• İhale No
    2017/113976
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Nisan 2017 10:00
  • İdare
    Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Yayın Tarihi
    15 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ- DİYARBAKIR GAZİ YAŞARGİL SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2017 Mali Yılı 24 Kalem Tıbbi Sarf (Girişimsel Radyoloji) Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/113976
1-İdarenin
a) Adresi : ÜÇKUYULAR ELAZIG YOLU ÜZERI 10.KM. KAYAPINAR/DİYARBAKIR
b) Telefon ve faks numarası : 4122580060 - 4122580058
c) Elektronik Posta Adresi : diyarbakireah1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 24 Kalem Tıbbi Sarf (Girişimsel Radyoloji ) Malzemeö Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : S.B.Ü Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tıbbi Sarf Ambarı
c) Teslim tarihi : 1 ve 24. kalemler arasında olan malzemeler İdarimizin ihtiyacı doğrultusunda peyder pey veya tek seferde teslim edilecektir. Sipariş verilmesini müteakip, siparişte istenilen miktar beş (5) iş günü içerisinde teslim edilecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : S.BÜ Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi İdari Bölüm Kat:2 Toplantı Salonu / Elazığ Yolu 10. Km. Üçkuyular Mevkii Kayapınar/Diyarbakır
b) Tarihi ve saati : 06.04.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a-Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olmalı ve ürünün UBB kayıt numarası, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, SUT alan kodu ve  marka adı teklif mektubunda yazılmalıdır.

b-Ayıca malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını Ulusal Bilgi Bankası İnternet sitesinden alınmış kayıt formu belgesi ile belgeleyeceklerdir ve belge ihale dosyasında sunulacaktır.

c-İştirakçi firmalar sunmuş olduğu ürünün yetkili bayisi olduğunu belgelemeli ve belge ihale dosyasında sunulmalıdır.

d-UBB’ ye kayıtlı olmayan ürünler "kapsam dışı" olarak teklif mektubunda belirtilecektir. Üretici firmadan ürünün  "kapsam dışı" olduğuna dair yazı sunulacaktır.

e- İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait UBB kodunun idarenin talep ettiği ürün Sut alan koduyla uyuşmalı, aksi taktirde ilgili kalem değerlendirmeye alınmayacaktır.

f- Teklif edilen ürünlerin UBB kayıtları alan tanımları ve jenerik isimleri Medula sistemine tanıtılmış olması gerekmektedir. Yapılacak inceleme sonucu kaydı olmayan veya yanlış kaydedildiği tespit edilen ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

g- Verilen UBB kodunun uygun  olmayan sut alan tanımıyla eşleştirildiğinin tespit edilmesi durumunda oluşmuş olan tüm maddi zarar firma tarafından karşılanacaktır.

h-Tedarikçi firma,alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada ,malzemenin barkod numarası ile SUT kodunu belirtecektir.Tedarikçi firma,bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur.Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından,hastanemiz idaresi de bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilecektir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Numunelerin  ihale saatinden önce  teslim edilmesi gerekmektedir. ihale saatinden sonra getirilen numuneler teslim alınmayacaktır.
Teklif verilen kalemler için en az 1 (bir) adet numune verilecektir.Numunesi  olmayan kalemler değerlendirilmeye alınmayacaktır.  Numune değerlendirme esnasında gerekli görülen kalemlerde  ek  numune istenebilecek ve numuneler en geç 3 (üç) iş günü içinde numuneyi değerlendiren komisyona teslim edilecektir. Süresi içinde getirilmeyen numuneler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde yapılmış her türlü tıbbi sarf  malzeme alım işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı S.B.Ü Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi / Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar S.B.ÜGazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi / Elazığ Yolu 10. Km. Üçkuyular Mevkii Kayapınar/Diyarbakır adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüz seksen) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KATATER ANJİOGRAFİ ÖRGÜLÜ YUMUŞAK UÇLU (TÜM ÇEŞİTLERİ) 50 adet
KATETER ANJİOGRAFİ HİDROFİLİK/TAMAMI HİDROFİLİK YUMUŞAK UÇLU (TÜM ÇEŞİTLERİ) 300 adet
KATETER ANJİOGRAFİ İŞARETLİ KALİBRASYON KATETERİ 20 adet
KLAVUZ TEL 032"-038" AMPLATZ 260-300 CM 100 adet
KLAVUZ TEL 032"-038" HİDROFİLİK 50 adet
KATETER DRENAJ BİLİER/KİLİTLİ SET/HİDROFİLİK KİLİTLİ SET/HİDROFİLİK KİLİTLİ RO İŞARETLİ SET 50 adet
KATETER DRENAJ ÇOK AMAÇLI KİLİTLİ TEK AŞAMALI KİLİTLİ 300 adet
SET İNTRODUSER PERİFERİK 15 CM VE ALTI ÖRGÜSÜZ 160 adet
KATETER KLAVUZ NÖROVASKÜLER ÖRGÜLÜ 30 adet
KATETER KLAVUZ PERİFERİK ÖRGÜLÜ 30 adet
KLAVUZ TEL 032"-038" HİDROFİLİK SERT 260-300 CM 50 adet
KLAVUZ TEL 032"-038" SÜPER SERT 140-190 CM 100 adet
KLAVUZ TEL ANJİOPLASTİ 014-018" REKANALİZASYON AMAÇLI 100 adet
GİRİŞ İĞNESİ SELDİNGER İKİ PARÇALI 300 adet
ENJEKTÖR KİLİTLİ 5.000 adet
LOKALİZASYON İĞNELERİ 20 adet
SET İLK GİRİM MİKRO VASKÜLER STANDART 100 adet
SET İLK GİRİM MİKRO BİLİYER 50 adet
BİYOPSİ İĞNESİ DOKU ALAN OTOMATİK KENDİNDEN TABANCALI SİLİNDİRİK PARÇA ALAN 500 adet
İNFLATÖR (BALON ŞİŞİRME AMAÇLI)/DEFLATÖR 60 adet
PORT BASINCA DAYANIKLI ERİŞKİN 250 adet
PORT TİTANYUM PEDİATRİK 30 adet
ABLASYON VENÖZ RF SETKAMERA KILIFI 60 adet
KAMERA KILIFI 2.000 adet