TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
B ö lg e Eğ it i m H a st a nesi -erzurum
29 Kalem Tibbi Sarf Malzeme Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/71288
1-İda re nin
a) Adresi : Osmangazi Mah. Çat Yolu Üzeri 25070 Yakutiye Erzurum
b) Telefon ve faks numarası : 4422325555 - 4422325038
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@erzurumbeah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Erzurum Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tıbbi Malzeme
Ambarı.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmeye Müteakip (Izleyen) 182 gün içerisinde Hastanemiz Eczanesinin talepleri doğrultusunda teslimatlar partiler halinde yapılacaktır. Sipariş verilen mallar 10(on) iş günü mesai saatlerinde hastanemiz Tıbbi Malzeme Ambarına teslim adilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Erzurum Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi Osmangazi Mah.Çat
Yolu Üzeri Yakutiye/Erzurum
b) Tarihi ve saati : 27.06.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif verilen her kalem, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı ve bu kayıt ihale tarihi itibariyle geçerli olmalıdır. Her kalem için ayrı ayrı TİTUBB ´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösterir, Ulusal Bilgi Bankası internet sitesinden alınmış, İlaç ve Tıbbi Cihaz Tanımlama Formunu ihale teklif zarfı içinde sunacaklardır. Çıktıların kaçıncı kaleme ait olduğu sağ üst köşelerine yazılacaktır. (TİTUBB ´na kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmayan kalem/kalemlere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.)
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif ettikleri ürünlere ilişkin numuneleri(kalem numaraları yazılmış olarak) ihaleden önce ihale komisyonuna teslim edeceklerdir.Numunesi olmayan kalemler değerlendirmeye alınmayacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Erzurum Bölge Eğitim ve
Araştırma Hastanesi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankasi -TR.55000100011248329251-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Erzurum Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi Osmangazi Mah.Çat Yolu Üzeri Yakutiye/Erzurum adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
AORTİC ASPİRATİNG NEDLES 14mm 16 GA | 15,000 | ADET |
ARTER KANÜL 16 F 3/8*3/8 LUER KONNEKTÖRLÜ | 10,000 | ADET |
ARTER KANÜL 18 F 3/8*3/8 LUER KONNEKTÖRLÜ | 40,000 | ADET |
ARTER KANÜL 18 F(DÜZ) 3/8*3/8 LUER KONNEKTÖRLÜ | 10,000 | ADET |
FEMORAL ARTER KANÜL 20F 3/8*3/8 LUER KONNEKTÖRLÜ | 5,000 | ADET |
FEMORAL ARTER KANÜL 22F 3/8*3/8 LUER KONNEKTÖRLÜ | 5,000 | ADET |
HEMOFİLTRE ADULT | 150,000 | ADET |
HEMOFİLTRE ADULT (PEDİATRİK) | 5,000 | ADET |
KARDİYOPLEJİ SET | 400,000 | ADET |
VESSEL KANÜL (ÇAM AĞACI) WITH VALVE | 300,000 | ADET |
İRİS BİSTURİ (5mm DERİNLİK-15 DERECE SAPLI) | 150,000 | ADET |
VASKÜLER LOOP (REOTRO TAPE) ATRAVMATİK | 20,000 | ADET |
ELASTİK (LASTİK) TAPE | 50,000 | ADET |
STERNAL BAND 36 cm | 50,000 | ADET |
STERNUM PEDİ (BETA-PED) 10*30 | 600,000 | ADET |
GÖĞÜS DRENAJ SİSTEMİ 700 CC | 100,000 | ADET |
CLİPS LARGE (TURUNCU) | 500,000 | ADET |
CLİPS SMALL (SARI) | 500,000 | ADET |
CLİPS LARGE (SARI) | 700,000 | ADET |
DİSPOSABLE ADULT SERVO VENTİLASYON DEVRESİ | 600,000 | ADET |
KORONER KOOMPRES (RADYO OPAKLI) 20*20 | 1.000,000 | ADET |
POLYPROLEN YUV.ÇİFT İĞNELİ 3/0 22 mm 75cm 1/2 cc | 240,000 | ADET |
POLYPROLEN YUV.ÇİFT İĞNELİ 6/0 11mm 60 cm 3/8 cc | 120,000 | ADET |
POLYPROLEN YUV.ÇİFT İĞNELİ 7/0 13mm 60cm 3/8 cc | 120,000 | ADET |
POLYPROLEN YUV.ÇİFT İĞNELİ 3/0 31mm 90 cm 1/2 cc | 120,000 | ADET |
ÜÇ LÜMENLİ KATETER 3 F (PEDİATRİK) | 100,000 | ADET |
ÜÇ LÜMENLİ KATETER 5 F (PEDİATRİK) | 100,000 | ADET |
ENDOVENÖZ ÇOKLU DAİRESEL LAZER SETİ | 40,000 | ADET |
PERİKART YAMA 10.2X10.2 | 15,000 | ADET |