• İhale No
    2017/251425
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Haziran 2017 10:00
  • İdare
    UŞAK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    26 Mayıs 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/251425
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000 - 6512-6516 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 72 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İŞİ / MAL ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Kamu Hastaneler Birliği Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihleri : Sözleşme imzalanmasına müteakip malzemeler Kamu Hastaneleri Birliği Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi ilgili ambarına 10 parti halinde teslim edilecektir. İlk parti sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 iş günü içerisinde, ikinci parti 2017 Eylül ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Üçüncü parti 2017 Kasım ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Dördüncü parti 2018 Ocak ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Beşinci parti 2018 Mart ayının ilk 7 iş günü içerisinde , Altıncı parti 2018 Mayıs ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Yedinci parti 2018 Temmuz ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Sekizinci parti 2018 Eylül ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Dokuzuncu parti 2018 Kasım ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Onuncu parti 2019 Ocak ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi ilgili ambarına teslim edilecektir. Hastanenin acil ihtiyaçlarının olması halinde İl Stok Koordinasyon Birimi tarafından sipariş verildikten sonra malzemeler 7 iş günü içerisinde Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi ilgili deposuna teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 31.03.2019 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 19.06.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen sarf malzemeler TİTUBB(Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası) kayıt belgesine haiz olmalı ve TİTUBB’da “Sağlık Bakanlığı  tarafından onaylıdır.” ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir.Onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır.Teklif veren isteklilere verilmiş yetki  belgesi de teklife eklenecektir.(TİTUBB bayi bilgi formu)

T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıt zorunluluğu bulunmayan  Sarf Malzemeler için üretici firma veya ithalatçı firmanın yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanı ya da resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösteren belgenin sunulması halinde Tıbbi Sarf Malzemelere ait T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıtlı olduğuna dair belge aranmayacaktır.

Firmalar teklif ettikleri malzemelere ait UBB kodlarını birim fiyat teklif cetvelinde veya ekli bir listede belirteceklerdir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif veren firmalar ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar teklif etmiş olduğu hale komisyonuna tutanak halinde teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler üzerine firma ismi, ihale kayıt numarası ve ürünün ihaledeki sıra numarasını belirten etiket yapıştırılacaktır. 

İstekliler teklif ettiklere kalemler için verdikleri numunelerin üzerine firma ismini ve ürünün ihaledeki sıra numarasını belirtilen etiket yapıştıracaklardır. Alımına çıkılan malzemelerin orijinal ambalajlarında; 

* 71. ve 72. kalemler için 5'er adet,

*1-2-3-4-5-6-7-10-11-14-15-16-17-18-19-20-22-23-24-25-27-31-32-33-37-43-44-45-46-47-48-49-50-51-52-53-54-55-57-58-59-60-61-68-69-70. kalemler için en az 2'şer adet

* 8-9-12-13-21-26-28-29-30-34-35-36-38-39-40-41-42-56-62-63-64-65-66-67. kalemler için 1'er adet,

olmak üzere teklif etmiş olduğu kalemlere ait numunelerini İhale tarih ve saatine kadar ihale komisyonuna bir tutanakla teslim edeceklerdir. 

