ŞEHİR HASTANESİ-MERSİN SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
81 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/321211 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Korukent Mahallesi Yavuz Sultan Selim Caddesi 64 Toroslar TOROSLAR/MERSİN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3242251000-5002 - 3242251022 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | sh33.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 81 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Mersin Şehir Hastanesi Tıbbi Sarf Deposu - Tüketim Deposu |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalandıktan sonra işin bitim tarihine kadar malzemeler ikişer aylık periyotlar halinde sipariş edilecektir. Sipariş edildikten sonra 10 gün içerisinde sipariş veren ilgili deponun belirttiği yere raf teslimi yapılacaktır. Fakat İdare isterse teslim süreleri ve miktarları üzerinde değişiklik yapabilir. Her parti malın teslimine ait fatura o mal tesliminden sonra kesilecektir. Teslimat aşamasında doğabilecek her türlü zarar, nakliye ve taşıma giderleri firma tarafından karşılanacaktır. Malzeme sipariş formları hastanenin hangi ilgili deposundan gönderilirse (faks, telefon, e-mail ), sarf malzemeler o hastanenin deposuna teslim edilecek, teslim edilen sarf malzemeye ait fatura, malzemeyi alan sorumlu kişiye verilecektir. Mal teslimi mesai saatleri içerisinde yapılacak teslimatın uzunluğuna göre mesaiden önce teslim edilmeli , mesai saatleri dışında ve hafta sonları mal teslimi yapılmayacaktır. Mal tesliminden sonra kesilen faturaya; sarf malzemenin (her biri için) son kullanma tarihi, UBB barkod numarası, lot numarası ve SUT Kodu yazılması zorunludur. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Mersin İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Mersin Şehir Hastanesi İdari Bina 2. Kat Toplantı Salonu (U MASA) |
b) Tarihi ve saati | : | 09.08.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
a)Teklif veren isteklilerin ve teklif ettikleri malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TITUBB) kayıtlı olması ve teklif edilen malzemenin TITUBB' da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması zorunludur. b) Kapsam dışı ürünlerde kapsam dışı olduğu belirtilecektir. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
- İstekliler Teklif ettikleri ürünlere yönelik numunelerini teklif sırasına göre bir adet numune teslim tutanağı düzenleyerek Mersin İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mersin Şehir Hastanesi Satınalma Komisyon Başkanlığına ihale gününe kadar teslim edecektir.Teslim tutanağı ihale dosyasında sunulacaktır. -İdareye teslim edilen numuneler ihale sonuçlandıktan sonra 30 (otuz) gün içerisinde ilgili firmalar tarafından teslim alınacaktır. Firma tarafından teslim alınmayan numuneler hastanemiz deposuna irat kaydedilecektir.İhalede firma uhdesinde kalan numuneler depoya ilk teslimden sonra teslim edilecektir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Nitelik ve nicelik bakımından benzerlik gösteren Kamu veya Özel sektörde gerçekleştirilen İhale Konusu Her Türlü Tıbbi Sarf Malzemesi Alım, Satım ve Dağıtım gibi İşler Benzer İş Olarak Kabul Edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (yüzde bir ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Mersin Şehir Hastanesi Satınalma Komisyon Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini MERSİN ŞEHİR HASTANESİ IBAN HALK BANKASI METROPOL ŞUBESİ TR52 0001 2009 5940 0005 0000 43 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Mersin Şehir Hastanesi Satınalma Komisyon Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
CERRAHİ İŞARETLEME KALEMİ | 1.000 | adet |
PAMUKLU PED 12X15CM | 120.000 | adet |
TROMBÜS ASPİRASYON KATETERİ | 10 | adet |
KEMİK MUMU(BONEWAX) | 2.000 | adet |
BATIN KOMPRES | 100.000 | adet |
FOLEY SONDA 8 | 600 | adet |
FOLEY SONDA18 | 6.000 | adet |
CİLT STAPLER | 6.000 | adet |
FOLEY SONDA ÜÇ YOLLU 20 | 200 | adet |
FOLEY SONDA ÜÇ YOLLU 22 | 200 | adet |
PERNÖZ DREN | 1.200 | adet |
ÜRETER BASKET KATETER | 20 | adet |
VENTİLASYON TÜPÜ SHEPARD | 200 | adet |
VASKÜLER TURNİKE SET | 2.000 | adet |
CVP ÜÇ YOLLU KATETER 7F | 3.000 | adet |
ENDOTRAKEAL TÜP KAFLI NO:3 | 800 | adet |
