ISPARTA KAMU HASTANE BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
32 Kalem Kardiyoloji Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/447230 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | İstiklal Mah. 113. Cad. No:84 ISPARTA 32100 ISPARTA MERKEZ/ISPARTA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2462327018 - 2462327011 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ispartamerkezisatinalma@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 32 KALEM KARDİYOLOJİ SARF MALZEME ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | ISPARTA ŞEHİR HASTANESİ |
c) Teslim tarihi | : | İhale listesindeki her bir kısım/kalem için, sözleşme bitim tarihine kadar ilgili tedarikçiye maksimum 30 adet sipariş verilecektir. Yüklenici sözleşme süresince sağlık tesisinin ihtiyaç durumu, stok durumu ve ilgili genelgeler uyarınca sağlık tesisleri tarafından yazılı/fax olarak yapılacak sipariş taleplerine göre mal teslimi yapacaktır. Yazılı/fax yapılacak olan sipariş talepleri yüklenicinin tebligatı aldığı tarihi izleyen 10 gün içinde yerine getirilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Isparta Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği |
b) Tarihi ve saati | : | 18.10.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İsteklilerin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünleri teklif etmeleri halinde Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereği Satış Merkezi Yetki Belgesini ihale teklif zarfında sunmaları zorunludur.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olan ürünlerin teklif edilmesi halinde İsteklinin, TC. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına ( TİTUBB ) veya ÜTS’ye kayıtlı olduğunu gösterir belgelerin sunulması zorunludur. Teklif verecek istekliler teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı ( Tedarikçi Firma ) değil ise, ürünün tedarikçi firmasının bayisi olduğuna dair TİTUBB veya ÜTS’ye kayıtlı olduğunu gösterir belgeleri sunmak zorundadır. İsteklilerin imalatçı veya ithalatçı olması durumunda ilgili belge dosyada sunulacaktır. İsteklilerin alım tarihi itibariyle teklif ettiği tıbbi cihaz/ ürünün TC. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına ( TİTUBB ) veya Ürün Takip Sistemi (ÜTS) ’ye kayıt bildirim işlemlerini yapmış olması zorunludur. Ancak teklif edilen ürün, üreticisi tarafından tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında belgelendirilmemiş ise ( Tıbbi Cihazlar kapsamında değil ise ) TİTUBB veya ÜTS’ye kayıt ve bildirim işlemi aranmayacak, bu durumda Üretici veya İthalatçının yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanının sunulması yeterli olacaktır. Belirtilen tarihe kadar tekliflerini teslim etmeyen isteklilerin teklifleri kabul edilmeyecektir. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler teklif etmiş oldukları ürüne ait numune veya katalog teslim edeceklerdir. Teknik şartnamede numune istenen kalemler için belirtilen sayıda numune teslim edilecektir. Numune veya katalog teslim edilmeyen kalemler değerlendirmeye alınmayacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Isparta kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Isparta Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
BAĞLANTI SETİ, OPAK MADDE İÇİN, VALFLİ, ÇİFT HATLI, TEK ÇIKIŞLI (GR1256-KR2062) | 3.000 | adet |
Y KONNEKTÖR | 1.800 | adet |
GUIDE WIRE INTRADUCER | 1.800 | adet |
TORQUER, KORONER ANJİYOPLASTİ | 1.800 | adet |
PTCA KILAVUZ TEL 0,014 150-190 CM DÜZ | 1.800 | adet |
KILAVUZ TEL 0,038X 150 CM J UÇLU | 3.000 | adet |
KILAVUZ TEL HİDROFİLİK J UÇLU 0,035 İNÇ 180 CM | 390 | adet |
BALON İNFLATÖRÜ /DEFLATÖRÜ | 1.800 | adet |
SHEAT İNTRADUCER SET, KISA ( 11CM*6FR)(ANJİYO) | 3.000 | adet |
SHEAT İNTRADUCER SET, KISA ( 11CM*7FR)(ANJİYO) | 390 | adet |
İNTRODUSER RADİAL SHEATH SETİ 6FR (ANJİYO) | 100 | adet |
DİAGNOSTİK ANJİYOGRAFİK KATETER (KR1059) | 7.500 | adet |
POMPA ENJEKTÖRÜ 150ML | 1.200 | adet |
KORONER ÇIPLAK METAL STENT, KROM KOBALT (KR1150) | 300 | adet |
LİMUS SALINIMLI STENT(ilaçlı stent) (ANJİO) | 1.500 | adet |
MONORAİL PTCA BALON KATETERİ (KR1123) | 900 | adet |
YÜKSEK BASINÇ NON-KOMPLİAN PTCA BALON KATETERİ (KR1124) | 300 | adet |
ANJİYOGRAFİ ÖRTÜ SETİ STERİL (ANJİYO) | 1.000 | adet |
KORONER TROMBÜS ASPİRASYON KATETERİ | 20 | adet |
İNTRA AORTİK BALON KATATERİ (ERİŞKİN) VE AKSESUVARLARI SET HALİNDE | 5 | adet |
UZATMA KLAVUZ TELİ (ANJİYO ) | 75 | adet |
UZUN SHEATH(ANJİYO) | 15 | adet |
KRONER GUIDİNG KATATERİ JUDKİNS SAĞ(ANJİYO) | 750 | adet |
KRONER GUIDİNG KATATERİ JUDKİNS SOL(ANJİYO) | 750 | adet |
KRONER GUIDİNG KATATERİ JUDKİNS EBU 3.75(ANJİYO) | 300 | adet |
UZATMA HATTI BASINÇ DAYANIKLI(150 CM ) | 1.200 | adet |
SELDİNGER PONKSİYON İĞNESİ (ANJİYO ) | 3.000 | adet |
SNARE KATATER ( ANJİYO ) | 5 | adet |
STERİL CERRAHİ ÖNLÜK ( ANJİYO ) | 1.000 | adet |
BALONA YÜKLÜ MİKRO GREFT STENT(ANJİO) | 3 | adet |
TOTAL OKLÜZYON (CTO)BALONU | 100 | adet |
KILAVUZ TEL 0,038*240 CM J UÇLU | 200 | adet |