemelere ait teklifler ile istenildiği halde numune teslim edilmeyen kalemlere ait teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.Teslim  edilen numuneler,  İhale Komisyonu Uzman Üyeleri tarafından teknik şartnameye uygunluğunun tespit edilmesi amacıyla kullanılacağından  numuneler için kurumdan hiçbir ücret ve iade talep edilmeyecektir.  İhtiyaç listesindeki 23 kısmın tamamından en az 1(bir) adet  numune istenmektedir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinin Türkiye Halk Bankası Gazipaşa Bulvarı Şubesi nezdindeki TR76 0001 2009 1650 0005 0000 10 İBAN Nolu hesabına Doküman bedelini yatırarak, ıslak imzalı makbuz mukabilinde Satınalma Biriminden alınabilir. İhaleye katılmak isteyen Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı gerçek kişiler ile Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına göre kurulmuş tüzel kişilerin EKAP a kayıt olması zorunludur. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi- Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Periton Diyaliz CAPD Ultra Transfer Seti 10 adet
Periton Diyaliz Katater Adaptörü 10 adet
Periton Diyaliz Titanyum Adaptörü 10 adet
Periton Diyaliz Katater Bağlantısı 10 adet
ÇİFT LÜMENLİ PEDİATRİK HEMODİYALİZ KATETER KİTİ 7F 10 adet
Contalı ucu balonlu trokar 20 adet
Double-J Kateter (Silikon) 30 adet
Endopyelotomi Kateteri 5 adet
İçinden lazer fiberi geçebilen 3 f basket 10 adet
Loop Uçlu Plazmakinetik Rezektoskop Elektrodu 24 F İnce (Super Plus) 12 adet
Loop Uçlu Plazmakinetik Rezektoskop Elektrodu 24 F Kalın (Super Sect) 12 adet
Perkütan nefrolitotomi dilastasyon ve kılıf seti 150 adet
Preperitoneal veya retroperitoneal distansiyon balonu küre şeklinde 3 adet
Reusable Laparoskopik portegue 2 adet
Nelaton Sonda(Tiemann Sonda Muhtelif Ebatlarda) 33 adet
Üreteral Giriş Klıfı 12 adet
Üriner diversiyon stent set (mono j) 3 adet
Ürodinamik Basınç Transducer 7 adet
Ürodinamik EMG Elektrodu 200 adet
Ürodinamik Pompa İnfüzyon seti 7 adet
Ürodinamik Rektal Kateter Sulu 150 adet
Ürodinamik Sistometri Kateteri Sulu 150 adet
Ürodinamik Bağlantı Tüpü 7 adet