• İhale No
    2017/300262
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Temmuz 2017 10:30
  • İdare
    Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    20 Haziran 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-SAKARYA ÜNİV. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

16 Kalem Anjio Sarf Malzemeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/300262
1-İdarenin
a) Adresi : ADNAN MENDERES CAD. SAĞLIK SOKAK 54100 MERKEZ ADAPAZARI/SAKARYA
b) Telefon ve faks numarası : 2648884029 - 2642756740
c) Elektronik Posta Adresi : seahdt@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 16 Kalem Anjio Sarf Malzemeleri Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi - Tıbbi Sarf Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra malzemelerin teslimi peyder pey olarak ya da tek seferde idarenin talep ettiği zaman ve miktarlarda depoya raf teslimi şeklinde yapılacaktır. Malzemenin teslimatı ise idarenin siparişini takip eden 5 takvim günü içerisinde yapılacaktır. Yüklenici üzerinde kalan ihale malını teslim süresi ve mesai saatleri içerisinde ( hafta içi her gün 08:00 - 12:00 ile 13:00 - 17:00 arası ) Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi deposuna teslim edeceklerdir. İstekliler ihale sonucu üzerinde kalan malzemeleri orijinal ambalajlarında ve teknik şartnameye uygun olarak teslim edeceklerdir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Merkez Kampüs İdari Birimler Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 11.07.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a) Tıbbi cihaz kapsamına giren, teklif edilen ürünler, T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış, Ulusal Bilgi Bankasından alınmış koda sahip olmalıdır ve firma bu kayıtları ihale dosyasında sunmalıdır. İstekliler T.C. Sağlık Bakanlığı’nın belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki teklif ettikleri Ürünlere ait T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası’ndan onaylandığını belirtir belgeyi teklif dosyasında sunacaklardır. (Teklif edilen kalemlere ilişkin verilen UBB kayıtlarına, teklif edilen kalemin sıra numarası mutlaka yazılacaktır. UBB kayıtlarında kalem sıra numarası belirtilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Ayrıca İstekliler birim fiyat teklif mektuplarının eki olan birim fiyat teklif cetvellerinde veya numune tutanaklarında veya teklifinin ekinde teklif edilen ürünlere ait UBB Kodlarını ve SUT kodlarını teklif sırasına göre ayrıca bir liste şeklinde belirteceklerdir.)

b) İstekli ithalatçı veya üretici ise firmasının,T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğunu, yetkili satıcı ise bayi olduğunu gösteren Ulusal Bilgi Bankası internet sitesinden alınmış çıktıyı belgelendireceklerdir.(Sundukları belge, ana bayi tanımlayıcı numarasını gösteren internet çıktısı olacaktır.)

 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Numune: İstekliler ihale konusu her kalem için teknik şartnamede belirtilen miktarlarda numune getirecektir. Teknik şartnamede numune sayısı belirtilmemiş ise en az 1 (bir) adet numune getirilecektir. İstekliler, numuneleri Satınalma Birimine ihale tarih ve saatinden önce teslim edeceklerdir.  Teknik şartnamede belirtilen şartları gösterir bilgilerin yer aldığı broşür, katalog vb. materyaller numune olarak kabul edilmeyecektir. Numune teslim etmeyen isteklilerin,numune vermedikleri kalem/kalemler için teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. İhale komisyonu ihale dosyasında yer alan evrakları numuneleri veya malzemeleri tereddüte düştüğü durumlarda inceleme için uygun gördüğü ilgili kuruluşlara masrafları yüklenici firma tarafından karşılanmak üzere gönderebilir. Numunelerin teslim şekli; numune/numunelerin üzerlerine isteklinin adı ve unvanı, birim fiyat teklif cetvelinde belirtilen mal/iş kaleminin adı, birim teklif cetvelindeki sıra numarası, ürünün menşei ve markası belirtir bilgileri içerir etiket yapıştırılarak, mukavva, strafor köpük vb. muhafazalı bir kutuda tutanakla teslim edeceklerdir. İhale kalem sırası ile numune üzerindeki sıra numarası arasındaki uyumsuzluktan firma sorumludur. Numunelerin poşet, çuval vb bir şekilde teslimi halinde kabul edilmeyecektir. Bu madde kapsamında belirtilen şekilde numune teslim etmeyenlerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Ayrıca numuneler için (ihale o firmada kalmasa dahi) ücret talebinde bulunulmayacak ve ihalede istenen miktarlardan düşülmeyecektir. Kargo yoluyla yalnız il dışı numune teslimatları kabul edilecektir.Kargo ile yapılan numune teslimatlarında İdarenin tespiti ile teslim alınan miktarlar geçerli olacak Firmanın herhangi bir itirazı söz konusu olmayacaktır. Numuneler için 3 adet numune teslim tutanağı hazırlanacak, bu tutanağın bir sureti aday veya isteklide kalacak, bir sureti numuneler ile birlikte idareye verilecektir. Bir nüshası teklif zarfı içinde olacaktır. İhale komisyonunca teslim edilen ürünün teknik şartname hükümlerini karşılayıp karşılamadığı kontrol edilecek olup, teknik şartname hükümlerini karşılamayan ürünlere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde tıbbi sarf malzemesi satımı ile ilgili iş bitirme belgesi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Merkez Kampüs Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Adapazarı Şubesi TR14 001 2009 5850 0005 0001 90 IBAN yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Merkez Kampüs Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANJİYOPLASTİ İNTRAVASKÜLER ULTRASON (IVUS) KATETER 30 adet
PTCA KILAVUZ TEL 0,014 İNÇ 180 CM 2.500 adet
BASINÇ İZLEME SETİ, TEKLİ (TRANSDUSER) 50 adet
TRANSEPTAL KILIF(SHEATH) 10 adet
TRANSEPTAL İĞNE 10 adet
YÜKSEK BASINÇLI PULMONER VE AORT KOARKTASYON BALON KATETERİ 5 adet
VASKÜLER KAPATMA SİSTEMİ 5-9F 15 adet
VASKÜLER PERİFERİK KATETER AÇILI UÇLU 5F 100 adet
DİAGNOSTİK ANJİYOGRAFİK KATETER UZUN TİP 50 adet
GEÇİCİ PACE MAKER LEAD BALONSUZ 100 adet
GEÇİCİ PACE MAKER LEAD BALONLU 30 adet
SET, İNTRADUSER, NÖROVASKÜLER, 65 CM VE ÜSTÜ, ÖRGÜLÜ, HİDROFİLİK 10 adet
KILAVUZ TEL, MİKRO, NÖROVASKÜLER 0,014 İNÇ, DİSTALİ HİDROFİLİK 260 CM ALTI (GR2031) 10 adet
NÖROVASKÜLER PERİFERİK KILAVUZ KATETER ÖRGÜLÜ İNTRAKRANİAL DİSTAL ERİŞİM İÇİN DİSTAL KISMI 4.5F- 8F ARASI 10 adet
NÖROVASKÜLER MİKRO KATETER ÖRGÜLÜ 0.021-0.028 İNÇ 10 adet
İNTRAKRANİYAL VASKÜLER REMODELLEME CİHAZI 3-20 10 adet