• İhale No
    2011/78865
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Haziran 2011 09:30
  • İdare
    ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    31 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Uludağ Üniversitesi Sağlık Uygulama Ve Araştırma Merkezi
U.Ü. Sağlık Uyg. Ve Arş. Mrk. Radyoloji Anabilim Dalına 18 Kalem Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/78865
1-İdarenin
a) Adresi : Görükle Izmır Yolu 16059 Nilüfer Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2242954198 - 2242954199
c) Elektronik Posta Adresi : dsim@uludag.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebilece i
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uludağ Üniversitesi Sağlık Uygulama Ve Araştırma Merkezi Hastanesi Ambarı.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin İdare Ve Yüklenici Tarafından İmzalanmasından Sonra İdarece Verilecek Sipariş Yazısının Tebliğ Tarihinden İtibaren İşe Başlanacak, Malzemeler Sipariş Yazılarında Belirtilen Sürelerde [20 (Yirmi) Gün ] Teslim Edilecektir. Yazılı Siparişler Parti-Parti Verilecektir. İşi Bitirme Tarihi 31.12.2011 Dir
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Uludağ Ünivesitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 16059
Görükle Nilüfer Bursa
b) Tarihi ve saati : 21.06.2011 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler, teklif edilecek ürünler Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki ürünler ise Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığını belirtir belgeleri ihale dosyasında teklifleriyle birlikte idareye sunmalıdır. Her bir belgeye ait olduğu ihaledeki sıra numarası yazılacaktır. Ayrıca UBB ürün kodları tekliflerde yazılı olmalıdır. Eğer teklif edilen ürün yukarıda beliritlen direktifler kapsamında değilse istekli teklif ettiği ürünlerin "Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD)" kapsamında olmadığında dair yazılı beyanları teklif zarfında sunacaklardır. Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarıda belirtilen direktifler kapsamında üzerinde kalmış bulunan malzemenin adını, birim fiyatını, markasını, ubb barkod no.sunu ve ürünün tedarikçisi ise firma tanımyacı no'su,bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özellikler olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk vs) bu malzemelere ait ubb barkod no.sunu da açıklama kısmında belirterek http://212.174.130.231/IBY/Publish.htm den
hazırlayacakları dosyayı dıgıtal ortamda (cd, dısc, usb vb.) idareye sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1- Kit veya sarf malzeme karşılığı verilen cihazların hastanede kullanıldığı sürece bakım ve kalibrasyonları malzemeyi teslim eden firma tarafından yapılacaktır. Bu bakım ve kalibrasyonların Uluslararası standartlara göre hangi periyotlarla yapılacağı isteklilerin ihale dosyalarında yazılı olarak belirtilecektir.
2- Garanti, üretici fabrika, ithalatçı ve satıcı (İstekli) firmalar tarafından ayrı ayrı
verilecektir. Üretici firmanın yurt dışında olması durumunda bulunduğu ülkeden alınmış Apostil tasdiklerinin yanında Noter onaylı Türkçe tercümelerinin de verilmesi zorunludur.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklif edilen ürünler Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamı dışında ise, retici firma ISO belgesi ve ürünün CE belgesi ihale evrakları ile birlikte sunulmalıdır.
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler teklif dosyalarında, Sosyal Güvenlik Kurumunun ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankasına kayıt dilmiş
distribit r ve/vey ana bayice alt bayilerin de belgelerini bulundurmak zorundadırlar.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler, teklif edecekleri tüm malzemelerle ilgili olarak nümune, katalog, fotoğraf vermek zorundadırlar. Katalog ve fotoğraflar teklif zarfının içinde yer alacak, teklif edilecek malzeme ihale sıra no.su yazılarak katalog üzerinde işaretlenecektir.
Nümuneler ihale saatine kadar Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Hastanesi 7. katta bulunan nümune odasına tutanak karşılığında teslim edilecektir. Nümune teslim tutanağının bir sureti ihale dosyasında yer alacak, nümune getirmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
İstek iler Teknik Şartname hükümlerine göre teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içerecek belge
vereceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uludağ Üniversitesi Döner
Sermaye İşletme Müdürlüğü 16059 Görükle Nilüfer Bursa adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uludağ Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 16059 Görükle Nilüfer Bursa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BARKOT ETIKETI 50MMX30MM TERMAL DUZ 150,00 (2000 AD.)
ZARF KARFT TORBA 37X45 50000,00 (AD.)
RAPOR YAZIMINDA KULLANILAN BILGISAYAR KAGIDI 11X24 200,00 (500 AD.)
ZARF 90 GR (162X229) 20000,00 (AD.)
DVD-R YAZILABILIR 10000,00 (AD.)
KAGIT HAVLU (RULO) 8000,00 (AD.)
OTOMATIK BANYO SOLUSYONU DEVELOPER (1.BANYO) (TAKIM) 100,00 (AD.)
OTOMATIK BANYO SOLUSYONU FIXER (2.BANYO) (TAKIM) 100,00 (AD.)
KONVANSIYONEL RONTGEN FILMI 35X43X100 400,00 (AD.)
KONVANSIYONEL RONTGEN FILMI 35X35X100 350,00 (AD.)
KONVANSIYONEL RONTGEN FILMI 30X40X100 350,00 (AD.)
KONVANSIYONEL RONTGEN FILMI 24X30X100 350,00 (AD.)
KONVANSIYONEL RONTGEN FILMI 18X24X100 100,00 (AD.)
MAMOGRAFI FILMI 18X24X100 150,00 (AD.)
MAMOGRAFI FILMI 24X30X100 50,00 (AD.)
RONTGEN FILMI KURU SISTEM 35X43X125 (DVB) DRY (YAPRAK) 31250,00 (AD.)
US JEL (RADYOLOJI) (KG) 200,00 (1 KG)
ULTRASON PRINTER KAGIDI 200,00 (AD.)