• İhale No
    2018/304418
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Temmuz 2018 10:00
  • İdare
    Bursa Çekirge Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    20 Haziran 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -ÇEKİRGE SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

3 KALEM BEYİN CERRAHİ SARF MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2018/304418
1-İdarenin
a) Adı : DEVLET HASTANESİ -ÇEKİRGE SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
b) Adresi : Hüdavendigar Mah. Nazlı Cad. 16090 ÇEKİRGE OSMANGAZİ/BURSA
c) Telefon ve faks numarası : 2242393636 - 2242393737
ç) Elektronik Posta Adresi : cekirgedevlet16@hotmail.com
d) İhale dokümanının görülebileceği adres : Bursa Çekirge Devlet Hastanesi - Satınalma Birimi
e) İhale dokümanının görülebileceği / görülüp e-imza kullanılarak indirilebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu işin/alımın

a) Adı : 3 KALEM BEYİN CERRAHİ SARF MALZEMESİ
b) Niteliği, türü ve miktarı : 3 KALEM BEYİN CERRAHİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Çekirge Devlet Hastanesi, Mudanya Devlet Hastanesi, Orhaneli Devlet Hastanesi Dört Çelik Çocuk Hastalıkları Hastanesi, Gürsu Cüneyt Yıldız Devlet Hastanesi ilgili depoları
ç) Süresi/teslim tarihi : İdarenin siparişinin yükleniciye bildirilmesini müteakip 12 saat içinde malzemeler idareye teslim edilecek olup ameliyat saatinden en az 2 saat önce ameliyathaneye teslim edilecektir. Yüklenici firma malzemelerin tüm ebatlarını temin etmek ve istenildiğinde değiştirmekle yükümlüdür. Ameliyat esnasında setin içindeki tüm malzemeler kullanılmaya bilir. Bu durumda faturalandırma işlemleri birim fiyatlar esas olarak yapılacaktır. Ayrıca ameliyatlarda kullanılacak miktarlar ve malzeme boyutları önceden belirlenemeyeceğinden malzemeler yapılacak ameliyat başına tüm boyutları içeren setler halinde teslim edilecek ve setler içerisinden kullanılan parça fatura edilecektir. Ameliyatta uygulama seti sevk eden firma setin tam ve kullanıma hazır olduğunu belirten set kontrol formu ile kullanıma hazır ve güvenli olduğunu belgelemek zorundadır. Formun içeriği sarf malzemelerini ve el aletlerini kullanma uygunluğunu kapsamalıdır. Set içerisinde kullanılmayan malzemelere ait her hangi bir ödeme yapılmayacaktır.Tüm kısımlar için vaka başına ödeme yapılacağından faturalar vaka başı düzenlenecektir. Kalan ve kulllanılmayan kısımlara/miktarlara ait ödeme yapılmayacaktır. Malzemeler stoklanmayacaktır. Kullanılmayan miktarlar için yüklenici hak talep etmeyecektir . Sözleşmenin bitiş tarihi 31/12/2018'dir.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 05.07.2018 - 10:00
b) e-anahtar gönderme zaman aralığı : 05.07.2018 10:00 - 05.07.2018 14:00
c) e-tekliflerin açılacağı tarih ve saat : 05.07.2018 - 14:00
ç) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Bursa Çekirge Devlet Hastanesi Toplantı Salonu/Satınalma Birimi


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için e-teklifleri kapsamında standart forma uygun teklif mektubu ve eklerini sunmaları ve geçici teminat ile ihaleye katılım ve yeterlik kriterlerini karşılayan belgelerine ilişkin bilgileri teklif mektubu ekinde yer alan yeterlik bilgileri tablosunun ilgili bölümünde belirtmeleri gerekir:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

İstekliler; teklif verdikleri Tibbi Cihazlar/ Malzemelerin T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösteriri ürün numarasını (barkod) ihale sıra numaraları belirtilerek yazılı olarak teklifleri ile birlikte vereceklerdir. İsteklinin, teklif edilen ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi olacaktır. Teklif edilen malzemeye ait barkod numaraları, firma ve bayi tanımlayıcı numaralarının ihale teklif zarfında bulunması zorunlu olup, barkod numaraları, firma ve bayi tanımlayıcı numaralarını belirtmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır."Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylıdır." ibaresi bulunmayan ürünlerin alımı yapılmayacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesini teklif dosyasında sunmak zorundadır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

Demo / numune:

istekliler teknik şartnameye cevaplarını ihale dosyasında sunacaklardır. İhale Komisyonunca teklif edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğunu teyid etmek amacıyla ürüne  ait demo/numune talep edilebilir.Talep edilmesi halinde  EKAP üzerinden yazılı tebligatı izleyen 3 (üç) iş günü içerinde Hastanemize numune getirilerek/ demo yapılarak yerine getirilecektir.Belirtilen süre içerisinde bu istek yerine getirilmez ise teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin 2., 3.kısımlarında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda beyan usulü ile hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir. e-anahtarlar; ihale tarih ve saatinden sonra, e-tekliflerin açılacağı tarih ve saate kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, hizmet/mal kalemi- kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir hizmet/mal kalemi miktarı ile bu hizmet/mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat mektupları Kurumla “EKAP Üzerinden Online Bilgi Alışverişine Yönelik İşbirliği Yapılmasına Dair Protokol” imzalamış olan bankalardan alınacak ve mektuba banka tarafından verilen ayırt edici numara yeterlik bilgileri tablosunda belirtilecektir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Bu ihalede aşırı düşük teklif sorgulaması yapılmayacak ve ihale teklif fiyatı en düşük geçerli teklif sahibi istekli üzerinde bırakılarak sonuçlandırılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
VİDALAR 160 adet
LİSTHESİZ VİDA 10 adet
ROD 40 adet
TRANSVER CONNECTOR 40 adet
PLAKLI TEK PARÇA SERVİKAL DİSK PROTEZİ 20 adet
BIÇAKLI TEK PARÇA SERVİKAL DİSK PROTEZİ 20 adet
27 Ağustos 2018

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2018/304418
İptal Nedeni : İhale Üzerinde Kalan İsteklinin, 4734/ 10. maddesinde belirtilen belgeleri tamamlayamaması nedeniyle -
İptal Tarihi : 27 Ağustos 2018