İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
YARA BAKIM SİSTEMLERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/630785 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | GEZ MAH. HASTANELER CAD. 21 25200 ERZURUM MERKEZ/ERZURUM |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4422343925 - 4422330459 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | erzurum@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | YARA BAKIM SİSTEMLERİ ALIMI (7 KALEM TIBBİ SARF ) Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ ERZURUM BÖLGE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ECZANE AMBARI |
c) Teslim tarihleri | : | Teslimatlar 12 ay içerisinde Partiler Halinde Yapılacaktır Siparişler Faksla veya Elektronik Postayla verilecek Olup Siparişi verilen Kalem / Kalemlerin 10(On) İş Günü İçerisinde Mesai Saatinde Hastanenin Ambarına Teslim Edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Hüseyin Avni Ulaş Mh. 87. Sk. Yıldızkent Palandöken / ERZURUM |
b) Tarihi ve saati | : | 05.01.2018 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünler veya cihazlar için aday/isteklinin Tıbbi Cihaz Satış,Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği kapsamında "Satış Merkezi Yetki Belgesi" ihale dosyasında sunulacaktır.
1. Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamındaki ürün/ürünler için;
a. Aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi,
b. Aday veya isteklilerin; teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi,
c.Teklif edilen malzeme/malzemelerin, TİTUBB' da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işleminin tamamlanmış olması gerekmekte olup UBB Numarası, Bayi Numarası, Ana Bayi Numarasını liste şeklinde veya internet çıktısı olarak ihale dosyasında sunulacaktır.
2. Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamı dışında olan ürün/ürünler için ;
a. Üretici veya ithalatçı firma, ürünün TİTUBB kapsamı dışında olduğuna dair beyanını teklif ile birlikte yazılı olarak ihale dosyasında sunacaktır.
b. Kapsam dışı ürünü teklif veren istekli, imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler teklif ile birlikte ihale dosyasında sunulacaktır.
c. Kapsam dışı ürünü teklif veren istekli, yetkili satıcı ise yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler teklif ile birlikte ihale dosyasında sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler teklif ettikleri her bir kaleme ait numuneleri İhale tarihinden önce, numune teslim tutanağıyla birlikte satın alma servisine teslim edeceklerdir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Hüseyin Avni Ulaş Mh. 87. Sk. Yıldızkent Palandöken / ERZURUM Satın alma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Merkez Şube TR 38 0001 0001 1237 4001 01 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Hüseyin Avni Ulaş Mh. 87. Sk. Yıldızkent Palandöken / ERZURUM adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
NEGATİF BASINÇLI YARA KAPAMA SETİ BÜYÜK BOY | 1.500 | adet |
NEGATİF BASINÇLI YARA KAPAMA SETİ ORTA BOY | 2.700 | adet |
NEGATİF BASINÇLI YARA KAPAMA SETİ GÜMÜŞLÜ BÜYÜK BOY | 800 | adet |
NEGATİF BASINÇLI YARA KAPAMA SETİ GÜMÜŞLÜ ORTA BOY | 800 | adet |
NEGATİF BASINÇLI TOPLAMA SETİ | 2.800 | adet |
NEGATİF BASINÇLI YARA KAPAMA SETİ PVA BÜYÜK BOY | 500 | adet |
SİLİKON KATMANLI VAKUM YARDIMLI KAPAMA SETİ BÜYÜK BOY | 400 | adet |