TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Şa nlıurf a Eğ it i m Ve Ara şt ı r ma H a st a nesi
1.244 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma idare düzeyinde yapılacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/78060
1-İda re nin
a) Adresi : Esentepe Mahallesi Hastane Caddesi 63200
b) Telefon ve faks numarası : 4143186297 - 4143186816
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sueah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi, İl Sağlık Müdürlüğü, Balıklıgöl Devlet Hastanesi,Çocuk Hastalıkları Hastanesi, Doğum
ve Kadın Hastalıkları Hastanesi, Siverek Devlet Hastanesi, Viranşehir Devlet Hastanesi
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Esentepe Mahallesi Hastane Caddesi 63200 Şanlıurfa
b) Tarihi ve saati : 06.07.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İstekliler Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 01.05.2008 tarih ve 2008/36 sayılı
genelgesine istinaden teklif etmeiş olduğu tıbibiürünler TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı'ndan onaylı olacak ve buna dair belgeleri sunacaktır. Teklif cetevelinde teklif edinel tıbbi ürünlerin barkod numarası ve markaları yazılı olacaktır. Barkod numarası ve marka adları olmayan teklifler ve Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olmayan isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. Bu konu teklif zarfında belgelendirilecektir. Tıbbi cihaz yönetmeliği, vücuda terleştirilebilir, aktif tıbbi cihaz yönetmeliği ve vücut dışında kullanılan tıbbi tanı yönetmeliği kapsamı dışındaki ürünler teklif edilecekse bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının yazılı beyanı yeterli olacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif ettikleri ürünler için şayet teknik şartnamede istenildiyse ilgili mal kalemleri için 05.07.2011 mesai bitimine kadar hastaneye numune teslim edeceklerdir. İhale günü (06.07.2011) getirilen numuneler teslim alınmayacak ve değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numuneler her kalem için ayrı ayrı paketlenmiş, paketlerin üzerinde ihale sıra no, ihale listesindeki adı, marka belirtilecektir. Numuneler firmanın isminin yazılı olduğu poşet, torba vb. içine konulacaktır. Teslim edilen numuneler için firmalar 2 adet numune teslim formu hazırlayacak bir nüshası ihale dosyasına konulacaktır. Numunelerin yukarıdaki hususlara uygun olarak teslim edilmemesi durumunda numune verilmediği kabul edilecektir. İhale için verilecek olan sarf malzeme
numuneleri yapılacak olan çalışmalarda kullanılacaktır. Kullanılmayan numuneler, karar bildirim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde teslim alınacaktır. (Muayene ve kabul komisyonunca kontrol edilmek üzere idarede alıkonulan numuneler hariç) kullanılan ve/veya karar bildirim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde teslim alınmayan numunelerle ilgili herhangi bir sorumluluk kabul edilmeyecektir. İhale komisyonu tarafından numune incelenmesi sırasında tespit edilemeyen kusurlar muayene komisyonu tarafından tepsi edilecek olup ihale komisyonunca yapılan numune incelenmesi sonucu malzemenin satıl alındığı gerekçesiyle istekliler bir hak talebinde bulunamaz. Numunelerin değerlendirilmesinde teknik şartname kriterleri esas alınacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı www.sudh.gov.tr
adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi / Merkezi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 15 (onbeş) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İhale iptal edilmiş
ihale yetkilisi tarafından 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 6. Maddesi ile Kamu İhale Genel Tebliğinin 5. Maddesi gereğince ihale komisyonun eksiksiz olarak ihaleyi sonuçlandıramaması ve ihale dokümanında belirtilen süre kadar uzatılan tekliflerin geçerlilik süresinin dolması gerekçesiyle iptal edilmiştir.
Diğer