• İhale No
    2018/182001
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Mayıs 2018 14:00
  • İdare
    Muğla il Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    17 Nisan 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

MUĞLA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

26 KALEM DİYALİZ SARF MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/182001
1-İdarenin
a) Adresi : ORHANIYE MAH. ISMET ÇATAK CAD. NO:22 48000 MUĞLA MENTEŞE/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : 2522141105 - 2522149978
c) Elektronik Posta Adresi : mugla.mali@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 26 Kalem Diyaliz Sarf Malzemesi Alımı İhalesi kapsamında alımı yapılacak malzemelerin sağlık tesislerine göre dağılımı ekteki listede belirtilmiştir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 2) Milas 75. Yıl Devlet Hastanesi, 3) Bodrum Devlet Hastanesi, 4) Fethiye Devlet Hastanesi, 5) Marmaris Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Teslimatlar; sözleşme imzalandıktan sonra, ihale dokümanı içerisinde yer alan "Alımı yapılacak malzemelerin sağlık tesislerine göre dağılımını gösteren tablo" dahilinde peyderpey olarak yapılacak olup, ihtiyaç sahibi hastane idaresi tarafından sipariş verilen miktar üzerinden, yükleniciye tebliğ edilen sipariş yazısı dahilindeki süre içerisinde, süre belirtilmemiş ise 10 (on) takvim günü içinde ilgili sağlık tesisinin deposuna mesai saatlerinde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Muğla İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Mali Hizmetleri Birimi -Orhaniye Mah. İsmet Çatak Cad. No:22 Menteşe MUĞLA
b) Tarihi ve saati : 16.05.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği  kapsamındaki tüm isteklilerin (tedarikçi ya da bayii) TİTUBB/ÜTS sisteminde kayıtlı olması ve alımı yapılacak olan (üretilen veya ithal edilen) tüm ürünlerin, TİTUBB/ÜTS’de Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işleminin tamamlanmış olması gerekmektedir. İstekliler yukarıda bahsedilen kayıt işlemi tamamlanmış UBB/ÜTS numaralarına ait çıktılar veya bu bilgileri içeren dokümanları ihale dosyasında sunacaktır. 

Tıbbi cihazların, Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki ürünlerin www.titck.saglik.gov.tr adresinden uyarı sistemi çercevesinde takipleri yapılacak olup,kullanımları ve piyasaya arzları durdurulan cihazlar değerlendirme dışı bırakılacaktır.

İstekliler 15.05.2014 tarih ve 29001 sayılı Resmi Gazete'de yayınlanarak yürürlüğe giren Tıbbi Cihaz Satış Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği kapsamında istenilen Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi' ni ihale dosyasında sunacaklardır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünlere ait numune teklif ile birlikte tutanakla idareye teslim edilecektir. ( Numunelerin her biri malzeme adı, ihale sıra numarası ve firma adı etiketlenmiş olarak bir liste ile imza karşılığı idareye teslim edilecektir) Numuneler ihale komisyonu uzman üyeleri tarafından teknik şartname hükümlerine göre elle ve gözle fiziki özelliklerine bakılacak, gerekli görüldüğü takdirde klinik ortamlarda denenerek malzemenin sağlamlığına, hastaya uygunluğuna, sağlık personeli tarafından kullanım kolaylığına göre kararı verilecektir. Değerlendirme sonuçları tutanakla ihale komisyonuna sunulacaktır. Bu tutanaklar ihale komisyonu üyeleri tarafından değerlendirilerek karar verilecektir.

Numune teslim etmeyen isteklinin ilgili kalemi değerlendirmeye alınmayacaktır.

Ayrıca ihaleye katılan istekliler teklif ettikleri ürünlere ait marka ve UBB barkod kodlarını liste şeklinde hazırlayarak ihale dosyasında sunacaklardır.

 Uhdesinde ihale kalan isteklilerin numuneleri sözleşme süresi sonuna kadar şahit numune olarak idarede tutulacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu İhalede benzer iş olarak Resmi veya Özel Kuruluşlara ait Tıbbi Sarf Malzemesi Alımı işleri kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muğla İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetler Başkanlığı Mali Hizmetleri Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muğla İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Mali Hizmetleri Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DİYALİZÖR SENTETİK MEMBRAN DÜŞÜK AKIMLI 49.000 adet
PEDİATRİK DİYALİZER (0,7m2-0.8m2) 350 adet
DİYALİZÖR SENTETİK MEMBRAN YÜKSEK AKIMLI 31.500 adet
HEMODİYALİZ İÇİN ARTER-VEN SETİ YETİŞKİN 66.000 adet
HEMODİYALİZ İÇİN ARTER FİSTÜL İĞNESİ 16G 53.500 adet
HEMODİYALİZ İÇİN VEN FİSTÜL İĞNESİ 16G 53.500 adet
HEMODİYALİZ İÇİN ARTER FİSTÜL İĞNESİ 17G 700 adet
HEMODİYALİZ İÇİN VEN FİSTÜL İĞNESİ 17G 700 adet
ASİDİK SOLÜSYON (GLİKOZLU) 5 Lt BİDON 57.100 adet
ASİDİK SOLUSYON (GLUKOZSUZ) 5 Lt BİDON 3.500 adet
BAZİK SOLÜSYON 6 Lt BİDON 61.000 adet
TERMOKİMYASAL DEZENFEKTAN 5 LT BİDON 760 adet
ASETİK ASİT (%20 LİK ÇÖZELTİ) 5 Lt BİDON 200 adet
HİPOKLORİK ASİT 200 kilogram
TUZ TABLETİ 54.000 kilogram
HEMODİYALİZ CİHAZ DEZENFEKSİYON SOLÜSYONU %21 SİTRİK ASİT 5 LT 400 adet
FORMALDEHİT SOLÜSYON 2,5 LT ŞİŞE 20 adet
DİASAFE PLUS(ENDOTOKSİN FİLTRE/ FRESENIUS 4008S CIHAZINA UYUMLU) 45 adet
DEZENFEKTAN TERMOKİMYASAL %30 SİTRİK ASİTLİ 5 LT. 3.850 adet
EL, ALET VE CİHAZ DÜZEY DEZENFEKTANI 700 adet
10 INÇ ÇİFT ORİNGLİ KARBON FİLTRE 60 adet
20 INÇ ORİNGSİZ KARTUŞ FİLTRE 5 MİCRON 18 adet
10 INÇ ORİNGSİZ KARTUŞ FİLTRE 5 MİCRON 20 adet
20 İNÇ ORİNGSİZ GAC KARBON FİLTRE 10 adet
20 İNÇ ORİNGSİZ BLOK KARBON FİLTRE 10 adet
10 İNÇ ORİNGSİZ KİREÇ TUTUCU FİLTRE 10 adet