• İhale No
    2012/88196
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Ağustos 2012 10:00
  • İdare
    Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Yayın Tarihi
    10 Temmuz 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -a t at ürk-zonguldak
10 Kalem Diyaliz Sarf Malzemesi Toplu Alimi. alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/88196
1-İda re nin
a) Adresi : Meşrutiyet Mah.Huzur Sok. No:10 67030 Merkez/Zonguldak
b) Telefon ve faks numarası : 3722521900 - 3722521923
c) Elektronik Posta Adresi : zonguldakdhs4@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 2011/27 sayılı Bakanlığımız genelgesi doğrultusunda; 1-Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Baştabipliği (Meşrutiyet Mh.Huzur Sk. No:10 67030 ) Merkez/Zonguldak 2-Kdz Ereğli Devlet Hastanesi Baştabipliği Süleymanlar Mahallesi Hastane Caddesi 67300 Kdz Ereğli/Zonguldak 3-Çaycuma Devlet hastanesi Baştabipliği Yeşiltepe Mahallesi Topbaşı Mevkii Çaycuma/ Zonguldak
c) Teslim tarihleri : İşin süresi sözleşme imzalanmasına müteakiben (5) gün içerisinde işe başlanarak Toplu Alım Listesi Doğrultusunda ilgili İdarelere ait servlerinin siparişine müteakip malzemeler peyder pey olarak teslimatı yapılacaktır. Ancak işin en geç 30.06.2013 tarihinde bitmesi esastır. Teslimatta kesilen fatura ile birlikte mal depoya teslimatı yapılarak sözleşme maddelerine göre teslimata ait işlemlerin devamı sağlanır. Fatura tutarındaki miktar kadar mal teslimat yapılmazsa işin muayene ve kabulü yapılmaz. Ödeme işlemlerine başlanılmaz.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Baştabipliği (Meşrutiyet Mah.
Huzur Sk. No: 10 67030 Zonguldak
b) Tarihi ve saati : 01.08.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilen malzemenin Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB )`a kayıtlı olduğu belgeleyerek TİTUBB`da Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylanmış ürün (Barkod) numaraları teklif ile birlikte kalem sıra numarası belirtilerek liste halinde ve/veya Ürünlerin barkod numaralarını Birim Fiyat Teklif Cetvelinde sunulacaktır•
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) İstekliler teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve teknik şartnamedeki sıraya göre "Teknik Şartname
Uygunluk Belgesi" başlığı altında yetkili kişi/kişilerce imzalanmış olarak verilecektir.
b) İstekliler teklif ettikleri malların/malzemelerin 1'er adet numunesini verecektir. (İhale tarihine kadar verilecek numunelerin üzerine firmaların unvanı ve teklif sıra no’sunu belirten barkotlu veya etiketli olacaktır.)
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Zonguldak Atatürk Devlet
Hastanesi Baştabipliği - Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Baştabipliği (Hastanemiz Evrak Kayıttan giriş kaydı yapıldıktan sonra Satınalma Servisine teslimat yapılacaktır. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 ( doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Yükleniciler Sözleşme sırasında, üzerinde kalan kalemlerin, UBB/TITUBB barkoduyla HÜAP Kik İhale
Bildirim sistemi üzerinden hazırladığınız dijital ortamdaki cd/disc usb vb. İdareye sunmalıdır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HEMODİYALİZ ARTER VEN SETİ TORBALI 25.500,000 ADET
HEMODİYALİZ ARTER-VEN İĞNESİ 26.600,000 ADET
HEMODİYALİZ DİYELİZÖR 1,3 M2 1.900,000 ADET
HEMODİYALİZ DİYELİZÖR 1,6 M2 8.300,000 ADET
HEMODİYALİZ DİYELİZÖR 1,8 M2 12.400,000 ADET
HEMODİYALİZ DİYELİZÖR 2 M2 5.300,000 ADET
HEMODİYALİZ SOLÜSYONU ASİDİK BAZİK 19.500,000 TAKIM
DEZENFEKTAN HEMODİYALİZ CİHAZ 5L. 550,000 ADET(BİDON)
KAN DURDURUCU BASI BANDI 20.000,000 ADET
tableT TUZ 12.000,000 KG