• İhale No
    2017/576107
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Aralık 2017 11:30
  • İdare
    EGE ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    16 Kasım 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI EGE ÜNİVERSİTESİ

MUHTELİF 34 KALEM TIBBİ,TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/576107
1-İdarenin
a) Adresi : ANKARA CAD. 35100 BORNOVA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 02323435274 - 02323730083
c) Elektronik Posta Adresi : donersermaye@mail.ege.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : MUHTELİF 34 KALEM TIBBİ,TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Taşınır Kayıt Kontrol Birimi Bornova-İZMİR
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip verilecek işe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacak ve 15 gün içinde sipariş miktarı teslim edilmek kaydıyla malzemenin tamamı 30.11.2018 tarihine kadar peyder pey teslim edilecektir. (İhale 2017 yılında sonuçlandığı taktirde 01.01.2018 tarihinden önce teslimat yapılmayacaktır.)


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü (İhale Salonu) Bornova-İZMİR
b) Tarihi ve saati : 08.12.2017 - 11:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a)Teklif edilen ürün, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB) ‘a veya Ürün Takip Sistemi (UTS)'ne kayıtlı olmalıdır. b) Malzemeyi teklif eden firma; üretici, ithalatçı veya bayi olarak T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB) veya Ürün Takip Sistemi (UTS)'ne kayıtlı olmalı ve kayıtlı olduğuna dair belgeyi ibraz etmelidir. c) İstekliler, tekliflerini elektronik ortamda www.titubb.org adresinden (İhale Bildirim Yazılımı) hazırlayarak (cd,dısc,usb vb) idareye sunacaklardır.Ayrıca, elektronik ortamda sunacakları teklif cd’sinin bilgisayar çıktısını da alarak teklifleriyle birlikte sunacaklardır. 5., 7., 8., Kalemler için hazırlanan Cd 'de teknik şartnamede belirtilen tip ve ölçülere göre onaylı barkod numaraları belirtilecektir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, 1. Kalemler için teklif ettikleri ürünlere ilişkin numunelerini ve varsa numunenin kullanılması için gerekli araçları, 2., 3., 4., 6., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 21., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., Kalemler için teklif ettikleri ürünlere ilişkin numunelerini, 5. kalem için talep edilen ölçülerden herhangi biri için en az 1 (bir) adet ürün numunesini ., 7. kalem için talep edilen ölçülerden herhangi biri için en az 1 (bir) adet ürün numunesini ., 8. kalem için talep edilen ölçülerden herhangi biri için en az 1 (bir) adet ürün numunesini ., 19. ve 20. Kalemler için talep edilen ihale kalemlerinden her biri için en az 10 (on) adet kışıştırılmaksızın ürün numunesini, 22., 23., 24. Kalemler için talep edilen ihale kalemlerinden her biri için kırıştırılmaksızın en az 7 (yedi) metre ürün numunesini, 32., 33. Kalemler için teklif ettikleri ürünlere ilişkin en az 5 (beş) adet ürün numunesini, 34. Kalem için teklif ettikleri ürünlere ilişkin en az 3 (üç) adet ürün numunesini, İhale Komisyonunca incelenmek üzere komisyon adına teslim alacak olan Malzeme Planlama Birimi’ne (Teklif cetvelinin fiyatsız bir örneği ile birlikte) ihale saatinden bir saat öncesine kadar teslim edeceklerdir. Numuneler için herhangi bir ücret talep edilmeyecek olup, 1. Kalemler için teklif ettikleri ürünlere ilişkin numunelerini ve varsa numunenin kullanılması için gerekli araçları diğer kalemler için ürün numunelerini teslim etmeyen istekliler ihale komisyonunca değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sağlık Sektörlerine muhtelif tıbbi, tıbbi sarf malzeme satışı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin 29., 7., 21., 3., 6., 20., 27., 25., 28., 9., 19., 8., 10., 5., 11., 4., 30., 22., 13., 34., 32., 23., 24.kısımlarında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Bornova-İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Bornova-İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FORCEPS, BIYOPSI, GASTROSKOPIK, DISPOSABLE, OVAL TIP, IGNESIZ 2.000 adet
KAPSUL, GORUNTULEME, INCE BAGIRSAK 10 adet
SET, VENTILATOR, ISITICI HATLI PEDIATRIK 40 adet
KAGIT, FETAL MONITORIZASYON, COROMETRICS CIHAZA UYUMLU 350 adet
PTCA, BALON 195 adet
PIL, KALP, IMPLANTE EDILEBILEN, CRT, BIVENTRIKULER 5 adet
ELEKTROD,ATRIYAL,KALP PILI VE ICD ICIN 5 adet
ELEKTROD ,VENTRIKULER ,KALP PILI ICIN 5 adet
ELEKTROD, KORONER SINUS, BIPOLAR 74-80CM KALP PILI VE ICD ICIN 5 adet
ELEKTROD,AKTıF, LUMENSIZ, OZGUR YERLESIM ICIN KATETER 5 adet
BALON, KORONER, VENOGRAFI, SINUS 5 adet
SET, INTRADUCER SHEATH 7F YIRTILABILIR 10 adet
MASKE, ETCO2, PORTLU, PEDIATRIK 25 adet
YASTIK, POZİSYONLAMA, BAŞ, OLUKLU 2 adet
YASTIK, POZİSYONLANDIRMA, BACAK 2 adet
YASTIK, BACAK POZİSYONLAMA, OLUKLU, DİKDÖRTGEN YAPILI 2 adet
YASTIK, YAMUK YAPILI DESTEK 2 adet
YASTIK, GÖĞÜS DESTEKLEYİCİ, OVAL YAPILI 2 adet
SARGI, STERILIZASYON, WRAP 100X100CM 40.000 adet
SARGI, STERILIZASYON, WRAP 120X120CM 90.000 adet
TORBA, KAN, TEKLI 3.000 adet
RULO, STERILIZASYON, TYVEK 7,5CM 25 adet
RULO, STERILIZASYON, TYVEK 10CM 50 adet
RULO, STERILIZASYON, TYVEK 15CM 90 adet
FLASTER, IPEK 5CMX5M 50.000 adet
SOLUSYON, ORGAN SAKLAMA, CUSTO-DIOL (HTK) 30 adet
ADAPTOR, SUREKLI INHALASYON TEDAVISI ICIN 1.500 adet
CER.SUT. POLYPROPYLENE 5/0 16-17MM YCI 3/8 CURVED 75-90CM 3.500 adet
STAPLER 55-60MM LINEER, KAPATICI KESICI, ORTA DOKU 125 adet
STAPLER 35MM CILT KAPAMA (SKIN STAPLER) 10.000 adet
KILIF, COSGROVE KLEMP ICIN 61MM 1.250 çift
IGNE UCU, DUZ, YESIL 115.000 adet
ORTU, DELIKLI NO:9 30.000 adet
FLASTER, KAGIT 5CMX5M 45.000 adet