• İhale No
    2017/354315
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Eylül 2017 10:00
  • İdare
    ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    28 Temmuz 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ŞANLIURFA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Kardiyoloji ve Kalp Damar Cerrahi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/354315
1-İdarenin
a) Adresi : Şanlıurfa ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/Mali Hizmetler Birimi (Paşabağı Mahallesi Adalet Caddesi No:9 Kat:4 ŞUTSO Binası) 63300 HALİLİYE/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143182400 - 4143182420
c) Elektronik Posta Adresi : malihizmetler@sanliurfakhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 63 Kısım Tıbbi Sarf Malzeme
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğine bağlı Sağlık Tesisleri; 1-Mehmet Akif İnan Devlet Hastanesi 2-Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi 3-Viranşehir Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasından itibaren işe başlanıp, Sözleşme süresi içerisinde Bakanlığımızın azami stok uygulamaları çerçevesinde İdarelerin talebi üzerine verilecek siparişler, sipariş yazısının ilgili firmaya tebliğinden itibaren en geç 7 (yedi) gün içerisinde ilgili idarenin sarf deposuna teslim edilecektir. Sözleşme süresince peyder pey veya bir defada alım yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:3 Konferans Salonu) Şanlıurfa
b) Tarihi ve saati : 07.09.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler, Sağlık Müdürlüğü tarafından verilen “Satış Yeri Yeterlilik Belgesi” ne sahip olmalı ve bu belgeyi ihale teklif dosyasında sunmalıdırlar.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise;
1-Teklif edilen ürünlere ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
2-Teklif edilen ürünlere ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
3-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı sunulacaktır.

Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;
1- Teklif edilen ürünlere ait; “ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici veya ithalatçı beyanı”
2-Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
3-Kapsam dışı ürünü teklif veren yetkili satıcı ise; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler, ihale dosyasında sunulacaktır. Sunmayan firmaların teklifleri değerlendirilmeye alınmayacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

A- İstekliler, teklif ettikleri kısımlara için, ihale dokümanları ile birlikte verilen "Numune Listesi" nde belirtilen sayıda numune vereceklerdir.  Numuneleri ihale saatinden önce Genel Sekreterlik 4. Kat Mali Hizmetler Birimine, üzerinde firma adı ve ürünün sıra numarasının belirtildiği bir etiket yapıştırarak numune teslim formu ile teslim edeceklerdir.

B- İstekliler, teklif ettikleri kısımlar için, ihale dokümanları ile birlikte verilen "Numune Listesi" nde, numune, katalog, broşür,data sheet,prospektüs(bunlardanherhangi birini) istenen kalemler için listede belirtildiği şekilde numune, katalog, broşür,data sheet, prospektüs(bunlardan herhangi birini) sunacaklardır.

C- İhale komisyonu gerekli görmesi halinde, isteklilerden teklif ettikleri kısımlar ile ilgili (numune listesinde numune istenmese dahi) numune isteyebilir. İstekliler istenilen numuneyi  temin etmek zorundadır. Temin etmeyen isteklilerin o kaleme ait vermiş oldukları teklif değerlendirmeye alınmayacaktır.

D- Numune listesine göre, numune veya katalog broşür, prospektüs(bunlardan herhangibiri) istenen kalemlere teklif sunan isteklilerin,  numune sunmayıp katalog broşür, prospektüs(bunlardan herhangibiri) sunmaları halinde, ilgili kalemler için teknik şartnameye cevap belgesi sunmaları zorunludur.

E- Numune verilecek ürünler için;

1.Numune tablosunda numune verilmesi gerektiği belirtildiği halde numunesi olmayan veya tabloda belirtilen miktar kadar numune vermeyen, 

2.Verilen numunedeki marka ile UBB de sunmuş olduğu marka aynı olmayan,

3.Verilmiş olan UBB ile teklif edilen ürün içeriği farklı olan,

4."Numune Listesi" nde numune veya katalog, broşür,data sheet,prospektüs(bunlardanherhangi birini) istenen kalemler için listede belirtildiği şekilde numune veya katalog, broşür,data sheet,prospektüs(bunlardan herhangi birini) sunmayan,

