• İhale No
    2017/216509
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mayıs 2017 10:00
  • İdare
    TOKAT KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Tokat
  • İşin İli
    Tokat
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    08 Mayıs 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2017 YILI PATOLOJİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/216509
1-İdarenin
a) Adresi : PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100 TOKAT MERKEZ/TOKAT
b) Telefon ve faks numarası : 3562150060 - 3562150080
c) Elektronik Posta Adresi : tokkhbsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2017 YILI PATOLOJİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : TOKAT DEVLET HASTANESİ;;TURHAL DEVLET HST.;ERBAA DEVLET HST.;NİKSAR DEVLET HST.. lerinin ilgili depolarına mesai saatleri içerisinde teslim edilecektir
c) Teslim tarihi : 1-Teslimatlar işe başlama tarihinden itibaren 12 (ay) içerisinde 2 (iki)' er aylık periyotlar halinde yapılacaktır. Firma sipariş yazısı çekildikten en geç 10 gün içerisinde ürünleri hastanelerin ilgili depolarına teslim edecektir. Öngörülemeyen durumlar olması halinde idarece en az 10 (on )gün önce bildirim yapmak kaydı ile idare teslimat programında değişiklik yapma hakkına sahiptir. 2-Teslimatlar mesai saatler içerisinde teslim edilecektir. 3-İdarelerce sipariş yazısı firmalara tebliğ edilmeden ürün gönderilmeyecektir. Gönderilen ürünlere idarelerce resmi işlem yapılmayacak ve ürünler geri iade edilecektir. 4- Malların teslimatı; teknik şartname ekinde sunulan ihale ihtiyaç listesindeki hastanelere dağılım listesine göre yapılacaktır. Yüklenici firmalar dağılım listesine göre malzemeleri teslim etmekle yükümlüdürler. Yüklenici bir sağlık tesisinin malzemesini bir başka sağlık tesisinin malzemesini genel sekreterlik veya ilgili sağlık tesisinin uygun görüşünü almadan teslim etmeyecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Tokat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi -PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100
b) Tarihi ve saati : 25.05.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a)İstekliler ve teklif ettikleri ürünler Sağlık Bakanlığı T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası ( TİTUBB ) sistemine kayıtlı olması ve Tıbbi cihazlar/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde " SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN ONAYLIDIR." ibaresi aranacaktır. İhaleye teklif veren istekli tedarikçi firma ( üretici/ithalatçı ) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir kayıtlarını ( T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleri ) teklif ettikleri ürünlere ait TİTUBB kayıtları ile birlikte sunulacaktır. Teklif edilen ürünlerin kayıtlı olduğunu gösteren barkod numaraları ihale ihtiyaç listesindeki sıraya göre belirtilecektir. TİTUBB tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı birim fiyat cetvelinde belirtilecektir.
b) TİTUBB mevzuatı kapsamı dışındaki malzemeler için isteklilerin yönetmelik kapsamında olmadığı ile ilgili beyanı esas alınacak ve sunulan ilgili belgelere göre işlem yapılacaktır. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması, ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüte düşülmesi halinde satın alma süreci tamamlanmadan önce ürüne veya cihaza ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğüne veya diğer ilgili yerlere intikal ettirilerek görüş alınacak ve değerlendirme bu görüş çerçevesinde yapılacaktır.
Ayrıca, istekli tarafından malzemenin kapsam dışı olduğunun beyan edilmesi halinde, idarenin bu ürünle ilgili olarak TİTUBB kayıtları yüzünden herhangi bir zarara uğraması (SGK geri ödemesinin yapılmaması gibi) halinde bu zarar ve ziyan istekliden tahsil edilecektir.
c) Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği gereği teklif edilen ürünlere ait firmalarca Sağlık Bakanlığından ürün kodlarının alınmış olması ve firma / bayi tanımlayıcı kodu verilmesi gerektiği yukarıdaki açılamalarda belirtilmiştir. Bu bilgilerin hatalı olması nedeni ile kurumumuzun zarara uğradığının belgelenmesi halinde oluşan zarar, teklif veren firmadan tazmin edilir, sorun çözülünceye kadar faturaları ödenmez, faturanın zararı karşılamaması halinde isteklinin diğer alacaklarından tahsil edilir

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- İhaleye katılan istekliler; Teknik şartnamede  farklı bir düzenleme öngörülmemişse teklif ettikleri ürünlerin idarece hazırlanan teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek için her bir kalem için en az 1 ( bir ) orijinal ambalajlarında açılmamış olarak numunelerini ( marka, miktar v.b. belirterek ) son teklif verme saatine kadar ihale komisyonuna numune teslim tutanağı ile teslim edeceklerdir. Orijinal ambalajında verilmeyen numuneler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numaralı ürünlerde tüm numaralar tek kalemde çıkılmışsa tüm numaralar için de numune teslim edilecektir. Teklif edilen ürünlerin uygunluğu teslim edilen numuneler değerlendirilerek yapılacaktır. Yapılan inceleme ve değerlendirme sonucunda uygun bulunmayan ürünler değerlendirilmeye alınmayacaktır. Gerek duyulduğu takdirde değerlendirme aşamasında numune sayısı yetersiz kalırsa tekrar numune istenebilecektir.
