• İhale No
    2012/89953
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Ağustos 2012 10:30
  • İdare
    Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    19 Temmuz 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi -ma r ma ra Üniv er sit es i P endi k
19 Kalem Hemodiyaliz Tibbi Sarf Malzeme Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/89953
1-İda re nin
a) Adresi : Fevzi Çakmak Mah. Mimar Sinan Caddesi No: 41 Üst Kaynarca
b) Telefon ve faks numarası : 2166254545 - 2166570696
c) Elektronik Posta Adresi : info@marmaraeah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : T.C. Sağlık Bakanlığı Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim
Araştırma Hastanesi /
c) Teslim tarihi : Teslimat idarenin isteklerine bağlı olarak yükleniciye verilecek siparişler doğrultusunda parti parti yapılacaktır. Yüklenici ihaleye
konu olan malları sipariş tarihinden itibaren ihtara gerek kalmaksızın sipariş formundaki teslim tarihi dahilinde T.C.S.B Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastenesi Tıbbi Sarf Deposuna teslim edilecektir. Teslimat programı ve sözleşme süresi
31.12.2012 tarihinde sona erecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Fevzi Çakmak Mah. Mimar Sinan Cad. No:41 34899 Pendik
Istanbul
b) Tarihi ve saati : 13.08.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler,İthalatçı Veya Üreticisi İse Teklif Ettikleri Ürün Ve Cihazlar İle İlgili T.C İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına Kayıtlı Olduklarına Dair Belgeyi Ve Ürün Numaralarını (Barkod), T.C İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına Kayıtlı Ürün Ve Cihazların, İthalatçı Veya Üreticisinin Bayii İse Bu Firmaların Adı Altında Bayiiliklerini Kanıtlayıcı Belgeyi Ve Ürün Numaralarını (Barkod) İhale Dosyası İçinde Sunmak Zorundadır.Ayrıca İstekliler Ubb Kayıtlarıyla Birlikte Ürünlere Ait Gmdn Kodlarını da İhale Dosyalarında Sunmak Zorundadırlar.(İsteklilerin Gmdn Kodlarını Ubb Kayıtları İle Birlikte Sunmaları Da Yeterli Sayılacaktır.)
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif verdikleri herbir kalem için numuneyi son teklif verme saatinden önce ihale teklif zarfı ile birlikte vereceklerdir. Numuneler firma adını açıkça belirten,malzemelerin ihale sıra numarası ve adını gösteren dizi pusulası ile birlikte ve herbir numunenin üzerinde firma adı, kalem numarası , malzeme adı ve UBB(Barkod) (Teklif dosyasında sunduğu ubb ile aynı olmak zorundadır.) yazılı etiketlenmiş olarak teslim edilecektir. Bu şekilde teslim edilmeyen numuneler değerlendirmeye alınmayacaktır.) Numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektörde gerçekleştirilen Tıbbi Sarf alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.C. S.B. Marmara
Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi - Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C. S.B. Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi - Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kalıcı Kateter 28cm 14F-15F 40,000 Adet
Kalıcı Kateter 32cm 14F-15F 40,000 Adet
Kalıcı Kateter 36cm 14F-15F 20,000 Adet
Böbrek Biopsi İğnesi 300,000 Adet
Diyalizör 1.6 m²(Islak) 100,000 Adet
Diyalizör 1.8 m² (Islak) 100,000 Adet
High Flux Diyalizör (Kuru) 50,000 Adet
Bazik Solüsyon 50.000,000 Litre
1K Ca 1,25 Glukozlu 2.000,000 Litre
1K Ca 1,5 Glukozlu 2.000,000 Litre
1K Ca 1,75 Glukozlu 1.000,000 Litre
2K Ca 1,25 Glukozlu 7.000,000 Litre
2K Ca 1,5 Glukozlu 10.000,000 Litre
2K Ca 1,75 Glukozlu 3.000,000 Litre
3K Ca 1,25 Glukozlu 12.500,000 Litre
3K Ca 1,5 Glukozlu 12.500,000 Litre
3K Ca 1,75 Glukozlu 5.000,000 Litre
Hemofiltrasyon Solüsyonu 5.000,000 Litre
Hemofiltrasyon Seti 300,000 Adet
27 Temmuz 2012

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Eğitim Ve Araştırma Hastanesi-marmara Üniversitesi Pendik

Tibbi Sarf Malzeme Satin Alinacaktir ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/89953
1- İda re nin
a) Adresi : Fevzi Çakmak Mah. Mimar Sinan Cad. No:41
34899
b) Telefon ve faks numarası : 2166254545 - 2166570696
c) Elektronik posta adresi : satinalma@marmaraeah.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 19.07.2012 - 2148
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Dokuz Stun - 20.07.2012
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunlardır
madde 4-
4.3.1 Son beş yıl içinde bedel içeren bir bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin %25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyiminin gösteren belgeler.