• İhale No
    2017/267680
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Temmuz 2017 10:00
  • İdare
    ADANA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    05 Haziran 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ADANA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

36 Kalem Sterilizasyon Ünitesi Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/267680
1-İdarenin
a) Adresi : Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. 68008 Sk. No:8 01150 SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3224557000 - 3224557098
c) Elektronik Posta Adresi : khb01.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 36 Kalem Sterilizasyon Ünitesi Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Alım yapan idarelerin depolarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : İhale konusu malzemeler idarelerin siparişlerine göre peyderpey teslim edilecektir. İşe başlama tarihinden itibaren bağlı sağlık tesislerinin ihtiyaçları doğrultusunda, yazılı siparişleri müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde sipariş veren sağlık tesisine teslimat yapılacaktır. İş artışı dışında idare bazındaki ihtiyaç miktarlarının aşılması durumunda fazla yapılan teslimattan yüklenici sorumlu olacak olup, fazla teslimata ilişkin hiçbir şekilde ödeme yapılmayacaktır. Siparişe ilişkin tebligat işlemleri Mal Alım İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 6. maddesinde yer alan hükümler çerçevesince yapılacak olup, faks ile yapılan tebligatlarda bildirim tarihi tebliğ tarihi sayılır. Bu şekilde yapılan tebligatın aynı gün idare tarafından teyit edilmesi zorunludur. Teyit işleminin gerçekleşmiş kabul edilebilmesi için tebligatın iadeli taahhütlü mektupla bildirime çıkarılmış olması yeterlidir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği -Toplantı Salonu - Y.Baraj Mah. H.Ömer Sabancı Cd. Seyhan/ADANA
b) Tarihi ve saati : 04.07.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1-) İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında, teklif ettikleri ürünlerden TİTUBB kayıt bildirimleri yapılmış olan ürünler için ihale sıra numarasına göre belirtilmiş UBB numaralarını gösteren listeyi ihale dosyasında sunacaktır.

Sunulacak listede belirtilen UBB numaraları kullanılmak suretiyle https://titubb.titck.gov.tr/ adresinden ürün / bayilik durumları, https://medula.sgk.gov.tr/MedulaUbbSorgu/pages/ubbBarkodSorgu.jsf adresinden ihale dökümanları arasında bulunan idare bazında ihtiyaç listesinde belirtilen SUT kodu ile ürün eşleşmeleri kontrol edilecektir.

Yapılacak kontrollerde TİTUBB ürün/bayilik durumu uygun olmayan ve belirtilen SUT kodu ile eşleştirmeleri yapılmamış ürünlere ilişkin teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

İdare bazında ihtiyaç listesi içerisinde bulunan SUT kodlarından hatalı olduğu düşünülenler için ihalelere yönelik başvurular hakkında yönetmelik uyarınca şikayet başvurusunda bulunulabilecektir.

2-) İhale dokümanı kapsamında verilen idare bazlı ihtiyaç listesinde UBB'ye tabi olarak gösterilen ürünlerden, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için; o ürünün üreticisi ya da ithalatçısı tarafından Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumundan görüş alınarak ihale dosyası içerisinde sunulacaktır. İhale dokümanı kapsamında verilen idare bazlı ihtiyaç listesinde UBB'ye tabi olarak gösterilmeyen ürünler için herhangi bir belge sunulmayacaktır.

Ayrıca, söz konusu ürünleri teklif eden istekli ürünleri satmaya yetkili olduğuna dair üretici/ithalatçı/yetkili satıcı belgelerinden uygun olanı ihale dosyasında sunacaktır.

3-) Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereğince TİTUBB kapsamında olan ürünler için teklif veren istekliler satış merkezi yetki belgesi veya satış yeri yeterlilik belgesinden herhangi birini ihale dosyasında sunacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, teklif edilen her kalem için ürünün orijinal ambalajı içerisinde en az 1 (Bir) adet numune sunmak zorundadır. Numunelerin üzerinde kalem sırası ve firma bilgisi mutlaka belirtilecektir. Numuneler, İhale Komisyonu Uzman Üyeleri tarafından teknik şartnameye uygunluğunun tespit edilmesi amacıyla kullanılabileceğinden, istekliler numunelerin iadesini/ücretini talep etmeyeceklerdir. Numuneler ihale saatinden önce satınalma birimine teslim edilmelidir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinin Türkiye Halk Bankası Gazipaşa Bulvarı Şubesi nezdindeki TR76 0001 2009 1650 0005 0000 10 İBAN Nolu hesabına Doküman bedelini yatırarak, ıslak imzalı makbuz mukabilinde Satınalma Biriminden alınabilir. İhaleye katılmak isteyen Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı gerçek kişiler ile Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına göre kurulmuş tüzel kişilerin EKAP a kayıt olması zorunludur. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği - Satınalma Birimi - Y.Baraj Mah. H.Ömer Sabancı Cd. Seyhan/ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Buhar Otoklav İndikatör Bandı 6.362 adet
Buhar Otoklav Küme Testi 1.700 adet
Buhar Otoklavı Biyolojik İndikatör 5.290 adet
Buhar Otoklavı Kimyasal İndikatör 1.387.250 adet
Conta sprey 163 adet
Enzimatik Alet Temizleyici 1.805 litre
ETO Biyolojik İndikatör 800 adet
ETO Kimyasal Entegratör 12.000 adet
Hidrojen Peroksit Gaz Plazma Sterilizatörü Biyolojik İndikatör 900 adet
Hidrojen Peroksit Kimyasal İndikatör 10.000 adet
Hidrojen Peroksit Tyvek Rulo 10 cm 29 adet
Hidrojen Peroksit Tyvek Rulo 20 cm 12 adet
Hidrojen Peroksit Tyvek Rulo 25 cm 6 adet
PROTEİN TESTİ (ATP) 3.300 adet
Sterilizasyon Rulosu (10 cm) 1.323 adet
Sterilizasyon Rulosu (15 cm) 2.092 adet
Sterilizasyon Rulosu (20 cm) 420 adet
Sterilizasyon Rulosu (25 cm) 758 adet
Sterilizasyon Rulosu (30 cm) 354 adet
Sterilizasyon Rulosu (35 cm) 240 adet
Sterilizasyon Rulosu (40 cm) 115 adet
Sterilizasyon Rulosu (7,5 cm) 705 adet
Sterilizasyon Takip Etiketi 345.000 adet
Tek Kullanımlık Bowie Dick Test Paketi 5.730 adet
Yıkama Cihazı Alkali Solüsyon 1.795 litre
Yıkama Cihazı Nötrolizasyon Solüsyonü 1.595 litre
Yıkama Cihazı Yağlayıcı Solüsyonu 535 litre
Wrap sterilizasyon paketleme kağıdı 30*30 800 adet
Wrap sterilizasyon paketleme kağıdı 40*40 800 adet
Wrap sterilizasyon paketleme kağıdı 45*45 100 adet
Wrap sterilizasyon paketleme kağıdı 50-50 500 adet
Wrap sterilizasyon paketleme kağıdı 60*60 500 adet
Wrap sterilizasyon paketleme kağıdı 75*75 25.000 adet
Wrap sterilizasyon paketleme kağıdı 100*100 23.100 adet
Wrap sterilizasyon paketleme kağıdı 120*120 27.000 adet
Yıkama kirlilik test indikatörü 9.700 adet