• İhale No
    2017/208735
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mayıs 2017 10:00
  • İdare
    UŞAK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    03 Mayıs 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

AMELİYATHANE VE ANESTEZİ SARF MALZEME ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/208735
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 81 KALEM AMELİYATHANE VE ANESTEZİ SARF MALZEME ALIMI İŞİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : UŞAK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ UŞAK ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ AMBARI
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip malzemeler Kamu Hastaneleri Birliği Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi ilgili ambarına 8 parti halinde teslim edilecektir. İlk parti sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 iş günü içerisinde, ikinci parti 2017 Eylül ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Üçüncü parti 2017 Kasım ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Dördüncü parti 2018 şubat ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Beşinci parti 2018 Mayıs ayının ilk 7 iş günü içerisinde , Altıncı parti 2018 Ağustos ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Yedinci parti 2018 Kasım ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Sekizci parti 2019 Şubat ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi ilgili ambarına teslim edilecektir. Hastanenin acil ihtiyaçlarının olması halinde İl Stok Koordinasyon Birimi tarafından sipariş verildikten sonra malzemeler 7 iş günü içerisinde Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi ilgili deposuna teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 31.03.2019 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 25.05.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen sarf malzemeler TİTUBB(Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası) kayıt belgesine haiz olmalı ve TİTUBB’da “Sağlık Bakanlığı ve SGK tarafından onaylıdır.”ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir.Onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır.Teklif veren isteklilere verilmiş yetki  belgesi de teklife eklenecektir.(TİTUBB bayi bilgi formu)

T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıt zorunluluğu bulunmayan Tıbbi Sarf Malzemeler için üretici firma veya ithalatçı firmanın yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanı ya da resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösteren belgenin sunulması halinde Tıbbi Sarf Malzemelere ait T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıtlı olduğuna dair belge aranmayacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a-İstekliler verdikleri numunelerin üzerine firma ismini ve ürünün ihaledeki sıra numarasını belirtilen etiket yapıştıracaklardır. Alımına çıkılan malzemelerden orijinal ambalajlarında; 

* 2-3-4-7-12-14-20-21-22-23-24-27-28-29-30-31-33-34-36-37-38-39-40-41-46-47-50-51-52-53-54-72-73-74. kalemler için 1(bir) adet,
* 26-35. kalemler için 5’er adet,
* 48-49. kalemler için 12’şer adet,
* 1-5-6-8-9-10-11-13-15-16-17-18-19-25-32-42-43-44-45-55-56-57-58-59-60-61-62-63-64-65-66-67-68-69-70-71-75-76-77-78-79-80-81. kalemler için 2(iki)’şer adet numune verilecektir.

Teklif veren  istekliler ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla teklif verecekleri sarf malzemeler için  ihale tarih ve saatine kadar teklif etmiş olduğu kalemlere ait  numunelerini ihale komisyonuna bir tutanakla  teslim edeceklerdir.