Numuneler teknik uzman üyelerce teknik şartnamede belirtilen özelliklere göre incelenecek ve gerek görüldüğü takdirde denenerek değerlendirilecektir. Numune teslim etmeyen isteklilerin numune teslim etmediği kalem/kalemlere ait teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin Halk Bankası Uşak Şubesi TR200001200978200006100047 IBAN Nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AİRWAY ORAL NO: 0 125 adet
AİRWAY ORAL NO: 000 60 adet
AİRWAY ORAL NO: 1 165 adet
AİRWAY ORAL NO: 2 405 adet
AİRWAY ORAL NO: 3 4.410 adet
AİRWAY ORAL NO: 4 1.940 adet
AİRWAY ORAL NO: 5 1.350 adet
AMBU (SİLİKON DİSPOSABLE) SETLER-PEDİATRİK 40 adet
AMBU (SİLİKON DİSPOSABLE) SETLER-YETİŞKİN 85 adet
ANESTEZİ MASKESİ YASTIKLI NO:4 35 adet
ANESTEZİ MASKESİ YASTIKLI NO:5 35 adet
ANTİSEPTİK TÜL SARGI RULO 15 CM*20 CM 1.000 adet
ANTİSEPTİK TÜL SARGI RULO 15 CM*1 METRE 350 adet
ASPİRASYON KATATERİ KAPALI SİSTEM 14F 60 adet
ASPİRASYON KATATERİ NO: 6 785 adet
ASPİRASYON KATATERİ NO: 8 500 adet
ASPİRASYON KATATERİ NO: 14 10.880 adet
ASPİRASYON KATATERİ NO: 16 18.130 adet
ASPİRASYON KATATERİ NO: 18 2.650 adet
ASPİRASYON KATATERİ NO: 20 150 adet
BESLENME TORBASI 3.000 adet
BESLENME SONDASI NO: 6 4.200 adet
BESLENME SONDASI NO: 8 2.500 adet
BRONŞ (BRONKOSKOPİ) LAVAJ KABI 200 adet
RADYOLOJİ CHIBA İĞNE 18 G X 150 20 adet
CHLOR DETHYL DOKU SOĞUTUCU SPREY 165 adet
CİLT İŞARETLEME KALEMİ 315 adet
CPAP SETİ 60 adet
DOKU YAPIŞTIRICI 460 adet
DRAGER BABYLOG 8000 PLUS VENTİLATÖR CİHAZINA UYUMLU DİSPOSABLE HASTA DEVRESİ 200 adet
RADYOLOJİ DRENAJ KATATER İÇİN KONNEKTÖR 60 adet
EMG İĞNESİ 37MM (NÖROLOJİ) 600 adet
EMG İĞNESİ 50MM (NÖROLOJİ) 600 adet
ENDOBRONŞİAL TÜP ÇİFT LÜMENLİ NO: 35 10 adet
ENDOBRONŞİAL TÜP ÇİFT LÜMENLİ NO: 37 10 adet
ENDOBRONŞİAL TÜP ÇİFT LÜMENLİ NO: 39 10 adet
ENTERAL BESLENME TÜPÜ NO:14 100 adet
GENEL AMAÇLI EXTERNAL DRENAJ KATETER 6F 40 adet
GENEL AMAÇLI EXTERNAL DRENAJ KATETER 8F 40 adet
TRUCUT BİYOPSİ İĞNESİ(YARI OTOMATİK) 75 adet
KENDINDEN YAPIŞKANLI GÜMÜŞLÜ HİDROSELLÜLER SACRUM YARA SARGISI 50 adet
NANOKRİSTALİN ANTİMİKROBİK PANSUMAN MALZEMESİ 210 adet
NAZOGASTRİK SONDA NO: 6 165 adet
NAZOGASTRİK SONDA NO: 8 175 adet
NAZOGASTRİK SONDA NO: 10 154 adet
NAZOGASTRİK SONDA NO: 14 1.600 adet
NAZOGASTRİK SONDA NO: 16 2.430 adet
NEBULİZER SET PEDİATRİK 20.850 adet
NEBULİZER SET ERİŞKİN 43.500 adet
NEBULİZATÖR SET AĞIZLIKLI 14.450 adet
OKSİJEN ARA KABLOSU 2.200 adet
OKSİJEN MASKESİ PEDİATRİK 2.400 adet
OKSİJEN MASKESİ YETİŞKİN 18.400 adet
OKSİJEN MASKESİ REZERVUARLI 90 adet
OKSİJEN MASKESİ REZERVUARLI PEDİATRİK 350 adet
PERKÜTAN GASTRONOMİ SETİ ENDOSKOPİK (PEG) 80 adet
PORT İĞNESİ 1.000 adet
PORT İNFÜZYON POMPASI 2 GÜNLÜK 100 adet
PORT İNFÜZYON POMPASI 5 GÜNLÜK 10 adet
RADYOLOJİ DİLATÖR KATETER 6F 40 adet
RADYOLOJİ DİLATÖR KATETER 8F 40 adet
TAM OTOMATİK BİYOPSİ İĞNESİ 18G 16CM DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) 150 adet
TAM OTOMATİK BİYOPSİ İĞNESİ 18G 20CM DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) 130 adet
VARİS ÇORABI (ÇİFT) DİZ ÜSTÜ - S 40 adet
VARİS ÇORABI (ÇİFT) DİZ ÜSTÜ - M 150 adet
VARİS ÇORABI (ÇİFT) DİZ ÜSTÜ - L 180 adet
VARİS ÇORABI (ÇİFT) DİZ ÜSTÜ - XL 300 adet
VEN VALFİ İĞNESİZ, TEKLİ 28.000 adet
VEN VALFİ İĞNESİZ, ÜÇLÜ 10.000 adet
PETROLATUM EMDİRİLMİŞ GAZ YARA ÖRTÜSÜ 3.000 adet
KORUMALI BRANÜL NO: 20 10.000 adet
KORUMALI BRANÜL NO: 22 20.000 adet