• İhale No
    2012/47905
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Mayıs 2012 10:00
  • İdare
    Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Yayın Tarihi
    19 Nisan 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi-mardin
25 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/47905
1-İdarenin
a) Adresi : Savurkapı Mah. İl Sağlık Müdürlüğü Yanı 47100 Mardin Merkez
Mardin
b) Telefon ve faks numarası : 4822131400 - 4822131700
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@mardinadsm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Tıbbi Malzeme Ambarı
c) Teslim tarihi : Malzemeler sözleşme imzalandıktan sonra ihtiyaca binaen sipariş tarihinden itibaren 15 iş günü içerisinde peyder pey teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın Alma Birimi/Savur Kapı
Mah. İl Sağlık Müdürlüğü Yanı Meydanbaşı Mevkii Mardin
b) Tarihi ve saati : 08.05.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Bu İhalenin; Anestezik Ajan Andrenalin İçermeyen ve Lidokain HCL+Epinefrin 2 ml, kalemlerine İsteklinin ilaç deposu olması halinde Sağlık Bakanlığı Ecza Deposu Ruhsatı, imalatçı olması halinde imalatçı olduğunu gösterir belgelerin aslı veya noter onaylı sureti ithalatçı olması halinde ithalatçı olduğunu gösteren belgelerin aslı veya noter tasdili sureti ile TİTUBB´ na kayıtlı olduğunu gösterir belgeleri verecektir.
Ecza Depoları dışında ihalenin diğer kalemlerine teklif verecek firmaların; Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri “T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi bankasına kayıtlı olduklarını İnternet çıktıları ile belgeleyeceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri “T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi bankasına kayıtlı oldukları gerekir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1. İlaç ve Kavitron Cihazı dışında Tüm Malzemelere numune verilecektir. Verilen numunelerin karışmaması açısından her numune üzerine İhale Kalem sırası ve firma kaşesi olmalıdır. Numuneler dağınık olmayacak her numune kendine ait ambalaj içinde yoksa bir poşet içinde olmalı tüm numuneler bir kutu veya kutular içinde olmalıdır.
2. Numuneler ihale saatinden önce Merkezimiz Taşınır Kayıt Kontrol yetkilisine tutanak karşılığında teslim edilmiş olmalıdır. İhale saatinden sonra kesinlikle numune teslim alınmayacaktır. Tespiti halinde teklif değerlendirmeye alınmayacaktır.
3. İhalenin Kavitron Cihazına teklif verecek İsteklilerin teklif verecekleri cihaza ait teknik şartname maddelerine ayrı, ayrı ve Türkçe olarak cevap vereceklerdir. Bu cevaplarda teklif edilen cihazların “ Marka Model belirtilmeli ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mardin Ağız ve Diş Sağlığı
Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 80 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C Ziraat Bankası Mardin ŞB. TR8800 0100 0092
4855 7785-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın Alma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AĞIZ İÇİ KÜRET (CERRAHİ) 200,000 ADET
AKIŞKAN KOMPOZİT 200,000 ADET
ALÇI MAKASI 5,000 ADET
ANESTEZİK AJAN (ANDRENALİN İÇERMEYEN) 1.000,000 AMPUL
ARKA DİŞ IŞINLI KOMPOZİT DOLGU 100,000 TÜP
AYNA SAPI 300,000 ADET
ÇELİK FREZ (KLİNİK İÇİN) 600,000 ADET
ENDODONTİK POST VİDASI 20,000 KUTU
FLASTER 20,000 ADET
NÖTRAL FLOR JEL 25,000 LİTRE
GEÇİCİ DOLGU MADDESİ 100,000 ADET
İSPİRTO OCAĞI 20,000 ADET
KANAL DOLGU PATI 60,000 ADET
KAPSUL AMALGAM (2 'LİK) 500,000 KUTU
KAVİTRON ANAHTARI 30,000 ADET
KAVİTRON CİHAZI 10,000 ADET
KLİNİK MİKROMOTOR (ANGULDURVA+PİYASEMEN DAHİL) 30,000 ADET
KOMPOZİT BİTİRME CİLA DİSKLERİ 80,000 SET
LİDOKAİN HCL+EPİNEFRİN 2 ML 100.000,000 AMPUL
MASKE LABORATUAR İÇİN 100,000 ADET
OKSİJENLİ SU 30,000 LİTRE
POLİSAJ PASTASI 50,000 ADET
SİMAN SPATÜLÜ 250,000 ADET
SPONGESTAN 60,000 PAKET
TEK KULLANIMLIK FLOR KAŞIĞI 180,000 PAKET