2- Teslim edilen her bir numunenin üzerine ihale ihtiyaç listesindeki sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilecektir. Sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilmeyen numuneler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
3- Distribitör firmaların iletişim bilgileri ürün üzerinde etiketle belirtilecektir.
4- Birim fiyat teklif cetvelinde ; teklif edilen ürüne ait UBB kodu ve markası açıkça belirtilecektir.
5- Sözleşme imzalanan kalemlerin numuneleri sözleşme süresince İdarece muhafaza edilecektir. Sözleşme süresinin bitiminden itibaren 1 ay içerisinde teslim alınmayan numuneler idare tarafından irat kaydedilecektir.

6-İhale edilemeyen kalemlere ait teslim edilen numuneler kesinleşen ihale kararının firmalara tebliğinden itibaren 1(bir) ay içerisinde hastanemizden alınacaktır. Bu süre içerisinde alınmayan malzemelerden idare sorumlu değildir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tokat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi -PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100 adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C HALK BANKASI TOKAT ŞUBESİ TR 09 000 1200 966 80000 5000 156 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tokat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi -PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FORMALIN TAMPONLU NÖTRAL FIKSATIF (20 LT) 830 litre
KSILEN (KSILOL,DIMETILBENZEN) 460 litre
PARAFİN (BONCUK) 430 kilogram
HARRIS HEMATOKSILEN 80 litre
GIEMSA DOKU BOYASI 44 litre
MAY GRUNWALD(PATOLOJİ) 24 litre
EA50 24 litre
OG6 (PAPANICOLAU SOLÜSYONU 2A ORANGE G) 24 litre
EOZİN SOLÜSYONU ALKOL BAZLI 55 litre
MİKROTOM BIÇAĞI (DOKU İÇİN) DISPOSABLE 500 adet
RENKLI RODAJLI LAM(LAM SÜPER FROST) 207.500 adet
LAMEL 24X50 MM 200.000 adet
NUMUNE KABI 20 CC 8.500 adet
NUMUNE KABI 60 CC(50 ml) 8.500 adet
AMELIYAT MATERYALI SAKLAMA KABI (100 ML) (LABORATUVARA GÖNDERILEN ÖRNEKLER IÇIN)(100 LÜK) 2.000 adet
AMELIYAT MATERYALI SAKLAMA KABI (500 ML) ( LABORATUVARA GÖNDERILEN ÖRNEKLER IÇIN) 4.000 adet
AMELIYAT MATERYAL SAKLAMA KABI (1000 ML)) (LABORATUVARA GÖNDERILEN ÖRNEKLER IÇIN) 2.200 adet
NUMUNE KABI 5000 CC 370 adet
NUMUNE KABI 10000 CC 855 adet
DOKU TAKİP KASETİ KAPAKSIZ PLASTİK 50.000 adet
EPENDORF TÜP 10.000 adet
DOKU TAKİP KASETİ KAPAĞI 500 adet
ASETON 3 litre
ALCIAN BLUE (PH 2,5) BOYASI 1.600 test
DOKU TAKİP KASETİ KAPAKLI PLASTİK 20.000 adet
AMELIYAT MATERYALI SAKLAMA KABI (100 ML) (LABORATUVARA GÖNDERILEN ÖRNEKLER IÇIN)(FORMALİNLİ) 6.500 adet
LAM TAŞIMA MAPESI (20 LAM) 20 adet
SMEAR ÇUBUĞU (FIRÇASI) STERIL 12.000 adet
SMEAR SPREYI 500 adet
LAM BOYAMA SEPETİ PLASTİK (KENDİNDEN SAPLI) 10 adet
PAS BOYASI (PERİYODİK ASİT +SCHİFF SOLÜSYONU) 400 test
HCL (HİDROKLORİK ASİT) 5 litre
ASETİK ASİT 5 litre
AMONYAK (NH3) 5 litre
SMEAR TAŞIMA KABI 3.500 adet
ENTELLAN 15 litre