5. Numuneleri veya katalog, broşür, data sheet, prospektüslerde yer alan bilgiler teknik şartname maddelerine uygun olmayan istekliler ilgili kısım/kalemde değerlendirme dışı bırakılır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi / Şanlıurfa [İstekliler ihale dokümanı satış bedeli tutarını Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinin Halk Bank A.Ş İpekyol Şubesi IBAN-TR 30 0001 2001 3210 0005 1000 04 nolu kurumsal hesabına (ihale kayıt numarası belirtilerek ve doküman bedeli olduğuna ilişkin kayıt düşülerek) yatırdıklarına dair dekontu idareye sunmak suretiyle ihale dokümanını satın alabilirler.] adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:4 Mali Hizmetler Birimi) Şanlıurfa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ACT (ETKINLEŞTIRILMIŞ PIHTILAŞMA ZAMANI ) TÜPÜ 1.500 adet
AKSİLLER + FEMORAL ARTERİYEL KANÜL 5 adet
AORTA BİFEMORAL(BİFURKASYON) PANTOLON GREFT 1 adet
AORTİK KANÜL ,TEL TAKVİYELİ 8MM 15 adet
AORTİK ROOT (KÖK) KANÜL 100 adet
CERRAHİ TAPE 3MM X 70CM 100 adet
CERRAHİ TAPE 6MM X 70CM 100 adet
EMBOLEKTOMİ KATATER 2F 20 adet
EMBOLEKTOMİ KATETER 3F 50 adet
EMBOLEKTOMİ KATETER 4F 50 adet
EMBOLEKTOMİ KATETER 5F 50 adet
EMBOLEKTOMİ KATETER 6F 20 adet
FEMORAL VENÖZ KANÜL 3 adet
HEMOFİLTRASYON SETİ 15 adet
MEKANİK MİTRAL KALP KAPAĞI DÖNDÜRÜLEBİLİR 5 adet
MEMBRAN OKSİJENATÖR FİLTRELİ 100 adet
TUBİNG SET ARTERİYEL FİLTRELİ 100 adet
PTFE, TEFLON FELT YAMA 10(±1)X 10(±1)CM 40 adet
SİLİKON TORAKS (DREN) KATETERİ 36 F 200 adet
STERNUM TELİ NO:5 400 adet
TİTANYUM VASKÜLER KLİP-KÜÇÜK BOY 1.000 adet
TİTANYUM VASKÜLER KLİP-ORTA BOY 3.000 adet
VENÖZ KANÜL TWO STAGE 20 adet
WOVEN DÜZ GREFT 11 adet
AMPHİLİMUS SALINIMLI İLAÇ KAPLI STENT 1.000 adet
ANJİYOGRAFİ ÖRTÜ SETİ 7.000 adet
ANJİYOGRAFİK KİT 7.300 adet
BALON DİLATASYON KATETERİ İNCE PROFİLLİ 500 adet
BİOLİMUS SALINIMLI İLAÇ KAPLI STENT 1.000 adet
DİAGNOSTİK ANJİYOGRAFİK KATETER 5F 1.400 adet
DİAGNOSTİK ANJİYOGRAFİK KATETER 6F 11.100 adet
EKSTRA BACK-UP(EBU) KILAVUZ KATETER 7F 400 adet
EKSTRA BACK-UP(EBU) KILAVUZ KATETER 6F 400 adet
EVORİLİMUS SALINIMLI İLAÇ KAPLI STENT 1.000 adet
FLOW-DiRECTED BERMAN KATETER 5F 80 adet
GEÇİCİ PACEMAKER LEAD 108 adet
GEÇİCİ PACEMAKER BATARYASI 6 adet
HEMOSTATİK VALF Y KONNEKTÖR SETİ 4.000 adet
İNDEFLATÖR 4.000 adet
İNTRODUSER RADİAL SHEATH SETİ 5F İĞNELİ 290 adet
İNTRODUSER RADİAL SHEATH SETİ 6F İĞNELİ 500 adet
İNTRODUSER SHEATH (SET) 5F İĞNELİ 100 adet
İNTRODUSER SHEATH (SET) 6F İĞNELİ 4.550 adet
İNTRODUSER SHEATH (SET) 7F İĞNELİ 3.135 adet
İNTRODUSER SHEATH (SET) 7F UZUN İĞNELİ 60 adet
İNTRODUSER SHEATH (SET) 8F UZUN İĞNELİ 30 adet
KATETER YABANCI CİSİM YAKALAMA KEMENT PERİFERİK (SNARE) 156 adet
KILAVUZ TEL 0,038 İNÇ J UÇLU 7.100 adet
KILAVUZ TEL ANJİYOPLASTİ 0,014 İNÇ 3.000 adet
KILAVUZ TEL ANJİYOPLASTİ HİDROFİLİK 0,014 İNÇ 1.560 adet
KILAVUZ TEL HİDROFİLİK 0,035 İNÇ 900 adet
KILAVUZ( GUİDİNG) ANJİYOGRAFİ KATETERİ 3.040 adet
KORONER ÇIPLAK METAL STENT, KROM KOBALT 600 adet
NON-KOMPLİAN PTCA BALON KATETERİ 600 adet
PİGTAİL KATETER 5F 100 adet
PİGTAİL KATETER 6 F 360 adet
POMPA ENJEKTÖRÜ 100ML 200 adet
PTCA BALON KATETERİ 1.500 adet
SİROLİMUS SALINIMLI İLAÇ KAPLI STENT 200 adet
TRANSRADİAL ANJİYOGRAFİ KATETERİ 750 adet
TRANSRADİAL ERİŞİM KOL BANDI 750 adet
TROMBUS ASPİRASYON KATETERİ 25 adet
ZOTAROLİMUS SALINIMLI İLAÇ KAPLI STENT 1.000 adet
VENÖZ PORT KATETER SİSTEMİ 60 adet