İstekliler teklif mektuplarında teklif ettikleri kalemlerin ihale sıra numarasını, markasını ve UBB barkod numaralarını belirtileceklerdir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin T.Halk Bankası Uşak Şub. TR200001200978200006100047 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANESTEZİ SANTRAL VENÖZ KATATER 7F ÜÇ LÜMENLİ 850 adet
ATROSKOPİK ÖRTÜ SETİ 530 adet
BASINÇLI YARA YIKAMA SETİ 860 adet
BASKET KATATER SIFIR TİP NO:3FR 5 adet
BORUSUZ NAZAL TAMPON İPLİ 8CM 3.000 adet
BORUSUZ NAZAL TAMPON İPLİ 10CM 700 adet
DİZ ÖRTÜ SETİ 620 adet
EMBOLEKTOMİ KATATERİ 3F 100 adet
EMBOLEKTOMİ KATATERİ 4F 100 adet
EMBOLEKTOMİ KATATERİ 5F 100 adet
EMBOLEKTOMİ KATATERİ 6F 50 adet
EMBOLEKTOMİ KATATERİ 7F 20 adet
EPİDURAL İĞNE 18G 250 adet
EPİDURAL KATATER SET NO:18 1.800 adet
HEMOVAC DREN TEKLİ 12 CH 600 adet
HEMOVAC DREN TEKLİ 14 CH 1.050 adet
HEMOVAC DREN ÇİFTLİ 12 CH 700 adet
HEMOVAC DREN ÇİFTLİ 14 CH 350 adet
HUMECA DERMATOM BIÇAĞI 100 adet
KALÇA ÖRTÜ SETİ 60 adet
KİŞNER TELİ 1.5 MM 200 adet
KİŞNER TELİ 2 MM 300 adet
KİŞNER TELİ 2.5 MM 300 adet
KİŞNER TELİ 4 MM 100 adet
MİNİWAC DREN 380 adet
PERFÜZATÖR LİNE SET NORMAL 150 adet
PERNÖZ DREN İNCE 350 adet
PROLEN MESH 8*13 30 adet
PROLEN MESH 10*15 40 adet
PROLEN MESH 15*15 170 adet
PROLEN MESH 30*30 75 adet
SEREBRAL/ SOMATİK OKSİMETRE SENSÖRÜ 150 adet
SİLİKON STRAIGHT DREN 50 CM X-RAY ÇİZGİLİ 24F 200 adet
SİLİKON STRAIGHT DREN 50 CM X-RAY ÇİZGİLİ 27F 200 adet
SPİNAL İĞNE NO: 25 6.100 adet
STAPLER DAİRESEL ANASTAMOZ DİSP. 25 MM 6 adet
STAPLER DAİRESEL ANASTAMOZ DİSP. 28 - 29 MM 10 adet
STAPLER DAİRESEL ANASTAMOZ DİSP. 34 MM 3 adet
STAPLER DÜZ KAPATICI KESİCİ (55-60 MM) 3,5 - 4,8 MM 50 adet
STAPLER DÜZ KAPATICI KESİCİ (75-80 MM) 4,8 MM 80 adet
STAPLER DÜZ KAPATICI KESİCİ (100 MM) 4,8 MM 12 adet
SURGİCEL OKSİDE REJENERE KANAMA DURDURUCU 1.030 adet
T - DREN 16 20 adet
T - DREN 18 20 adet
T - DREN 20 20 adet
TAŞ ÇIKARTMA KATATERİ STONE CONE NİTİNAL SPİRAL 2 adet
TEKLİ BASINÇ SETİ 300 adet
TİTANTUM KLİP M/L 4.800 adet
TİTANYUM KLİP L 3.000 adet
TORAKS KATATERİ NO:12 20 adet
TORAKS KATATERİ NO:16 28 adet
TORAKS KATATERİ NO:36 300 adet
TORAX TÜPÜ 2000 CC ( DRENAJ SİSTEMİ) 508 adet
TRANSOBTURATÖR TAPE POL.MULTİF/MONOF SET (TOT) 50 adet
T-TÜP (KULAK VENTİLASYON TÜPÜ) 20 adet
TÜP ENDOTRAKEAL BALONLU NO: 2.5 10 adet
TÜP ENDOTRAKEAL BALONLU NO: 3 40 adet
TÜP ENDOTRAKEAL BALONLU NO: 3.5 50 adet
TÜP ENDOTRAKEAL BALONLU NO: 4 200 adet
TÜP ENDOTRAKEAL BALONLU NO: 4.5 70 adet
TÜP ENDOTRAKEAL BALONLU NO: 5 260 adet
TÜP ENDOTRAKEAL BALONLU NO: 5.5 120 adet
TÜP ENDOTRAKEAL BALONLU NO: 7.5 1.420 adet
TÜP ENDOTRAKEAL BALONLU NO: 8 1.020 adet
TÜP ENDOTRAKEAL BALONLU NO: 8.5 120 adet
TÜP ENDOTRAKEAL KAFLI SPİRALLİ NO: 4 40 adet
TÜP ENDOTRAKEAL KAFLI SPİRALLİ NO: 4,5 90 adet
TÜP ENDOTRAKEAL KAFLI SPİRALLİ NO: 5 20 adet
TÜP ENDOTRAKEAL KAFLI SPİRALLİ NO: 5,5 20 adet
TÜP ENDOTRAKEAL KAFLI SPİRALLİ NO: 6,5 10 adet
TÜP ENDOTRAKEAL KAFSIZ NO: 2,5 40 adet
ÜRETRAL BALON DİLATASYON İNTRODUSER SHEATH SET 10 adet
ÜRETROTOM BIÇAĞI (ÇİFT BACAKLI) 10 adet
VENTİLATÖR DEVRESİ PEDİATRİK 150 adet
Y TUR SETİ PUARSIZ 800 adet
YUMUŞAK DREN - DRENAJ TORBALI 12 F 40 adet
YUMUŞAK DREN - DRENAJ TORBALI 15F 120 adet
YUMUŞAK DREN - DRENAJ TORBALI 18 F 200 adet
ANJİO KORONER KILAVUZ (GUİDEWİRE) KATETER 6F-7F 1.800 adet
ANJİO PTCA KILAVUZ TEL 0.014 150-190CM FLOPYY 1.500 adet
ANJİO NON-KOMPLİAN PTCA BALON KATETERİ 500 adet