• İhale No
    2012/50167
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mayıs 2012 10:30
  • İdare
    Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    27 Nisan 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi -ba kır kö y
Hastanemiz 2012 Mali Yılı Kardiyoloji Biriminin İhtiyacı 35 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/50167
1-İda re nin
a) Adresi : Bakirköy Dr.Sadi Konuk Egt.ve Ars.Hast.Zuhuratbaba Mh. Dr.
Tevfik Saglam Cad. 11 Bakırköy İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2124147171 - 2125430709
c) Elektronik Posta Adresi : beahgc@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Deposu
c) Teslim tarihi : İşe başlama tarihi 25.06.2012'dir Siparişe müteakip 45 (kırkbeş) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. Malzemelerin son teslim tarihi 31.12.2012'dir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bakırköy Dr.Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi B Blok
Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 25.05.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İhaleye teklif verecek istekliler; TİTUBB kapsamında olan ürünler için TİTUBB'a kayıt olduklarına dair belgelerini sunacaklardır. TİTUBB kapsamında olmayan ve bunu belgeleyenler için CE belgelerini ihale teklif dosyalarında sunmaları gerekmektedir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen ürünlerin idarece hazırlanan Teknik Şartnameye uygunluğunu teyit edebilmek için; istekliler teklif ettikleri ürünlere ait katalog ve/veya fotoğraf ihale dosyasında sunulması zorunludur. Kataloglar Türkçe Tercümesi ile birlikte verilecek ve Teknik Şartnamede istenen özellikler katalog üzerinde işaretlenmiş olacaktır.Ürünlerin Teknik şartnameye uygunluğunun tespiti için numune getirilmesi zorunludur. İhaleye müteakip 7 (yedi) gün içerisinde numuneler bir tutanakla teslim edilecektir. Teslim tutanağı ürün garanti süresi boyunca firma tarafından muhafaza edilecektir. Numuneler üzerinde ihale kayıt numarası, ihale sıra numarası, firma adı telefon numarası kolay çıkmayacak ve silinmeyecek şekilde belirilecektir. Numune teslimi istenen sürede yapılmaması halinde teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Numune teslim tutanağında ürün adı ve markası açıkça belirtilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bakırköy Dr.Sadi Konuk
Eğitim ve Araştırma Hastanesi B Blok Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bakırköy Dr.Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi B Blok Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Fiber Optik İntraaortik Balon Kateteri 100,000 Adet
ASD Kapama Cihazı 35,000 Adet
PFO Kapama Cihazı 15,000 Adet
ASD - PFO Yükleme Cihazı 20,000 Adet
Self Extbl Periferik Stent 10,000 Adet
Balon Extbl Periferik Stent 20,000 Adet
Self Extbl Corutis Stent 20,000 Adet
Periferik Balon 5,000 Adet
Corutis Balon 5,000 Adet
Emboli Koruma Filtresi 10,000 Adet
ICD VVI-R 15,000 Adet
ICD DDD-R 5,000 Adet
ICD Elektrod Ventriküler 20,000 Adet
Kalıcı Pace Macer VVI-R 30,000 Adet
Kalıcı Pace Macer DDD-R 10,000 Adet
Kalıcı Pace Macer Elektrod Ventriküler 40,000 Adet
Kalıcı Pace Macer Elektrod Atrial 15,000 Adet
Koroner Greft Stent 4,000 Adet
Bifülkasyon Stent 3,000 Adet
Süper Stif GuideWire 260cm 40,000 Adet
Guide Wire Flopy 0,014 2.000,000 Adet
Sheat 6F 11cm 4.000,000 Adet
Otomatik Y Konnektür 2.500,000 Adet
Guide Wire Hidrofilik 180cm 500,000 Adet
Total Oplüzyon Balonu 1.000,000 Adet
Balon Nonkompliyon 400,000 Adet
Bor Metal Stent 1.000,000 Adet
Krom Cobalt Stent 1.300,000 Adet
Diognostik Kateter 6F 5.000,000 Adet
Guding Kateter 6F 2.500,000 Adet
Süper Stif GuideWire 0,038 200,000 Adet
Pompa Enjektör 150ml 250,000 Adet
İndiflatör 2.500,000 Adet
İlaç Kaplı stent 100,000 Adet
Anjio Sortu ve Hasta Sortu 15.000,000 Adet