ENDOTRAKEAL TÜP KAFSIZ NO:3,5 | 2.000 | adet |
ENDOTRAKEAL TÜP KAFSIZ NO:4 | 1.200 | adet |
ANJİYO ÖRTÜ SETİ | 2.000 | adet |
GUİDİNG KATATER | 7.000 | adet |
0,014 CTO KLAVUZ TEL 190 CM | 100 | adet |
GEÇİCİ PACE ELEKTRODU | 200 | adet |
KORONER GREFT STENT | 5 | adet |
TAŞIYICI KLAVUZ(FLOPPY UZATMA) | 30 | adet |
HEMODİYALİZ GİRİŞ ÇIKIŞ SETİ | 30.000 | adet |
AĞIZ BAKIM SETI | 5.000 | paket |
BÖBREK KÜVETİ DİSPOSABLE | 240.000 | adet |
EKG ELEKTRODU YETİŞKİN | 600.000 | adet |
EKG ELEKTRODU PEDİATRİK | 36.000 | adet |
ENJEKTÖR 20 CC | 240.000 | adet |
ENJEKTÖR 5 CC | 1.200.000 | adet |
ENJEKTÖR 5 CC SİYAH UÇLU | 100.000 | adet |
MUAYENE ELDİVENİ MEDIUM | 1.000.000 | adet |
MUAYENE ELDİVENİ SMALL | 1.200.000 | adet |
STERİL DİSTİLE SU | 36.000 | adet |
NEBÜLİZATÖR SETİ MASKELİ YETİŞKİN | 60.000 | adet |
VEN VALFİ İĞNESİZ | 80.000 | adet |
EL DEZENFEKTANI | 20.000 | adet |
ASPİRASYON TORBA SETİ | 30.000 | adet |
ENTERAL BESLENME TORBASI | 12.000 | adet |
TORAKS KATATERİ NO:36 | 600 | adet |
ENJEKTÖR ÇAM UÇLU 50 CC | 40.000 | adet |
İNFÜZYON POMPA SETİ ÇİFTLİ | 30.000 | adet |
ENJEKTÖR İNSÜLİN | 300.000 | adet |
ABESLANG | 200.000 | adet |
HEMODİYALİZ KATETERİ KALICI | 200 | adet |
POŞ AÇACAGI | 4.000 | adet |
KARMEN KANÜL NO:5 | 3.000 | adet |
KARMEN KANÜL NO:6 | 1.500 | adet |
İNFÜZÖR POMPA SETİ 2 GÜNLÜK | 1.000 | adet |
İNFÜZÖR POMPA SETİ 5 GÜNLÜK | 200 | adet |
PORT İGNESİ:20 | 1.200 | adet |
DRAPE IOBANLI 45X65 CM | 1.200 | adet |
HEMO KLİPS MEDİUM | 40.000 | adet |
HEMO KLİPS SMALL | 30.000 | adet |
SAATLİK İDRAR TORBASI | 5.000 | adet |
STERİL YARA ÖRTÜSÜ 9x30 CM | 8.000 | adet |
ELASTİK BANDAJ 15 CM | 12.000 | adet |
EMBOLEKTOMİ KATATERİ NO:3 | 150 | adet |
EMBOLEKTOMİ KATATERİ NO:4 | 100 | adet |
EMBOLEKTOMİ KATATERİ NO:5 | 100 | adet |
PLASTİK SÜRGÜ | 6.000 | adet |
PLASTİK ÖRDEK | 4.000 | adet |
FİLE BANDAJ NO:7 | 600 | adet |
DİASAFE PLUS | 400 | adet |
HEMODİYALİZ CİHAZI DEZENFEKTANI(SODYUM HİPOKLORİTLİ) | 200 | litre |
HEMODİYALİZ CİHAZI DEZENFEKTANI(PERASETİK ASİTLİ) | 3.500 | litre |
5008 S HEMODİYALİZ ARTER VEN SETİ | 2.000 | adet |
ANTİALERJENİK ŞEFFAF FLASTER | 3.000 | adet |
SU ANALİZ TEST KİTİ | 4 | adet |
CS POLİGLİKOLİK ASİT 3/0 KESKİN 24-30 MM | 2.400 | adet |
CS POLYPROPLEN 6/0 13 MM KESKİN | 720 | adet |
CS POLİGLİKOLİK ASİT HIZLI EMİLEBİLEN 2/0 YUVARLAK 26 MM | 4.800 | adet |
HEMODİYALİZ CİHAZLARI İÇİN YÜZEY SİLME BEZİ | 500 | adet |
ELASTİK SARGI BEZİ | 4.000 | adet |
KAN ŞEKER ÖLÇÜM STRİBİ | 400.000 | adet |
ACT TÜPÜ | 4.000 | adet |
AMELİYAT MASA ÖRTÜSÜ STERİL | 1.200 | adet |
2/0 25 PİLEJİTLİ ÇİFT İĞNE POLYESTER | 1.200 | adet |
2/0 16 MM PİLEJİTLİ ÇİFT İĞNE POLYESTER | 1.200 | adet |
ISITICI BLANKET BATTANİYESİ | 1.000 | adet |
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/321211 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Korukent Mahallesi Yavuz Sultan Selim Caddesi 64 Toroslar TOROSLAR/MERSİN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3242251000 - 3242251022 |
c) Elektronik posta adresi | : | sh33.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 05.07.2017 - 3393 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) | : | KAMU İHALE BÜLTENİ - 05.07.2017 |
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır |
İdari şartnamenin 7.5.3.4 maddesinin b) bendine "Kapsam dışı ürünlerde kapsam dışı olduğu belirtilecektir." İstekliler kapsam dışı olduğunu kanıtlayıcı belgeyi ihale dosyasında sunacaktır. İbaresi eklenmiştir.
İdari şartnamenin 7.5.3.4. maddesine " Ürünün ihale tarih itibariyle TİTUBB sisteminde “Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum)” durumunun uygun olması, MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir." ibaresi c bendi olarak eklenmitir.
İdari şartnamenin 8.1. maddesi . İhale, yeterlik kriterlerini taşıyan yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır. Yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (yüzde bir ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır. Yerli malı teklif eden isteklilerin fiyat avantajından yararlanabilmesi için teklif ettiği mala/mallara ilişkin yerli malı belgesini/belgelerini sunması zorunludur. Maddesindeki yerli malı fiyat avantajı oranı %15 (yüzde onbeş) olarak değiştirilmiştir.