• İhale No
    2017/511387
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Kasım 2017 11:00
  • İdare
    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    17 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ (HASTANE) BİRİMİ

ÜROLOJİ SARF MALZEMELERİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/511387
1-İdarenin
a) Adresi : BÜYÜKDERE MAHALLESI MESELIK MEVKII 26480 MEŞELİK MERKEZ/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 2222392979/1007-1063 - 2222391477
c) Elektronik Posta Adresi : tfdssatal@ogu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : ÜROLOJİ SARF MALZEMELERİ 22 KALEM
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Depoları
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren ilk teslimat 15 GÜNDE ayı içerisinde, geri kalanı siparişlerde belirtilen süreler içerisinde peyder pey teslim edilecektir. İdare uygun gördüğü hallerde sözleşmenin bitim tarihi olan 31.12.2018 tarihini geçmemek üzere malın teslim süresini uzatma veya teslim takvimini/şeklini değiştirme yetkisine sahiptir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağ.Uyg.ve Arş. Merkezi (Hastane) Birimi Meşelik/ESKİŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 14.11.2017 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Firmaların "SATIŞ YERİ YETKİ BELGESİ" olmalı ve ihale dosyasında bu belgeyi sunmalıdır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler ve isteklilerce teklif edilecek tıbbi cihazlar, Sağlık Bakanlığı Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (UBB) kayıtlı ve onaylanmış olmalıdır. Bu belgeler internet çıktısı olarak sunulabilir.
• Firmalar teklif ettikleri ürünlerin UBB numarasını, üretici ve/veya ithalatçı firma kayıt numarasını, bayiler ise ayrıca bayi tanımlayıcı numaralarını teklif mektuplarında ya da ayrı bir listede ihale sıra numaraları ile birlikte sunacaklardır.
• Ayrıca firmalar teklif vermiş oldukları kalemlere ait fiyatlarını Kik İhale Bildirim Yazılımı üzerinden hazırlayarak , bu yazılımdan alacakları XML uzantılı dosyayı CD ye yükleyerek sunacaklardır.

 ** FİRMANIN TEKLİF ETTİĞİ ÜRÜNÜN, SGK TARAFINDAN YAYINLANMIŞ OLAN EŞLEŞTİRME LİSTESİNDE SUT KARŞILIĞI OLMALI VE BUNU İHALE DOSYASINDA SUNMALIDIR.  (EK-3B1 listesinde olanlar hariç)

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Demo yapılması, teknik şartnamelerde numune, katalog, fotoğraf vb. istenilmesi halinde istekliler istenilen süre içerisinde yerine getirmek zorundadırlar. İstenilen süre içerisinde demo yapmayan, numune, katalog vb. ihale saatine kadar teslim etmeyen ve teknik şartname hükümlerine uymayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (yüzde bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağ.Uyg.ve Arş. Merkezi (Hastane) Birimi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağ.Uyg.ve Arş. Merkezi (Hastane) Birimi Satınalma Birimi Meşelik/ESKİŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AMPLATZ RENAL DİLATATÖR VE KILIF SETİ(19-D) 50 adet
ÇİFT LÜMENLİ SİSTOMETRİ KATETERİ (HAVALI) 300 adet
DOUBLE J KATATER 6F 28CM-20A 600 adet
FOLEY SONDA 3 YOLLU 22 FR(7-B) 160 adet
HİDROFİLİK KLAVUZ TEL(J UÇLU) 1.000 adet
PERKÜTAN BÖBREĞE GİRİŞ İĞNESİ(19-A) 10 adet
PERKÜTAN NEFROLİTOTOMİ ÖRTÜ SETİ(19-E) 15 adet
PERKÜTAN NEFROSTOMİ KATETER SETİ 8 FR(19-B) 200 adet
PROSTAT BİOPSİ İĞNESİ.-1D 240 adet
RECTAL BASINÇ ÖLÇME KATETERİ (HAVALI) 300 adet
ÜRETER KATETERİ (AÇIK UÇLU) 1.000 adet
Y TUR SETİ(7-E) 3.000 adet
TRANSOBTURATÖR ASKİ KİTİ-15D 20 adet
HİDROFİLİK KLAVUZ TEL (DÜZ UÇLU) 30 adet
FOLEY SONDA 3 YOLLU 24 FR(7-B) 100 adet
BASKET KATETER ZERO TİP(19-C) 3 adet
PERİSTALTİK POMPA TÜP SETİ(15-A) 320 adet
HEMOLOK KLİPS ML 25 adet
ENDOSKOPİK KESİCİ KAPATICI VASKÜLER STAPLER KARTUŞ60(13-B) 36 adet
HEMO LOOK KLİPS M 60 adet
LİGASURE MARYLAND ÇENELİ LAPAROSKOPİK KAPATICI/BÖLÜCÜ TEK ADIMDA KAPAMA 5MM 37 CM 10 adet
ENDOSKOPİK OTOMATİK KLİP 5 MM 60 adet